Στεφανος123 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Αν εμενες στο κεντρο,εχω υποψη μου ενα,δυο καταστηματα που ειναι σχετικα καλα. Τα οποια ειναι?Για να ξερουμε αν τυχει να αγορασουμε κατι να ειναι απο 'κει.
alldaynews Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Εμένα ευτυχώς πριν λίγες μέρες μου έκανε αντικατάσταση το e-shop την μητρική αλλα σφραγισμένη δεν ήταν πάντως
Fulgore Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Τους έχω κάνει forward την απάντηση και τους έχω πεί να το αλλάξουν αυτοί και να μου στείλουν καινούριο.. σε κάθε πρόταση μου βάζω μέσα και την λέξη DOA. Η απάντηση ήταν ότι όταν θα το δεί ο τεχνικός θα μου απαντήσουν, τίποτα παραπάνω. Πάντως η AMD ενώ στην αρχή ήταν κάθετη για την εγγύηση, μόλις τους αγρίεψα λίγο απλά μου κάναν accept το RMA και δεν ρωτήσαν τίποτα παραπάνω. Ένα μικρό μπράβο για αυτούς, αλλά αν ειχαν καλύτερο Quality control δεν θα έφτανε ποτέ στα χέρια μου έτσι. Τον επεξεργαστή τον πήρα στα χέρια μου 11/11 στις 19:00 το απόγευμα, και στις 21:00 είχα στείλει mail στα κεντρικά του e-shop, και στην AMD. Στις 12/11 το πρωί τον επέστρεψα στο κατάστημα, στις 13/11 πήρα το ΟΚ από AMD. Απλά η παραγγελία έχει γίνει απο 2/11... άργησε γιατί ήταν και η μητρική στην παραγγελία με 2-3 μέρες εκτιμώμενη παράδοση. Ήταν να αγοράσω και ένα δίσκο αλλά το σκέφτομαι τώρα. Μάλλον θα τον αγοράσω απο ένα μαγαζάκι κοντά στο σπίτι μου και ας τον έχει 10 ευρώ παραπάνω. Το χειρότερο είναι ότι δεν έχω επεξεργαστή για να δω μήπως είναι και η μητρική DOA, και μέχρι να βγάλω άκρη θα έχουν περάσει οι 7 μέρες. Απλά ελπίζω να μην έχει θέμα. Γενικά αγοράζω από εκεί γιατι δεν μου χει τύχει ξανά χαλασμένο, έχουν πολλές φορές τις καλύτερες τιμές, και περνάω από το κατάστημα συχνά οπότε βολεύει. Πολλες φορες τις καλυτερες τιμες δεν εχουν πλεον αλλα οκ. Να τονισεις μονο οτι ο τεχνικος να το δει οποτε θελει αλλα να μην σου μασησουν μετα τα λογια οτι περασαν οι μερες του DOA κλπ οπως διαβαζανε σε αλλο παρομοιο topic.
Luciddream Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Αν εμενες στο κεντρο,εχω υποψη μου ενα,δυο καταστηματα που ειναι σχετικα καλα. Το πρόβλημα δεν είναι απλά τα καταστήματα, έχω αγοράσει απο πολλά skroutzoμάγαζα και ξέρω μερικά να εμπιστευτώ. Το θέμα είναι επίσης η τιμή, και επίσης και η διαθεσιμότητα. Το e-shop φέρνει τα πάντα σε σχέση με τα άλλα καταστήματα. Εκτός και αν εξαιρέσουμε π.χ το visionstudio που είναι Θεσσαλονίκη και δεν με ενδιαφέρει. Το msystems κάποτε ήταν καλό αλλά πλέον είναι κοροιδία. Επίσης αν εξαιρέσεις τον υπεύθυνο του Ελληνικού που το έπαιζε λίγο ιστορία και μου έλεγε ότι το στράβωσα εγώ, δεν έχω δει ακόμα τι γίνεται με το service. Περιμένω να δω απο αύριο. Αν μου το αλλάξουν χωρίς προβλήματα τότε δεν έχω σοβαρό λόγο να μην αγοράζω απο εκεί. Τον δίσκο πάντως μάλλον θα τον πάρω απο εδώ που είναι κοντά μου. Πολλες φορες τις καλυτερες τιμες δεν εχουν πλεον αλλα οκ. Έχω παρατηρήσει ότι έχουν τις καλύτερες τιμές σε κάποια προιόντα και τα άλλα τα έχουν τσιμπημένα. Αλλά δεν με πειράζει, αφου κάθε φορα πριν αγοράσω κάτι κοιτάω και σκρουτζ. Επίσης δεν είμαι συγκεκριμένες ώρες στο σπίτι οπότε με βολεύει να το παραλαμβάνω εγώ από το κατάστημα.
gregvibe Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Εμένα ευτυχώς πριν λίγες μέρες μου έκανε αντικατάσταση το e-shop την μητρική αλλα σφραγισμένη δεν ήταν πάντως στις περισσοτερες μητρικες που εχω αγορασει τα τελευταια χρονια οι συσκευασιες τους δεν ειναι σγραγισμενες. στην πρωτη περιπτωση που μου συνεβη (ειμαι και αρκετα καχυποπτος) τους "αναγκασα" να μου φερουν και αλλες καινουργιες μητρικες οι οποιες δεν ηταν σφραγισμενες επισης..
AETOLOFITIS Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2015 οτι μητρηκη εχω αγορασει η συσκευασια παντα ηταν ανοιχτη. και απλα πιστευα οτι μου ειχαν κανει bios update. allday ειχες προβλημα με την sabertooth?
Luciddream Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2015 Να τονισεις μονο οτι ο τεχνικος να το δει οποτε θελει Όταν το διάβαζα σκεφτόμουν ότι το όποτε θέλει θα σήμαινε 1-2 μέρες μετά.. έχω την εντύπωση ότι με έχουν γράψει τελείως.. τελικά πρέπει να ειναι τελείως ανοργάνωτοι δεν εξηγείται αλλιώς.. παραγγελία 2 Νοεμβρίου προιόν με άμεση διαθεσιμότητα, 16 μέρες μετά και ακόμα περιμένω.... 1
alldaynews Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2015 Το παλικάρι που την πήρε δεν είχε κανένα θέμα πάντως
ultraex2003 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2015 Το παλικάρι που την πήρε δεν είχε κανένα θέμα πάντως Εμένα ευτυχώς πριν λίγες μέρες μου έκανε αντικατάσταση το e-shop την μητρική αλλα σφραγισμένη δεν ήταν πάντως οχι ρε συ καμμια μητρικη που εχω αγορασει δε ειχε ποτε ταινια ασφαλειας το ιδιο και στις καρτες γραφικιων
Fulgore Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2015 Όταν το διάβαζα σκεφτόμουν ότι το όποτε θέλει θα σήμαινε 1-2 μέρες μετά.. έχω την εντύπωση ότι με έχουν γράψει τελείως.. τελικά πρέπει να ειναι τελείως ανοργάνωτοι δεν εξηγείται αλλιώς.. παραγγελία 2 Νοεμβρίου προιόν με άμεση διαθεσιμότητα, 16 μέρες μετά και ακόμα περιμένω.... Ναι προφανως και εγω φανταζομουν οτι θα ηταν αμεσα απλα ηθελα να τονισω να μην χαθει το DOA. Δυστηχως πεφτεις και εσυ στην περιπτωση service eshop και αναγκαστικα ξεκινας με τηλεφωνο ή να περασεις απο το καταστημα. Μπορει να κραζουμε το Πλαισιο για αρκετα πραγματα,αλλα και το eshop να την βρασω την ποικιλια που εχει αν ειναι και εχεις τετοια ταλαιπωρια με το service....
Luciddream Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2015 Ναι προφανως και εγω φανταζομουν οτι θα ηταν αμεσα απλα ηθελα να τονισω να μην χαθει το DOA. Δυστηχως πεφτεις και εσυ στην περιπτωση service eshop και αναγκαστικα ξεκινας με τηλεφωνο ή να περασεις απο το καταστημα. Μπορει να κραζουμε το Πλαισιο για αρκετα πραγματα,αλλα και το eshop να την βρασω την ποικιλια που εχει αν ειναι και εχεις τετοια ταλαιπωρια με το service.... Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι το στείλαν στην αντιπροσωπία και θα περιμένουν απάντηση για την εγγύηση. Ότι να ναι.. Δεν καταλαβαίνουν καθόλου τι είναι το DOA. Μάλλον θα τον αγοράσω από αλλού και μόλις μου πουν για αντικατάσταση απλώς θα ζητήσω τα χρήματα πίσω / άλλο προιόν.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2015 Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι το στείλαν στην αντιπροσωπία και θα περιμένουν απάντηση για την εγγύηση. Ότι να ναι.. Δεν καταλαβαίνουν καθόλου τι είναι το DOA. Μάλλον θα τον αγοράσω από αλλού και μόλις μου πουν για αντικατάσταση απλώς θα ζητήσω τα χρήματα πίσω / άλλο προιόν. DOA Δεν ειναι καποιος νομος που να το επιβαλει , οπως επεισης δεν το προσφρεουν ολες οι εταιριες , προσεξε στο τελος μην βρεθεις με 2 επεξεργαστες
Luciddream Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2015 DOA Δεν ειναι καποιος νομος που να το επιβαλει , οπως επεισης δεν το προσφρεουν ολες οι εταιριες , προσεξε στο τελος μην βρεθεις με 2 επεξεργαστες Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να πεις. Μιλάμε για συγκεκριμένο μαγαζί και συγκεκριμένα προβλήματα, τα οποία αναφέρονται ξεκάθαρα στο site της εταιρίας. http://www.e-shop.gr/support.phtml#doa http://www.e-shop.gr/page-85-warranties Και να βρεθώ με 2 επεξεργαστές, θα κλάψω τα 55 ευρώ? θα τον πουλήσω στις αγγελίες 30 ευρώ στην χειρότερη σε κλειστό κουτί. Θα κλάψω τα 25 ευρώ? Δεν νομίζω. Απλά καλό είναι να τα γράφουμε όλα αυτά σε ένα φορουμ να τα διαβάζει και ο κόσμος να ξέρει τι τον περιμένει.. Τους έχω ζητήσει άμεση αντικατάσταση 2 ώρες μετά την αγορά και κάνουν τους κινέζους. Και έχω και μια μητρική τώρα που κάθεται, και πες ότι υπάρχει μια πιθανότητα 1% να είναι και αυτή DOA, νομίζεις θα βγάλω άκρη? Χαμένα τα λεφτά θα πάνε.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2015 Moderators Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2015 Eπειδη δεν ψωνιζω απο εκει (εκτος απο πραγματα που δεν προκειται να βγαλουν προβλημα (rakor υδροψυξης , thermal paste και διαφορα τετοια ψιλο πραγματα) δεν εκατσα να διαβασω τους ορους τους , παρολα αυτα καλως η κακως τα στραβωμενα pin και σε εμενα να το εφερνες δεν θα το θεωρουσα κατασκευαστικο ελατωμα , αλλα κατι που προκληθηκε απο τον χρηστη , δεν σε κατηγορω προς θεου απλα στραβωμενα pin σε μητρικες η επεξεργαστες στο 90% τον περιπτωσεων ειναι απο λαθος του χρηστη
Fulgore Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2015 Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να πεις. Μιλάμε για συγκεκριμένο μαγαζί και συγκεκριμένα προβλήματα, τα οποία αναφέρονται ξεκάθαρα στο site της εταιρίας. http://www.e-shop.gr/support.phtml#doa http://www.e-shop.gr/page-85-warranties Και να βρεθώ με 2 επεξεργαστές, θα κλάψω τα 55 ευρώ? θα τον πουλήσω στις αγγελίες 30 ευρώ στην χειρότερη σε κλειστό κουτί. Θα κλάψω τα 25 ευρώ? Δεν νομίζω. Απλά καλό είναι να τα γράφουμε όλα αυτά σε ένα φορουμ να τα διαβάζει και ο κόσμος να ξέρει τι τον περιμένει.. Τους έχω ζητήσει άμεση αντικατάσταση 2 ώρες μετά την αγορά και κάνουν τους κινέζους. Και έχω και μια μητρική τώρα που κάθεται, και πες ότι υπάρχει μια πιθανότητα 1% να είναι και αυτή DOA, νομίζεις θα βγάλω άκρη? Χαμένα τα λεφτά θα πάνε. Υπηρχε και αλλο θεμα με κραξιμο για το eshop με παρα πολλες σελιδες παραπονων για το service κυριως του μαγαζιου αλλα και οχι μονο αλλα δυστηχως κλειδωθηκε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα