tarantules Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Από τους όρους του ίδιου του e-shop: Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Τύπωσέτο και πάγαινε αύριο το πρωί και τρίφτους το στη μούρη και απαίτησε τα λεφτά σου πίσω. Εαν αρνηθούν κατευθείαν καταγγελία στη γραμματεία καταναλωτή να δεις για πότε θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν 1
spaka279 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Doa δεν έχουν τα λαπτοπ λένε (το εξακριβώσα) στη σελίδα τους και επίσης ότι η εγγύηση άμεσης αντικατάστασης λέει ότι αν η βλάβη είναι στο σκληρό, μπαταρία, φορτιστή, κτλ σε μέρη που αλλάζουν δηλαδή τότε στο φτιάχνουν και δε στο αντικαθιστούν. Εγώ όπως και να χει τώρα θα περιμένω μέχρι την άλλη βδομάδα να βγει το πόρισμα την Τετάρτη θα πάω εκεί και θα τους μπαστακωθω...
Fulgore Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Doa δεν έχουν τα λαπτοπ λένε (το εξακριβώσα) στη σελίδα τους και επίσης ότι η εγγύηση άμεσης αντικατάστασης λέει ότι αν η βλάβη είναι στο σκληρό, μπαταρία, φορτιστή, κτλ σε μέρη που αλλάζουν δηλαδή τότε στο φτιάχνουν και δε στο αντικαθιστούν. Εγώ όπως και να χει τώρα θα περιμένω μέχρι την άλλη βδομάδα να βγει το πόρισμα την Τετάρτη θα πάω εκεί και θα τους μπαστακωθω... Καλα και για το οτι ολα πωλουνται ανοιγμενα σου ειπαν που ειναι για πολλα γελια.
tarantules Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2015 Δεν το λέει πουθενά οτι τα λαπτοπ εξαιρούνται , αλλά και να το λέει δεν νομίζω να έχουν το δικαίωμα. Επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης. Όπως και να έχει, από τη στιγμή που το προϊόν δεν είναι ακριβώς όπως το ζήτησες , έχεις κάθε δικαίωμα να πάρεις τα χρήματα πίσω στο ακέραιο. Θα σου που ότι π@παριά θέλεις για να κάνεις πίσω.Σήκω φύγε από το μαγαζί λέγοντάς τους οτι θα πας κατευθείαν για καταγγελία.
spaka279 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2015 Ήρθε το μυνημα πάντως σήμερα ότι μου βγήκε πιστωτικό όποτε θα πάρω άλλο. Εν κατάκλειδι... πιο πολύ με "μπριζόσαν" οι υπάλληλοι στο κατάστημα & στο τηλεφωνικό κέντρο που μου έλεγαν ότι παίζει να επισκευαστεί. Συμβαίνει κάι στις καλύτερες οικογένειες να είναι κάτι ελαττωματικό απλά μόνο και μόνο που σου παραδίδουν ανοιχτή τη συσκευασία σε βάζει σε καχυποψία και σκέψεις. Πρέπει να το κοιτάξει αυτό λίγο το eshop για να μην έχει γκρίνιες. Ευχαριστώ και όλους για τις απαντήσεις σας.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2015 Να επιμένεις το πιστωτικό να είναι στην τιμή της απόδειξης, όχι τελευταία/τρέχουσα τιμή και μλκιες...
spaka279 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2015 Ήρθε το μυνημα πάντως σήμερα ότι μου βγήκε πιστωτικό όποτε θα πάρω άλλο. Εν κατάκλειδι... πιο πολύ με "μπριζόσαν" οι υπάλληλοι στο κατάστημα & στο τηλεφωνικό κέντρο που μου έλεγαν ότι παίζει να επισκευαστεί. Συμβαίνει κάι στις καλύτερες οικογένειες να είναι κάτι ελαττωματικό απλά μόνο και μόνο που σου παραδίδουν ανοιχτή τη συσκευασία σε βάζει σε καχυποψία και σκέψεις. Πρέπει να το κοιτάξει αυτό λίγο το eshop για να μην έχει γκρίνιες. Ευχαριστώ και όλους για τις απαντήσεις σας.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2015 Super Moderators Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2015 deja vu 8 ώρες μετά? 4
Luciddream Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2015 και εγώ στο club.... μόλις πριν λίγο παρέλαβα επεξεργαστή με στραβωμένα πινάκια.. εν το μεταξύ το κουτί πάνω γράφει με στυλό 887... τι είναι αυτό ? ο κωδικός για τα χαλασμένα? Θα πάω το πρωί απο το μαγαζί και θα γελάσουμε..
Luciddream Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2015 Χωρίς να θέλω να σπαμάρω, είπα να κάνω ένα update. Όπως αναμενόταν δεν θέλουν να μου αλλάξουν την CPU από το e-shop. Παρόλα αυτά τους πίεσα να το στείλουν στο service. Το θέμα είναι το εξής, ταυτόχρονα έστειλα e-mail και στην AMD, ή οποία επίσης δεν ήθελε να μου αλλάξει την CPU. Αφού τους πίεσα και αυτούς, δεχτήκαν σαν "ένδειξη καλής θέλησης" όπως αναφέρουν στο e-mail να τους στείλω την CPU για να την ελέγξουν και να μου στείλουν replacement. Στην συνέχεια λοιπόν έστειλα e-mail στο service του e-shop, το οποίο έχει την CPU μου για "έλεγχο" (απορώ πόσες μέρες θα τους πάρει αυτό) και τους ζήτησα να στείλουν αυτοί στην AMD αφού η AMD δέχτηκε το RMA, και να μου αντικαταστήσει το e-shop την CPU σαν DOA αφού το πρόβλημα εντοπίστηκε την πρώτη μέρα αγοράς. Τι λέτε να συμβεί ? Εγώ φοβάμαι δεν θα ξεμπερδέψω εύκολα. Θα με κάνει μπαλάκι το e-shop στην AMD, και δεν το θέλω αυτό γιατί θεωρώ ότι δικαιούμαι το DOA. Επίσης αρχίζω να πιστεύω ότι το πρόβλημα ήταν κατασκευαστικό, και ότι δεν έχει κάνει καμια μαμουνιά το e-shop, καθώς το κουτί δεν φαινόταν να έχει ανοιχτεί, το τσέκαρα πριν το παραλάβω, και το άνοιξα με προσοχή κόβοντας μόνο το αυτοκόλλητο. Και όλα αυτά για μια CPU των 55 ευρώ, δεν θέλω καν να σκέφτομαι τι θα συνέβενε στην περίπτωση που είχα αγοράσει κανα high-end CPU. Αγορά στις 2/11/2015, εύχομαι να έχω καταφέρει να πάρω την CPU στα χέρια μου πριν αλλάξει η χρονιά..... 1
Fulgore Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Αν τους στειλεις το email με την απαντηση απο την Amd προφανως και θα στον αλλαξουν χωρις πολλα πολλα. Οταν λες αγορα 2/11 σημαινει οτι το προβλημα το εντοπισες πριν τις 7 μερες DOA και σου λενε οτι λενε?? Παντως δεν υπαρχει καταστημα που αν του δεις την επισημη απαντηση απο την εταιρια να μην στο αλλαζει. Τετοια μου λεγανε πιο παλια απο το Πλαισιο για ποντικι της Logitech(κατα τα αλλα 3χρονια εγγυηση Πλαισιο στο Site τρομαρα τους),γυρναω σπιτι μετα απο μισι ωρα μιλαω με Logitech οι οποιοι μου λενε οτι επειδη ειναι θεμα hardware να μιλησω με το καταστημα αγορας και οτι το κρινανε ελλατωματικο.Ξαναπαω μετα απο μιση-1 ωρα παλι στο Πλαισιο με το Smartphone μαζι που ειχα κρατησει το email απαντησης,το περνανε στον υπολογιστη και μου κοβουν κανονικα πιστωτικο(δεν το φερνανε το ποντικι πια )στην τιμη αγορας. Και αυτο που λεω ισχυει για ολα τα μαγαζια αρκει να τους δειξεις(ή οπως λεω εγω να τους το φερεις στα μουτρα με tablet ή Smartphone)την επισημη απαντηση της εταιριας. Γενικα για το eshop τα εχουμε πει ουκ ολιγες φορες,και ευτυχως που δεν εχει τυχει ακομα να αγορασω κατι απο αυτους με αυτα που διαβαζω γενικα και μου λενε(εχω βεβαια τον αδελφο μου που εχει παρει απο εκει και μου λεει και αυτος οτι ειναι να μην σου κατσει). Αγοραστε με επιφυλαξη απο το eshop εγω αυτο ξερω. Αν μπορει ναι πες τους να τον στειλουν αυτοι να γλυτωσεις και τα μεταφορικα. Στην τελικη αυτο δικαιουσαι κιολας. 1
Luciddream Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2015 Τους έχω κάνει forward την απάντηση και τους έχω πεί να το αλλάξουν αυτοί και να μου στείλουν καινούριο.. σε κάθε πρόταση μου βάζω μέσα και την λέξη DOA. Η απάντηση ήταν ότι όταν θα το δεί ο τεχνικός θα μου απαντήσουν, τίποτα παραπάνω. Πάντως η AMD ενώ στην αρχή ήταν κάθετη για την εγγύηση, μόλις τους αγρίεψα λίγο απλά μου κάναν accept το RMA και δεν ρωτήσαν τίποτα παραπάνω. Ένα μικρό μπράβο για αυτούς, αλλά αν ειχαν καλύτερο Quality control δεν θα έφτανε ποτέ στα χέρια μου έτσι. Τον επεξεργαστή τον πήρα στα χέρια μου 11/11 στις 19:00 το απόγευμα, και στις 21:00 είχα στείλει mail στα κεντρικά του e-shop, και στην AMD. Στις 12/11 το πρωί τον επέστρεψα στο κατάστημα, στις 13/11 πήρα το ΟΚ από AMD. Απλά η παραγγελία έχει γίνει απο 2/11... άργησε γιατί ήταν και η μητρική στην παραγγελία με 2-3 μέρες εκτιμώμενη παράδοση. Ήταν να αγοράσω και ένα δίσκο αλλά το σκέφτομαι τώρα. Μάλλον θα τον αγοράσω απο ένα μαγαζάκι κοντά στο σπίτι μου και ας τον έχει 10 ευρώ παραπάνω. Το χειρότερο είναι ότι δεν έχω επεξεργαστή για να δω μήπως είναι και η μητρική DOA, και μέχρι να βγάλω άκρη θα έχουν περάσει οι 7 μέρες. Απλά ελπίζω να μην έχει θέμα. Γενικά αγοράζω από εκεί γιατι δεν μου χει τύχει ξανά χαλασμένο, έχουν πολλές φορές τις καλύτερες τιμές, και περνάω από το κατάστημα συχνά οπότε βολεύει. 1
Luciddream Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Σε ποια περιοχη εισαι? στου Ελληνικού πάω, γιατί?
benign Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2015 στου Ελληνικού πάω, γιατί? Αν εμενες στο κεντρο,εχω υποψη μου ενα,δυο καταστηματα που ειναι σχετικα καλα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα