Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα ένα HTC ONE X πριν 1,5 χρόνο περίπου. Όταν η συσκευή παρουσίασε πρόβλημα ενώ ήταν στην εγγύηση και την έστειλα για επισκευή στην Arvato, καθυστερούσαν υπερβολικά να την επισκευάσουν λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Μετά από 3 μήνες αναμονής και με πάρα πολύ συζήτηση με την HTC, δυστυχώς δεν είχαν να μου προτείνουν κάποια άλλη λύση.

Το κινητό είναι απαραίτητο μέρος της δουλειάς μου, τους πρότεινα επανειλημμένως αφού δε μπορούσαν να το επισκευάσουν σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, να μου βρούν οποιαδήποτε άλλη λύση. Με αγνόησαν δυστυχώς !

Η έλλειψη επαγγελματισμού που επέδειξε μια εταιρεία με το μέγεθος της HTC πλήττει ανεπανόρθωτα το κύρος και την αξιοπιστία της τι στιγμή μάλιστα  που μία μικρότερη εταιρεία (Birdphone) μπόρεσε να βρει άμεση λύση στο πρόβλημα! 

Δημοσ.

Αλλο η κατασκευαστρια εταιρια (HTC) και αλλο ενας απλος retailer (Birdphone)

 

Δεν μπορεις να συγκρινεις ανομοια πραγματα.....

 

Την βλακεια κατα 99% την εκανε η Arvato...

  • Like 1
Δημοσ.

Αλλο η κατασκευαστρια εταιρια (HTC) και αλλο ενας απλος retailer (Birdphone)

 

Δεν μπορεις να συγκρινεις ανομοια πραγματα.....

 

Την βλακεια κατα 99% την εκανε η Arvato...

Είναι  2 εταιρείες που δε συγκρίνονται, όμως από την HTC μου είχαν πει να περιμένω να περάσει το χρονικό διάστημα των 6 εβδομάδων και αν δεν έχουν έρθει τα ανταλλακτικά τότε θα μου έβρισκαν μια άλλη λύση στο πρόβλημα..

Κοροϊδία  σκέτη.. Αφού τελικά φτάσαμε στους 3+ μήνες και τελικά δεν υπήρχε κάποια λύση! Τελικά η λύση ήρθε από BIRDPHONE που στο κάτω κάτω δεν είχε λόγο να μαζέψει τα σπασμένα της HTC.

 

 

Η ARVATO δε νομίζω ότι έχει ευθύνη, αφού ήταν πολύ ξεκάθαρη απέναντι μου.. λέγοντας μου ότι όταν στείλει η HTC τα ανταλλακτικά, αυτή θέλει 2 εργάσιμες ημέρες να κάνει την επισκευή.

 

Επίσης η HTC πατούσε σε κάποιες δικαιολογίες που κατά τη γνώμη μου ήταν ψεύτικες, λέγοντας μου ότι δε μπορούν να κάνουν απολύτως τίποτα στο πρόβλημα μου διότι η συσκευή είναι γερμανικής αντιπροσωπείας και δεν ανήκει στην HTC. Τότε εγώ τους είπα ότι αφού δεν είναι στη δικαιοδοσία τους ας μου πουν σε ποια εταιρεία να απευθυνθώ και τότε μου έλεγαν ότι είναι απόρρητο και δε γίνεται να μου πουν.

Αυτή δεν είναι αντιμετώπιση από τέτοιου είδους εταιρεία όπως η HTC, κάθε μέρα υποτιμούσαν όλο και πιο πολύ τη νοημοσύνη μου.

 

Δημοσ.

Σύνταξε και εσύ ένα γράμμα και στείλε το στα κεντρικά τη htc.

 

Γράψε το προβλημα σου και οτι το service που παρέχουν στην Ελλάδα ειναι τραγικό χαλώντας τη φήμη και χάνοντας τεραστιο αριθμό πωλήσεων. Στο τέλος κότσαρε οτι η arvato στην ελλάδα εχει πολύ κακό όνομα και οι πελάτες των εταιρειών που υποστηρίζει προτιμάνε να αγοράσουν κινέζικο παρά κινητό με service στην arvato. 

Δημοσ.

 

Η ARVATO δε νομίζω ότι έχει ευθύνη, αφού ήταν πολύ ξεκάθαρη απέναντι μου.. λέγοντας μου ότι όταν στείλει η HTC τα ανταλλακτικά, αυτή θέλει 2 εργάσιμες ημέρες να κάνει την επισκευή.

 

Δεν ακούγονται και τα καλύτερα υπάρχουν πολλά παράπονα από το service της arvato υπάρχει και σχετικό νήμα στο insomnia 

http://www.insomnia.gr/topic/459826-%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B1-arvato%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CF%83%CE%B5%CF%81%CE%B2%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B9/?hl=%20service%20%20arvato

  • Confused 1
Δημοσ.

Κι εσύ τώρα πιστεψες την αρβατο και όχι την HTC... Λες και η εταιρία θα φαλιρισει αν σου αντικαταστισει το κινητό.

 

Το πρόβλημα σαφέστατα και είναι της αρβατο. Το ινκα έχει τόμους με καταγγελίες για την πάρτη τους.

  • Like 2
Δημοσ.

H Arvato δεν ξύπνησε μια μέρα και είπε οτι θα αναλάβει τα κινητά της Htc. Η Htc την επέλεξε και αυτή είναι η ευθύνη της και πάντα πρέπει να το έχουμε στο μυαλό μας είτε μιλάμε για κινητά Htc είτε για κινητά Sony.

 

Όταν θες να είσαι σοβαρή εταιρία κοιτάς να έχεις το καλύτερο service για τους πελάτες που σου ακουμπάνε τα λεφτά τους. Φυσικά παρόμοιες καταστάσεις μπορεί να συναντήσει κανείς για όλες τις εταιρίες αλλά δεν είναι τυχαίο που τα παράπονα είναι σαφώς λιγότερα για εταιρίες όπως η Lg (η καλύτερη στο service κινητών στην Ελλάδα με όσα έχουμε δει ως τώρα) και η Samsung με την αρκετά καλή Smartech. (μάλιστα η Samsung ήταν αρχικά Arvato και άλλαξε.)

  • Like 2
Δημοσ.

Δυστυχώς και εγώ είχα πρόβλημα με την HTC. 2 καινούργια HTC One είχαν και τα 2 κατασκευαστικό πρόβλημα και άλλα συννενοηθήκαμε τηλεφωνικά και άλλα έγιναν. Μέχρι που τα "πήρα" και τους απείλησα με μηνύσεις και καταγγελίες οπότε και το κινητό μου επέστρεψε επισκευασμένο από Γερμανία σε 3 μέρες! Παρόλα αυτά μάθετε να διεκδικείτε: Ο νόμος λέει ότι ο εύλογος χρόνος επισκευής είναι 15 εργάσιμες και δεν είναι νόμιμος ο διαχωρισμός ελληνικών και ευρωπαϊκών συσκευών - και στα 2 λοιπόν η HTC παρανομεί και το ξέρει! Δεν υπάρχει γερμανική αντιπροσωπεία ούτε ελληνική, υπάρχει σκέτο HTC!!! Ο μόνος διαχωρισμός είναι οι συσκευές που προορίζονται για Ευρώπη, Ασία, ΗΠΑ, κα... Επίσης όταν μιλάτε με κάποιον ζητήστε όνομα και αν δεν βγάζετε άκρη ζητήστε τον υπεύθυνο. Όταν εγώ επικαλέστηκα τα παραπάνω μιλώντας με τον υπεύθυνο μετά από e-mail στην HTC (ο οποίος εκείνος με κάλεσε 3 φορές) το πρόβλημα μου λύθηκε!

Δημοσ.

Κι εσύ τώρα πιστεψες την αρβατο και όχι την HTC... Λες και η εταιρία θα φαλιρισει αν σου αντικαταστισει το κινητό.

 

Το πρόβλημα σαφέστατα και είναι της αρβατο. Το ινκα έχει τόμους με καταγγελίες για την πάρτη τους.

Οι εκπρόσωποι της HTC απο τα κεντρικά της που είναι στη Β. Αφρική, είναι αυτοί που δίνουν τις εντολές στην Arvato να κάνει αντικατάσταση συσκευής ή όχι!

 

Μιλάω με Arvato και ζητώ αντικατάσταση και μου λένε οτι πρέπει να δώσει την  εντολή η HTC.. Οπότε παίρνω την HTC και μου λένε οτι θα στείλουν αίτημα στα κεντρικά που είναι στο Λονδίνο! Περνάει καιρός και κανένα ενδιαφέρον απο κανένα.. Ξαναπαίρνω τηλ στην HTC ζητάω την υπεύθυνη που είχε στείλει το αίτημα μου και γνώριζε το ιστορικό μου και χρειάστηκαν 4 μέρες για να τη βρώ! Γιατί τη μια ήταν κρυωμένη και την άλλη είχε άδεια! Όταν τελικά είδε οτι επιμένω και δε την αφήνω σε ησυχία, σήκωσε το τηλ και μου λέει οτι δεν έχει καμία απάντηση απο τα κεντρικά! Φυσικά ζήτησα να μιλήσω εγώ ο ίδιος με τα κεντρικά και η απάντηση της υπεύθυνης των κεντρικών στη Β. Αφρική ήταν οτι είναι απόρρητα τα στοιχεία που ζητώ να μου δώσουν, γιατί απόρρητα; Δε κατάλαβα, για καμία τρομοκρατική οργάνωση μιλάμε;; Ο νοών νοείτω! Έπεσε πολύ δούλεμα απ την HTC τόσο καιρό και πάλι καλά που βοηθήθηκα απ την BIRDPHONE γιατί αν περίμενα απο ΗTC ακόμα χωρίς κινητό θα ήμουν!

Αλλά είμαι τόσο εκνευρισμένος με αυτή την ανεκδιήγητη συμπεριφορά της HTC που θα έστελνα επιστολή με το ιστορικό μου μέχρι την άκρη του κόσμου.. Σε κάθε κεντρικό της ΗΤC, μπάς και αλλάξει προς το καλό η συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες της!

 

Υ.Γ: Αν κάποιος μπορεί να με κατευθύνει με διευθύνσεις-τηλ-e-mail των κεντρικών της HTC εκτός απ αυτά που βρίσκονται στο site: http://www.htc.com/gr/θα του ήμουν ευγνώμων!

Σύνταξε και εσύ ένα γράμμα και στείλε το στα κεντρικά τη htc.

 

Γράψε το προβλημα σου και οτι το service που παρέχουν στην Ελλάδα ειναι τραγικό χαλώντας τη φήμη και χάνοντας τεραστιο αριθμό πωλήσεων. Στο τέλος κότσαρε οτι η arvato στην ελλάδα εχει πολύ κακό όνομα και οι πελάτες των εταιρειών που υποστηρίζει προτιμάνε να αγοράσουν κινέζικο παρά κινητό με service στην arvato. 

Αν μπορείς να με κατευθύνεις με διευθύνσεις-τηλ-e-mail των κεντρικών της HTC εκτός απ αυτά που βρίσκονται στο site: http://www.htc.com/gr/θα σου ήμουν ευγνώμων!

Δημοσ.

 

Αν μπορείς να με κατευθύνεις με διευθύνσεις-τηλ-e-mail των κεντρικών της HTC εκτός απ αυτά που βρίσκονται στο site: http://www.htc.com/gr/θα σου ήμουν ευγνώμων!

http://www.htc.com/uk/contact/phone/

αν και πρεπει να ξέρεις οτι κλήσεις προς 0044-20xxx ειναι ολιγον ακριβες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...