Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

απο την δευτερα που πηγα και ζήτησα προσωρινή αντικατάσταση περιμένω τηλ με νεα μέχρι και την παρασκευη θα τους δώσω διορία.

 

αλλιώς δευτερα παω και απαιτώ πιστωτικό αφου δεν μπορουν να με καλύψουν.

Δημοσ.

απο την δευτερα που πηγα και ζήτησα προσωρινή αντικατάσταση περιμένω τηλ με νεα μέχρι και την παρασκευη θα τους δώσω διορία.

 

αλλιώς δευτερα παω και απαιτώ πιστωτικό αφου δεν μπορουν να με καλύψουν.

Λογικα απο δευτερα θα ειναι σε πληρη λειτουργεια

Δημοσ.

μετα απο μεγαλη πιέσει και τηλεφωνα παω στο εσοπ μενιδι ζηταω να μου βρουν προσωρινή αντικατάσταση και μου φερνουν μια ρ7 260χ

 

τους λεω δεν ειναι ισαξεια με αυτη που εχω δωσει και θελω πιστοτικο κτλ.

 

 

με πολυ κουβεντα κατεβενει ο υπευθηνος του καταστηματος και απο κουβεντα που ειχαμε μου λεει οτι η καρτα ειχε κολισεις απο αλλων χρηστη δλδ εμενα ετσι διεγνωσε ο τεχνικος τους.αυτο το εμαθα σημερα δεν αναφερθηκε ποτε στη τηλεφωνικες ομηλιες  μας.

 

η ενημερωση που ειχα απο το εσοπ ηταν μονο οτι οντος ο τεχνικος βρηκε προβλημα με διακοπη σηματος σε παιχνιδια απο κει και μετα δεν ειχα την παραπανω ενημερωση ποτε.και ζητεισα να μου την φερουν πισω.

 

και λεω εγω τωρα αφου δεν εχω φωτογραφιες πως του παρελαβα το προιον σε αριστη εμφανισιακα κατασταση καικ μου φερουν ενα προιον ταλεποριμενω και σε κατασταση που δεν ηταν οταν τους το εδωσα τι κανουμε;;;;;

 

 

συνηγορο του καταναλωτη δεν βγαζω ακρι για διευκρηνησεις που θελω γτ δεν τους βρίσκω απο της 2,30 ποθ περνω τηλεφωνω

Δημοσ.

θελω να κανω αλλα αυτη την στιγμή απο τα νευρα που εχω δεν μπορω να σκεφτώ τι να τους γραψω.

Κανε καταγγελια και στους δυο οργανισμους.Ηρεμησε και γραψε τα βασικα οχι πολλες λεπτομερειες θα αναφερεις την ουσια οτι το καταστημα εχει καθυστερησει υπερ του δεοντος με βαση τον νομο να στειλει το προιον για αντικατασταση,οτι εχουν παραδεχτει οτι υπαρχει προβλημα στην καρτα,οτι δεν σου ανταλλασουν με μια ισαξια για να κανεις την δουλεια σου μεχρι να ερθει η αλλαγη.Αυτα θα γραψεις λιγα και ουσιωδη. Και χωρις παρεξηγηση προσεξε λιγο την ορθογραφια σου.

Δημοσ.

οποιος εχει κανει καταγγελια και ξερει μπορει να μου πει τις διαδικασίες που εγιναν και αν κερδισε η δεν κερδισε σε αυτον τον αγωνα τη εγινε μετα;

Δημοσ.

 

και λεω εγω τωρα αφου δεν εχω φωτογραφιες πως του παρελαβα το προιον σε αριστη εμφανισιακα κατασταση καικ μου φερουν ενα προιον ταλεποριμενω και σε κατασταση που δεν ηταν οταν τους το εδωσα τι κανουμε;;;;;

 

 

Αυτο δυστηχως ειναι κατι που μονο καχυποπτοι και ψειρες κοιτανε.Εγω επειδη ακομα και γρατσουνια να εχει πανω κατι θα το παω πισω,οταν παω κατι για σερβις (αφοτου μου εσπασαν το ενα σατα καλωδιο απο το τροφοδοτικο προ τριετιας),παω πανω απο αυτον στο e-shop point και του λεω,ελα δες το σε τι κατασταση ειναι,και βγαζω και μια φωτογραφια πανω στον παγκο τους.Ακριβως το ιδιο κανω οταν αγοραζω κατι.Το ανοιγω εκει μπροστα τους και αν δω δεν ειναι σφραγισμενο,η στην περιπτωση μητρικης που δεν σφραγιζονται,εχει εμφανη σημαδια μεταχειρισης το δινω πισω και λεω θελω αλλο.Αυτο ειναι το καλο με το e-shop.Τωρα ομως το τεχνικο τμημα τους ειναι για πεταμα,γιατι οπως ανεφερα μου εσπασαν ενα καλωδιακι σατα μια φορα που πηγα το τροφοδοτικο για αλλαγη ανεμηστηρα (εκανε πολυ θορυβο)

Δημοσ.

Εγω πηγα μια asus mb που αγορασα, και αφου δεν λειτουργουσε η πανω pcie ενω η κατω ηταν οκ την εστειλα για doa. Αφου καναν καμια βδομαδα γεματη να δουν αν εχει προβλημα οντως (λες και ειναι καμια επιστημη) με πηραν κ μου ειπαν πως δεν βρηκαν προβλημα(!). 10 φορες εστησα το pc ξανα και ξανα. Τους ειπα να την στειλουν πισω να την ξαναδοκιμασω αν και δεν πιστευω να λειτουργησει. Αν δεν λειτουργησει θα κανω καταγγελια.

Δημοσ.

Για άλλη φορά φίλε, (σου εύχομαι καλό ξεμπέρδεμα) πρίν δώσεις όποιοδήποτε part για τεχνικό έλεγχο

1. Το βγάζεις φωτογραφία την ημέρα που θα το πάς στο service

2. Φωτογραφίζεις το s/n του προιόντος

Οταν έχεις να κάνεις με αλήτες (το λιγότερο) είναι να κάνεις όπως σου ανέφερα πιο πάνω απο εκεί και πέρα καλό είναι όταν αγοράζουμε το οτιδήποτε να κάνουμε registration του προιόντος στην εταιρία κατασκευής υτου και αν έχουμε υπομονή να μιλάμε ΜΟΝΟ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με αυτούς, τώρα για να μην αρχίσει συζήτηση και εμένα έτσι εμένα αλλιώς ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ εκ των έσω στο παρελθόν και το τουβλομάγαζο και το κιτρινομάγαζο Πόσα parts σε τεχνικό έλεγχο απο τεχνικούς ξαναπωλήθηκαν σε άσχετους πελάτες ή κατέληξαν σε bto συστήματα αμέτρητα........

Επίσης ΠΟΤΕ δεν κάνουμε rma σκληρό δίσκο για κανένα λόγο αν έχει προσωπικά μας αρχεία μέσα (τι να κάνετε?) απλά πάρτε άλλον και αφήστε τον σε ενα γραφείο ή τελος πάντων προσωπικά σας αρχεία μην τα βαζετε σε κινητά λαπτοπ κλπ, παρα μόνο σε ενα ασφαλές προσωπικό δισκο, ΑΠΛά συμβουλεύω αν θέλετε να κοιμάστε ήσυχοι......

  • Like 2
Δημοσ.

Να αναφερω ενα περιστατικο που μου ετυχε εχτες.Παω στο Πλαισιο επειδη ειχα ενα ποντικι Logitech(g600) και σε ενα σημειο μου ειχε μαζευτει το καλωδιο απο το τραβηγμα.Το ποντικι ηταν ετσι απο την πρωτη μερα αλλα επειδη λειτουργουσαν ολα κανονικα και επρεπε να μπω στρατο δεν πολυ ασχοληθηκα.

Παω λοιπον στο Πλαισιο αρχικα για κατι ακουστικα που ειχα που ειχαν αρχισει και ξεφλουδιζανε(τα Logitech G230)επικοινωνω πρωτα με την εταιρια η οποια μου λεει να παω στο καταστημα για αντικατασταση.Αρχικα μου λενε τι προβλημα εχουν τα ακουστικα τους τα δειχνω δειχνω και το email της εταιριας και χωρις πολλα πολλα επεσε πιστωτικο.Δειχνω τωρα και το ποντικι και το καλωδιο και μου λενε δεν μπορουν να κανουν κατι για αυτα(κατα τα αλλα 3 χρονια εγγυηση πλαισιο).Γυρναω σπιτι στελων φωτογραφια στην εταιρια και αφου αρχικα με διαβεβαιωνουν οτι δεν υπαρχει προβλημα με το καλωδιο μετα στα καπακια μου στελνουν μηνυμα να παω στο καταστημα για αλλαγη. Και φυσικα αφου εδειξα τα σχετικα email μου κοπηκε και για αυτο πιστωτικο μιας και το Πλαισιο ολως τυχαιως δεν φερνει τα συγκεκριμενα προιοντα και τωρα παω για το G502.

Κοινως αυτο για μενα ειναι και το καλυτερο,αρχικη επικοινωνια με την εταιρια και μετα με το καταστημα ειδικα αν προκειται για προιοντα Logitech,Dell,Corsair.

  • Like 2
Δημοσ.

Γενικως παντα παιζει ρολο και η εταιρια που τα πουλαει.Πχ εγω ειχα ενα ποντικι razer naga hex που εκανε double clicking το πηγα στο you,και μου εδωσαν αμεσως πιστωτικο.Ενας φιλος μου εστειλε φωτογραφια στο e-shop με χαλασμενο ear pad απο razer kraken και του ειπε το e-shop ελα να σου δωσουμε καινουργια ear pad.Αν ηταν ομως καμια asus και δεν λειτουργουσε καλα η μητρικη,θα επρεπε να κανεις κανα βδομαδα για πιστωτικο :P

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...