nikos1982 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 το θεμα εχει ως έξεις.... εχω παει στο service του e-shop την καρτα γραφικων οπου ηταν εκει για 15 μερες και ενημέρωση που ειχα ηταν μονο οταν επερνα εγω τηλ. την παρασκευη 19-12-2014 περνω για τελευταια ενημέρωση και μου λενε οτι οντος ο τεχνικος μας βρήκε καποιο προβλημα στην καρτα αλλα θα πρεπει να σταλει στην αντιπροσωπία. σημερα 23-12-2014 μου ηρθε γραπτω μυνημα στο κην οτι θα πρεπει να περιμενω 30 εργασιμες γιατι θα σταλει στην αντιπροσωπεία συνολο 45 μερες ++++ τι γινεται τωρα ;;;;πρεπει να κανουν αντικατασταση πως πρεπει να κινηθώ;;;;;
nikos1982 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 οχι 6 μηνες την ειχα και εβγαλε προβλημα.
thetruth Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 αναλογος την εταιρια, λογικα για service θα παει, οποτε περιμενεις (παρε τα στοιχεια αποστολης απο το e-shop και επικοινωνησε μαζι τους (με την αντιπροσωπεια) για να καταλαβεις ακριβως τι συμβαινει).Μακρια απο e-shop, απο προσωπικη εμπειρια το προιον 9/10 φορες ειναι ελαττωματικό 1
nikos1982 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 xfx ειναι η καρτα..αρα infoquest να υποθέσω!!!!!
thetruth Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 xfx ειναι η καρτα..αρα infoquest να υποθέσω!!!!! ρωτα το e-shop γιατι χρειαζεσε και αλλα στοιχεια για να επικοινωνησεις με την αντιπροσωπεια.
Prospector8 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 αναλογος την εταιρια, λογικα για service θα παει, οποτε περιμενεις (παρε τα στοιχεια αποστολης απο το e-shop και επικοινωνησε μαζι τους (με την αντιπροσωπεια) για να καταλαβεις ακριβως τι συμβαινει).Μακρια απο e-shop, απο προσωπικη εμπειρια το προιον 9/10 φορες ειναι ελαττωματικό Ε ναι γιατι αν επαιρνε την Xfx απο αλλο μαγαζι δεν θα του εμφανιζε πρόβλημα.. Οτι νανε. 20
nikos1982 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 δεν κρινω το e-shop για το ελαττωματικο προιον αλλα το service μην μπερδευτεί κανεις και με παρεξήγηση ρωτα το e-shop γιατι χρειαζεσε και αλλα στοιχεια για να επικοινωνησεις με την αντιπροσωπεια. επηδει εχω παει στην infoquest και ενα ταμπλετ αφτες της μερες λογικα θα χριαστει τον κωδικο σερβις που εχει το χαρτι πανω.... θα δω αυριο θα παρω πρωτα infoquest και μετα e-shop για να διευκρινίσω τι πρεπει να ξερω γ
thetruth Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Ε ναι γιατι αν επαιρνε την Xfx απο αλλο μαγαζι δεν θα του εμφανιζε πρόβλημα.. Οτι νανε. Ειναι απλα τυχαιο οτι εχω παραλαβει τουλαχιστον 7 ελαττωματικα προιοντα (monitor,tv,3 ποντικια!!,keyboard,motherboard) Επισης μπορεις να μου εξηγησεις γιατι το ποντικι που παρελαβα εχει αυτοκολητακι πανω στο κουτι (και στην αποδειξη) με διαφορετικο serial απο αυτο του ποντικιου?
Sakiz105 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 εταιριες που δεν εχουν αντιπροσωπο στην ελλαδα θες πανω απο μηνα για αντικατασταση.Απο hardware εχουν οι asus,gigabyte αποτι θυμαμαι.Απο περιφεριακα razer logitech,απο οθονες lg,sony,dell.asus,samsung
ssns Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Ειναι απλα τυχαιο οτι εχω παραλαβει τουλαχιστον 7 ελαττωματικα προιοντα (monitor,tv,3 ποντικια!!,keyboard,motherboard) Επισης μπορεις να μου εξηγησεις γιατι το ποντικι που παρελαβα εχει αυτοκολητακι πανω στο κουτι (και στην αποδειξη) με διαφορετικο serial απο αυτο του ποντικιου? Φυσικα και δεν ειναι τυχαιο.....εισαι γκαντεμης! 8
thetruth Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Φυσικα και δεν ειναι τυχαιο.....εισαι γκαντεμης! δεν σχολιασες ομως την επικάλυψη του serial number.
nikos1982 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 μετα απο επικοινωνία με infoquest δεν εχει το service της xfx οποτε παμε για εξωτερικό. η ερωτηση μου στο e-shop να δωσει στοιχια για να ξερω που βρίσκετε η κατασταση του service (στην xfx)μου απαντησε οτι δεν μπορω να εχω τετοια στοιχεία. εγω σαν μικρο πονη τωρα με το serial της καρτας που αναγραφεται στι χαρτι του eshop μπορω να μιλήσω με xfx να δω αν οντος εχει παει αυτη η καρτα εκει;;;
miike Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Ειναι απλα τυχαιο οτι εχω παραλαβει τουλαχιστον 7 ελαττωματικα προιοντα (monitor,tv,3 ποντικια!!,keyboard,motherboard) Επισης μπορεις να μου εξηγησεις γιατι το ποντικι που παρελαβα εχει αυτοκολητακι πανω στο κουτι (και στην αποδειξη) με διαφορετικο serial απο αυτο του ποντικιου? Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι το eshop όπως και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα (με εξαίρεση το πλαίσιο) απλά αγοράζουν κάποια προϊόντα και τα πουλάνε ακριβότερα.Μπορείς να πείς οτιδήποτε για το service ενός καταστήματος αλλά όχι να το κατηγορείς για ελλατωματικά προϊόντα.Κατηγόρησε την εταιρία που το κατασκεύασε και πές το και σε άλλους να την γλιτωσουνε κι αυτοί.Το επιχείρημα "το χ μαγαζί είναι κακό γιατί μου χάλασαν ψ προϊόντα" είναι εντελώς ανεδαφικό.Προφανώς αγόρασες δευτεροκλασάτες μάρκες του 1 χρόνου εγγύησης.. Δεν θα διαφωνήσω για το δεύτερο αλλά χάνεις το δίκιο σου λέγοντας το πρώτο.. Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2014 από miike 5
euxoulhs Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2014 να αναφερω και εγω ενα περιστατικο για το e-shop και δυστηχως ντροπη τους οι σκατογυφτοι-.- λοιπον το καλοκαιρι αγορασα αυτο το προιον http://www.e-shop.gr/siemens-gigaset-s820-touch-bluetooth-black-p-TEL.004198 πριν μια βδομαδα λοιπον το touch σταματησε να λειτουργει,ψαχτηκα μεσα στο skroutz και διαβασα σχολιο οτι το συγκεκριμενο μοντελο ειναι ελατωμματικο και η gigaset δεν κανει κατι για να το φτιαξει,ετσι λοιπον το πηγα στο e-shop και τους λεω : ο ασυρματος ετσι και ετσι,αντικατασταση δεν δεχομαι διοτι πληροφορηθηκα απο την ιδια την gigaset πως το μοντελο ειναι προβληματικο (με την gigaset εκεινη την στιγμη δεν ειχα μιλησει..) μετα απο 3 μερες παω απο το e-shop και μ λενε οτι θα γινει αντικαταστασταση με ιδιο μοντελο,τους απαντησα οτι στα σχολια μου γραφω πως αντικατασταση δεν δεχομαι διοτι ειναι ελατωματικο το προιον.με τα πολλα πολλα μιλω με τον υπευθυνο και μ λεει πιστοτικο δεν γινεται κ τετοια,αφου του εβαλα φωνη μ λεει πιστωτικο μονο στην τρεχουσα τιμη που ειναι τωρα..(109ευρω το ειχα παρει και η τρεχουσα ηταν 96ευρω). ετσι λοιπον δεχτηκα αντικατασταση,ερχομαι σπιτι με το ιδιο καινουργιο μοντελο,μιλω με τον υπευθυνο της ελληνικης αγορας της gigaset και με πληροφορει ΟΤΙ το συγκεκριμενο μοντελο ειναι ελατωματικο ΚΑΙ το ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ!!!! και οτι το αντικαθιστουν με νεοτερο μοντελο! τους ρωτησα τι θα κανω εγω με το eshop και μου ειπαν δεν μπορουν να μου απαντησουν δεν παιρνουν κανενος το μερος (αφου τους εξηγησα με το γαμημενο eshop τι εγινε.) ετσι λοιπον πηγα στην arvato και μου δωσαν το τελευταιο μοντελο της gigaset (gigaset sl930a) και με το eshop τελειωσα περι ασυρματου. btw η εγγυηση ξεκινησε εκ νεου απο την arvato και παρολο που το εγραψα σαν σχολιο στο eshop δεν το ανεβασαν το σχολιο μ !
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα