nikos1982 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2015 την καρτα την πείρα πισω.πέρασα βιος απο την χφχ και περιμενω να δω τη θα γινει. απλα ειναι εντελος απαραδεκτη οταν μιλησα στο τηλ και τους ειπα οτι δεν θα ξαναγορασω οτιδήποτε απο το ψιλικατζίδικο τους μου λεει οτι δεν ειμαι τακτικος πελατης οποτε χέστηκε με λιγα λογια.αλλα και οταν της ειπα οτι αν ήμουν τακτικος θα ειχα ξεμπερδεψει με λιγα λογια μου λεει δεν καταλαβατε τι σας λεω. αυτα για να μαθουμε εμεις με τι ψιλικατζίδικο εχουμε να κανουμε που δεν σεβοντε τα λεφτα που τους ακουμπαμε.
web_assasin Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2015 επρεπε να της κατεβασεις εκει 2 εκκλησιες να δουμε αντιδραση.
sDGam Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Οταν εχεις δημιουργησει τοσο μεγαλο θεμα στους υπαλληλους μονο κ μονο επειδη εσυ δεν εισαι υπομονετικος για να τους αφησεις να κανουν τη δουλεια τους, λογικο να σου πει οτι χεστηκε αν δεν ξαναπαρεις. Ουτως η αλλως κανενας υπαλληλος δεν νομιζω πως θελει να ακουει μπινελικια 1 μηνα για 50-100ευρω κερδος που θα βγαλει η εταιρια απο την αγορα σου. Οσο για το θεμα αμα εισαι τακτικος πελατης ή οχι, δεν θα αλλαζε κατι καθως η διαδικασια rma ειναι η ιδια. Το πολυ πολυ να σε εβαζαν σε προτεραιοτητα και να γλυτωνες 5-6 μερες. Αμα χειριζοσουν το θεμα υπομονετικα και δεν προσπαθουσες να γινεις το αφεντικο του e-shop τοτε θα ημουν με το μερος σου. Δεν γινεται ομως να θελεις να τους γ***σεις και απο πανω επειδη πηρες μια καρτα γραφικων απο το μαγαζι τους. 2
web_assasin Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Ολο το κειμενο σου ειναι λαθος,ακομα και στο σημειο που δε φταιει ο υπαλληλος,γιατι ενω γενικοτερα ισχυει,η συγκεκριμενη κυρια φταιει για τον τροπο που μιλησε. και ναι,θα τους γ@@σουμε επειδη δωσαμε τα λεφτα μας και δημιουργηθηκε προβλημα το οποιο δε μπορεσα να αντιμετωπισουν οπως προβλεπεται.
nikos1982 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2015 Οταν εχεις δημιουργησει τοσο μεγαλο θεμα στους υπαλληλους μονο κ μονο επειδη εσυ δεν εισαι υπομονετικος για να τους αφησεις να κανουν τη δουλεια τους, λογικο να σου πει οτι χεστηκε αν δεν ξαναπαρεις. Ουτως η αλλως κανενας υπαλληλος δεν νομιζω πως θελει να ακουει μπινελικια 1 μηνα για 50-100ευρω κερδος που θα βγαλει η εταιρια απο την αγορα σου. Οσο για το θεμα αμα εισαι τακτικος πελατης ή οχι, δεν θα αλλαζε κατι καθως η διαδικασια rma ειναι η ιδια. Το πολυ πολυ να σε εβαζαν σε προτεραιοτητα και να γλυτωνες 5-6 μερες. Αμα χειριζοσουν το θεμα υπομονετικα και δεν προσπαθουσες να γινεις το αφεντικο του e-shop τοτε θα ημουν με το μερος σου. Δεν γινεται ομως να θελεις να τους γ***σεις και απο πανω επειδη πηρες μια καρτα γραφικων απο το μαγαζι τους. τα σκεφτεσαι καλα αυτα που λες;;;;;εχεις διαβασει το ολο θεμα;;;ποτε δεν ειχα ενημέρωση για το τι γινεται.ποτε η καρτα δεν εφυγε για rma ολο αυτον το καιρο.και ναι οταν εχω δωση τα λεφτα μου στο #@$@#%@#$ τους απετο να μου συμπεριφεροντε σωστα.δεν του παζαρεψα ουτε την τιμη ουτε τπτ.απαίτησα αυτα που πρεπει να ξερω για την καρτα μου.και μετα απο πιεση δικη μου θελανε απλα να διοξουν το βαρος απο πανω τους γτ πολυ απλα ειναι άχρηστη και ψευτες. σου εύχομαι λοιπον η επόμενη συναλλαγή σου με το ψιλικατζίδικο να σου ειναι χειρότερη απο την δική μου. εκει που δουλεύω ξερεις τι θα μου κανανε εμενα αν ειχα τετοια συμπεριφορα σε πελατη....το λιγοτερο κλύσμα. αμα δεν εχεις σωστη αποψη μην λες χαζομαρουλες.αυτη την δουλεια την κανω και εγω αλλα με αλλο ιδους υλικά οποτε ασε να ξερω κατι παραπανω. 1
sDGam Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Το θεμα το εχω διαβασει ολο και γιαυτο εγραψα αυτο που εγραψα. Στην αρχη λες πως στις 23/12 σου εστειλαν μηνυμα οτι η καρτα θα σου επιστραφει σε 30 εργασιμες. Αμα βαλεις ολες τις αργιες που εχουν τα χριστουγεννα τοτε στις 19/1 που την παρελαβες, το μηνυμα επεσε 100% μεσα. Οποτε τα post περι "ειναι ψευτες, δεν εκαναν αυτο που προβλεπεται" ειναι ακυρα. Θα μπορουσες να ζητησεις προσωρινη αντικατασταση στις 23/12, τη στιγμη που εμαθες οτι θα αργουσε τοσο πολυ η καρτα. Αντι να το κανεις ομως, προσπαθησες με καθε πιθανο τροπο να χωθεις και να μαθεις που ειναι η καρτα σου, λες και με αυτο τον τροπο θα καταφερνες να επιταχυνεις τη διαδικασια. Εσυ λοιπον, καθισες και μιζεριαζες 1 ολοκληρο μηνα και προσπαθεις με καθε τροπο να συκοφαντησεις το e-shop. Επισης, εφοσον γνωριζεις τη δουλεια, θα επρεπε να γνωριζεις πως τα χριστουγγενα υπαρχει μεγαλο φορτος εργασιας. Πιστευω πως καποιος πελατης σου εχει κανει κατι τετοιο (υπαρχουν πολλα τετοια μερακληδικα διαμαντια) και ως αντιδραση ειπες "αφου μου το κανουν εμενα, θα το κανω κ εγω σε αλλους". Και για να ανακεφαλαιωσουμε, εστειλες την καρτα για rma στις 10/12. Στις 23/12 σου εστειλαν μηνυμα πως θα σου επιστραφει σε αλλες 30 εργασιμες. Στις 19/1 πηρες την καρτα πισω. Δηλαδη 40 ημερες για ενα rma μιας καρτας γραφικων. Θα συμφωνησω πως ηταν πολυ αργη η ολη διαδικασια. Οπως ομως προβλεπει ο νομος, μετα απο 15 ημερες ζητας προσωρινη αντικατασταση. Τελος, δεν ειπα οτι η κυρια που μιλησε στο τηλεφωνο δεν ηταν απαραδεκτη. Απλως φαινεται σαν να ξαφνιαστηκες. Τι νομιζεις δηλαδη, οτι το να καθεσαι να βριζεις και να ειρωνευεσαι μερικους υπαλληλους ειναι δικαιωμα σου επειδη αγορασες κατι απο το μαγαζι που δουλευουν? Κανενας δεν εχει αναγκη τετοιους πελατες. 2
nikos1982 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δεν έβρισα πότε κανέναν. Όταν δεν έχω καμία ενημεροσει τι γίνεται με την διαδηκασια πάρα μόνο αυτό το μήνυμα ότι θα φυγή για εξωτερικό και όταν ρώταγα τι γίνεται λέγανε ότι είναι στον προμηθευτεί ενώ μέσα σε τόσες μέρες δεν είχε φυγή και ότι ενώ στην αρχή ο τεχνικός τους διέγνωσε πρόβλημα πράγμα που εγώ δεν είχα ποτέ ενημέρωση για αυτό πάρα μόνο όταν εγώ ρώτησα. Όταν έφτασε το σημείο που άρχισε η μανούρα βρήκαν την δικαιολογία ότι η κάρτα έχει πειραχτη από εμένα.που ούτε σε αυτό πάλη είχα ενημερώσει από κανέναν.αμα δεν μπορεί να είναι απέναντι μου σωστό και να ξέρω τι γίνεται ναι θα κράζω όσο δεν πάει.μην το ψάχνεις και να δικαιολογήσω. Ο λογαριασμός σου είναι φτιαγμένος πολύ πρόσφατα με ότι αυτό μπορεί να καταλάβει κάποιος σωστό ή λάθος
XronisR Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Το θεμα το εχω διαβασει ολο και γιαυτο εγραψα αυτο που εγραψα. Στην αρχη λες πως στις 23/12 σου εστειλαν μηνυμα οτι η καρτα θα σου επιστραφει σε 30 εργασιμες. Αμα βαλεις ολες τις αργιες που εχουν τα χριστουγεννα τοτε στις 19/1 που την παρελαβες, το μηνυμα επεσε 100% μεσα. Οποτε τα post περι "ειναι ψευτες, δεν εκαναν αυτο που προβλεπεται" ειναι ακυρα. Θα μπορουσες να ζητησεις προσωρινη αντικατασταση στις 23/12, τη στιγμη που εμαθες οτι θα αργουσε τοσο πολυ η καρτα. Αντι να το κανεις ομως, προσπαθησες με καθε πιθανο τροπο να χωθεις και να μαθεις που ειναι η καρτα σου, λες και με αυτο τον τροπο θα καταφερνες να επιταχυνεις τη διαδικασια. Εσυ λοιπον, καθισες και μιζεριαζες 1 ολοκληρο μηνα και προσπαθεις με καθε τροπο να συκοφαντησεις το e-shop. Επισης, εφοσον γνωριζεις τη δουλεια, θα επρεπε να γνωριζεις πως τα χριστουγγενα υπαρχει μεγαλο φορτος εργασιας. Πιστευω πως καποιος πελατης σου εχει κανει κατι τετοιο (υπαρχουν πολλα τετοια μερακληδικα διαμαντια) και ως αντιδραση ειπες "αφου μου το κανουν εμενα, θα το κανω κ εγω σε αλλους". Και για να ανακεφαλαιωσουμε, εστειλες την καρτα για rma στις 10/12. Στις 23/12 σου εστειλαν μηνυμα πως θα σου επιστραφει σε αλλες 30 εργασιμες. Στις 19/1 πηρες την καρτα πισω. Δηλαδη 40 ημερες για ενα rma μιας καρτας γραφικων. Θα συμφωνησω πως ηταν πολυ αργη η ολη διαδικασια. Οπως ομως προβλεπει ο νομος, μετα απο 15 ημερες ζητας προσωρινη αντικατασταση. Τελος, δεν ειπα οτι η κυρια που μιλησε στο τηλεφωνο δεν ηταν απαραδεκτη. Απλως φαινεται σαν να ξαφνιαστηκες. Τι νομιζεις δηλαδη, οτι το να καθεσαι να βριζεις και να ειρωνευεσαι μερικους υπαλληλους ειναι δικαιωμα σου επειδη αγορασες κατι απο το μαγαζι που δουλευουν? Κανενας δεν εχει αναγκη τετοιους πελατες. Δεν έβρισα πότε κανέναν. Όταν δεν έχω καμία ενημεροσει τι γίνεται με την διαδηκασια πάρα μόνο αυτό το μήνυμα ότι θα φυγή για εξωτερικό και όταν ρώταγα τι γίνεται λέγανε ότι είναι στον προμηθευτεί ενώ μέσα σε τόσες μέρες δεν είχε φυγή και ότι ενώ στην αρχή ο τεχνικός τους διέγνωσε πρόβλημα πράγμα που εγώ δεν είχα ποτέ ενημέρωση για αυτό πάρα μόνο όταν εγώ ρώτησα. Όταν έφτασε το σημείο που άρχισε η μανούρα βρήκαν την δικαιολογία ότι η κάρτα έχει πειραχτη από εμένα.που ούτε σε αυτό πάλη είχα ενημερώσει από κανέναν.αμα δεν μπορεί να είναι απέναντι μου σωστό και να ξέρω τι γίνεται ναι θα κράζω όσο δεν πάει.μην το ψάχνεις και να δικαιολογήσω. Ο λογαριασμός σου είναι φτιαγμένος πολύ πρόσφατα με ότι αυτό μπορεί να καταλάβει κάποιος σωστό ή λάθος Δικια μου αποψη ειναι οτι φταιτε και οι 2 μεριες. Απο την μια επρεπε να ζητησεις προσωρινη αντικατασταση αλλα και απο οτι την αλλη ο χρονος αναμονης ειναι αρκετα μεγαλος του καταστηματος.Απλα απο το συγκεκριμενο καταστημα επρεπε να τα περιμενεις αυτα,δεν ειναι κατι καινουριο.
Fulgore Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Με λιγα λογια δυστηχως υπαρχουν καποια καταστηματα που ειναι λιγο λαχειο στο τι θα σου κατσει σε service.Τα καταστηματα αυτα ειναι κυριως τα eshop,Plaisio,EBW(βεβαια εχουμε πετυχει και κατι κουλα απο DigitalMaster και You).Φυσικα και θα υπαρχει κοσμος που θα μιλησει θετικα για τα συγκεκριμενα καταστηματα γιατι δεν του εχει τυχει απο προσωπικη του εμπειρια κατι αρνητικο να αναφερει και ειναι και λογικο.Παρολα αυτα ομως οταν ακους στην πλειοψηφια τα περισσοτερα κρουσματα να ειναι γυρω απο αυτα τα μαγαζια ε οντως εκει πρεπει να εισαι και λιγο καχυποπτος στην επομενη αγορα σου. Εγω πχ απο το Πλαισιο σε γενικες γραμμες εχω καλες εντυπωσεις παρολα αυτα αν καποιος θελει να αγορασει απο αυτο θα συμβουλεψω πρωτα να κοιταξει και απο αλλα καταστηματα. Οσο για το παραπανω οντως φταιει ο ts που δεν ζητησε προσωρινη καρτα για να κανει την δουλεια μιας και αυτο το δικαιουται,αλλα και η υπαλληλος ανεξαρτητως της καταστασης που ζουμε στην Ελλαδα δεν επρεπε να μιλησει οπως μιλησε καθως καλως ή κακως το μαγαζι της ηταν που ειχε απαραδεκτη επικοινωνια με τον πελατη και δεν του εδωσε καν αλλη καρτα αφου εβλεπε οτι θα αργησει. Φυσικα ουτε ειναι και ομορφο να κατεβαζεις 10λεπτα βρισιες στον υπαλληλο που απλα κανει οτι του λενε αλλα δυστηχως στην Ελλαδα αρκετες φορες αν δεν φωναξεις και λιγο καποιοι σε περνανε και για βλακα.
nikos1982 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 δεν έβρισα ρε παιδια κανεναν υπαλληλο ουτε τηλεφωνικά ουτε οταν πηγα στο μαγαζι.που το ιδατε αυτο το πραγμα δεν μπορω να καταλαβω. ασ κλειδωθει παρακαλω γτ θα εχουμε μανουρα. ευχαρηστω
trujillo2008 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 δεν ειναι θεμα να κλειδωθει . γενικως ειναι που θα πεσεις . παντως καλυτερα να προτιμησεις ενα ''μαγαζακι της γειτονιας'' που θα σε προσεξει και λιγο (το οποιο βεβαια το πληρωνεις λιγο περισσοτερο) παρα μεγαλο-μαγαζα 1
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Για να πω και γω την άποψη μου ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το e-shop και έχω κάνει αρκετές αγορές . Το μόνο που ήταν ελλατωματικό ήθελε αντικατάσταση ήταν μία κάρτα μνήμης για το τηλέφωνο και αυτή την άλλαξαν σχετικά γρήγορα (~10 μέρες) . Ούτε με πλαίσιο μου έχουν κάτσει πολλά κουλά αλλά με την προώθηση των turbo-x πηγαίνω μόνο για να πάρω κάνα μελάνι πλέον και τίποτα παραπάνω έχουνε καταντήσει αηδία με τα προιόντα τους (ειδικά όταν αυτοί που τα αγοράζουνε είναι γύρο σου και ενώ τους είπες να μην τα πάρουν τα πήραν και τώρα χάλασαν και τρέχουν πρήζοντας τις δικές σου μπάλες) .
trujillo2008 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Για να πω και γω την άποψη μου ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το e-shop και έχω κάνει αρκετές αγορές . Το μόνο που ήταν ελλατωματικό ήθελε αντικατάσταση ήταν μία κάρτα μνήμης για το τηλέφωνο και αυτή την άλλαξαν σχετικά γρήγορα (~10 μέρες) . Ούτε με πλαίσιο μου έχουν κάτσει πολλά κουλά αλλά με την προώθηση των turbo-x πηγαίνω μόνο για να πάρω κάνα μελάνι πλέον και τίποτα παραπάνω έχουνε καταντήσει αηδία με τα προιόντα τους (ειδικά όταν αυτοί που τα αγοράζουνε είναι γύρο σου και ενώ τους είπες να μην τα πάρουν τα πήραν και τώρα χάλασαν και τρέχουν πρήζοντας τις δικές σου μπάλες) . σα δε ντρεπεσαι
magic4spell Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου.. Εγώ χρόνια πελάτης και στα δυο καταστηματα (Πλαισιο @ Eshop..) ΔΕΝ ειχα ποτε μέχρι τώρα προβλημα απο το Service.. Ιδιαίτερα του Πλαισίου θα έλεγα ότι ήταν καλύτερο... Μόλις την τελευταία εβδομάδα μου έκαναν πιστωτικό για μία μνήμη Sodimm DDR3 & μια 7870 που τα έπαιξαν.... Για κανένα από τα δύο ΔΕΝ είχαν ακριβές αντικαταστάτη και γιατό έγιναν πιστωτικα..Τα πιστωτικά έγιναν κοντά στις πραγματικές σημερινές τιμες των προιοντων το οποίο είναι απολύτως λογικό ... Μια 7950 του 2014@350€ σήμερα έχει δεν έχει 150€.... Για το eshop χρειάστηκε το Service .. ΠΑΝΤΩΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΙ ΠΕΡΝΕΙΣ!!! ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΠΩΝΥΜΑ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.... πχ: Gigabyte/Asus MB, Sapphire καρτες... WD HD.... Δεν πέρνω TurboX δεν πέρνω XFX/Powercolor Club3d κάρτες γραφικών...κτλ και νομίζω ότι αυτό πρέπει όλοι να προσέχουμε 10 ευρώ παρπάνω και έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο....ιδιαίτερα με τις κάρτες γραφικών που γίνονται επιστροφή ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΓΟΡΑΣ.... Οπότε βλέπω κάποιους που ρισκάρουν και αγοράζουν για 10-20% φθηνότερα απο ξενα καταστήματα και μετά θέλουν 15-20 € για ταχυδρομικά RMA.....Λυπάμαι αλλά όταν πέρνεις το ρίσκο το πέρνεις ολοκληρωτικά ΓΝΩΡΊΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΑΙ ΜΕΤΑ....
nikos1982 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2015 εγω δεν θα ξανασχοληθο με το θεμα. ενα γαμωbios update εκανα μονος μου με bios της xfx και η καρτα τωρα παιζει μια χαρα και ανεβαζει ρολογια μεχρι και 1150 πυρηνα 1500 ραμ χωρίς προβλημα. τα περει πιραγματος της καρτας και τσουτσουνιες απλα ηταν λογια και μονο. οταν δεν μπορει ενα καταστημα να μου δωση επιλογές να μου πει εχουμε αυτες και αυτες παρα με αφήνει στο σκωταδι και περιμενω απαντησης. οχι ρε φιλε αντε γεια και ας μην ειμαι συχνος πελατης τωρα δεν θα ειμαι ουτε σπανιος και οποιος φιλος ζητηση κατι απο υπολογιστές θα τρώει μαυρο το εσοπ. ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΘΗ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΟΝΤ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα