DaDiRa Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Θα μπορούσες να μάθεις τα αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός , δομές δεδομένων και αλγόριθμοι Αντικειμενοστραφής είναι η Java και η C++, έτσι; Δομές δεδομένων, δεν ξέρω τι περιλαμβάνουν στο σύνολο τους, αλλά ξέρω μονοδιάστατους και δισδιάστατους πίνακες, και μάλιστα καλά, γιατί μου άρεσαν και έχω λύσει άπειρες ασκήσεις που με βοήθησαν να καταλάβω πως να τους χειρίζομαι και να πραγματοποιώ ορισμένες λειτουργίες σε αυτούς. Αλγορίθμους, επίσης ξέρω, το 80% της χρονιας έκανα αλγορίθμους παρά προγραμματισμό. Εκτός αν εννοείς κάτι διαφορετικό από αυτό που καταλαβαίνω. Επίσης, JavaScript είχα φτάσει γύρω στο 25% των μαθημάτων στο codecademy, αλλά δυστυχώς τώρα δεν τα πολυθυμάμαι. Την Java αρκετοί την βρίζουν(?). Γιατί; Και Python είχα μάθει τα πολύ βασικά. Με τίποτα άλλο δεν έχω ασχοληθεί.
zynif Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Αλγόριθμος είναι άλλο πράγμα πχ : Τι διαδρομή πρέπει να κάνει το φορτηγάκι της κούριερ για να παραδώσει τα πακέτα καταναλώνοντας οσο το δυνατόν λιγότερα καύσιμα και σε συγκεκριμμένο χρονικό διάστημα ή ποιος είναι ο πιο αποδοτικός τρόπός φόρτωσης των πακέτων στο φορτηγάκι Δομές δεν είναι μόνο οι πίνακες είναι και οι λίστες,το σύνολο ( set) τα δέντρα , οι γράφοι... Καθένα μάλιστα έχει και διάφορους αλγόριθμους πχ αναζήτηση ταξινόμηση
DaDiRa Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Δημοσ. 30 Απριλίου 2015 Αλγόριθμος είναι άλλο πράγμα πχ : Τι διαδρομή πρέπει να κάνει το φορτηγάκι της κούριερ για να παραδώσει τα πακέτα καταναλώνοντας οσο το δυνατόν λιγότερα καύσιμα και σε συγκεκριμμένο χρονικό διάστημα ή ποιος είναι ο πιο αποδοτικός τρόπός φόρτωσης των πακέτων στο φορτηγάκι Δομές δεν είναι μόνο οι πίνακες είναι και οι λίστες,το σύνολο ( set) τα δέντρα , οι γράφοι... Καθένα μάλιστα έχει και διάφορους αλγόριθμους πχ αναζήτηση ταξινόμηση Χμμμ, ναι, βγάζω νόημα σε όλα λες από τη θεωρία που ξέρω, αλλά πραγματικά δεν ξέρω πόσα από αυτά συνδέονται μεταξύ τους και πως. Εμείς τους αλγόριθμους του γράφαμε όπως γράφουμε και τα προγράμματα, απλά σε πιο χαλαρή φάση (δεν δηλώνουμε μεταβλητές κ.α.). Επίσης χρησιμοποιούμε και τα διαγράμματα ροής ως τρόπο έκφρασης αλγορίθμων. Στο βιβλίο αναφέρεται η φυσική γλώσσα κατά βήματα και και το ελεύθερο κείμενο που δεν τα χρησιμοποιούμε. Ασχοληθήκαμε και με τα κριτήρια που πρέπει να ικανοποιούν οι αλγόριθμοι (είσοδος, έξοδος, περατότητα, αποτελεσματικότητα και καθοριστικότητα) και διακρίναμε τα προβλήματα ανάλογα με την δυνατότητα επίλυσης τους (επιλύσιμα, άλυτα, ανοικτά), το βαθμό δόμησης των λύσεων τους (ημιδομημένα, αδόμητα, δομημένα) και το είδος της επίλυσης που επιδέχονται (απόφασης, υπολογιστικά και βελτιστοποίησης, σαν αυτό με τα λιγότερα καύσιμα που αναφέρεις). Στάδια επίλυσης των προβλημάτων, 3 βασικές λειτουργίες του υπολογιστή, γιατί αναθέτουμε προβλήματα στον υπολογιστή και μερικά άλλα. Όλα αυτά σε θεωρητικό επίπεδο. Κάναμε ξεχωριστά δομή επιλογής (αν), δομή σύνθετης επιλογής (αν, αλλιώς) και δομή πολλαπλής επιλογής (αν, αλλιώς_αν), δομές επανάληψης (όσο, μέχρις_οτου και Για...από...μέχρι) καθώς και εμφωλευμένες δομές για το καθένα. Στις δομές δεδομένων απλώς αναφέραμε τις δυναμικές, χωρίς να ασχοληθούμε και πάλι σε θεωρητικό επίπεδο ασχοληθήκαμε λιγάκι με τις στοίβες και τις ουρές. Από τις 8 λειτουργίες που εφαρμόζονται στις δομές δεδομένων είδαμε κυρίως την αναζήτηση (τη σειριακή συγκεκριμένα) και την ταξινόμηση ευθείας ανταλλαγής (ή φυσαλίδα) στις οποίες κάναμε πάρα πολλές ασκήσεις. Από άποψη ασκήσεων αυτό που κάναμε ήταν κυρίως -θα έλεγα- "εμπορικές" εφαρμογές των αλγορίθμων και των προγραμμάτων. Δεν ξέρω αν χρησιμοποιώ τον σωστό όρο, αν θες μπορώ να στείλω μερικά παραδείγματα ασκήσεων που λύνουμε. Αυτά πάνω-κάτω έχει η ύλη. Μετά απ' όσα περιέγραψα παραπάνω μπήκαμε στο προγραμματισμό που αρχικά είχε ουσιαστικά ό,τι κάναμε μέχρι τώρα, απλώς με πιο αυστηρούς κανόνες σύνταξης και στη συνέχεια συναρτήσεις και διαδικασίες. Εκεί τελειώνει και η ύλη. Απ' ότι κατάλαβα εσύ μου προτείνεις να μάθω και άλλα πράγματα σχετικά με τον προγραμματισμό παρά να αρχίσω μια νέα γλώσσα.
slipknot Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Απ' ότι κατάλαβα εσύ μου προτείνεις να μάθω και άλλα πράγματα σχετικά με τον προγραμματισμό παρά να αρχίσω μια νέα γλώσσα. Ακριβώς, σου προτείνει να σκαλίσεις κι άλλο τα θεωρητικά. Μόνο που, κατά τη γνώμη μου, άμα πιάσει ένα παιδί Γ' Λυκείου OOP, αλγόριθμους, πολυπλοκότητες και άλλα σχετικά θα κάνει εμετό. Βέβαια ο καθένας έχει τον δικό του ρυθμό και τρόπο μελέτης, αλλά το πιθανότερο είναι να χαθείς πολύ, ειδικά αν δεν έχεις πρακτική γνώση να υλοποιήσεις και εφαρμόσεις αυτά που διαβάζεις. Γι' αυτό μάλλον θα ήταν καλύτερο να πιάσεις μια γλώσσα για αρχή, να μάθεις το συντακτικό και τις ιδιαιτερότητες της και ύστερα να προχωρήσεις. Δε θα σου πω ποια να επιλέξεις, το κόβω να γίνεται πάλι "C v Python". Αν στοχεύεις να περάσεις σε σχετική τμήμα, μπορείς να ψάξεις για τα προγράμματα σπουδών και τα προτεινόμενα συγγράμματα για μαθήματα 1ου έτους, να δεις τι γλώσσα/ες μαθαίνουν και να ξεκινήσεις. Έτσι μπορείς να μάθεις και παράλληλα να κάνεις μια μικρή προετοιμασία. Όλα τα παραπάνω ακυρώνονται βέβαια αν έχεις κάποιον συγγενή σχετικό να σε καθοδηγήσει, αλλά για να ρωτάς εδώ μάλλον δεν έχεις.
Ilias95 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Γνώμη μου μην ασχοληθείς με περισσότερη θεωρία για την ώρα. Κάτσε μάθε μια high level γλώσσα προγραμματισμού και στήσε ένα projectάκι. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι πολύπλοκο, ούτε πρωτότυπο. Ίσα, ίσα να καταπιαστείς με κάτι για να δεις πως μπορείς να συνδυάσεις τις γνώσεις σου, τι δυσκολίες θα αντιμετωπίσεις και αν όντως σου αρέσει να προγραμματίζεις. Μερικές πρόχειρες ιδέες: ένα portable address book με δυνατότητες backup/restore και ότι άλλο σκεφτείς, ένα παιχνίδι για χαρτιά χωρίς πολύ περίπλοκο AI ή κάποιο (επιτραπέζιο; ) παιχνίδι που δεν απαιτεί GUI. Δεν χρειάζεται να αναλωθείς πολύ εδώ, απλά ξεκίνα με κάτι.Έπειτα αφού αρχίσεις να μαθαίνεις περισσότερα πράγματα μπορείς να αρχίσεις να εξελίσσεις το toy project σου (πχ. να εφαρμόσεις version control, να του προσθέσεις GUI, δυνατότητες δικτύωσης ή ό,τι άλλο σου τραβάει το ενδιαφέρον).Για πρώτη γλώσσα προτείνω κι εγώ ανεπιφύλακτα python.
centouno Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Αν από τον Δεκέμβριο δεν έχει καταλήξει σε γλώσσες, εργαλεία ή εναλλακτικές μεθόδους δημιουργίας εφαρμογών-παιχνιδιών για dumbphones και λαμβάνοντας υπόψιν ότι έχει να συνδεθεί από τον Φεβρουάριο μπορούμε με ασφάλεια να υποθέσουμε πως δεν κέρδισε το community των προγραμματιστών(αληθινών και μη)-κονταρομάχων το mentor-ship του επόμενου Silicon Valley success story μαζέψτε τις
DaDiRa Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Ακριβώς, σου προτείνει να σκαλίσεις κι άλλο τα θεωρητικά. Μόνο που, κατά τη γνώμη μου, άμα πιάσει ένα παιδί Γ' Λυκείου OOP, αλγόριθμους, πολυπλοκότητες και άλλα σχετικά θα κάνει εμετό. Βέβαια ο καθένας έχει τον δικό του ρυθμό και τρόπο μελέτης, αλλά το πιθανότερο είναι να χαθείς πολύ, ειδικά αν δεν έχεις πρακτική γνώση να υλοποιήσεις και εφαρμόσεις αυτά που διαβάζεις. Γι' αυτό μάλλον θα ήταν καλύτερο να πιάσεις μια γλώσσα για αρχή, να μάθεις το συντακτικό και τις ιδιαιτερότητες της και ύστερα να προχωρήσεις. Δε θα σου πω ποια να επιλέξεις, το κόβω να γίνεται πάλι "C v Python". Αν στοχεύεις να περάσεις σε σχετική τμήμα, μπορείς να ψάξεις για τα προγράμματα σπουδών και τα προτεινόμενα συγγράμματα για μαθήματα 1ου έτους, να δεις τι γλώσσα/ες μαθαίνουν και να ξεκινήσεις. Έτσι μπορείς να μάθεις και παράλληλα να κάνεις μια μικρή προετοιμασία. Όλα τα παραπάνω ακυρώνονται βέβαια αν έχεις κάποιον συγγενή σχετικό να σε καθοδηγήσει, αλλά για να ρωτάς εδώ μάλλον δεν έχεις. Δεν ξέρω ακόμα για συγκεκριμένη σχολή, θα δούμε και πως θα γράψω, αλλά θα προτιμούσα αν μπορούσα να αποφύγω τον προγραμματισμό ως (μελλοντικό) επάγγελμα. Έχω συγγενή, αλλά τι ακριβώς να κάνω; Νόμιζα πως στο internet θα βρω περισσότερες απόψεις. Γνώμη μου μην ασχοληθείς με περισσότερη θεωρία για την ώρα. Κάτσε μάθε μια high level γλώσσα προγραμματισμού και στήσε ένα projectάκι. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι πολύπλοκο, ούτε πρωτότυπο. Ίσα, ίσα να καταπιαστείς με κάτι για να δεις πως μπορείς να συνδυάσεις τις γνώσεις σου, τι δυσκολίες θα αντιμετωπίσεις και αν όντως σου αρέσει να προγραμματίζεις. Μερικές πρόχειρες ιδέες: ένα portable address book με δυνατότητες backup/restore και ότι άλλο σκεφτείς, ένα παιχνίδι για χαρτιά χωρίς πολύ περίπλοκο AI ή κάποιο (επιτραπέζιο; ) παιχνίδι που δεν απαιτεί GUI. Δεν χρειάζεται να αναλωθείς πολύ εδώ, απλά ξεκίνα με κάτι. Έπειτα αφού αρχίσεις να μαθαίνεις περισσότερα πράγματα μπορείς να αρχίσεις να εξελίσσεις το toy project σου (πχ. να εφαρμόσεις version control, να του προσθέσεις GUI, δυνατότητες δικτύωσης ή ό,τι άλλο σου τραβάει το ενδιαφέρον). Για πρώτη γλώσσα προτείνω κι εγώ ανεπιφύλακτα python. Μερικές διευκρινήσεις. Έστω ότι ξεκινάω την Python. Είναι καλή ιδέα να πιάσω ξανά τα μαθήματα του codecademy; Όσο για το project, πως το ξεκινάω; Αποφασίζω τι θέλω να κάνω και ψάχνοντας μαθαίνω εντολές και τεχνικές; Πρώτα μαθαίνω όλο το συντάκτικό (τώρα λέω "όλο", δεν ξέρω πόσο είναι αυτό στην πραγματικότητα ) και μετά πιάνω το project; Και έστω ότι το έπιασα, είναι σίγουρο ότι οι γνώσεις μου θα μου επιτρέπουν να φτιάξω αυτά που σκέφτομαι; Κάπου μέσα στη χρονιά μου ήρθε η ιδέα για Android App με τυπολόγιο ή/και quiz Φυσικής/Μαθηματικών για τη Γ' Λυκείου, αλλά δεν ξέρω αν αυτό θεωρείται απλό "projectάκι".
zynif Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 (επεξεργασμένο) Ξεκινάς και βλέπεις Αλλό καλό είναι να σχεδιάσεις το project στο χαρτί και μετά να γράψεις κώδικα. Ξέρει κανείς κάνα βιβλίο που να σου μαθαίνει software design ; Επεξ/σία 1 Μαΐου 2015 από zynif 1
gon1332 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Για αρχιτεκτονική software θα πρότεινα να ξεκινήσεις να μαθαίνεις αφού έχεις εμπειρία με τις γλώσσες που θα χρησιμοποιείς. 1
Ilias95 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 @DaDiRaΔυστυχώς δεν μου ρχετε κάποιο καλή πηγή εκμάθησης python για αρχάριους, αλλά όχι δεν θα πρότεινα codeacademy. Νομίζω ότι περνάει επιφανειακά τα περισσότερο πράγματα. Καλύτερα ένα βιβλίο (αν ψάξεις στο forum ή γενικά σίγουρα θα υπάρχουν προτάσεις).Σ' αυτό που ρωτάς, ναι εγώ θα έβγαζα όλη την «ύλη» για να δω τι υπάρχει διαθέσιμο και μετά θα ξεκινούσα, ενώ όσων αφορά τις γνώσεις που λες, ότι χρειαστείς μπορείς να το ψάχνεις περαιτέρω και να ρωτάς, αλλά είπαμε δεν χρειάζεται να είναι κάτι εξειδικευμένο. Αυτά που πρότεινα παραπάνω βασική αλγοριθμική χρειάζονται μόνο. Με mobile, GUI και οτιδήποτε άλλο μη μπλέξεις ακόμα. 1
DaDiRa Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Ok, θα ψαχτώ αν είναι με την Python και αφού τη μάθω σε ικανοποιητικό επίπεδο θα αρχίσω κάποιο project - ίσως και με κανένα φίλο μου. Παλιά πρέπει να είχα κάνει κανα-δυο "παιχνιδάκια" με την python, αλλά δεν νομίζω πως καταλάβαινα τι έγραφα xDΑς τελειώσω με το καλό και βλέπουμε. Οποιεσδήποτε άλλες γνώμες ή προτάσεις επί του θέματος είναι ευπρόσδεκτες.
iceblade Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Ok, θα ψαχτώ αν είναι με την Python και αφού τη μάθω σε ικανοποιητικό επίπεδο θα αρχίσω κάποιο project - ίσως και με κανένα φίλο μου. Παλιά πρέπει να είχα κάνει κανα-δυο "παιχνιδάκια" με την python, αλλά δεν νομίζω πως καταλάβαινα τι έγραφα xD Ας τελειώσω με το καλό και βλέπουμε. Οποιεσδήποτε άλλες γνώμες ή προτάσεις επί του θέματος είναι ευπρόσδεκτες. Να προτείνω το Learn Python the Hard Way. Κάντο όλο, μέχρι το τέλος.
defacer Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Ξέρει κανείς κάνα βιβλίο που να σου μαθαίνει software design ; Δεν υπάρχει αυτό το βιβλίο που λες, βασικά για δύο λόγους: Το "software design" δεν είναι ένα και μοναδικό πράγμα, είναι ολόκληρος τομέας. Όπως και όλα τα πράγματα που απαιτούν πρακτική εφαρμογή γνώσεων, είναι αδύνατον να "μάθει" κανείς χωρίς να κάνει το πρακτικό μέρος -- πράγμα που δεν καλύπτεται από κανένα βιβλίο. Ένας παραλληλισμός που μου έρχεται στο μυαλό είναι η μαγειρική: δεν υπάρχει κανένα βιβλίο που μπορεί να σου μάθει "μαγειρική". Υπάρχει βιβλίο που μπορεί να σου μάθει πράγματα για σάλτσες κόκκινου κρέατος, αλλά ακόμα κι έτσι μέχρι να φτάσεις στο σημείο να έχεις φτιάξει 300 σάλτσες, να έχεις κάνει λάθη, να έχεις πειραματιστεί με δικές σου ιδέες κλπ κλπ -- δε θα ξέρεις για τις σάλτσες παραπάνω από μένα που ακολουθώ τα βήματα στον τυφλοσούρτη. 2
DaDiRa Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Να προτείνω το Learn Python the Hard Way. Κάντο όλο, μέχρι το τέλος. Να αγοράσω το βιβλίο ή να ακολουθήσω αυτά που γράφει στο site;
iceblade Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Δημοσ. 1 Μαΐου 2015 Να αγοράσω το βιβλίο ή να ακολουθήσω αυτά που γράφει στο site; Όχι, απλά ακολούθησε αυτά που γράφει το site. To βιβλίο υπάρχει στην ουσία στο site δωρεάν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα