Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ότι είναι US δεν σημαίνει ότι είναι και κλειδωμένο.

 

Τα σκρουτζομάγαζα πουλάνε ξεκλείδωτα

Εγώ δεν κατάλαβα ποιες είναι οι οδηγίες που θα του στείλουν...

Δημοσ.

Phonegallery και kaizer στο skroutz US λένε.

Εγώ μίλησα με Phonegallery μιας και στο Kaizer δεν βγάζω γραμμή εδώ και 2 μέρες.

Να συμπληρώσω ότι μόλις τώρα επικοινώνησα με το Kaizer και μου είπαν ότι το US λειτουργεί κανονικά κ δεν θέλει κάποιο ξεκλείδωμα.

 

Το θέμα τώρα είναι ότι μου μπήκε η υποψία. Δεν θέλω να το πάρω και να διαπιστώσω μετά ότι δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε.

Δημοσ.

Phonegallery και kaizer στο skroutz US λένε.

Εγώ μίλησα με Phonegallery μιας και στο Kaizer δεν βγάζω γραμμή εδώ και 2 μέρες.

Να συμπληρώσω ότι μόλις τώρα επικοινώνησα με το Kaizer και μου είπαν ότι το US λειτουργεί κανονικά κ δεν θέλει κάποιο ξεκλείδωμα.

 

Το θέμα τώρα είναι ότι μου μπήκε η υποψία. Δεν θέλω να το πάρω και να διαπιστώσω μετά ότι δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε.

Υπαρχουν 3 kaizer.

Συμφωνα με οσα εχω δει και εχω ακουσει προτιμησε το kaizer s@@p  ...

Δημοσ.

Αν το κατάστημα έχει πολιτική  doa :)

Δεν έχει σχέση το DoA.

 

Ο κάθε καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από την σύμβαση μέσα σε 14 μέρες.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχει σχέση το DoA.

 

Ο κάθε καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από την σύμβαση μέσα σε 14 μέρες.

Αυτό ισχύει και στην περίπτωση που έχει πρόβλημα?

Δημοσ.

Η υπαναχώρηση ισχύει ανεξάρτητα απ το αν έχει πρόβλημα η συσκευή ή όχι. 

 

Μπορεί να το μετάνιωσες, μπορεί να μη σ άρεσε. 

 

Αλλά ειδικά αν έχει πρόβλημα, τι σημασία έχει αν δίνουν doa ή όχι? 

 

Παίρνεις κάτι και είναι ελαττωματικό, δεν θα το πας πίσω? Τι θα σου πουν, δε δίνουμε doa κάτσε με το χαλασμένο?

Δημοσ.

Η υπαναχώρηση ισχύει ανεξάρτητα απ το αν έχει πρόβλημα η συσκευή ή όχι. 

 

Μπορεί να το μετάνιωσες, μπορεί να μη σ άρεσε. 

 

Αλλά ειδικά αν έχει πρόβλημα, τι σημασία έχει αν δίνουν doa ή όχι? 

 

Παίρνεις κάτι και είναι ελαττωματικό, δεν θα το πας πίσω? Τι θα σου πουν, δε δίνουμε doa κάτσε με το χαλασμένο?

Αν δεν έχει doa το κατάστημα μπορεί να το στείλει στο service. Και με την υπαναχώρηση, εκτός που ισχύει στις αγορές μέσω ίντερνετ νομίζω θα πρέπει ή να μην το έχεις ανοίξει ή απλά να το έχεις δοκιμάσει. Αν το δουλέψεις 10 μέρες δεν μπορείς να το γυρίσεις πίσω

Δημοσ.

 Και με την υπαναχώρηση, εκτός που ισχύει στις αγορές μέσω ίντερνετ νομίζω θα πρέπει ή να μην το έχεις ανοίξει ή απλά να το έχεις δοκιμάσει. Αν το δουλέψεις 10 μέρες δεν μπορείς να το γυρίσεις πίσω

Ναι σωστά, αλλά δε νομίζω να χρειαστεί πάνω από λίγα λεπτά για να καταλάβει αν έχει πρόβλημα η συσκευή του :P

  • Like 1
Δημοσ.

Η υπαναχώρηση ισχύει ανεξάρτητα απ το αν έχει πρόβλημα η συσκευή ή όχι. 

 

Μπορεί να το μετάνιωσες, μπορεί να μη σ άρεσε. 

 

Αλλά ειδικά αν έχει πρόβλημα, τι σημασία έχει αν δίνουν doa ή όχι? 

 

Παίρνεις κάτι και είναι ελαττωματικό, δεν θα το πας πίσω? Τι θα σου πουν, δε δίνουμε doa κάτσε με το χαλασμένο?

Δεν υπάρχει κατάστημα δίχως DOA (Dead on arrival).

 Όμως για υπαναχώρηση δεν ξέρω κατά πόσο στέκει εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία. Δηλαδή παίρνω ένα τηλέφωνο το δουλεύω για καμιά 15αριά μέρες και μετά τι? Ζητάω τα χρήματά μου πίσω?

 

On topic, τα US, παίζουν κανονικά χωρίς ξεκλειδώματα. Η διαφορά στις χώρες εισαγωγής αφορούν τις εγγυήσεις.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει κατάστημα δίχως DOA (Dead on arrival).

 Όμως για υπαναχώρηση δεν ξέρω κατά πόσο στέκει εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία. Δηλαδή παίρνω ένα τηλέφωνο το δουλεύω για καμιά 15αριά μέρες και μετά τι? Ζητάω τα χρήματά μου πίσω?

 

On topic, τα US, παίζουν κανονικά χωρίς ξεκλειδώματα. Η διαφορά στις χώρες εισαγωγής αφορούν τις εγγυήσεις.

Μια χαρά υπάρχουν, δεν είναι υποχρεωτικό :)

 

Για την υπαναχώρηση, όχι δεν μπορείς να το κάνεις αυτό που ρωτάς. Πρέπει ή να είναι κλειστό ή συσκευασμένο όπως ακριβώς ήταν και στην ουσία αχρησιμοποίητο. Επίσης, αν δεν κάνω λάθος ισχύει για αγορές εξ αποστάσεως

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπάρχει κατάστημα δίχως DOA (Dead on arrival).

 Όμως για υπαναχώρηση δεν ξέρω κατά πόσο στέκει εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία. Δηλαδή παίρνω ένα τηλέφωνο το δουλεύω για καμιά 15αριά μέρες και μετά τι? Ζητάω τα χρήματά μου πίσω?

 

On topic, τα US, παίζουν κανονικά χωρίς ξεκλειδώματα. Η διαφορά στις χώρες εισαγωγής αφορούν τις εγγυήσεις.

Πως δεν υπάρχουν? Είναι θέμα του κάθε καταστήματος(δυστυχώς), όχι πάγια πολιτική που πρέπει να ακολουθούν όλοι.

 

 Πρέπει ή να είναι κλειστό ή συσκευασμένο όπως ακριβώς ήταν και στην ουσία αχρησιμοποίητο. 

 

 

Καταρχήν ναι, ισχύει για αγορές μέσω ίντερνετ.

 

Πάνω σε αυτό που γράφει η παράθεση τώρα, αν δεν βαριέσαι δες εδώ

 

 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε το προϊόν όπως θα το κάνατε σε ένα κατάστημα, και όχι να το χρησιμοποιήσετε ελεύθερα για 14 ημέρες.

 

Δεν σου απαγορεύει κανείς να το ανοίξεις.

Επεξ/σία από Kostasspil
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...