igoods Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Ολα οσα εχω δει σε αγγελιες ειναι ατρακαριστα και αριστα.Τρακαρισμενα ειναι μονο οσα τα πουλανε ετσι. Δεν εχω δει ιδιοκτητη στην ελλαδα να πουλαει αμαξι στην πενα βαμμενο αλλα να λεει εχω τρακαρει. Για αυτο θελει καλο ψαξιμο για στουκια και για στοκο ειδικα
Haldol Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Τα τελευταία χρόνια, το Lada Niva μας πριν το πουλήσουμε έκανε λιγότερα από 5K το χρόνο. Από την άλλη, εγώ με καθημερινή χρήση στο αμάξι μου, πάλι κάνω κάτω από 10Κ ετησίως. Μην κρίνετε με τα δικά σας δεδομένα. Άλλοι μένουν σε επαρχία (κοντινές αποστάσεις), άλλοι έχουν 2ο αμάξι ή μηχανή, κλπ. Δε κάνουν όλοι 15-20 Κ το χρόνο σώνει και ντε. 1
zio10 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Τα τελευταία χρόνια, το Lada Niva μας πριν το πουλήσουμε έκανε λιγότερα από 5K το χρόνο. Από την άλλη, εγώ με καθημερινή χρήση στο αμάξι μου, πάλι κάνω κάτω από 10Κ ετησίως. Μην κρίνετε με τα δικά σας δεδομένα. Άλλοι μένουν σε επαρχία (κοντινές αποστάσεις), άλλοι έχουν 2ο αμάξι ή μηχανή, κλπ. Δε κάνουν όλοι 15-20 Κ το χρόνο σώνει και ντε. Σωστός! Και αλλάζουν και οι συνθήκες. Εγώ πχ έκανα σε περίπου 2 χρόνια κάπου 40κ χιλιόμετρα και τα επόμενα 4 χρόνια έκανα 35κ!
kage Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2015 1.το σασι πλεον ειναι κομματι κομματι που αντικαθιστατε σαν ανταλακτικο..Η καλυμπρα ειναι μεγαλη ιστορια.τεσπα μπορεις να καταλαβεις τετοιες ζημιες απο την διαφορα "παλαιοτητας"στα τμηματα,βιδες κτλ. 2.αν ο αλλος εχει 2-3 αυτοκ. μηχανη ή απλα δεν το χρησιμοποιει για χ λογους τα κμ των 10χιλ το χρονο πανε στο βροντο...τα πειραγμενα κμ σε τοσο παλια αυτοκ.φαινονται απο τα λιωμενα πλαστικα στα πεταλια,στα κουμπια στα χερουλια ,το καθισμενο αφρολεξ,ταλαιπωρημενο υφασμα-δερμα σε ολα τα καθισματα... 3. μετρας με ψηφιακο παχυμετρο επικαλυψεων Coating Thickness Gages/paint meter ποσο βαμμενο + στοκαρισμενο ειναι ενα αυτοκ...δανεισου το απο μια μαντρα ή φανοποιο ή πηγαινε το εκει αφου βρεις καποιον να χει 4.οτι ειναι ευκαιρια αυτοκινητο απο γιατρο/ηλικιωμενο/γυναικα ειναι παπαρια περασμενων δεκαετιων υ.γ. ακομη και αν εχεις μηχανικο/φανοποιο τωρα που εχει πεσει πεινα θα σου πουν οτι ειναι καλο ακομη και να μην ειναι γιατι θελουν δουλεια... υ.γ.2 τσαμπα γραφουμε γιατι μολις ειδα οτι αυτος που ξεκινησε ποστ δεν ξαναποσταρε απο τοτε 1
gia_nnis Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2015 1.το σασι πλεον ειναι κομματι κομματι που αντικαθιστατε σαν ανταλακτικο..Η καλυμπρα ειναι μεγαλη ιστορια.τεσπα μπορεις να καταλαβεις τετοιες ζημιες απο την διαφορα "παλαιοτητας"στα τμηματα,βιδες κτλ. 2.αν ο αλλος εχει 2-3 αυτοκ. μηχανη ή απλα δεν το χρησιμοποιει για χ λογους τα κμ των 10χιλ το χρονο πανε στο βροντο...τα πειραγμενα κμ σε τοσο παλια αυτοκ.φαινονται απο τα λιωμενα πλαστικα στα πεταλια,στα κουμπια στα χερουλια ,το καθισμενο αφρολεξ,ταλαιπωρημενο υφασμα-δερμα σε ολα τα καθισματα... 3. μετρας με ψηφιακο παχυμετρο επικαλυψεων Coating Thickness Gages/paint meter ποσο βαμμενο + στοκαρισμενο ειναι ενα αυτοκ...δανεισου το απο μια μαντρα ή φανοποιο ή πηγαινε το εκει αφου βρεις καποιον να χει 4.οτι ειναι ευκαιρια αυτοκινητο απο γιατρο/ηλικιωμενο/γυναικα ειναι παπαρια περασμενων δεκαετιων υ.γ. ακομη και αν εχεις μηχανικο/φανοποιο τωρα που εχει πεσει πεινα θα σου πουν οτι ειναι καλο ακομη και να μην ειναι γιατι θελουν δουλεια... υ.γ.2 τσαμπα γραφουμε γιατι μολις ειδα οτι αυτος που ξεκινησε ποστ δεν ξαναποσταρε απο τοτε Οι τιμες στους φανοποιους δεν εχουν πεσει.. και αυτος που θα σου πει πιο φθηνα το αφαιρει απο την ποιοτητα εργασιας.. 1
41ex Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δεν ξέρω αν πρέπει να το ρωτήσω εδώ ή στο νήμα για το υγραέριο: Σε περίπτωση που βρω ένα μεταχειρισμένο με υγραέριο τι έλεγχο μπορώ να του κάνω για να διαπιστώσω την καλή λειτουργία της εγκατάστασης και πόσο σίγουρος είναι αυτός ο έλεγχος? Ευχαριστώ.
thephotoshoped Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δεν ξέρω αν πρέπει να το ρωτήσω εδώ ή στο νήμα για το υγραέριο: Σε περίπτωση που βρω ένα μεταχειρισμένο με υγραέριο τι έλεγχο μπορώ να του κάνω για να διαπιστώσω την καλή λειτουργία της εγκατάστασης και πόσο σίγουρος είναι αυτός ο έλεγχος? Ευχαριστώ. Απόφυγε το όσο το δυνατόν περισσότερο, αυτοκίνητο με υγραέριο μετάχειρο.
41ex Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Θεωρείτε δηλαδή ότι δεν υπάρχει αντικειμενικός τρόπος ελέγχου και τα όποια προβλήματα, αν υπάρχουν, δεν μπορούν να εξακριβωθούν από ένα απλό test drive και έναν έλεγχο σε συνεργείο; Αν έχει ακόμα εγγύηση από τον εγκαταστάτη δεν καλύπτομαι με κάποιο τρόπο; Το μόνο επιχείρημα υπέρ της αγοράς μεταχειρισμένου με υγραέριο είναι ότι είναι στην ίδια τιμή με αυτό χωρίς και έτσι ουσιαστικά γλιτώνω το χιλιάρικο (+/-) της εγκατάστασης.
dimitrisOP Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2015 καλητερα να το βαλεις μονος σου το υγραεριο
sokinsohim Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2015 Για έλεγχο δεν θα ήταν καλύτερα αν δεν έχεις δικό σου άνθρωπο στην Αθήνα να το πας σε μια αντιπροσωπεία? Νομίζω πως εκεί θα είναι πιο αντικειμενικοί σωστά? Σε μια της Σκοντα που πήρα μου είπαν πως πλέον δεν κάνουν λόγω του ότι είχαν προβλήματα με μαντραδες που δεν παραδέχονταν τι είχε το αυτοκίνητο. Κάτι δεν λέει αυτό?
41ex Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2015 Λάθος τους που τα είπαν μπροστά στον μαντρά, κανονικά έπρεπε να τα πουν στον αγοραστή κατ’ ιδίαν αφού άλλωστε αυτός πληρώνει για τον έλεγχο. Έχω ακούσει πάντως και χειρότερα (ο μαντράς λέει ότι επειδή δεν έχει πινακίδες να το πάει σε ένα κοντινό συνεργείο το οποίο βέβαια είναι στο κόλπο!). Αυτό που κοίταζα εγώ πάντως είναι από ιδιώτη και θα το πήγαινα στην αντιπροσωπεία για έλεγχο. Το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι ακόμα κι αν ο πωλητής και το συνεργείο είναι καλόπιστοι το μεταχειρισμένο με υγραέριο έχει ρίσκο γιατί μπορεί σου βγάλει κάποιο πρόβλημα που δε φαίνεται άμεσα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα