Philippe Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 Απίστευτο? Την πρώτη κάρτα την έβαλε το έτερον ήμισυ και την έσπρωξε τόσο που εξαφανίστηκε η κάρτα, χωρίς να μου το πει. Την δεύτερη την έβαλα εγώ, αφού φαινόταν άδειος ο reader, και πάει και αυτή... Πρόκειται για ένα ASUS Fonepad 7. Άνοιξα το πίσω πλαστικό καπάκι και απ' ότι βλέπω πρέπει να βγάλω την πλακέτα για να αφαιρεθεί ο card reader. Χλωμό το βλέπω να μας καλύψει η εγγύηση για κάτι τέτοιο. Να βάλω χέρι? Συμπέρασμα: Δεν αφήνουμε τις γυναίκες να πλησιάζουν στα gadget μας. 1
discoboyminimal Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 η asus εχει ωραιο costumer service. δεν χανεις κατι να παρεις και να ρωτησεις! παιζει να σου κανουν την δουλεια χωρις να χασεις την εγγυηση! 1
Philippe Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Το θέμα είναι ότι η Asus και κάθε Asus αποφασίζει αν η βλάβη προέρχεται από υπαιτιότητα του χρήστη ή από αστοχία του υλικού αφού το στείλει στο service στην Τσεχία. Και σε περίπτωση που θεωρήσουν ότι φταις εσύ, σε βγάζουν εκτός εγγύησης, οπότε σε χρεώνουν minimum 62€+ΦΠΑ για να στο επιστρέψουν έστω και ανεπισκεύαστο. Γι' αυτό λέω να βάλω χέρι.. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2014 από Philippe 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα