Εγω ειμαι ρε Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Καλησπέρα σας, επειδή θέλω να ασχοληθώ με γραφικό περιβάλλον χρησιμοποιώντας C++ θα ήθελα κάποιου είδους καθοδήγηση, υπάρχει μια χαώδης κατάσταση που θέλω να ξεμπερδεύω κάποια πράγματα στο κεφάλι μου. Επιπλέον έχω κάποιες απορίες σχετικά με κάποια πράγματα. Τέλος όταν πήρα το μάθημα οπτικός προγραμματισμός 5ου εξαμήνου (είμαι 3ο εξάμηνο) περίμενα να καταλάβω την λειτουργία των γραφικών καλύτερα αλλά ήρθα στην δυσάρεστη έκπληξη να μας μιλάει ο καθηγητής για το toolbox της microsoft και ποσο χρήσιμο είναι, περίμενα το κάτι περισσότερο αλλά τελικά απογοητεύτηκα και ήρθα στην θέση να κάνω drag and drop τα κουμπιά και να γράφω ελάχιστα τον κώδικα. Από οτι κατάλαβα εμείς ασχοληθήκαμε σε αυτο το μάθημα με το Managed κώδικα C++(Windows Forms κτλ.) και όχι με Native κώδικα C++ όπως το λέει στην διαφάνεια. Το θέμα είναι τι στην ευχή να κάνω εγώ ; Ποιός είναι ο ποιό κατάλληλος τρόπος για να μάθει κανείς. Τέλος σε ένα πρόγραμμα που διαχειρίζεται γραφικά ας πούμε 3D σχέδια κτηρίων τι τρέχει απο πίσω του ; Οποιοδήποτε βιβλίο (προτιμάω ελληνική βιβλιογραφία) ή tutorials τα οποία θα βοηθήσουν στην διαλεύκανση του θέματος μου παρακαλώ γράψε την. Υ.Σ. Αξίζει να σημειωθεί οτι είδη έκανα ένα βήμα παραπέρα για ανάπτυξη παιχνιδιών, συγκεκριμένα κατέβασα το περιβάλλον Unity και ακολουθώ τα βήματα ενός tutorial για ανάπτυξη ενός 2D game τύπου arcade, μπορώ να πω πως βοήθησε αρκετά στην κατανόηση κάποιων πραγμάτων.
tr3quart1sta Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 για να σχεδιασεις το παραθυρο σου με menu, κουμπια, κλπ.. δες εδω (κυριως το QT) για 3D γραφικα δες OpenGL 1
Papakaliati Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Τέλος σε ένα πρόγραμμα που διαχειρίζεται γραφικά ας πούμε 3D σχέδια κτηρίων τι τρέχει απο πίσω του ; Αυτο ειναι πραγματικα κατι που δεν πρεπει να σε απασχολει. Ειναι σαν να μην εχεις ιδεα απο βασεις δεδομενων και να προσπαθεις να καταλαβεις την βαση δεδομενων που χρησημοποιει το You tube. E οχι, θα ξεκινησεις απο relation databases. Να δεις το QT οπως ανεφερε ο φιλος πανω, και να εχεις στα υποψην οτι η C ΔΕΝ ειναι η go to γλωσσα για graphical interfaces. Μπορεις σαφεστατα να κανεις. Αλλα δεν εχω ακουσει ποτε κανεναν να κανει front end development σε C . Και το Unity χρησιμοποιει C#, οχι C/C++. 1
παπι Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2014 Μακρια απο qt. Ειναι μεν καλο, αλλα θα σε μπερδεψει. Το καλυτερο ειναι το winapi, ειναι τοσο γυμνο που θα σε αναγκασει να μαθεις πως λειτουργει το GUI. Εαν καταλαβεις πως λειτουργει το GUI, μετα ολα τα frameworks θα σου ειναι παιχνιδακι.
Directx Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2014 Μια ακόμη λύση για την ανάπτυξη UI σε C++, σε native κώδικα (Windows) είναι και η VCL (Visual Component Library) δηλαδή το framework της Delphi αλλά και του C++ Builder (αμφότερα RAD εργαλεία, το πρώτο στοχεύει σε Pascal προγραμματιστές, το δεύτερο σε C/C++ προγραμματιστές). Μειονέκτημα ότι ο κατασκευαστής δεν παρέχει κάποια free-of-charge έκδοση (πέραν των trials). Όσον αφορά το QT είναι σαφέστατα πολύ ευέλικτο (άρα εξαιρετικά ισχυρό) αλλά οπωσδήποτε λιγότερο φιλικό (σε σχέση για παράδειγμα με την VCL). Όσον αφορά το Windows API, για μεγάλα σε κώδικα προγράμματα έχει παροπλιστεί από τις αρχές του '90 προς χάριν διαφόρων (παλαιότερων) "frameworks" (βλ. OWL, MFC, VB, VCL, .NET κλπ) αλλά οπωσδήποτε η γνώση του βοηθάει όταν θες να ξεφύγεις από τα όρια του framework που χρησιμοποιείς (να κάνεις κάποια πράγματα που το framework σου δεν υποστηρίζει άμεσα δηλαδή).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα