Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα στο φόρουμ!

 

Έχω το εξής πρόβλημα: σε καινούργιο Samsung Galaxy S4 αγορασμένο 3 μέρες όταν παίρνεις τηλ. ή όταν σε παίρνουν κολλάει και κλείνει.

Αφού το ανοίξεις πάλι τα ίδια. Μερικές φορές μπορείς και μιλάς για 1-2 λεπτά αλλά πάντα μετά θα κολλήσει και άλλες φορές κλείνει μόνο του άλλες δεν κάνει τπτ.

 

Σε κάποια φάση έβγαλε μνμ που έλεγε com.android.phone not working αλλά δεν το έχει ξαναβγάλει από τότε (μόνο μία φορά).

 

Γνωρίζει κάποιος/α τι μπορεί να συμβαίνει? Είναι χαλασμένο?

 

Στο μαγαζί δεν το παίρνουν πίσω γιατί ανοίγει..

 

Κάθε βοήθεια ή ιδέα δεκτή!

Δημοσ.

εννοείς εργοστασιακές ρυθμίσεις? το έχω κάνει από εχθες. Δεν άλλαξε τπτ.

 

εβαλα μονο λογαριασμό gmail και δεν έκανα εγγραφή σε samsung. Μήπως πρεπει να κάνω εγγραφή σε samsung?

Δημοσ.

Τι πάει να πει στο μαγαζί δεν το παίρνουν πίσω; Έχει πρόβλημα και πρέπει να επιστραφεί. Στη χειρότερη να πας στο service της smartech και να ζητήσεις έγγραφη επιβεβαίωση του προβλήματος και το μαγαζί είναι υποχρεωμένο από το νόμο να στο αντικαταστήσει. Αν δεν το κάνει, κάνε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και θα βγάλεις άκρη.

  • Like 1
Δημοσ.

Κανε επαναφορα απο recovery mode(google it)

Το έκανα. Δεν άλλαξε κάτι δυστυχώς.

 

Τι πάει να πει στο μαγαζί δεν το παίρνουν πίσω; Έχει πρόβλημα και πρέπει να επιστραφεί. Στη χειρότερη να πας στο service της smartech και να ζητήσεις έγγραφη επιβεβαίωση του προβλήματος και το μαγαζί είναι υποχρεωμένο από το νόμο να στο αντικαταστήσει. Αν δεν το κάνει, κάνε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και θα βγάλεις άκρη.

Μου είπαν ότι εφόσον ανοίγει δεν υπάρχει doa, άρα πάει στο service. Θα το πάω αύριο στο service και θα ζητήσω έγγραφη επιβεβαίωση του προβλήματος για νέο κινητό.

Δημοσ.

Το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να στειλει το κινητο στο επισημο service.

 

Η απαιτησε το να γινει ετσι η ριξ'τους 1 καλο κραξιμο και αρνητικη αξιολογηση στο Σκρουτζ(Αν υπαρχει το καταστημα εκει) και πηγαινε το μονος σου στο service.

 

Και ανα εχεις ορεξη καν'τους και 1 ωραια καταγγελια.

 

Υπαρχει και η 3η λυση:Τους λες οτι αν δεν αναλαβουν την αποστολη του κινητου στο service θα κανεις καταγγελια.

 

Πες μας ποιο καταστημα ειναι.

Δημοσ.

Δεν περίμενα εννοείται, τo πήγα σήμερα στο service. Έως πριν λίγο έκαναν έλεγχο και δεν έχουν βρει τπτ ακόμα, λένε. Πως είναι δυνατόν? Εμένα μου το έκανε συνέχεια! Μάλλον με δουλεύουν, εκτός έαν χρειάζεται κάποια ειδική ρύθμιση που δεν την έκανα.

 

Χρειάζεται να εγγραφώ στην samsung (στην αρχή το ζητάει αλλά το πέρασα), έβαλα μονο gmail και προχώρησα. Μήπως φταίει αυτό?

 

Εν τω μεταξύ, το πρωί, πριν αφήσω το κιν., τους είπα μισό λεπτό να σας δείξω τι ακριβώς έχει live για να μην χάνουμε χρόνο-όπως τώρα που μου λένε ότι δεν έχει τπτ- αλλά μου απάντησαν ότι δεν χρειάζεται.

Αυριο πρωί θα ξαναπάω..

Το κατάστημα είναι γνωστό σκουτζομάγαζο στην Αθήνα, αύριο μετά από το service θα γράψω και το όνομά του.

Δημοσ.

Δεν έχει καμία σχέση το αν έχεις κάνει ή όχι Samsung Account. Αν σου πουν οτι δεν έχει πρόβλημα, πίεσε τους να τους το δείξεις εσύ. 

 

Τα skroutzoμαγαζα τεχνηέντως γράφουν στους όρους τους οτι αν το επίσημο service διαπιστώσει πρόβλημα στο αλλάζουν άμεσα. Κανονικά είναι παράνομο από την στιγμή που μπορείς να επιστρέψεις ένα προϊόν μέσα σε 15 μέρες αν δεν σου άρεσε το χρώμα αλλά προσπαθούν να καλύψουν τον κώλο τους από επιτήδειους. Εύχομαι να βγάλεις άκρη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...