pfount Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 το laptop acer aspire είχε καιρό τώρα πρόβλημα, ενώ με την μπαταρία δούλευε κανονικά, όταν ήταν στο ρεύμα, έκανε επανεκκινήσεις συχνά. το έστειλα για επισκευή, μου το εφεραν πίσω νεκρό. Η απάντηση είναι βλάβη μητρικής, προσπαθήσαμε να επισκευάσουμε, και χάλασε!!! δεν μου είπε βέβαια κανείς για το παράτολμο βήμα επισκευής, δεν θα το έκανα αν υπήρχε ρίσκο, είχα αγοράσει και δεύτερη μπαταρία και το δουλευα συνέχεια με μπαταρία. ποιος φταιει, τι κανουμε τωρα?
MoviemakerGr Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Φυσικά υποχρεούνται να στο επιστρέψουν όπως το παρέλαβαν.. άρα τώρα πρέπει να στο αντικαταστήσουν το ελάχιστο με κάποιο αντίστοιχο,και πάντα με την συναίνεση σου. 1
SPANK Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Το laptop μπορεί να ειχε πρόβλημα και εν τέλει να μην φτιαχνόταν αλλα απο την στιγμή που στο παρέδωσαν νεκρό και ουτε καν σε ρώτησαν και σε προιδοποίησαν για τι επιπτώσεις που μπορεί να εχει μια τέτοια επισκευή ειναι υπεύθυνοι και υποχρεωμένοι να στο αντικαταστήσουν
xp-user Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Αναλογο προβλημα ειχα και εγω με μητρικη αλλα με προειδοποιησαν οτι αν προσπαθησουν να την επισκευασουν μπορει να μην ξαναανοιξη το λαπτοπ.Εγω για τους δικους μου λογους δεν το αφησα βεβαια.αλλα με σενα το θεμα ειναι τι μπορεις να αποδειξεις και μεχρι που εισαι διατεθειμενος να το φτασεις.Και σου μιλαει ενας ανθρωπος που εχει παει 6 φορες στο Συνηγορο του Καταναλωτη
pfount Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 αν μου το ελεγαν, φυσικα και δεν θα το εκανα, το ειχα σε λειτουργια, εστω με μπαταρια και ειναι σε αριστη κατασταση με μετρημενες ωρες χρησης, αν και ειναι 4-5 ετων,ειναι αθικτο
Roger Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Ενα λαπτοπ για να νεκρωσει στα χερια του τεχνικου ειναι πανευκολο,ειτε αυτος ειναι εμπειρος ειτε απειρος.Δυστυχως περαν της εμπειριας παιζει ρολο σε αυτα τα μηχανηματα ''να σου κατσουν ολα καλα'',ειναι μηχανηματα που ενα μικρολαθακι δεν εχει γυρισμο.Παρολαυτα ,αν ο τεχνικος γνωριζε οτι πρεπει να ρισκαρει ,θα επρεπε να σε ειχε προειδοποιησει. Αν οι ανθρωποι στο service ειναι συζητησημοι,προσπαθηστε να συμβιβαστειτε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα