zio10 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2014 ^ Το ίδιο λέμε οκ Αυτό που ρωτάει ο φίλος πάντως δεν μπορείς να το κάνεις, να το δουλέψεις κανονικά 13 μέρες δηλαδή και μετά να το πας πίσω
dazoo Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δεν το ρώτησα, ήταν η διατύπωση του φίλου λάθος και το σχολίασα για να μην το παρεξηγήσει κάποιος αναγνώστης και μπερδευτεί. Για το DOa, πως είναι τακτική του καταστήματος? - Αν έρθει ένα τηλέφωνο και δεν ανάβει πχ με το άνοιγμα, γίνεται αντικατάσταση με νέο σφραγισμένο. - Εαν μετά απο 2 μέρες πχ αρχίζει να σου κάνει νούμερα πάλι γίνεται αντικατάσταση με νέο σφραγισμένο εκτός εάν σου δώσει κάποιο πολύ δυνατό λόγο το κατάστημα (Που δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον) για να μην σου κάνει αντικατάσταση με σφραγισμένο αλλά με ανακατασκευασμένο, (που στην ουσία καινούργιο είναι, αλλά οκ.) Το θέμα είναι πως ούτως η αλλώς δεν είναι στο χέρι του καταστήματος να μην το αλλάξει το τηλ, είτε καινούργιο είτε ανακατασκευή.
zio10 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δεν το ρώτησα, ήταν η διατύπωση του φίλου λάθος και το σχολίασα για να μην το παρεξηγήσει κάποιος αναγνώστης και μπερδευτεί. Για το DOa, πως είναι τακτική του καταστήματος? - Αν έρθει ένα τηλέφωνο και δεν ανάβει πχ με το άνοιγμα, γίνεται αντικατάσταση με νέο σφραγισμένο. - Εαν μετά απο 2 μέρες πχ αρχίζει να σου κάνει νούμερα πάλι γίνεται αντικατάσταση με νέο σφραγισμένο εκτός εάν σου δώσει κάποιο πολύ δυνατό λόγο το κατάστημα (Που δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον) για να μην σου κάνει αντικατάσταση με σφραγισμένο αλλά με ανακατασκευασμένο, (που στην ουσία καινούργιο είναι, αλλά οκ.) Το θέμα είναι πως ούτως η αλλώς δεν είναι στο χέρι του καταστήματος να μην το αλλάξει το τηλ, είτε καινούργιο είτε ανακατασκευή. Απλά είναι διαφορετικό όταν ισχύει doa και έχεις απευθείας αντικατάσταση με καινούργιο και διαφορετικό αν δεν ισχύει, οπότε πρέπει να διαπιστωθεί το πρόβλημα (ίσως πρέπει να πάει και σε κάποιο service) και να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί στην περίπτωση του iphone
dazoo Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δεν σε καταλαβάινω. Όλα τα καταστήματα στέλνουν με την σειρά τους την συσκευή στον προμηθευτή για διάγνωση του προβλήματος. Εαν διαπιστωθεί όντως ελλατωματική συσκευή θα στην αντικαταστήσει το κατάστημα με καινούργια. Εαν δεν θέλει το κατάστημα να χρεωθεί την συσκευή και να περιμένει τον προμηθευτή να του την αντικαταστήσει τότε απλά περιμένεις 2-4 ημέρες. Όπως είπα και πριν το μόνο που είναι σχετικά στο χέρι του καταστήματος είναι αν θα σου κάνει αντικατάσταση σε σφραγισμένο ή ανακατασκευασμένο, κάτι για το οποίο θα πρέπει να αιτιολογήσει είδικα σε περιπτώσεις που το τηλέφωνο έφτασε ελλατωματικό και φάνηκε τις πρώτες μέρες, ενώ και η εγγύηση ισχύει κανονικά. (Δεν ανανεώνεται, συνεχίζει απο την μέρα που έγινε η αγορά). Οι επισκευές δεν γίνονται σε κανένα service, μιλώντας πάντα για iPhone και μόνο.
zio10 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δεν σε καταλαβάινω. Όλα τα καταστήματα στέλνουν με την σειρά τους την συσκευή στον προμηθευτή για διάγνωση του προβλήματος. Εαν διαπιστωθεί όντως ελλατωματική συσκευή θα στην αντικαταστήσει το κατάστημα με καινούργια. Εαν δεν θέλει το κατάστημα να χρεωθεί την συσκευή και να περιμένει τον προμηθευτή να του την αντικαταστήσει τότε απλά περιμένεις 2-4 ημέρες. Όπως είπα και πριν το μόνο που είναι σχετικά στο χέρι του καταστήματος είναι αν θα σου κάνει αντικατάσταση σε σφραγισμένο ή ανακατασκευασμένο, κάτι για το οποίο θα πρέπει να αιτιολογήσει είδικα σε περιπτώσεις που το τηλέφωνο έφτασε ελλατωματικό και φάνηκε τις πρώτες μέρες, ενώ και η εγγύηση ισχύει κανονικά. (Δεν ανανεώνεται, συνεχίζει απο την μέρα που έγινε η αγορά). Οι επισκευές δεν γίνονται σε κανένα service, μιλώντας πάντα για iPhone και μόνο. Για iPhone μιλάω κι εγώ και συμφωνούμε ότι δεν γίνεται service αλλά αντικατάσταση συσκευής με ανακατασκευασμένο (στις περισσότερες περιπτώσεις τουλάχιστον). Έχω παράδειγμα γνωστού μου για να καταλάβεις καλύτερα τι εννοώ. iPhone αγορασμένο από μεγάλο κατάστημα που δεν υποστηρίζει όμως doa, με πρόβλημα εξ αρχής (δεν έπιανε σχεδόν καθόλου σήμα). Την ίδια μέρα, μετά από λίγη ώρα συγκεκριμένα, επιστροφή στο κατάστημα. Δεν έγινε επιτόπου αντικατάσταση όπως θα γινόταν αν υπήρχε doa, αλλά ακολουθήθηκε η διαδικασία σαν να είχαν περάσει 6 μήνες πχ, πακετάρισμα, στο service, διάγνωση, ανακατασκευασμένο (κάμποσες μέρες αναμονή για τον πελάτη) κι ενώ μόλις είχε πάρει ολοκαίνουργιο τηλέφωνο κατέληξε με ανακατασκευασμένο!
dazoo Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Τώρα σε κατάλαβα τι εννοείς. Ίσως εγώ να συγχέω το νόημα του DOA με την εγγύηση. By the way, κακώς το επέτρεψε ο γνωστός σου.Σε παρόμοια κατάσταση πελάτη μου (Άρχισε τα τρεμοπαίζει η οθόνη μόλις το έβαλα για update), και ενώ ήταν 2 ημερών μίλησα με το κατάστημα το οποιό αγοράστηκε και όπως και στον γνωστό σου δεν το έκανε αντικατάσταση επιτόπου αλλά το έστειλε στον προμηθευτή λέγοντας μου ότι δεν μπορεί να κάνει αντικατάσταση χωρίς πρώτα να γίνει διάγνωση. Στην συνέχεια μιλώντας και ο ίδιος με τον προμηθευτή του για να ενημερωθώ για την εξέλιξη (Μιας που μου ζήτησαν να αφαιρέσω και το iCloud απο την συσκευή, πράγμα που δεν επέτρεψα πριν την αντικατάσταση) απαίτησα απο το κατάστημα να γίνει αντικατάσταση συσκευής άμεσα με σφραγισμένο τηλέφωνο, όπως και έγινε. Μετά απ'αυτό υπήρξε καθυστέρηση 2 ημερών λόγω του ότι το συγκεκριμένο κατάστημα είχε διαθέσιμο ένα μόνο χρώμα που δεν ήταν αυτό που είχε ο πελάτης εξαρχής, οπότε και έγινε η παραγγελία. 1
Kostasspil Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2014 Δεν το γραψα γιατί το θεώρησα αυτονόητο. Μάλλον δεν ήταν 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα