Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι πελάτης της forthnet πάνω από 10ετία και ομολογουμένως μέχρι στιγμής δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.

Μία φορά παρουσιάστηκε βλάβη στη γραμμή,η οποία αποκαταστάθηκε σε 3 ημέρες.

Την περασμένη Πέμπτη(11 του μήνα) και κατα τη διάρκεια βροχής,διακόπηκε η σύνδεση τόσο του τηλεφώνου,όσο και του ιντερνετ.

Την επομένη(και αφού δεν είχα την υπομονή να περιμένω στην αναμονή για να μιλήσω με την τεχνική υποστήριξη),δήλωσα την βλάβη σε ένα υποκατάστημα της forthnet,όπου με ενημέρωσαν ότι θα επικοινωνούσαν αυτοί μαζί μου.

Πράγματι,το Σάββατο το πρωί με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν οτι υπάρχει καλωδιακό πρόβλημα και θα ενημερωθώ με sms για την πορεία αποκατάστασης της βλάβης(μάλιστα,θετική εντύπωση μου έκανε το γεγονός οτι την πρώτη φορά που με πήραν τηλέφωνο,δεν ήμουν στο σπίτι και με ρώτησαν πότε θα μπορούσαν να ξανακαλέσουν για να είμαι στο χώρο που ειναι η γραμμή.Με κάλεσαν με ακρίβεια σχεδόν δευτερολέπτου την ώρα που τους είπα!!!).

Σήμερα λοιπόν,έλαβα ένα sms,που με ενημέρωνε ότι όντως υπάρχει καλωδιακό πρόβλημα,και σε συνεργασία με τον ΟΤΕ,αναμένεται να γίνει αποκατάσταση μετά τις 22/12.

Επειδή το χρονικό διάστημα μου φάνηκε πολύ μεγάλο,και σκεπτόμενος ότι "μετά τις 22/12" είναι τα Χριστούγεννα,οπότε σιγά μη γίνει αποκατάσταση, κάλεσα την τεχνική υποστήριξη,και μετά από 20 λεπτα αναμονής,μίλησα με μια ευγενέστατη υπάλληλο,που μου είπε ότι δεν έχει ξαναδεί τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα αποκατάστασης βλάβης,και πιστεύει οτι θα γίνει πιο σύντομα.

Όταν της εξέφρασα τους φόβους μου ότι θα τραβήξει το θέμα λόγω Χριστουγέννων,προσπάθησε να με καθησυχάσει λέγοντάς μου ότι τα συνεργεία δουλεύουν και παράμονες και αργίες αν χρειαστεί.

Επειδή έχω διαβάσει απίστευτα προβλήματα με τους παρόχους,δεν την πολυπίστεψα και γι αυτό άνοιξα το θέμα.

Έχει νόημα να τους πιέσω/ζαλίσω στα τηλέφωνα για γρηγορότερη αποκατάσταση;Να ξαναπάω στο υποκατάστημα μήπως αυτούς τους παίρνουν πιο σοβαρά;Το "καλωδιακό πρόβλημα και η επίλυση με τη συνεργασία του ΟΤΕ",μήπως όντως δικαιολογούν τον αυξημένο χρόνο επίλυσης του θέματος(οπότε τσάμπα θα χάσω το χρόνο μου;

Υπ'όψην πως,αν επαληθευτεί το σενάριο των Χριστουγέννων,μένω πάνω από 15 μέρες χωρίς ιντερνετ(το οποίο είναι και το μόνο που με νοιάζει αφού έτσι κι αλλιώς το σταθερό δεν το χρησιμοποιώ)

  • Like 1
Δημοσ.

Τα ιδια και σε εμενα. Μετα τις 22 του μηνος... Δηλαδη με το νεο ετος...

Τουλαχιστον 2 εβδομες χωρις σταθερο και ιντερνετ και πιθανοτατα γιορτες χωρις ιντερνετικα ψωνια, χωρις skype, χωρις τηλεφωνικες ευχες και αυτα ειναι το λιγοτερο... Πρεπει να δουλεψω στον υπολογιστη. Το κινητο μου θα χρεωθει με περιττες κλησεις και συνδεσεις.. Τα παιδια που δεν εχουν κινητο δεν θα εχουν επικοινωνια με τους φιλους τους

Δεν ξερω αν ευθυνεται ο οτε ή η φορθνετ αλλα εγω μετα απο 10 χρονια ψαχνω για αλλη εταιρεια σταθερης.

Δημοσ.

Μήπως μένεις Καλλιθέα?

 

Ναι οι καλωδιακες αργούν και μάλιστα αν είναι σε κεντρικά καλώδια

Περιστέρι μένω.

 

Άσχημα τα μαντάτα δηλαδή με την βλάβη.Να είμαι προετοιμασμένος για επαλήθευση του χειρότερου σεναρίου ε;

 

Δεν χρειάζεται να χάνεις χρόνο να πας σε κατάστημα forthnet . Στείλε τους μύνημα στο https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799και θα σε πάρουν αυτοί τιλέφωνο 

Έχω μιλήσει ήδη δύο φορές στο τηλέφωνο και έχω πάει μια φορά σε υποκατάστημα.

Έλεγα μήπως η ανάφορα του προβλήματος από το υποκατάστημα επιταχύνει τις όποιες διαδικασίες πρέπει να γίνουν.

 

Τα ιδια και σε εμενα. Μετα τις 22 του μηνος... Δηλαδη με το νεο ετος...

Τουλαχιστον 2 εβδομες χωρις σταθερο και ιντερνετ και πιθανοτατα γιορτες χωρις ιντερνετικα ψωνια, χωρις skype, χωρις τηλεφωνικες ευχες και αυτα ειναι το λιγοτερο... Πρεπει να δουλεψω στον υπολογιστη. Το κινητο μου θα χρεωθει με περιττες κλησεις και συνδεσεις.. Τα παιδια που δεν εχουν κινητο δεν θα εχουν επικοινωνια με τους φιλους τους

Δεν ξερω αν ευθυνεται ο οτε ή η φορθνετ αλλα εγω μετα απο 10 χρονια ψαχνω για αλλη εταιρεια σταθερης.

Αν χρησιμοποιείς το ιντερνετ σαν εργαλείο δουλειάς,τότε για σένα είναι ακόμα πιο δύσκολη η κατάσταση.

 

Ανάλογα με την εξέλιξη και την αντιμετώπιση που θα έχω από την forthnet σ'αυτό το πρόβλημα,ίσως κι εγώ τελικά να ψάξω για άλλο πάροχο μετά από 10+ χρόνια.

Δημοσ.

Η απαντηση της φορθνετ ηταν οτι το προβλημα ειναι καλωδιακο προβλημα δεν εχει καμια αρμοδιοτητα να το επισκευασει πετωντας το μπαλακι στον ΟΤΕ. Πιθανοτατα να εχει μεγαλη δοση αληθειας, αλλα μου φαινεται πολυ βολικη γι αυτους απαντηση.

Για ολα φταιει ο ΟΤΕ και τελος!

 

Η κακια ΔΕΗ που ειναι δημοσια επισκευαζει τις καλωδιακες βλαβες σε λιγες ωρες το πολυ. Η ιδιωτικη τηλεφωνια θελει 10 εργασιμες.

Δημοσ.

Βασικά υπάρχει γενικό πρόβλημα. 15/12 κι εγώ είχα αποσυνδέσεις/αργό ίντερνετ και σήμερα το ίδιο μετά από κάποια ώρα. Πήραμε τηλέφωνο την τεχνική υποστήριξη και έχει ηχογραφημένο μήνυμα ότι υπάρχει βλάβη. Το έχουν αναφέρει και στο adslgr.

 

 

Η απαντηση της φορθνετ ηταν οτι το προβλημα ειναι καλωδιακο προβλημα δεν εχει καμια αρμοδιοτητα να το επισκευασει πετωντας το μπαλακι στον ΟΤΕ. Πιθανοτατα να εχει μεγαλη δοση αληθειας, αλλα μου φαινεται πολυ βολικη γι αυτους απαντηση.
Για ολα φταιει ο ΟΤΕ και τελος!

Η κακια ΔΕΗ που ειναι δημοσια επισκευαζει τις καλωδιακες βλαβες σε λιγες ωρες το πολυ. Η ιδιωτικη τηλεφωνια θελει 10 εργασιμες.

 

 

Προσοχή, η ΔΕΗ δεν έχει ανταγωνιστές, ο ΟΤΕ έχει :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα ενημερώθηκα από τη forthnet  ότι έχει προγραμματισθεί εκκσκαφή για την αποκατάσταση της καλωδικής βλάβης,και ο λόγος που καθυστερούν,είναι ότι απαιτείται να δoθεί άδεια από τον δήμο στον εργολάβο που έχει αναλάβει το έργο.

Αναμονή λοιπόν και βλέπουμε...

Επεξ/σία από yiannis72
Δημοσ.

Η κακια ΔΕΗ που ειναι δημοσια επισκευαζει τις καλωδιακες βλαβες σε λιγες ωρες το πολυ. Η ιδιωτικη τηλεφωνια θελει 10 εργασιμες.

Η κακιά ΔΕΗ δεν έχει να κάνει με ένα μάτσο από ψείρες ραζίμια που πρέπει να ενωθούν 1-1.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλο Πασχα...

...κι ενώ λοιπόν ήμουν κι εγώ προετοιμασμένος για το Πάσχα,σήμερα γυρνώντας στο σπίτι,σήκωσα το τηλέφωνο για να ελέγξω-χωρίς καμμία προσδοκία βέβαια-αν λειτουργεί.

Παραδόξως,το τηλέφωνο λειτουργούσε και όπως διαπίστωσα δευτερόλεπτα αργότερα,αποκαταστάθηκε και η σύνδεση στο ίντερνετ.

Το περίεργο είναι ότι χθες,μίλησα δύο φορές με την forthnet,μάλιστα την δεύτερη,με κάποιον τεχνικό,ο οποίος μου εξηγήσε με αρκετές λεπτομέρειες τη φύση του προβλήματος,το πόσο δύσκολη είναι η αποκατάστασή της, ότι μάλλον θα πρέπει να αισθανομαι και τυχερός,αφού αυτή τη στιγμή υπάρχει συνδρομητής με εκτιμώμενη ημερομηνία επαναλειτουργίας της γραμμής του 15 Ιανουαρίου(!!!),και γενικά δεν μου άφησε κανένα περιθώριο αισιοδοξίας να λυθεί το πρόβλημα πριν τις 22 του μήνα.

Δεν ξέρω αν ίσχυαν όλα αυτά που μου είπε,αλλα ευτυχώς μετά από 8 ημέρες,όλα καλά.

  • Like 1
Δημοσ.

...κι ενώ λοιπόν ήμουν κι εγώ προετοιμασμένος για το Πάσχα,σήμερα γυρνώντας στο σπίτι,σήκωσα το τηλέφωνο για να ελέγξω-χωρίς καμμία προσδοκία βέβαια-αν λειτουργεί.

Παραδόξως,το τηλέφωνο λειτουργούσε και όπως διαπίστωσα δευτερόλεπτα αργότερα,αποκαταστάθηκε και η σύνδεση στο ίντερνετ.

Το περίεργο είναι ότι χθες,μίλησα δύο φορές με την forthnet,μάλιστα την δεύτερη,με κάποιον τεχνικό,ο οποίος μου εξηγήσε με αρκετές λεπτομέρειες τη φύση του προβλήματος,το πόσο δύσκολη είναι η αποκατάστασή της, ότι μάλλον θα πρέπει να αισθανομαι και τυχερός,αφού αυτή τη στιγμή υπάρχει συνδρομητής με εκτιμώμενη ημερομηνία επαναλειτουργίας της γραμμής του 15 Ιανουαρίου(!!!),και γενικά δεν μου άφησε κανένα περιθώριο αισιοδοξίας να λυθεί το πρόβλημα πριν τις 22 του μήνα.

Δεν ξέρω αν ίσχυαν όλα αυτά που μου είπε,αλλα ευτυχώς μετά από 8 ημέρες,όλα καλά.

 

Ειδες ο οτε σε έφτιαξε και η forthnet δεν πηρε τίποτα χαμπάρι

Δημοσ.

...κι ενώ λοιπόν ήμουν κι εγώ προετοιμασμένος για το Πάσχα,σήμερα γυρνώντας στο σπίτι,σήκωσα το τηλέφωνο για να ελέγξω-χωρίς καμμία προσδοκία βέβαια-αν λειτουργεί.

Παραδόξως,το τηλέφωνο λειτουργούσε και όπως διαπίστωσα δευτερόλεπτα αργότερα,αποκαταστάθηκε και η σύνδεση στο ίντερνετ.

Το περίεργο είναι ότι χθες,μίλησα δύο φορές με την forthnet,μάλιστα την δεύτερη,με κάποιον τεχνικό,ο οποίος μου εξηγήσε με αρκετές λεπτομέρειες τη φύση του προβλήματος,το πόσο δύσκολη είναι η αποκατάστασή της, ότι μάλλον θα πρέπει να αισθανομαι και τυχερός,αφού αυτή τη στιγμή υπάρχει συνδρομητής με εκτιμώμενη ημερομηνία επαναλειτουργίας της γραμμής του 15 Ιανουαρίου(!!!),και γενικά δεν μου άφησε κανένα περιθώριο αισιοδοξίας να λυθεί το πρόβλημα πριν τις 22 του μήνα.

Δεν ξέρω αν ίσχυαν όλα αυτά που μου είπε,αλλα ευτυχώς μετά από 8 ημέρες,όλα καλά.

Γενικότερα τέτοιες βλάβες αποκαθίστανται σταδιακά. Πιθανόν στα συστήματα και της forthnet αλλά και του ΟΤΕ να υπάρχει ακόμη η καλωδιακή.

Δημοσ.

7 χρόνια πελάτης, από τα 18 mbit κλείδωμα τον πρώτο χρόνο φτάσαμε στα 5-8 mb φέτος, έλεγα "να βάλω νεους μπελάδες στο κεφάλι μου, κάτσε εδώ στα σίγουρα" και έμενα forthnet, εδώ και 2 βδομάδες κλειδώματα στα 2 mbit με τραγικές ταχύτητες, με το ζόρι να ανοίξει καμιά ελληνική σελίδα, ούτε κουβέντα για κανα d/l ή κανά youtube, μονο σερφάρισμα και αυτό κάθε μέρα και χειρότερα, σήμερα πχ δεν μπαίνει ούτε speedtest να δω που γκρεμοτσακίστηκε η γ@μοσύνδεση, έχω μιλήσει με 2 τεχνικούς, απάντηση η γνωστή "βλάβη γραμμής περιμένουμε τον οτε", στην πρώτη συνομιλία μου είπαν "μετά τις 18 δεκ" χθες μου έστειλαν μνμ "με το νέο έτος", βέβαια τον λογ/σμο τον έστειλαν στην ώρα τους, έχουν βάλει και το 5ψήφιο να σου ρουφάει τα λεπτά ομιλίας με το μπουρί της σόμπας να μην τους πολυενοχλείς τους τεχνικούς, σου λέει στείλε κάνα μνμ στο facebook να ασχοληθούν μαζί σου οι ξανθιές του " βάλατε το καλώδιο στην πρίζα? κάνατε ρεσετ στο ρουτερ" και κάτσε μλκα να πλερώνεις για ιντερνετ εποχής τουταγχαμών..

Δημοσ.

7 χρόνια πελάτης, από τα 18 mbit κλείδωμα τον πρώτο χρόνο φτάσαμε στα 5-8 mb φέτος, έλεγα "να βάλω νεους μπελάδες στο κεφάλι μου, κάτσε εδώ στα σίγουρα" και έμενα forthnet, εδώ και 2 βδομάδες κλειδώματα στα 2 mbit με τραγικές ταχύτητες, με το ζόρι να ανοίξει καμιά ελληνική σελίδα, ούτε κουβέντα για κανα d/l ή κανά youtube, μονο σερφάρισμα και αυτό κάθε μέρα και χειρότερα, σήμερα πχ δεν μπαίνει ούτε speedtest να δω που γκρεμοτσακίστηκε η γ@μοσύνδεση, έχω μιλήσει με 2 τεχνικούς, απάντηση η γνωστή "βλάβη γραμμής περιμένουμε τον οτε", στην πρώτη συνομιλία μου είπαν "μετά τις 18 δεκ" χθες μου έστειλαν μνμ "με το νέο έτος", βέβαια τον λογ/σμο τον έστειλαν στην ώρα τους, έχουν βάλει και το 5ψήφιο να σου ρουφάει τα λεπτά ομιλίας με το μπουρί της σόμπας να μην τους πολυενοχλείς τους τεχνικούς, σου λέει στείλε κάνα μνμ στο facebook να ασχοληθούν μαζί σου οι ξανθιές του " βάλατε το καλώδιο στην πρίζα? κάνατε ρεσετ στο ρουτερ" και κάτσε μλκα να πλερώνεις για ιντερνετ εποχής τουταγχαμών..

καιρος να την κανεις προς οτε μερια !!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...