Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 φταίμε κι εμείς που δεν είμαστε ενημερωμένοι πάντως... Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.,Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Άρθρο 5. Σελίδα 14 http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf 3
nikos1982 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 αυτο το ξερω και το εκανα αλλα και παλη θελανε 2 μερες περιπου για να μου βρουν καρτα ιση με την 270χ γτ δεν ειχαν..τι να λεμε τωρα. και αμφηβαλο αν θα βρουν κατι αλλα οκ.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 από την στιγμή που ήξεραν εξαρχής ότι θα πάρει τόσες μέρες, έπρεπε να σου δώσουν αντικαταστάτη τις πρώτες μέρες...
nikos1982 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 εχτες ανέφεραν προσωρινή αντικατάσταση μετα απο συνολικα 30 μερες καπου 15 εργασημες σε ολο αυτο τον καιρο.....ηταν η τελευταια φορα που αγόρασα απο το εσοπ.
benign Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Εξαιτιας της κρισης τα Ελληνικα καταστηματα αργουν στο service γιατι εχουν πολυ λιγους υπαλληλους και αυτες τις μερες το e-shop ειχε πολυ δουλεια για αυτο τα επαθες ολα αυτα.Το ξερω γιατι μιλαω με εργαζομενους του στην περιοχη μου οταν αγοραζω υλικο και αγορασα 2 φορες στις γιορτες.Καθε φορα που πηγαινα περιμενα ουρα για να παραλαβω. Για να μην παρεξηγηθω,δεν δικαιολογω το e-shop και μαλιστα θεωρω οτι ελαβες κακη εξυπηρετηση,απλα εξηγω τι γινεται. Σε αλλο γνωστο Αθηναικο καταστημα που εδω στο ινσομνια εχει πολυ καλη φημη,πριν εναμισι χρονο ειχα αγορασει ακριβο pc case που ειχε εργοστασιακο σφαλμα.Το ανεφερα και μου συστησαν να κανω μια πατεντα στο κουτι για να το ξεπερασω γιατι αλλιως επρεπε να περιμενω περιπου μηνα για να φερουν καινουργιο. Αυτο το γραφω και για σενα και για τους αλλους καταναλωτες και μελη του ινσομνια για να εχουν υποψη τους και να παιρνουν να μετρα τους,οτι ολα τα καταστηματα λειτουργουν απο λιγο μεχρι πολυ,προβληματικα αυτη την περιοδο.
orion1986 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 ο κανονας ειναι να μην προτιματε για σερβις (για να μην πω ουτε για αγορες) μεγαλα καταστηματα τυπου πλαισιο , e-shop κλπ αλλα μαγαζια ''της γειτονιας'' που θα σε προσεξουν λιγο παραπανω προκειμενου να σε κρατησουν πελατη 1
benign Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 ο κανονας ειναι να μην προτιματε για σερβις (για να μην πω ουτε για αγορες) μεγαλα καταστηματα τυπου πλαισιο , e-shop κλπ αλλα μαγαζια ''της γειτονιας'' που θα σε προσεξουν λιγο παραπανω προκειμενου να σε κρατησουν πελατη Πολυ σωστο και με αυτο που εγραψες μου θυμισες να επισημανω και κατι αλλο για τα μελη. Πολυ συχνα στις αναβαθμισεις για την αγορα προιοντων προτεινονται μαγαζια που εχουν λιγο χαμηλοτερες τιμες αλλα δινουν ενα τουλαχιστον χρονο λίγοτερη εγγυηση ,αυτο να προσεχτει και να μην προτεινονται πλεον τετοια καταστηματα εκτος και αν αλλαξουν πολιτικη.Γιατι ειναι μεγαλη ταλαιπωρια,χρεωνεσαι ταχυδρομικα και θα σου λειψει περισσοτερο χρονο το hardware απο οτι να εδινες 5 ευρω παραπανω και να το επαιρνες απο καποιο καταστημα που σου εδινε ενα χρονο περισσοτερο εγγυηση. 1
nikos1982 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 το πλαισιο ομως δινει 3 χρονια εγγυηση πλαισιο που σημαίνει οτι οτι και να παθει στο αντικαθιστά το πλαισιο το οποιο το γραφει και πανω στην αποδείξει. το εσοπ απλα δεν γραφει τπτ να ξερει ο πελατης πως να κινηθει.τι να το κανω αν ειναι να το στειλουν εκεινη στη αντιπροσωπεια;;;;και εγω μπορω να το κανω και θα το εκανα αν το ηξερα οτι θα το καναν αυτοι.
benign Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 το πλαισιο ομως δινει 3 χρονια εγγυηση πλαισιο που σημαίνει οτι οτι και να παθει στο αντικαθιστά το πλαισιο το οποιο το γραφει και πανω στην αποδείξει. το εσοπ απλα δεν γραφει τπτ να ξερει ο πελατης πως να κινηθει.τι να το κανω αν ειναι να το στειλουν εκεινη στη αντιπροσωπεια;;;;και εγω μπορω να το κανω και θα το εκανα αν το ηξερα οτι θα το καναν αυτοι. Σε ολα τα προιοντα του λεει την εγγυηση οπως εδω που ειναι 3 χρονια. http://www.e-shop.gr/gigabyte-geforce-gtx970-gv-n970g1-gaming-4gd-4gb-gddr5-pci-e-retail-p-PER.516546 Σε εναν φιλο μου πριν 2 χρονια χαλασε η μητρικη του 3 μερες πριν το τελος της εγγυησης του και του εδωσαν αλλη σε μια μερα.Αλλα ηταν καλοκαιρι και δεν πνιγονταν οπως αυτες τις μερες,οχι οτι αυτο αποτελει δικαιολογια για το e-shop.Απλα μπορεσαν να τον εξυπηρετησουν πιο γρηγορα.
orion1986 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 το πλαισιο ομως δινει 3 χρονια εγγυηση πλαισιο που σημαίνει οτι οτι και να παθει στο αντικαθιστά το πλαισιο το οποιο το γραφει και πανω στην αποδείξει. το εσοπ απλα δεν γραφει τπτ να ξερει ο πελατης πως να κινηθει.τι να το κανω αν ειναι να το στειλουν εκεινη στη αντιπροσωπεια;;;;και εγω μπορω να το κανω και θα το εκανα αν το ηξερα οτι θα το καναν αυτοι. να μην πω τιποτα για την εγγυηση τους τωρα....που ειχα παρει κινητο απο αυτους και μετα αρνουνταν να το αντικαταστησουν (εξαρχης προβλημα στο μικροφωνο) Πολυ σωστο και με αυτο που εγραψες μου θυμισες να επισημανω και κατι αλλο για τα μελη. Πολυ συχνα στις αναβαθμισεις για την αγορα προιοντων προτεινονται μαγαζια που εχουν λιγο χαμηλοτερες τιμες αλλα δινουν ενα τουλαχιστον χρονο λίγοτερη εγγυηση ,αυτο να προσεχτει και να μην προτεινονται πλεον τετοια καταστηματα εκτος και αν αλλαξουν πολιτικη.Γιατι ειναι μεγαλη ταλαιπωρια,χρεωνεσαι ταχυδρομικα και θα σου λειψει περισσοτερο χρονο το hardware απο οτι να εδινες 5 ευρω παραπανω και να το επαιρνες απο καποιο καταστημα που σου εδινε ενα χρονο περισσοτερο εγγυηση. ακριβως αυτο παναγιωτη . γιατι λοιπον να προτιμησω το πλαισιο η το e-shop και οχι το msystms , mgmanager κλπ (και ναι δεν κανω διαφημιση) ? που ξερω οτι στην στραβη θα εχω και καλο after sales? 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Σε εναν φιλο μου πριν 2 χρονια χαλασε η μητρικη του 3 μερες πριν το τελος της εγγυησης του και του εδωσαν αλλη σε μια μερα.Αλλα ηταν καλοκαιρι και δεν πνιγονταν οπως αυτες τις μερες,οχι οτι αυτο αποτελει δικαιολογια για το e-shop.Απλα μπορεσαν να τον εξυπηρετησουν πιο γρηγορα. αυτό θα είχε νόημα να το γράψεις αν του έδιναν άλλη, 1 μέρα μετά το τέλος της εγγύησης... το ότι δέχτηκαν έστω και την τελευταία μέρα, δεν του έκαναν χάρη, όφειλαν να το κάνουν...
benign Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 αυτό θα είχε νόημα να το γράψεις αν του έδιναν άλλη, 1 μέρα μετά το τέλος της εγγύησης... το ότι δέχτηκαν έστω και την τελευταία μέρα, δεν του έκαναν χάρη, όφειλαν να το κάνουν... Ναι δεν ειπα οτι του εκαναν χαρη ,εννοειται οτι ηταν υποχρεωση τους,απλα το αναφερω για να δειξω οτι αυτη την περιοδο εχουν κακο service λογω φορτου εργασιας και μειωμενου προσωπικου. ακριβως αυτο παναγιωτη . γιατι λοιπον να προτιμησω το πλαισιο η το e-shop και οχι το msystms , mgmanager κλπ (και ναι δεν κανω διαφημιση) ? που ξερω οτι στην στραβη θα εχω και καλο after sales? Παντως αυτη η περιπτωση με το PC case που ανεφερα απο το Msystems ηταν.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 εδώ κι αρκετό καιρό έχουν μέτριο service στην καλύτερη... στις δύσκολες περιπτώσεις, δλδ προσωρινές αντικαταστάσεις και σε πιστωτικά/επιστροφή χρημάτων όταν η τιμή του προϊόντος έχει πέσει, failάρουν εδώ και χρόνια...
benign Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2015 εδώ κι αρκετό καιρό έχουν μέτριο service στην καλύτερη... στις δύσκολες περιπτώσεις, δλδ προσωρινές αντικαταστάσεις και σε πιστωτικά/επιστροφή χρημάτων όταν η τιμή του προϊόντος έχει πέσει, failάρουν εδώ και χρόνια... Δεν αντιλεγω,για να το λεει ο κοσμος,ετσι θα ειναι.Προσωπικα δεν μου εχει τυχει δυσκολη περιπτωση στο e-shop.Αλλα και στο Msystems που μου ετυχε μια φορα μονο δυσκολη περιπτωση δεν με εξυπηρετησαν σωστα. Οποτε απο την προσωπικη μου πειρα και απο οτι καταλαβαινω,νομιζω οτι κανενα Ελληνικο καταστημα δεν ειναι αξιοπιστο την συγκεκριμενη περιοδο τουλαχιστον.
vagos456 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2015 ο κανονας ειναι να μην προτιματε για σερβις (για να μην πω ουτε για αγορες) μεγαλα καταστηματα τυπου πλαισιο , e-shop κλπ αλλα μαγαζια ''της γειτονιας'' που θα σε προσεξουν λιγο παραπανω προκειμενου να σε κρατησουν πελατη Παλιά πριν 4-5 χρόνια είχα αγοράσει κάτι πολύ ακριβούς σκληρούς δίσκους από το ΠΛΑΙΣΙΟ. 300€+ 2 κομμάτια. Και τα 2 έτυχαν ελαττωματικά, με Test που έκανα,πήγαιναν αργά. Εάν τους είχα πάρει από μαγαζί skroutz Θα ερχόταν του αγιου ......... Πάω λοιπόν στο Πλαίσιο Τεστάρουν να δω εάν έχω δίκιο. Μέσα σε μισή ώρα Μου δίνουν 2 άλλους καινούργιους. Αυτά είναι. Πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά δεν περιμένεις. Εγώ το προτιμάω το ΠΛΑΙΣΙΟ αρκεί να έχει το προιόν που θέλω,ας είναι και ποιο ακριβό. Δυστυχώς λόγο κρίσης έχει μεγάλη έλλειψη από πράγματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα