Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

    Ρε παιδιά έχω και εγώ ένα θεματάκι και θα σας παρακαλούσα να με βοηθήσετε αν μπορείτε.

 

      Το περασμένο Σάββατο παρέλαβα από το eshop μια μητρική. Μετά από τσεκάρισμα που έκανα εκ των υστέρων στο σπίτι μου, διαπιστώνω ότι καμιά 10αριά pinακια εκεί που μπαίνει η cpu είναι στραβωμένα. Την κλείνω στη συσκευασία της και Δευτέρα πρωί πηγαίνω πίσω στο μαγαζί που την πήρα.

       Εκεί ο υπάλληλος αρχικά αφού επέμενε ότι εγώ τη χάλασα για κανένα 10λεπτο, αποφασίζει να ενημερώσει το τεχνικό τμήμα και να τη στείλει στα κεντρικά τους στο Μενίδι.

       Τότε χτυπάει το s/n του κουτιού της μητρικής μου και διαπιστώνει ότι ενώ είναι αυτό που γράφει η απόδειξη μου, το s/n της μητρικής ειναι άλλο και πως η μητρική αυτή φαινόταν να έχει αγοραστεί από την Πάτρα από μία γυναίκα και επεστράφη για "αποσυναρμολόγηση"!!!!! Οπότε με τα πολλά μου λέει 1000 συγγνώμη, ότι θα το στείλει σαν υπερεπείγον πίσω και ότι σε 3-4 ημέρες θα μου έχουν πιστώσει το ποσό (219 ευρώ) για να πάρω άλλη, την οποία προθυμοποιήθηκε  και μου παρήγγειλε την ίδια στιγμή.

 

        Περνάει όλη η βδομάδα χωρίς καμία ενημέρωση, λες και την έστειλαν στην άλλη άκρη του κόσμου,  και σήμερα το μεσημέρι (15:10) δέχομαι sms που λέει ότι το προϊόν μου, δεν ειναι δυνατό να μεταπωληθεί, οπότε και δεν είναι δυνατό να μου πιστώσουν τα λεφτά μου.

 

         Άμεσα παίρνω τηλ. στο τεχνικό τμήμα τους, όπου και το σηκώνει ένας υπάλληλος ο οποίος πρέπει να είχε τόση εξειδίκευση στη δουλειά του όση είχα εγώ και αφού με έχει στην αναμονή για 5 λεπτά, αφήνοντάς μου να ακούω την ανάσα του και τις καυλάντες των λοιπών συναδέλφων του στο background, μου ανακοινώνει για ακόμα μία φορά το όσα έγραφαν στο sms, δικαιολογώντας μου την απόφασή τους βασιζόμενοι ότι τα στραβά pinακια έγιναν από εμένα.

 

         Οπότε αρχίζω και φορτώνω και αρχικά αφού του λέω ότι εγώ τους το έστειλα σαν DOA και όχι για κάποιο άλλο λόγο, τους αναφέρω το περιστατικό με τα διαφορετικά s/n, οπότε αφού κρασάρει ο εγκέφαλός του απαντώντας μου για κανένα λεπτό μόνο με "ναι" με βάζει σε κανονική αναμονή για ακόμα 10 λεπτά. 

 

         Αφού βλέπει μετά το 10λεπτο ότι δε βαρέθηκα και είμαι ακόμα στη γραμμή, επιστρέφει και μου λέει ότι ήταν λάθος τους ηλεκτρονικό και ότι η μητρική  φαινόταν απλά στο σύστημα  ότι είχε άλλο κωδικό αλλά ήταν η σωστή  :blink:  :blink:  :blink:  Όταν με τη σειρά μου του απάντησα ότι είχα δει με τα μάτια μου το s/n της μητρικής και πως ήταν πραγματικά διαφορετικός, οπότε θα μπορούσα και εγώ με τη σειρά μου να πω ότι κάποιος από αυτούς έβαλε χέρι στη μητρική μου, με ξαναβάζει στην αναμονή για περίπου 10 λεπτά ακόμα.......... -_- Εγώ κοντεύω να σπάσω το σπίτι από τα νεύρα μου, όταν στις 15:55 επανέρχεται ο εν λόγω και μου λεει "για να μη σας έχω και περιμένετε, κλείστε και θα σας καλέσω εγώ σε λίγο". Εε αυτό ήταν, δεν με πήρε ποτέ και προφανώς σχόλασε και όλα κλάιν μάιν.

 

          Τι κάνω από εδώ και στο εξής;; Να πάω στο μαγαζί αύριο και να απαιτήσω τη μητρική που αντιστοιχεί στο s/n που έχω στην απόδειξή μου;;

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτό ακριβώς και αν σου πουν οτιδήποτε να ζητήσεις να έρθει ο πρώτο υπάλληλος που τσέκαρε τo sn να πει αυτά που είδε

  • Like 1
Δημοσ.

Allday από όσα έχω δει αυτή την εβδομάδα και από όσα έχω καταλάβει από τον τρόπο που συμπεριφέρονται, φοβάμαι πως στο τέλος θα παραδεχτούν ότι έκαναν πατάτα με τη μητρική, αλλά θα μου φορτώσουν το δικό τους λάθος με τα ελαττωματικά pinακια και θα μου πουν ότι εμείς θα σου πιστώναμε το ποσό, αλλά χάλασες τη μητρική με το λάθος s/n και άρα αφού πλέον δεν είναι μεταπωλήσιμη, δε σου δίνουμε τη σωστή και πάρε πίσω τη χαλασμένη...

Δημοσ.

O Επιμένων νικά φίλε μου.Αν ο υπάλληλος το παραδεχτεί δεν τρέχει κάστανο αφού σου δώσαν χαλασμένη μητρική

  • Like 1
Δημοσ.

Ειλικρινα ρε μάγκες μετα απο τοσα προβληματα με το συγεγριμενο μαγαζι γιατι δεν ανοιγετε το προϊών κατα την πραλαβη για εναν επιτοποιο πρώτο ελενχο.Εγω ετσι κανω παντα και εχω γλιτώσει πολλά βασανα

Δημοσ.

Εχεις ενα δικιο αλλα πλέων στην εποχη που ζουμε η άγνοια πληρώνεται ακριβά.Οταν μετα μπαινουν για να γραψουν τα βασανα τούς μια χαρα τα γνωριζουν τα νηματα....

Δημοσ.

καλα εννοειται οτι τους λες το περιστατικο ξανα,μην σου πω να πας απο εκει παλι και μιλα τους λιγο για καταγγελιες και τατ σχετικα οτι πουλουν μεταχειρισμενο hardware και να λες συνεχεια την λεξη Πατρα.....

Δημοσ.

Εχεις ενα δικιο αλλα πλέων στην εποχη που ζουμε η άγνοια πληρώνεται ακριβά.Οταν μετα μπαινουν για να γραψουν τα βασανα τούς μια χαρα τα γνωριζουν τα νηματα....

Εμ όταν την πατάς ψάχνεσαι.

Δημοσ.

Ειλικρινα ρε μάγκες μετα απο τοσα προβληματα με το συγεγριμενο μαγαζι γιατι δεν ανοιγετε το προϊών κατα την πραλαβη για εναν επιτοποιο πρώτο ελενχο.Εγω ετσι κανω παντα και εχω γλιτώσει πολλά βασανα

Στην περιπτωση της μητρικης αντε παει στο καλο οτι μπορεις να ανοιξεις το προιον,οπως και σε αλλα πραγματα.

Γενικα με τις μητρικες ειναι λιγο πονεμενη ιστορια οπως και να το κανουμε. Οσο για τον απο πανω κυριο μονο απο το μαγαζι αν παει μπορει να βρει ακρη.Τα εχουμε πει(εκανα αναγκαστικα και παραγγελια ενως monitor εγω τετοια να διαβαζω να ξενερωσω την ζωη μου :P)οτι δυστηχως το eshop αν χρειαστεις το service του ειναι αστα να παμε.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σε 2 μέρες κλείνουμε μήνα απο την μέρα που έστειλα  την APU πίσω, και περίπου 40 μέρες από τότε που έκανα την παραγγελία... ούτε φωνή ούτε ακρόαση απο το e-shop... Μου έχουν πεί ήδη 2 φορές ότι θα με πάρουν τηλ να με ενημερώσουν.. η AMD μου στέλνει email ότι δεν έχει παραλάβει τον επεξεργαστή και ότι θα κλείσει το RMA μου.. πάλι καλά που είναι φτηνός ο επεξεργαστής και δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ και ιδιαίτερα με το "project" που προσπαθώ να στήσω και το έχω πάρει στην πλάκα το θέμα.. αλλά η κατάσταση έχει ξεφύγει... θα έχει βγει η επόμενη σειρά APU μέχρι να με εξυπηρετήσουν

Δημοσ.

Σε 2 μέρες κλείνουμε μήνα απο την μέρα που έστειλα  την APU πίσω, και περίπου 40 μέρες από τότε που έκανα την παραγγελία... ούτε φωνή ούτε ακρόαση απο το e-shop... Μου έχουν πεί ήδη 2 φορές ότι θα με πάρουν τηλ να με ενημερώσουν.. η AMD μου στέλνει email ότι δεν έχει παραλάβει τον επεξεργαστή και ότι θα κλείσει το RMA μου.. πάλι καλά που είναι φτηνός ο επεξεργαστής και δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ και ιδιαίτερα με το "project" που προσπαθώ να στήσω και το έχω πάρει στην πλάκα το θέμα.. αλλά η κατάσταση έχει ξεφύγει... θα έχει βγει η επόμενη σειρά APU μέχρι να με εξυπηρετήσουν

το εχς γραψει και ποιο πριν οτι αυτο το μπακαλικο που θελει να λεγεται μαγαζι τα ρπαγματα τα αγωραζει απο αλον μεταλοπωλειτη με τον οποιο πρεπει πρωτα να μιλισει και μετα ο μεταπωλειτης του εσοπ να κανει τι διαδικασια ρμα.κοινος ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΚΑΛΙΚΟ.

Δημοσ.

το εχς γραψει και ποιο πριν οτι αυτο το μπακαλικο που θελει να λεγεται μαγαζι τα ρπαγματα τα αγωραζει απο αλον μεταλοπωλειτη με τον οποιο πρεπει πρωτα να μιλισει και μετα ο μεταπωλειτης του εσοπ να κανει τι διαδικασια ρμα.κοινος ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΚΑΛΙΚΟ.

 

yeap μου φαίνεται πολύ λογικό αυτό που λες.. δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Γιαυτό και τα περίεργα barcode στα γερμανικά πάνω...

 

qiqfjsK.jpg

 

οπότε η APU έφυγε καθυστερημένα απο εδώ, πήγε γερμανία, υποθέτω θα φύγει και απο εκεί καθυστερημένα για να πάει ολλανδία... και μετά κλάφτα ..... δεν μας σώζει τίποτα.

Δημοσ.

αστο μην το ψαχνεις.απλα απετησε αλλο cpu για να κανεις προσορινα την δουλεια σου.πρεπει απο τον νομο να σου δοσουν αν η διαδικασια σερβις ξεπερνα τις 15 μερες.εγω ετσι εκανα και δωσανε μια καρτα γραφικων να κανω την δουλεια μου μετα απο πολλες φονες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...