nikos1982 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 ξαναρωταο γτ δεν ειδα καποια απαντηση εγω μπορω μεσο του serial να επικοινωνήσω με xfx για να δω αν οντος εχει παει η καρτα σε αυτους;
benign Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Ναι μπορεις. Απο περιεργεια ποια καρτα ηταν; Αποστολή από το ZTE V889S με τη χρήση Insomnia App
CoreUnlimited Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Για αυτο το λόγο καλό ειναι ιδιαιτερα σε καρτες γραφικων ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΜΟΝΤΑΙ RMA στην εταιρεια..ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ στο καταστημα αγορας.. να αγοραζουμε απο αξιοπιστη εταιρεια..και ετσι καποιες ειναι πιο ακριβες γιατι εχουν καλυτερα ηλεκτρονικα και καποιες αλλες πιο δευτερα και για αυτο ειναι πιο φθηνες... μπορει λοιπον να δινεις κατι παραπανω αλλα θα αντεξει παραπανω και θα εχει και μια αξια μεταπωλησης..Υποψη οτι στις περισσοτερες η pcb ειναι τυποποιημενη και η ιδια απο την ..amd και απλα ο καθε κατασκευαστης βαζει τα ηλεκτρονικα του
vag.patrick Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2014 αν επικοινωνησεις με xfx θα σου πει επικοινωνησε με τον μεταπωλητη σου...Αν κερδισεις κατι , θα ναι με επιμονη και φασαρια να δει η xfx τον σειριακο σου , δλδ την κινηση του.Που πουληθηκε απο ποιον μεταπωλητη της κλπ... Το εκαστοτε καταστημα δεν ειναι υποχρεωμενο να σου δινει στοιχεια για το οτιδηποτε θελει ο καθενας.Θα σου παρεχει πληροφοριες μονο για την τρεχουσα κατασταση εφοσον και μονο γνωριζει τι γινεται...Οσο για τον π$%%$#τσο ειναι η αγορα στην Ελλαδα τοσο ειναι και στην Ευρωπη με τα σερβις..Οσον αφορα τον φιλο με τον σειριακο του φιλου στο ποντικι , θα ναι ενας ακομα απο εμας που δεν ηθελε να περιμενει την αντικατασταση ενος "απλου" ποντικιου και ετσι αυτοι ενω εστειλαν για εγγυηση το ποντικι τους ηρθε αντικατασταση (οχι επισκευη σιγουρα) με αλλη συσκευασια και αλλο σειριακο γιατι φυσικα ενας απο εμας δεν κρατησε ποτε συσκευασια αλλα απαιτει να παρει αλλη και ουτο καθ'εξης... Ειναι αλυσιδα η κατασταση παιδια , οποτε δεν παιζει να αλλαξει κατι... Xfx εχω και γω αλλα 7870 και δεν εχει κανει το παραμικρο.Επισης κατι τελευταιο να πω οτι σχεδον κανεις δεν εχει μεταπωληση στην Ελλαδα οσον αφορα το hardware τον η/υ ετσι παιζει ο μηνας αναμονη. Ολα αυτα φιλικα παντα γιατι μερικοι μπορει να στραβωσουν και δεν υπαρχει λογος μερα που ειναι... Καλα Χριστουγεννα και Χρονια πολλα
johnpap1970 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2014 Καλημέρα, λοιπόν είδα "" e-shop "" και λέω εδώ είμαστε , ήμουν φανατικός e-shop με πάρα πολλές παραγγελίες (υπολογιστές,Laptop, και πολλά άλλα δικά μου και μη) έως ..ξεκινά η ιστορία το Ιούνιο 2014 αγόρασα 1 taplet αξίας 200+ μετά από 4 μήνες δεν προχωρούσε να μπει στο λειτουργικό το κάνω εργοστασιακή και πάλι τίποτα hard reset και πάλι τίποτα έφτανε έως να βάλω WiFi kai πάλι επαναφορά έκανε απο μονο του.. αποφασίζω να το στείλω πίσω στο service ,το taplet ήταν καλύτερο από της βιτρίνας το είχε η γυναίκα μου και δεν το ακουμπούσε κανείς με το κουτι παρελκομενα γενικά ολα σε τέλεια κατασταση, το πάw 27/10/2014 το αφήνω όλα καλά τα παιδια αψογα το στέλνουν μετα απο 15 μερες με στελνουν sms (κάναν αυτα που εκανα και εγώ μάλλον γιατι μονο οπτικό service έχουν απ'οτι καταλαβα) και με λένε πως θα το στείλουν στην Αντ/πια και 8α κάνει τουλάχιστον 15 μέρες αντε καλα μπήκε Δεκεμβριος και ντιτ sms ηρθε λέω το taplet πάω να το πάρω το ανοίγω μπαίνει μεσα στο μενου ολα καλα το κανω έλεγχο και βλέπω στην γωνία την οθόνη να είναι λιγο ποιο πανω το βλέπω πλάγια λιωμένο και βαμένο στην γώνια το ξαναβάζω μέσα και τους λέω δεν το παραλαμβάνω και όντως το εστειλα πισω τώρα ειναι 26/12/2014 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε τηλ. επικοινωνία το ιδιο παραμύθι ότα ζητησα υπεύθυνο με είπαν να στείλω email να ζητησω να επικοινωνηση αυτος μαζί μου και αυτος με απάντησε πως θα με ενημερώσει κάποιος υπευθυνος απο το service και εγω του απάντησα να ενημερώσει τον ίδιο πρώτα γιατι μπορεί να μην γνώριζε και οταν τους είπα ότι δεν ειμαι Αμερικανακι και γιατι έφτασε στα χέρια μου σε αυτή την κατάσταση και ότι έπρεπε να το δουν μου είπαν πως όπως το πήραμε απο την εταιρεία το έστειλαν ( δηλ. ειναι μια μεταφορική εταιρεία και τίποτε αλλο ) οπου πιάσει θα το έδιναν ΑΥΤΑ και ακόμα περιμένω βέβαια ήταν και θα είναι το τελευταίο χαρτί που θα τιμολογίσουν στο ονομά μου.
Roger Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Δεν καταλαβαινω πως περιμενετε καλυψη εγγυησης απο αλυσιδα που ειναι στο αρθρο 99. Αγοραστε ενα ποντικι αν ειναι ψυχολογικο να αγοραζετε απο το e-shop,αλλα οχι κατι ακριβο.
a_a_a Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Κι εγώ έχω τραγική ιστορία με το e shop από τροφοδοτικό που χάλασε την τρίτη μέρα με διάφορες προφάσεις μου είπαν οτι έπρεπε να το στείλουν στην αντιπροσωπεία και αυτή να δώσει απάντηση αν χάλασε μόνο του ή φταίω εγώ, ταλαιπωρία αφάνταστη για μήνες και για doa μόνο για αστείο και ανέκδοτο μπορείς να το χαρακτηρίσεις για αυτούς
euxoulhs Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2015 Δεν καταλαβαινω πως περιμενετε καλυψη εγγυησης απο αλυσιδα που ειναι στο αρθρο 99. Αγοραστε ενα ποντικι αν ειναι ψυχολογικο να αγοραζετε απο το e-shop,αλλα οχι κατι ακριβο. και τι αναφερει το αρθρο 99 το οποιο ειναι το eshop? διοτι δεν γνωριζω :/ καποιο επισημο εγγραφο οτι η συγκεκριμενη αλυσιδα ειναι στο αρθρο 99??
Roger Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2015 O κοσμος το εχει τουμπανο και εμεις κρυφο καμαρι ,λεει ο λαος. http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63794745 2
euxoulhs Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 δεν το ειχα παρει πρεφα παρολο που το ειχα ακουσει και απο αλλους.. προφανως ομως πρεπει ναχουν φτιαξει τα πραγματα για το e-shop την στιγμη που εξακολουθει να παραμενει ορθιο σαν αλυσιδα
Sakiz105 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Μια εταιρια δεν εχει αμεση σχεση με τις οφειλες στην εφορια καποιου στελεχους της.Δες την μπαγερν.Δεν διαλυθηκε η ομαδα επειδη χρωστουσε ο προεδρος 30m.Παντως οτι το e-shop δεν ειναι και οτι καλυτερο το ξερουμε ολοι.Αλλα στους τυφλους,κυβερναει ο μονοφθαλμος 2
nikos1982 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 εγω εκανα τικετ στην xfx με register την καρτα στιο site xfxforce.com και μου ειπαν οτι δεν εχει δοθεί καν το serial της καρτας για να ξεκινησει rma η κατι τελος πάντων. infoquest που μιλησα δεν ειναι αντιπρόσωπος της xfx στην ελλαδα...ξερουμε αν οντος υπαρχη καποιος στην ελλαδα;;;;;
parlapipas25 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2015 Μια εταιρια δεν εχει αμεση σχεση με τις οφειλες στην εφορια καποιου στελεχους της.Δες την μπαγερν.Δεν διαλυθηκε η ομαδα επειδη χρωστουσε ο προεδρος 30m.Παντως οτι το e-shop δεν ειναι και οτι καλυτερο το ξερουμε ολοι.Αλλα στους τυφλους,κυβερναει ο μονοφθαλμοςΑκριβως αυτο.Ποιο αλλο μαγαζι στην Ελλαδα εχει τοση μεγαλη ποικιλια με σχετικα καλες τιμες και γρηγορη παραδοση; 3
nikos1982 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2015 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2015 η σημερινή επικοινωνια με το e-shop ηταν παλι άκαρπη διοτι η καρτα οπως μου ανεφερε ο παλικαρος στο τηλέφωνο δεν εχει φύγει ακομα για εξωτερικο και θα φυγει αυριο.ειδη κοντευει ενας μηνας και ακομα δεν εχουν κανει τπτ.....τι επιλογές εχω εκτος απο την προσωρινή αντικατασταση λογο μεγαλου χρονου καθυστερήσεις...δεν γινεται να περιμενω 2 μηνες ειναι εντελος γελιω.στην κουβεντα που ειχα με το κυριο αυτο οταν του ανεφερα εγω τι θα κανω που χανω τα λεφτα με αυτη την καθυστερήσει που γινεται λογο οτι ο υπολογιστης δεν δουλευει μου απαντα οτι δεν ξερει.τα 200 ευρο τα τσεποσε ομως μια χαρα.ο λογος της καθυστερησεις ειναι λογο κακοκαιριας.η καρτα εχει παραδοθει στο ε'σοπ στης 10-12-2014
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα