Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εγω καταλαβαινω οτι σου εξηγουν την αγγλικη νομοθεσια, που ουσιαστικα σου λεει για αλλαγη εντελως τους προιοντος. Απ'οτι καταλαβαινω εσυ επιδιορθωση θες? Οπως και να 'χει, μπορεις να μιλησεις με sony ελλαδος, δεν παιζει θεμα.

 

υγ.: headset αγορασμενα 14 μηνες, το αμαζον μου εκανε full refund χωρις πολλα πολλα - αλλα δεν δουλευανε καθολου. νεκρωσαν.

υγ2: βραστηρας απο αμαζον παλι, τον πηγα στην ελληνικη αντιπροσωπεια με την αποδειξη. δεν ειχα προβλημα

 

 

 

 

 

μα σου λεει ξεκαθαρα εδω ο ανθρωπος 2-3 φορες να μιλησεις με αντιπροσωπεια. το αμαζον κανει την καλη πραξη και μας βοηθαει για ενα χρονο. απο κει και περα, μιλας με αντιπροσωπεια

 

post-83370-0-66714000-1418799534_thumb.png

Δημοσ.

Μα πρώτα μου λέει ότι έχω ένα χρόνο εγγύηση και μετά με στέλνει να μιλήσω με αντιπροσωπεία; Εκεί νομίζω θα το φτιάξω με πληρωμή του κόστους.

Δημοσ.

Ο ένας χρόνος εγγύηση που έχεις είναι από τον πωλήτη (στην περίπτωση σου το Amazon.co.uk) το οποίο το κάνει αυτό για να σε διευκολύνει από το να μιλήσεις με τον κατασκευαστή<br><br> Σε περίπτωση που εχεις ξεπεράσει τον ένα χρόνο ο μόνος που σε καλύπτει είναι ο κατασκευαστής ( στην περίπτωση σου η Sony) με την οποία θα πρέπει να έρθεις σε επαφή για να επιλύσεις το πρόβλημα σου.<br><br> Δεν ξέρω που ακριβώς μπερδεύτηκες γιατί είναι απλά τα πράγματα.<br><br> Sent from my iPhone using Insomnia

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...