Προς το περιεχόμενο

35mm nikor vs 50mm nikor vs 50mm canon


arxangelos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά πήρα την d3200 και θέλω έναν φακό καλό για πορτραίτα κυρίως και να φωτογραφίζω στο δρόμο πράγματα. Ποιον φακό να διαλέξω; είμαι ανάμεσα σε αυτούς τους 3

 

http://www.skroutz.gr/comparelists/591?compare=1796228%2C1796281%2C1796874

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για street photography, καλος ειναι ενας 50αρης 1.8 ή και ενας 35αρης 1.8

 

Εγω προσωπικα θα σου προτεινα τον ΑFS DX Nikkor 35mm 1.8G...

 

περιμενε να ακουσεις και τις υπολοιπες γνωμες των παιδιων εννοειται….  :-)

Επεξ/σία από Unabomber
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά πήρα την d3200 και θέλω έναν φακό καλό για πορτραίτα κυρίως και να φωτογραφίζω στο δρόμο πράγματα. Ποιον φακό να διαλέξω; είμαι ανάμεσα σε αυτούς τους 3

 

http://www.skroutz.gr/comparelists/591?compare=1796228%2C1796281%2C1796874

εχμ

ο ενας ειναι κανον :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Canon φακό δεν μπορείς να βάλεις σε Nikon σώμα παρά μόνο με αντάπτορα.

(Βρίσκω εντελώς ανούσιο και πολύ κακή κίνηση να κάνεις έναν τέτοιο συνδιασμό καθώς μπορείς να βάλεις κατευθείαν έναν 50άρη ή έναν 30άρη της Nikon και να δουλέψουν όλα όμορφα)

 

Για πορτραίτα συνιστάται ένας μη-παραμορφωτικός φακός. Ο 35άρης είναι ακριβώς αυτό το πράγμα. Παρότι είναι 35άρης, σε DX σώμα -τέτοιο είναι η D3200 - ουσιαστικά θα δουλεύεται σε εστιακός μήκος 50άρη (λόγω crop factor). Ο 50άρης (ο οποίος θα δουλεύει στο DX σώμα ως 75άρης περίπου - λόγω crop factor πάλι) ενώ στα πορτραίτα μια χαρά θα σε βολέψει, στη φωτογραφία δρόμου θα βρεθείς να ζητάς αυτό το *λίγο* μεγαλύτερο κάδρο που θα ήθελες για να στήσεις τη φωτογραφία σου. Θα σου έλεγα να πάρεις τον 35άρη λοιπόν.

Δουλεύω εδώ και κάποια χρόνια τον 50 f/1.8 D και κοιτάω να πάρω μεταχειρισμένο έναν 35mm f/1.8G για αυτόν ακριβώς τον λόγο (και να χρησιμοποιήσω τον 50άρη που ήδη έχω σε αναλογική φωτογραφική μηχανή - όπου δουλεύει σαν 50άρης - και με ικανοποιεί η απόδοσή του).

Επεξ/σία από icedale
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα δει Canon μηχανή με nikor φακό στο YouTube και θεώρησα ότι θα γίνεται και το αντίστροφο.

 

Thanks παιδιά θα πάρω μάλλον τον 35ρη αλλά πονάει η καρδιά μου να τα δώσω τώρα τόσα λεφτά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα δει Canon μηχανή με nikor φακό στο YouTube και θεώρησα ότι θα γίνεται και το αντίστροφο.

 

Thanks παιδιά θα πάρω μάλλον τον 35ρη αλλά πονάει η καρδιά μου να τα δώσω τώρα τόσα λεφτά

βρες τον μεταχειρισμενο

κυκλοφορει απο 120 μεχρι 140 ευρω.

αξιζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω και τους 3 prime της nikon: 35, 50, 85mm με f1.8 και παρόμοιο σωμα με το δικο σου.

 

Χρησιμοποιώ για φωτογραφία δρόμου τον 35αρη, για πορτραίτα που έχω χρονο τον 50αρη και για πορτραίτα δρόμου, συναυλιες, θεατρα τον 85αρη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά αυτό που δεν μπορώ να πετύχω ακόμη σε καλό σημείο είναι να βγάζω το άτομο φώτο και από πίσω το background να είναι θολό, δεν μπορώ να έχω separation. Αυτό είναι λόγο του φακού έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τι φακό είσαι;

 

Άνοιξε το διάφραγμα όσο πάει πχ αν πήρες τον 35mm βάλε το διάφραγμα στο 1.8 και εστίασε σε σημείο (όχι 3d ή όπως αλλιώς το ονομάζει η nikon).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τον κιτ απλά θα χρειαστεί να βάζεις το άτομο σε μεγαλύτερη απόσταση από το background, στα 55mm με ανοιχτό διάφραγμα. Μετά παίζει ρόλο η απόστασή σου από το άτομο. Στα 3 μέτρα έχεις ~40cmβάθος πεδίου στα 4 ~70 και στα 5 μέτρα πάνω από 1 μέτρο. οπότε καταλαβαίνεις πως αν ακουμπαει την πλάτη στον τοίχο, θα είναι κι ο τοίχος μέσα στο focus εκτός κι αν μπεις στο πρόσωπό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To bokeh εξαρτάται απο πολλα πράγματα

 

1ο και κυριότερο απο την απόσταση του θέματος απο το background

Δευτερον απο την εστιακή απόσταση του φακού

Τρίτον απο το διάφραγμα του φακού

Τέταρτον απο την απόσταση του φωτογράφου απο το θέμα

 

ειναι συνδυασμός όλων αυτών....με κυριότερο το πρώτο...

Επεξ/σία από Rush13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...