Προς το περιεχόμενο

Total War: Arena


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στο TW Arena, στα μικρά level (1-3) οι missile troops είναι τουλάχιστον ενοχλητικοί χαλώντας την ατμόσφαιρα και το παιχνίδι για όσους θέλουν τακτική και πεζικό.

 

Την στιγμή όμως που πέρνετε την πρώτη μονάδα ιππικού, βλέπετε όσους έχουν 3 τοξότες να κλαίγονται ότι το ιππικό είναι OP. χαχαχαχαχα

 

Ειδικά με Μιλτιάδη στρατηγό, δεν έχουν στον ήλιο μοίρα πλέον ακόμα και αν στείλουν κανένα πεζικάριο.

Και που να πάρω στους Ρωμαίους και να τους βάλω στον Σκιπίωνα τον Αφρικανό.

Δημοσ.

Στο TW Arena, στα μικρά level (1-3) οι missile troops είναι τουλάχιστον ενοχλητικοί χαλώντας την ατμόσφαιρα και το παιχνίδι για όσους θέλουν τακτική και πεζικό.

 

Την στιγμή όμως που πέρνετε την πρώτη μονάδα ιππικού, βλέπετε όσους έχουν 3 τοξότες να κλαίγονται ότι το ιππικό είναι OP. χαχαχαχαχα

 

Ειδικά με Μιλτιάδη στρατηγό, δεν έχουν στον ήλιο μοίρα πλέον ακόμα και αν στείλουν κανένα πεζικάριο.

Και που να πάρω στους Ρωμαίους και να τους βάλω στον Σκιπίωνα τον Αφρικανό.

Βασικα φαρμαρεις Xp  με missile troops για να ξεκλειδλωσεις ιππικο  :P 

Δημοσ.

Βασικά με έλληνες, πέρνεις 2 Οπλίτες και 1 Σφεντονιστή και είσαι ΟΚ.

 

Οι Ρωμαίοι είναι άνετοι, αν ξέρεις πως να ρίχνεις το Pilum, με τους λεγεωνάριους από το τιερ 2 και μετά, στους αντίπαλους τοξότες. (έχω συναντήσει πολύ κόσμο που δεν ξέρει πως να το κάνει).

 

 

Πάντως στο T5, ανέβηκα κανονικά χωρίς cheating ερρ, χρησιμοποιώντας 3 τοξότες.

Έχω Ιππικό σε 2 από τους 3 Έλληνες πλέον (δεν με απασχολεί ο Λεωνίδας, πάει καλά με 2 Οπλίτες, 1 Σφεντονιστή).

Αλέξανδρος με Hammer, είναι όλα τα λεφτά. Βλέπεις γεμάτες μονάδες και χάνουν τους μισούς από την επίθεση. Βάζεις 2 μονάδες δικές σου να περάσουν η μία πίσω από την άλλη, και δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο.

(όχι από μπροστά μονάδες με Σάρισσα ή Δόρυ φυσικά)

 

 

Οι Ρωμαίοι όλοι 3/3 Swordsmen, αν και ο Σκηπίωνας ζητά να ηγείτε πεζικού με τα skill που έχει, αλλα στους Ρωμαίους είναι περιεργη η πρόσβαση στο Ιππικό. Πρέπει να ανοίξεις 2 τιερ 5 πεζικάριους πρώτα.

 

Όχι βέβαια ότι υπάρχει πρόβλημα. Τουναντίον, ειδικά ο Germanicus, αφήνει τροφή για τα κοράκια πίσω του και δεν υδρώνει καθόλου. Πρέπει να σηκώσω το screenshot που περικύκλωσα 6 γεμάτες μονάδες Οπλιτών (Τ3) με 3 Italian Nobles (Τ3), και στο κέντρο του χωριού, δίπλα από την αρένα, ήταν ένα βουνό πτώματα όταν τελείωσα, έχωντας κατασφάξει και τους στρατούς των δύο εχθρών.

 

Heavy Infantry Charge από 3 μεριές, και 3 Vengeance ήταν αρκετά :devil:

(βέβαια έριξα και μπινελίκια σε κάτι δικούς μας με καταπέλτες που πήγαιναν να βαρέσουν τους εχθρούς και έκαναν περισσότερη ζημιά σε εμένα παρά στους εχθρούς).

Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι όταν μπαίνει στο παιχνίδι το βαρύ ιππικό και οι καλοί ακοντιστές (Τ6 και Τ5 αντίστοιχα νομίζω) και το πεζικό ουσιαστικά αχρηστεύεται.

Το μεν ιππικό εξαφανίζει σχετικά ανετα τους λεγεωνάριους ενώ κάνει μεγάλη ζημιά και στους οπλίτες με μικρές απώλειες (με charge,hammer κλπ) ,ενώ οι ακοντιστές είναι μακράν το πιo OP unit του παιχνιδιού (με 4-5 βολές από μπροστά δεν αφήνουν ίχνος από foot companions με ασπίδα σηκωμένη... λες και πετάνε κεραυνούς).

Για να μην μπει στο παιχνίδι  όριο στα πυρομαχικά ή κούραση πρέπει να μπουν όρια στις συνθέσεις των στρατων δηλ 4-6 πεζικό,1-2 ιππικό,2-3 missiles,1-2 artillery ή κάτι τέτοιο για να υπάρχει και κάποιος ρεαλισμός.

Ίσως λόγω αυτής της έλλειψης ισορροπίας να δείξανε μάχες με χαμηλά tiers στο πρώτο τους live streaming γιατί στο παιχνίδι υπάρχουν και τ10

Για το ff δεν υπάρχουν σχολια (μην φαμε και κανένα μπαν   :P )

Πως σε λένε απολλ?

Δημοσ.

Επαιξα και εγω 2 μαχες ισα ισα να δω τι παιζει. Η αληθεια ειναι οτι μου αρεσε παρολο που στην μια νικησαμε χωρις να προλαβω να τις παιξω και στην δευτερη αντι να τους πλευρισω οπως ηθελα με πλευρισαν.

 

Μια ερωτηση, κατα τη διαρκεια της μαχης πατουσα να φυγουν απο το σημειο που γινοταν η μαχη το πεζικο μου και οι τοξοτες, και δεν αντιδρουσαν καν, ηταν bug ή καποιο θεμα lag ισως; Ή οντως την ωρα της μαχης δεν γινεται να τους απομακρυνεις ξαφνικα;

 

Ειμαι και εγω μεσα για να παιξουμε κανα βραδακι μαζι, αλλα απο βδομαδα που θα παιζω απο το κανονικο pc μου γιατι με τα low γραφικα δεν παλευεται σε αυτο που ειμαι τωρα. Μια ερωτηση, επειδη ειδα απλα ενα κουμπακι Play, που ειναι η επιλογη να παιξεις με φιλους σου και πως γινεται αυτο;

Δημοσ.

Κάτω αριστερά στο party chat ,μπορείς να κάνεις invite μέχρι τρεις φίλους.

Σχετικά με τα units ή είναι κάποια εντολή του αντιπάλου που ακινητοποιεί τα units σου για κάποια s ή πάτα σε διάφορα σημεία μέχρι να αρχίσουν να κουνιούνται .

  • Like 2
Δημοσ.

Στο Steam είμαι μέσα ως Panos76 στο παιχνίδι το nick είναι Panos.

Έχω στήσει raidcall κανάλι για το TW (θα σας πω αριθμό μόλις πάω σπίτι), μιας και είμασταν 4 σε group χτες και θέλανε να επικοινωνήσουμε.

 

Όσοι πιστοί προσέλθετε,

  • Like 1
Δημοσ.

Patchnotes για το πέμπτο update του παιχνιδιού.

 

 

Patch 5 Matchmaking, UI, and bugfixes

We're happy to announce that we've just deployed an update to Total War: ARENA. In this patch we addressed user interface, matchmaking unit type balancing, and general usability of the game.

We're saving some bigger updates for the next few patches... Read on until the end of the email to find out what's coming next.

809f4f98-d42a-4d40-b6d6-2e88df773163.png   Changes 6c3f56db-6449-4f15-98ee-89849a63d31f.png Commander Death Now visible
Previously, you may have been wondering why some of your abilities no longer worked. The reason: Your commander had died, but it wasn't shown anywhere. Now your commander portrait is greyed out if he's dead.   8387f4e2-a0f8-4a65-b35a-d33d30de62cb.png Unit Heaviness Indicator on your unit
A little known stat in Total War: ARENA is unit heaviness. It has an impact on charges and on combat performance on different ground types. A light unit charging a heavy unit has a very different effect than the inverse. Now we're displaying heaviness in the shape of little chevrons on the unit type icon.   b664d0b2-9620-43c1-bcbc-3be799fae1aa.png Buffs & Debuffs Indicators on Units
Ever wondered why your units are behaving differently or moving more slowly after being hit by artillery? Now you can see any debuffs and buffs on your units as a result of attacks. This is displayed as a small icon above each unit with a cooldown indicator. A mouseover tooltip will tell you the precise effect.   038a4c5c-620b-4f60-b2be-f65f40620a3e.png Catapult Destruction Now Gives Rewards
Previously, you only received rewards for the killing soldiers of artillery units. Those heroes who destroyed siege engines (far more important than killing their crew) were not rewarded. Now destroying a siege engine (such as a catapult or a ballista) is well-rewarded.   UI Highlighting Pulsating Notifications
Parts of the UI will now pulsate when there's something you should have a look at. If you can unlock a new commander ability, the commander's portrait will pulsate. If you haven't selected consumables for your unit, the consumables button will pulsate... and so on. We intend to add more of these highlights in the future.
Unit Type Balancing Bug Removed
We discovered a bug in our matchmaking, which was causing the two opposing teams not to have a balanced distribution of unit types. We've fixed that bug, which should bring an end to all-cavalry vs all-artillery battles. This change actually already went into the tiny server patch last week, but we hadn't mentioned it yet.
  Battle Results Player Ranking
Previously, the player ranking in post-battle results didn't always match up with the scores displayed on the in-battle scoreboard. This was because some players were getting a double XP bonus for their first daily victory. We've now changed it so that the battle results scores match the in-game scores.
  Unit Responsiveness Attack Orders No Longer Ignored
Previously, in some cases units that were in melee with an enemy unit were ignoring attack orders on another unit. This is now fixed, and your units should always respond to attack orders, regardless of whether they're in combat elsewhere.
  Focus Fire Display Improvements
Now your mouse cursor will show whether focus fire is in range or not. While previously it was possible to click focus fire outside your range by accident (and nothing happened), it's now evidently clear when you're out of range. Also, the indicator no longer disappears when you mouse over enemy soldiers. Coming Next ... soon
Here's a list of the things we intend to work on next, provided that nothing more important will comes up. We haven't got delivery dates on these yet, except for "when it's ready"...
  • Balancing changes for cavalry
  • Balancing changes for charges
  • Balancing changes for early tiers
  • Balancing & tier scaling of commander & unit orders
  • Premium Account, giving bonus rewards from battles
  • Preventing pull-through of units, so that you can block passages properly
  • A new map in a new climate zone
  • New minimap & tactical map for better battlefield overview
  • Rewards balancing, including friendly fire, capturing, victory bonuses, and AFK players

 

  • Like 2
Δημοσ.

Πήρα δεύτερο κωδικό από ένα email που είχα κάνει register από παλία.

 

Όπως θέλει πραγματικά να παίξει το παιχνίδι στην Closed Alpha, ας πει.

Δημοσ.

Στο Steam είμαι μέσα ως Panos76 στο παιχνίδι το nick είναι Panos.

Έχω στήσει raidcall κανάλι για το TW (θα σας πω αριθμό μόλις πάω σπίτι), μιας και είμασταν 4 σε group χτες και θέλανε να επικοινωνήσουμε.

 

Όσοι πιστοί προσέλθετε,

 

Το δικό μου είναι morgoth.

Απ το community δύσκολο να σε βρω, ισως σε πετύχω σε καμιά μάχη  ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...