akis-gep Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Καλημέρα παιδιά! παρακολουθώ χρόνια το site αλλά είναι η πρωτη φορά που γράφω ποστ γιατί χρειάζομαι βοήθεια... πρόκειται να αγοράσω μεταχειρισμένο C3 δεκαετίας με 55000 km και είναι ατρακάριστο (guaranteed) από γνωστό... η τίμη είναι στα 3000 οπότε πιστεύω είναι καλά... γενικά θα ήθελα να ρωτήσω τι να προσέξω πριν το αγοράσω πχ σέρβις (δεν το μετακινούσε πολύ οπότε μπορεί να μην το έχει κάνει με συνέπεια...) σαν αμάξι τι πιστεύετε; το θέλω για 3-4 χρόνια max και μετά μάλλον θα το πουλήσω για να πάρω κάτι καινούργιο οπότε μπορεί και να φύγει σε λίγο λιγότερα λεφτά πχ 2000....
forgotten Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 μου φαινεται απιστευτο το ποσο των χιλιομετρων που λες , εστω και αν δεν το μετακινουσε συχνα εγω εχω αυτοκινητο 2 ετων και εχει 40000 χιλιομετρα οποτε δεκα ετων και με τοσα λιγα κατι δεν μου κολαει στην υποθεση, το οτι λες δεν το μετακινουσε δεν ειναι και τοσο καλο, απο αποψη μηχανης . παρε το σε μηχανικο πριν το αγορασεις να το ελεγξει για αλλαγμενα κομματια πανω του κλπ .
akis-gep Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! το είχε πάρει για τη γυναίκα του αλλά τελικά δεν το πολυ κινούσαν, μόνο στο χωριό σε κοντινές αποστάσεις, τα ταξίδια τα κάνανε με το δικό του αμάξι...γενικά τον εμπιστεύομαι οπότε δεν φοβάμαι κάτι από λαμογιά αλλά πιο πολύ από αμέλια.. ναι θα το πάω και σε μηχανικό... τους τελευταίους μήνες κινούνταν γιατί το είχε πάρει ένας που ενδιαφερόταν και το οδηγούσε αλλά τελικά δεν έχει τα λεφτά και το επέστρεψε... απλά επείδη δεν έχω ιδέα ρωτάω..πχ από χονδρά σίγουρα είναι λάδια- σέρβις - λάστιχα κλπ..
Joshua21 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Τα λίγα χιλιόμετρα καλό είναι, οι μεγάλοι περίοδοι ακινησίας και η ελλιπής συντήρηση όχι. Να τσεκάρεις το βιβλίο συντήρησης αν υπάρχει, είναι απαραίτητο για να μπορέσεις να υπολογίσεις σωστά τα έξοδα συντήρησης και επισκευών(επισκευή θεωρείται και η αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου πχ). Καλό θα ήταν να το τσεκάρεις και στην ευθυγράμμιση και με έναν φανοποιό, μπορούν να αποκαλύψουν πολλά τυχόν προβλήματα. Εκτός από τα λάστιχα να ελέγξεις και αμορτισέρ, τακάκια, και γενικότερα όλες τις ελλείψεις που θα σου ανεβάσουν το κόστος.
gia_nnis Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 αφου ειναι δικο σου ανθρωπος οπως λες εσυ.. κοιτα μονο το βιβλιαρακι(καθε ποτε αλλαζε λαδια,το μεγαλο service-ιμαντα) και να το πας μια βολτα να δεις πως τραβαει ο κινητηρας..
liopyr Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 μου φαινεται απιστευτο το ποσο των χιλιομετρων που λες , Δεν είναι συχνό φαινόμενο, αλλά δεν είναι και απίστευτο. Κι εγώ λόγω μηχανής τόσα χλμ. κάνω περίπου, πολλές φορές κλείνει χρόνος και δεν έχω κάνει καν 5.000 χλμ. 1
Liverpool89 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Θα ελεγξεις αυτα που σου ειπαν. Τακακια, αμορτισες, μεσα χωρο αν ειναι ταλαιπωρημενος μαλλον κατι δεν παει καλα,κατευθειαν αλλαγη λαδιων ιμαντα, φιλτρα μπουζι, ολα γενικα τα αναλωσιμα να χεις το.κεφαλι σου ησυχο. Πρεπει πριν το αγορασεις να το περασει κτεο, αλλιως μεταβιβαση απο σο ξερω δεν γινεται. Αρα αν εχει θεμα με ευθυγραμμιση αμορτισερ λαστιχα ή θα τα φτιαξει ή θα τα βρειτε.
gia_nnis Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 [ μου φαινεται απιστευτο το ποσο των χιλιομετρων που λεςβγαινει 5500 το χρονο. Ας πουμε.. αν βαλεις μεση τιμη αμολυβδης 1.3ε και 7,5λ/100χλμ βγαινουν 412.5λ το χρονο δηλαδη 536,25Ε!!! Τα συμπερασματα δικα σας..
rafail1994 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Το κακό με τα αυτοκίνητα π.χ 7ετιας και πάνω και λίγων χιλιόμετρων είναι οτι η συντήρηση τους είναι πολύ ελλιπής π.χ υγρά φρενών , παραφλου , ανάρτηση , μπουζί ,φίλτρα αέρος , φρένα κτλ που δεν “χαλανε” μόνο από τα χιλιόμετρα το πιθανότερο είναι να μην έχουν αλλαχτεί ποτέ όποτε το κόστος ανεβαίνει αρκετά και δεν ξερεις και τι ζημιά υπάρχει από πίσω . Εγώ προτιμώ ενα αυτοκίνητο ποιο πολύ δουλευμένο παρά παρατημένο
Joshua21 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 [βγαινει 5500 το χρονο. Ας πουμε.. αν βαλεις μεση τιμη αμολυβδης 1.3ε και 7,5λ/100χλμ βγαινουν 412.5λ το χρονο δηλαδη 536,25Ε!!! Τα συμπερασματα δικα σας.. Τι συμπεράσματα θα μπορούσαμε να βγάλουμε με δεδομένο ότι πλήρωνε σε βενζίνες 536€ το χρόνο? Από ότι έχω διαβάσει σε άρθρα ο μέσος όρος χιλιομέτρων που έκαναν τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι 15.000, και τα τελευταία χρόνια λόγω κρίσης έχει μειωθεί. Μια και αυτό το νούμερο είναι ο μέσος όρος, λογικό είναι άλλα να έχουν γράψει περισσότερα και άλλα λιγότερα. Τα 55.000 όντως είναι σχετικά λίγα αλλά δεν μου φαίνεται και απίστευτο. @ts: Gια την συντήρηση που του έκαναν, φαίνεται από το βιβλίο σέρβις. Αν δεν έκανε όταν έπρεπε ή αν δεν έχει καθόλου βιβλίο, τότε δεν υπάρχει λόγος να το προτιμήσεις ή τουλάχιστον να το πληρώσεις όσο θα πλήρωνες ένα καλοσυντηρημένο. Όσο για την τιμή, κάπου στις 3.000€ πάνε τα c3 δεκαετίας. Έχε υπόψιν πως το σέρβις των 60.000km(έχει και αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου, κάθε 60k ή κάθε 5 χρόνια) η αντιπροσωπεία το χρεώνει κάπου 400€, αν χρειάζεται και λάστιχα/αμορτισέρ, μάλλον ακριβό είναι.
gia_nnis Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Τι συμπεράσματα θα μπορούσαμε να βγάλουμε με δεδομένο ότι πλήρωνε σε βενζίνες 536€ το χρόνο?forgotten, on 24 Dec 2014 - 08:11 AM, said: μου φαινεται απιστευτο το ποσο των χιλιομετρων που λες.. Οτι και αυτα λεφτα ειναι και δεν ειναι καθολου απιστευτο για καποιους με οικονομικο προβλημα.. ΥΓ Μου κακοφανηκε η λεξη απιστευτο..
Joshua21 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Οτι και αυτα λεφτα ειναι και δεν ειναι καθολου απιστευτο για καποιους με οικονομικο προβλημα.. Όντως, είναι και αυτό ένα ενδεχόμενο.
forgotten Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 forgotten, on 24 Dec 2014 - 08:11 AM, said: μου φαινεται απιστευτο το ποσο των χιλιομετρων που λες.. Οτι και αυτα λεφτα ειναι και δεν ειναι καθολου απιστευτο για καποιους με οικονομικο προβλημα.. ΥΓ Μου κακοφανηκε η λεξη απιστευτο.. μου φαινεται απιστευτο γιατι στη κυπρο λογω ελλιπων συγκοινωνιων κινουμαστε με αυτοκινητο εγω μηναια αναγκαστικα τρωω σε καυσιμα 140e και στα 700km φυσικα αυτο λογω εργασιας. το αυτοκινητο μου ειναι του 2012 και εχει πανω 40000χιλιομετρα...
paylidis Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2015 Να ελέγχετε πάντα εκτός απο τα μηχανικά ιδιαίτερα εκτενώς και τις λαμαρίνες. Οι ζημιές που μπορεί να ειναι καλα κρυμμένες δε λέγονται... Το τι ακριβώς θα ελέγξετε ειναι μεγάλη υπόθεση και δε μπορεί να εξηγηθεί μέσα απο φορουμ παντως. Εγω το έμαθα μετα απο πολλά χρόνια ενασχόλησης και πραγματικά με ενδιαφέρει 80% σασί και 20% μηχανικά. Για τα αναλώσιμα που ειπώθηκαν (τακάκια και λουρια) δε νοιάζομαι καθόλου μιας και θεωρώ δεδομένα ότι εφόσον πάρεις ενα αυτοκίνητο στο οποίο δεν εχει γίνει αποδεδειγμένα σέρβις θα τα αλλάξεις.
gia_nnis Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2015 Να ελέγχετε πάντα εκτός απο τα μηχανικά ιδιαίτερα εκτενώς και τις λαμαρίνες. Οι ζημιές που μπορεί να ειναι καλα κρυμμένες δε λέγονται... Το τι ακριβώς θα ελέγξετε ειναι μεγάλη υπόθεση και δε μπορεί να εξηγηθεί μέσα απο φορουμ παντως. Εγω το έμαθα μετα απο πολλά χρόνια ενασχόλησης και πραγματικά με ενδιαφέρει 80% σασί και 20% μηχανικά. Για τα αναλώσιμα που ειπώθηκαν (τακάκια και λουρια) δε νοιάζομαι καθόλου μιας και θεωρώ δεδομένα ότι εφόσον πάρεις ενα αυτοκίνητο στο οποίο δεν εχει γίνει αποδεδειγμένα σέρβις θα τα αλλάξεις. το αμαξι δεν στηριζεται στις λαμαρινες αλλα στο σασι.. Κομμενα και ραμμενα παιζανε παλια που ηταν ακριβα τα αυτοκινητα.. τωρα αυτο δεν παιζει γιατι αν χτυπησεις το αυτοκινητο σου,σου λενε μια τιμη που δεν αξιζει να το φτιαξεις..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα