lefta_yparxoun Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Έχω μια φωτογραφική που αγόρασα από το βρετανικό amazon και μου παρουσιάζει μικροπροβλήματα. Η αγορά έγινε τον Ιούνιο του 13. Παρ' όλες τις πιέσεις μου το amazon δεν δέχεται την εγγύηση των δύο ετών. Αυτό είναι το τελευταίο μήνυμα που πήρα και το παρουσιάζω εδώ ώστε κάθε υποψήφιος αγοραστής να ξέρει τι θα αντιμετωπίσει σε περίπτωση που αυτό που θα αγοράσει παρουσιάσει βλάβη μετά το πρώτο έτος. Dear Mr. M,My name is Katie Hickey and I represent Executive Customer Relations within Amazon.co.uk and in this capacity, your correspondence has been brought to my attention.Regarding your query relating to the warranty of an electrical item sold and dispatched by Amazon - Sony DSCHX60 Compact Digital Camera with Wi-Fi and NFC - Black ( 20.4MP, 30x Optical Zoom), under European Law customers may make a claim in respect of defective goods for a period of at least two years (under UK Law the maximum period is 6 years).This does not imply that an item has a warranty of two years or six years respectively but permits an individual to make a claim under certain circumstances within that time period.Amazon do not provide the warranty for electrical items. However, we do have certain obligations under the Sale of Goods Act which grants recourse against a seller of goods if those goods were defective at the time of purchase (i.e. if there was an inherent fault in the goods). This may include, in certain circumstances, repair, refund or replacement, but only to the extent that doing so is not disproportionate to the value of the goods, having regard to the use the customer has already had of the goods and the nature of the goods. In addition, in order to be entitled to any repair, refund or replacement 6 months or more after purchase of goods, you must be able to provide evidence that the product was defective at the time of purchase.For more information on your rights under the Sale of Goods Act you can contact your local Trading Standards Office.We hope that you will allow us an opportunity to serve you in the future.Kind regards, Αν υπάρχει ενδιαφερόμενος μπορώ να του προωθήσω όλες τις (άκαρπες) συνομιλίες που είχα για το θέμα.
paylidis Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 δυστυχώς τα ελεγα εδω μεσα σε πολλούς και με ελεγαν γραφικό και πολλα αλλα ομορφα... ωστόσο το θέμα σου δεν εχει θέση εδω, εδω ειναι οι προσφορές ! 1
gregdel Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Νομίζω τώρα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα... αν κάτι δεν επιστραφεί εντός 3 μηνών πρέπει να το στείλεις στην εταιρεία πίσω ή να βρεις κάποιον στη χώρα σου για την εγγύηση... Με στικάκι lexar, αναγκάστηκα να το επιστρέψω με δικά μου έξοδα στην lexar (Ιρλανδία ήταν, Αγγλία θα σε γελάσω) για να μου στείλουν πίσω καινούριο.
arc Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Πέρα οτι δεν ειναι προσφορα, μακάρι τα γνωστά ελληνικά μαγαζιά να είχαν το μισό από «τα παντελόνια» του amazon σε θέματα εγγύησης. Μιλάμε για αγορές απο το ιδιο το amazon, οχι πωλητες μεσα απο το amazon Νομίζω τώρα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα... αν κάτι δεν επιστραφεί εντός 3 μηνών πρέπει να το στείλεις στην εταιρεία πίσω ή να βρεις κάποιον στη χώρα σου για την εγγύηση... Με στικάκι lexar, αναγκάστηκα να το επιστρέψω με δικά μου έξοδα στην lexar (Ιρλανδία ήταν, Αγγλία θα σε γελάσω) για να μου στείλουν πίσω καινούριο. Δεν ξέρω αν εχει αλλάξει κάτι απο το καλοκαίρι, αλλά την τελευταία φορά που εστειλα κάτι για εγγύηση, μου πλήρωσαν και τα έξοδα αποστολής. Δίσκος που χτύπησε 2,5 χρόνια από την αγορα του.
default Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 http://www.which.co.uk/consumer-rights/regulation/sale-of-goods-act Οι τελευταιες 2 παραγραφοι ειναι πολυ επεξηγηματικες σχετικα με το προβλημα σου. Εκεινο που κατα βαση λεει ο ποιητης ειναι οτι περα των 6 μηνων αγορας εσυ θα πρεπει να αποδειξεις οτι το προιον ειχε καποιο ελλατωμα που αργησε να εμφανιστει και οχι οτι η συσκευη παρουσιασε προβληματα που οφειλονται στην φυσιολογικη φθορα ειτε σε κακη χρηση/ατυχημα.
Πέτρος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Νομίζω τώρα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα... αν κάτι δεν επιστραφεί εντός 3 μηνών πρέπει να το στείλεις στην εταιρεία πίσω ή να βρεις κάποιον στη χώρα σου για την εγγύηση... Με στικάκι lexar, αναγκάστηκα να το επιστρέψω με δικά μου έξοδα στην lexar (Ιρλανδία ήταν, Αγγλία θα σε γελάσω) για να μου στείλουν πίσω καινούριο. Tϊ να πω... Με στικάκι Lexar, 1+ χρόνο από την αγορά όταν και ψόφησε, επικοινώνησα, έβγαλα ticket, το έστειλα, μου έστειλαν δωρεάν (ούτε καν έξοδα αποστολής, πριν 6 μήνες) το νέο και μάλιστα μου πίστωσαν (όχι στο λογαριασμό μου στο co.uk) στην πιστωτική μου το ποσό που μου στοίχισε να τους στείλω το χαλασμένο. Κάπου χρειάζεται διευκρίνηση το θέμα του ts.
silmarien Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Tϊ να πω... Με στικάκι Lexar, 1+ χρόνο από την αγορά όταν και ψόφησε, επικοινώνησα, έβγαλα ticket, το έστειλα, μου έστειλαν δωρεάν (ούτε καν έξοδα αποστολής, πριν 6 μήνες) το νέο και μάλιστα μου πίστωσαν (όχι στο λογαριασμό μου στο co.uk) στην πιστωτική μου το ποσό που μου στοίχισε να τους στείλω το χαλασμένο. Κάπου χρειάζεται διευκρίνηση το θέμα του ts. Και εμένα το ίδιο με ένα Defy Mini + αξίας περίπου 120 ευρώ. Χάλασε μετά από 6μηνο και τους το επέστρεψα. Μάλιστα επειδή είχε καταργηθεί, μου πίστωσαν το χρήμα και πήρα από Vodafone Ελλάδας άλλο. Γενικά πάντως με αυτό που άκουσα πιο πάνω αλλά και επειδή τις τελευταίες 3 παραγγελίες,φέτος, μου τις έχουν καθυστερήσει και τους έκανα παράπονα χωρίς να οδηγηθώ κάπου έχω ψιλοσπαστεί.
vOOz Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 δεν καταλαβαινω γιατι δεν πας απευθειας στην αντιπροσωπεια της sony στην ελλαδα. η εγγυηση σε καλυπτει σε καθε χωρα, δεν ειναι αναγκη να μιλησεις με το μαγαζι που αγορασεις (αυτο ισχυει για ολα τα προιοντα/μαγαζια) 2
JohnMik Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Εγώ τη samsung nx1000 Που πήρα απο amazon.co.uk όταν χρειάστηκα εγγύηση (μου έπεσε και άνοιξε ο φακός!) μου την φτιάξανε εδώ στην Ελλάδα χωρίς να πληρώσω τίποτα. Μου ζητήσανε την απόδειξη και ένα χαρτάκι που είχε στο κουτί για την εγγύηση!
giorginho Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Εγω παντως απο αυτο που διαβαζω στην παραθεση δεν βλεπω κατι συγκεκριμενο αλλά μια απαντηση γενικα στο -περιπου- τι λεει η νομοθεσια, το οποιο ειναι και σωστο μαλιστα. Δεν βλεπω κανενα λογο με βαση τα γραφομενα για τον οποιο να μην δεχθουν απο εσενα την επιστροφη του προϊοντος εφοσον προκειται για προφανες ελαττωμα και οχι πχ σε στυλ "το κοπανησα και το εσπασα" (παροτι εχουν δεχθει και αμετρητες τετοιου ειδους επιστροφες). Οποτε ειτε κατι δεν ζητησες σωστα ειτε -το πιθανοτερο- μας δειχνεις απλως ενα παρα πολυ μικρο τμημα της κουβεντας, στο οριο του offtopic απο το θεμα σου που ειναι αυτη καθαυτη η επιστροφη. Εγω θα εμπαινα απλα στο τσατ και θα εγραφα στον 1ο τυπο οτι 'θελω επιστροφη στο ταδε γιατι σταματησε ξαφνικα να δουλευει' ξερω γω... πριν ουτε 1 μηνα επεστρεψα ps vita στο γερμανικο αμαζον με.... λιγοτερο απο 1 μηνα να απομενει για την ληξη της 2ετιας! (να ξερετε μολις φυγει απο τις προσφορες το τοπικ δε θα το ξαναδω )
Salvation81 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Οπως λενε πολλοι τα προιοντα πλεον εχουν πανευρωπαικες η ακομα και παγκοσμιες εγγυησεις, μιλα με την τοπικη αντιπροσωπεια.
PETROS13 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Μακάρι να κάνω λάθος... Ευρωπαϊκή Εγγύηση SonyΑγαπητέ πελάτη,Σας ευχαριστούμε που αγοράσατε αυτό το προϊόν της Sony. Ελπίζουμε να μείνετε ικανοποιημένοι από τη χρήση του. Στην απίθανη περίπτωση που το προϊόν σας χρειαστεί σέρβις (επισκευή) κατά τη διάρκεια της εγγύησης, παρακαλείστε να επικοινωνήστε με το κατάστημα αγοράς ή μ' ένα μέλος του δικτύου μας εξουσιοδοτημένων σέρβις (ASN) της Ευρωπαϊκής Οικονομικής Ζώνης (ΕΟΖ) ή και άλλων χωρών που αναφέρονται σ' αυτή την εγγύηση ή στα συνοδεύοντα αυτήν φυλλάδια (Περιοχή Κάλυψης της Εγγύησης). Μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες για τα μέλη του δικτύου μας ASN, στους τηλεφωνικούς καταλόγους, στους καταλόγους προϊόντων μας και στις ιστοσελίδες μας. Για να αποφύγετε κάθε περιττή ταλαιπωρία, σας συνιστούμε να διαβάσετε προσεκτικά το εγχειρίδιο χρήσης προτού να έρθετε σε επαφή με τον προμηθευτή σας ή το δίκτυο εξουσιοδοτημένων σέρβις μας. Η Εγγύησή ΣαςΗ παρούσα εγγύηση ισχύει για το προϊόν της Sony που αγοράσατε, εφ' όσον κάτι τέτοιο αναφέρεται στα φυλλάδια που συνόδευαν το προϊόν σας, υπό την προϋπόθεση ότι αγοράστηκε εντός της Περιοχής Κάλυψης της Εγγύησης.Με την παρούσα, η Sony εγγυάται ότι το προϊόν είναι απαλλαγμένο από κάθε ελάττωμα σχετιζόμενο με τα υλικά ή την κατασκευή, για μια περίοδο ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ από την ημερομηνία της αρχικής αγοράς. Η αρμόδια για να προσφέρει και εκπληρώσει την παρούσα εγγύηση εταιρεία Sony, είναι αυτή που αναφέρεται σ' αυτήν την Εγγύηση ή στο συνοδεύον αυτήν φυλλάδιο στη χώρα όπου επιδιώκεται η επισκευή κατά τη διάρκεια της εγγύησης.Εάν, εντός της περιόδου εγγύησης, αποδειχθεί ελαττωματικό το προϊόν (κατά την ημερομηνία της αρχικής αγοράς) λόγω ακατάλληλων υλικών ή κατασκευής, η Sony ή ένα μέλος του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Σέρβις ASN της Περιοχής Κάλυψης της Εγγύησης θα επισκευάσει ή θα αντικαταστήσει (κατ' επιλογή της Sony) χωρίς επιβάρυνση για εργατικά ή ανταλλακτικά, το προϊόν ή τα ελαττωματικά εξαρτήματά του, εντός εύλογου χρόνου, βάσει των όρων και συνθηκών που εκτίθενται παρακάτω. Η Sony και τα μέλη του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Σέρβις ASN μπορούν να αντικαταστήσουν ελαττωματικά προϊόντα ή εξαρτήματα με νέα ή ανακυκλωμένα προϊόντα ή εξαρτήματα. Όλα τα προϊόντα και εξαρτήματα που έχουν αντικατασταθεί γίνονται ιδιοκτησία της Sony. Πηγή http://services.sony.gr/support/el/warranty/general
TheAccountant Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Το Amazon δεν λεει τιποτα περιεργο + δεν παρέχει αυτο την εγγυηση αλλα ο εκαστοτε κατασκευαστης. Αξιο απορίας γιατι απευθυνεστε στον πωλητη και οχι στον κατασκευαστη!!!? Αν δεν σας αρέσει ο 1 χρονος εγγυηση, να ψωνιζετε απο κατασκευαστές που δίνουν 2 χρονια εγγυηση. 1
lefta_yparxoun Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Εγω παντως απο αυτο που διαβαζω στην παραθεση δεν βλεπω κατι συγκεκριμενο αλλά μια απαντηση γενικα στο -περιπου- τι λεει η νομοθεσια, το οποιο ειναι και σωστο μαλιστα. Δεν βλεπω κανενα λογο με βαση τα γραφομενα για τον οποιο να μην δεχθουν απο εσενα την επιστροφη του προϊοντος εφοσον προκειται για προφανες ελαττωμα και οχι πχ σε στυλ "το κοπανησα και το εσπασα" (παροτι εχουν δεχθει και αμετρητες τετοιου ειδους επιστροφες). Οποτε ειτε κατι δεν ζητησες σωστα ειτε -το πιθανοτερο- μας δειχνεις απλως ενα παρα πολυ μικρο τμημα της κουβεντας, στο οριο του offtopic απο το θεμα σου που ειναι αυτη καθαυτη η επιστροφη. Εγω θα εμπαινα απλα στο τσατ και θα εγραφα στον 1ο τυπο οτι 'θελω επιστροφη στο ταδε γιατι σταματησε ξαφνικα να δουλευει' ξερω γω... πριν ουτε 1 μηνα επεστρεψα ps vita στο γερμανικο αμαζον με.... λιγοτερο απο 1 μηνα να απομενει για την ληξη της 2ετιας! (να ξερετε μολις φυγει απο τις προσφορες το τοπικ δε θα το ξαναδω ) Δείτε εδώ:
smpt Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 νομίζω ότι το θέμα είναι/θα οδηγηθεί στο κλασικό "1 vs 2" χρονια εγγύηση. Θεωρώ ότι τους τελευταίους μήνες κάτι έχει αλλάξει στο amazon. Προς το χειρότερο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα