Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

και γω 40 μέρες περιμένω την gpu όχι απο e-shop από άλλο ιντερνετομάγαζο και αύριο θα τ`ακούσουν άσχημα

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

αστο μην το ψαχνεις.απλα απετησε αλλο cpu για να κανεις προσορινα την δουλεια σου.πρεπει απο τον νομο να σου δοσουν αν η διαδικασια σερβις ξεπερνα τις 15 μερες.εγω ετσι εκανα και δωσανε μια καρτα γραφικων να κανω την δουλεια μου μετα απο πολλες φονες.

Έχω πάνω άλλη cpu τώρα. Γιαυτό δεν καίγομαι. Αλλά δεν θέλω να στήσω τα πάντα πάνω στο παλιό cpu και μετά να έχω θέματα μόλις μπει η καινούρια μητρική (αν και 99% δεν θα έχω προβλήματα). Αλλά γενικά με έχει ξενερώσει η όλη κατάσταση. Έχουμε σκ@@ μισθούς, κάνουμε και οικονομία μέσα στην κρίση, και το μόνο που έχουμε να ξεφεύγουμε λίγο είναι τα PC. Και ακόμα και αυτά μας τα βγάζουν ξινά.. Βαριέμαι και να τσακωθώ με τους υπαλλήλους, καλύτερα να φωνάζω στον τοίχο του σπιτιού μου το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει...

  • Like 1
Δημοσ.

παρε εσυ τον επεξεργαστη και μην τον βαλεις πανω.να εχεις κατι οστε να τους κανεις να κανουν ποιο γρηγορα.ξερω τι να σου πω.δεν μπορουν να σου αρνηθουν να μην σου δωσουν γιατι ειναι βαση νομου.

Δημοσ.

Είμαι σχεδόν έτοιμος να παραγγείλω ξανά τον επεξεργαστή... η τύχη του αγνοείται κάπου στο εξωτερικό αυτην την στιγμή... το e-shop δεν γνωρίζει και ούτε και ο προμηθευτής του e-shop γνωρίζει τι γίνεται... Εδώ και 3 βδομάδες μου λένε στο τέλος της βδομάδας θα σου απαντήσουμε. Χαμένα 50 ευρώ αλλά τουλάχιστον θα έχω PC... (μάλλον δηλαδή, πλεόν δεν έχω ελπίδες για τίποτα).

Δημοσ.

ζητα να σου δώσουν προσωρινά επεξεργαστη. απαιτήσετω το δικαιουσε.να κοψουν τον λεμο τους να σου βρουν να κανεις την δουλεια σου.

Δημοσ.

Ρε παιδες εστειλα την προηγουμενη εβδομαδα στο Eshop μια οθονη Aoc(εντως εγγυησης) μιας και πετυχα ένα κοκκινο κολλημενο pixel και μια μικρη γραμμη στην οθονη που με μια πρωτη ματια τα παιδια εκει στο eshop μου ειπαν ότι μοιαζει για χτυπημα. Εστω ότι το pixel δεν καλύπτεται στην εγγυηση(η Aoc καλυπτει από 3 και πανω),το χτυπημα κανονικα δεν πρεπει να καλύπτεται στην εγγυηση Doa??

 

Η μηπως να περιμενω να ακουσω καμια δικαιολογια του κ..... τυπου''μπορει να το προκαλεσες εσυ το χτυπημα αρα δεν καλύπτεται από την εγγυηση??

 

Απλα για να ξερω τι να περιμενω και αν αξιζει να τσακωθω/φωνάξω αν χρειαστεί.

 

Στο χαρτι παντως που μου δωσανε πριν παει στο service αναγραφεται σαν παρατηρηση ότι ακριβως υπαρχει ένα σημαδι σαν χτυπημα(τωρα αφου υπαρχει και πρεπει να καλύπτεται από το DOA για ποιο λογο το στελνουν στο service δεν το γνωριζω).


Ειλικρινα ρε μάγκες μετα απο τοσα προβληματα με το συγεγριμενο μαγαζι γιατι δεν ανοιγετε το προϊών κατα την πραλαβη για εναν επιτοποιο πρώτο ελενχο.Εγω ετσι κανω παντα και εχω γλιτώσει πολλά βασανα

Στην οθονη πχ πως θα κανεις τον ελεγχο εκει για pixel/bleeding???Σε μενα πχ η οθονη που πηρα συνδέεται μονο μεσω Display port και στο υποκατάστημα δεν ειχαν καποιο monitor με Display port(και νομιζω και Hdmi) για να την δουν.

Δημοσ.

αν δεν σου πουν οτι το εκανες εσυ λογικα θα πρεπει να κανουν αντικατασταση.

ασε να δεις τι θα πει και ο τενικος της aoc.

αλλα  φοβαμαι το πως γενικα παρουσιαζουν τα προβληματα στους προμηθευτές τους οστε να τους δωσουν αντικατασταση κτλ.

Δημοσ.

αν δεν σου πουν οτι το εκανες εσυ λογικα θα πρεπει να κανουν αντικατασταση.

ασε να δεις τι θα πει και ο τενικος της aoc.

αλλα  φοβαμαι το πως γενικα παρουσιαζουν τα προβληματα στους προμηθευτές τους οστε να τους δωσουν αντικατασταση κτλ.

Δηλαδη και με αυτή τη λογικη αν καποιος αγορασει κατι και με το που το ανοιξει στο σπιτι του δει ένα ραγισμα,τοτε δεν καλύπτεται από την εγγυηση γιατι μπορει να του επεσε κατω και να προκαλεσε αυτος την ζημια???

 

Εμενα με ενδιαφερει αν γνωριζει κανεις αν καλυπτομαι ή όχι από την εγγυηση DOA(η οποια με βαση τα δεδομενα του eshop βλεπω να καλυπτει μονο χοντρα προβλήματα/ζημιες,δηλαδή για ελάχιστες εως καθολου περιπτώσεις)για το χτυπημα/γραντζουνια αυτή.

Δημοσ.

εταιριες που δεν εχουν αντιπροσωπο στην ελλαδα θες πανω απο μηνα για αντικατασταση.Απο hardware εχουν οι asus,gigabyte αποτι θυμαμαι.Απο περιφεριακα razer logitech,απο οθονες lg,sony,dell.asus,samsung

H logitech πού έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα ;;;  Στo εξωτερικό είναι το support νορβηγία ή σουηδία ή κάπου εκεί πάνω δεν θυμάμαι ! Όχι δεν θες για την logitech μήνα. 5 μέρες υπόθεση είναι για να έχεις στο χέρι σου καινούρια συσκευή . 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...