Προς το περιεχόμενο

Insurgency [Standalone Retail έκδοση]


SoFGR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πλεον εχει γινει retail game, ή κοντευει να γινει τελος παντων γιατι ειναι ακομα σε  φαση αναπτυξης !

 

 

 

Παιζεται λιγο-πολυ σαν  paintball σε αστικες περιοχες, δεν υπαρχει στοχαστρο στην οθονη ουτε επιβιωνει οποιος τρεχει σαν ακεφαλο κοτοπουλο πανω απο 2-3 λεπτα, ο ηχος και τα γραφικα βρισκονται σε πολυ καλο επιπεδο για τα  δεδομενα της Source engine.

 

Οποιος εχει παιξει το mod θα αισθανθει αμεσως σαν το σπιτι του, ενω θα εκτιμησει τους μηχανισμους του suppression το coop mode και πολλα αλλα καλουδια που εχει σαν εμπορικο παιχνιδι πλεον, το τσιμπησα χθες και μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις, πιστευω οτι το τιμαει το 10ρικο  - 6.87 ανα ατομο στο 4pack :P

 

http://store.steampowered.com/app/222880

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 5 μήνες μετά...
  • 2 μήνες μετά...

πιστουλες 

 

Argyll, on 10 Oct 2014 - 12:48 AM, said:

The long list of candidates for the Gamebanana & Razer Insurgency Mapping Contest has arrived! The gents at Gamebanana have selected their top entries, and now NWI will playtest these maps with the community to narrow down the finalists. There will be a second round of playtests with the short list of finalists, and from that, the NWI judges will select the top four winners.

 

We will be hosting events through our Steam Community in the next few days. We'll keep you posted on the dates/times and server once we firm up our plans. The playtests will also be livestreamed on our official Twitch.tv channel.

 

Thank you to everyone who submitted - we are very impressed by the talent of our community! Looking forward to playing all these maps, it will be fun!

 

In alphabetical order, the long list of candidates:

 

Caves by D3L7A1

 

542b6d7e21759.jpg

 

 

Central by Hardcell

 

542cc42f55e69.jpg

 

 

Depot by Andre Valera

 

542051d39f1ca.jpg

 

 

Downtown by nnn

 

542c62a9e0768.jpg

 

 

Dry Canal by Tribly

 

540c80b1658b1.jpg

 

 

Embassy by CommodusPvP  

 

542c5ebd97c4e.jpg

 

 

Kandagal by LATTEH

 

54236e366be86.jpg

 

 

Oasis by Setin1312

 

542b62b25e163.jpg

 

 

Prophet by kinggambit

 

542c5d0fe81cf.jpg

 

 

Station by jakuza

 

542ba6f83a37a.jpg

 

 

TELL by cincinnati

 

542b455a8e5a4.jpg

 

 

View all the entries and contest details here: The GameBanana.com Insurgency Mapping Contest 2014 (Contests) - GAMEBANANA

 

και night vision συντομα :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιχνιδάρα είναι, έχω φάει κόλλημα και παίζω μόνο ambush εδώ κι ένα μήνα και χρειάζονται περισσότεροι χάρτες εκεί. Οι χάρτες φαίνονται πολύ καλοί όλοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Φοβερό είναι, έχουν κάνει καλή δουλειά. Αυτό με τα objectives είναι λίγο σπαστικό γιατί πολλές φορές τελειώνει αμέσως αλλά θα δω και τα άλλα modes.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Άνοιξα έναν server για να πολεμάμε,κυρίως να γινει το σπίτι της ελληνικής community,αν παίζουν έλληνες,χωρίς να αποκλύει τους ερωπαίους.
 
 [EU] Kir Menios' Playground|Greek
188.227.161.202:27035
Slots: 32
Gamemode: Firefight( ίσως προσθεθεί κιάλλο)
Location: UK
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
 
όσοι θέλουν κάνουν και join το steam group(σατιρικό),όπου μπορούν να βρίσκουν τί σερβερς έχω online σε διάφορα παιχνίδια.
Kir Menios' Playground|

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

 

 

μετά το τελευταιό update πραγματικά το παιχνίδι πάει σε άλλο επίπεδο με τα νέα όπλα και νέα maps

http://steamcommunity.com/games/insurgency/announcements/detail/224383157903712444

 

 

 

Update 12/12 Changelist 

Content 

  • New weapon: M45 for Security, M1911 for Insurgents. 
  • New PVP maps: Buhriz Night and Revolt Night. 
  • New Survival maps: Verticality, Sinjar and Heights. 
  • New Hunt maps: Buhriz and Revolt. 
  • Updated PVP maps: Revolt. 
  • Updated Survival maps: Market and District. 
  • Added foregrip upgrade for AK-74. 
  • Night vision goggles now show on character models in third person. 
  • Flashlight and laser sight added to sniper rifles and LMGs.

Improvements 

  • Improved Survival mode. 
  • Added team icons to squad selection and scoreboard UI. 
  • Updated AI behaviors and visibility especially in night maps. 
  • Adjusted cost of night vision and added it to default loadouts in Hunt mode. 
  • If you pick up an explosive that can only be assigned to the first sub-slot, you will drop any other explosives that follow the same restriction. This prevents players from running around with RPG/AT4, RPG/C4, etc. 
  • If a grenade is dropped on death, friendly fire is redirected to credit the player who killed them instead. 
  • Grenades now deal direct impact damage. 
  • Fixed recoil so that it no longer slowly brings your view down with some weapons. 
  • Fixed pistol slide when you run out of ammo. 
  • Made laser sights less jarring when your weapon is blocked while aiming down sights. 
  • Added cvar cl_ads_fov_scale which allows a user to control the amount of “zoom” ironsights and reflex sights give you. 
  • Global ban system now applies to all servers, not just servers with matchmaking enabled. 
  • Removed cheat flag off of sv_memlimit. Also added sv_maxuptimelimit which defines the maximum uptime of a server (in hours) before it restarts.

Bug Fixes 

  • Fixed matchmaking failing to find servers when too many maps were selected. 
  • Fixed M4A1 not having the EOTech and Elcan scopes in coop modes. 
  • Fixed weight assignment of weapon upgrades. 
  • Fixed some player data not being transmitted to SourceTV. 
  • Fixed toggling motion blur in advanced video options. 
  • Brightness adjustment for nightvision when using OS X, should be closer to Windows version.

Map Updates 

  • Buhriz:
    • Moved final cache Push to a more secure spot. 
    • Fixed steep displacement on the bridge near SEC’s spawn area.
  • Contact/Siege:
    • Increased fade distance of the planters in the main street. 
    • Fixed some sneaky spots throughout the map.
  • District:
    • Changes to prevent spawn camping in Push. 
    • Tweaked cover at front of the school.
  • Heights:
    • Fixed players getting stuck in a tree near A on Push.
  • Ministry night/hunt:
    • Tweaked lighting to make it more friendly for the NVG.
  • Panj:
    • Fixed players able to get stuck in a collapsed wall at firefight A.
  • Peak:
    • Improved collision model on rocks.
  • Uprising:
    • Fixed bug that allowed a player to leave the playable area.

 

    •  
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Νέα IP για τον Kir Menios' Playground|

 

IP:
88.150.212.66:27025

Gamemode:
Firefight

name:
[EU]Kir Menios'Playground|Greek

Location:
(GB) London, UK

Process Priority:
Realtime

SEC-LAYER ANTI-DDOS:
Included

 

Server autorestarts every day at 05.00 GMT+0

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 11 μήνες μετά...

Καμιά φορά σας κολλάει και δεν μπαίνει σε κάποια πόρτα και προσπαθείτε 2-3 φορές για να περάσετε?

πόσα μελομακάρονα έφαγες;

ναι το κάνει αυτό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...