Miracle Worker Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 Ναι και μένα μου το πε ένας πακιστανος. Μα καλά είναι κλεμμένες; δλδ δηλωμενες αλλού; Λογικά είναι δηλωμένες σε ονόματα Πακιστανών ή άλλων μεταναστών, γι' αυτό και συχνά αναφέρονται ως "πακιστανικά τηλέφωνα". Βλέπε ΧΑ, στημένα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2014 Όταν λέτε νταλίκα εννοείτε κανονικό τριαξονικό που χωράει κοντέινερ από πίσω; Έχει έρθει όντως η μεταφορική με νταλίκα έξω από το σπίτι σας αντί για κάποιου είδους φορτηγό ή τρολάρετε τώρα; Βασικά αυτό στη φωτό που έβαλες είναι επικαθήμενο, αυτό που περιγράφεις λέγεται συρόμενο και είναι κάπως έτσι: Συρόμενα χρησιμοποιούν συνήθως οι μεταφορικές για εθνικές μεταφορές, και κατά περίπτωση προσθέτουν/αφαιρούν το συρόμενο. Και ναι, αν το σπίτι σου είναι κοντά σε δρομολόγιο της μεγάλης νταλίκας, με τη μεγάλη θα στο φέρουν. Ναι ίσως χρησιμοποίησα λάθος λέξη δεν ήταν τόσο μεγάλο... ήταν πάντως φορτηγό βαρβάτο... δηλαδή δεν είναι για ελιγμούς και στροφές εντός πόλεως.... Αλλά είναι απαράδεκτοι αφού με τέτοιο όχημα στην πλειοψηφία των δρόμων δεν μπαίνεις και συνεπώς στα περισσότερα σπίτια δεν μπορείς να φτάσεις... άρα αφού ξέρεις ότι θα πας εντός πόλης για παράδοση δε δικαιολογείσαι να παίρνεις τέτοιο όχημα..... Δοκίμασε να το δεις από άλλη οπτική γωνία, οι υπηρεσίες που προσέφερε η μεταφορική ανταποκρίνονται στην αμοιβή που έλαβε για τη μεταφορά; Ξέρεις ποια ακριβώς ήταν η συμφωνία καταστήματος και μεταφορικής; Μήπως θα έπρεπε να κράζεις μόνο το κατάστημα; Υποθέτοντας βέβαια πως δεν πλήρωσες εσύ τα μεταφορικά μια και είπες για 42άρα tv από media markt που έχει δωρεάν αποστολή για αγορές 85€ και πάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grotenfrod Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2014 Κανένα update τόσες μέρες μετά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikeJ Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δοκίμασε να το δεις από άλλη οπτική γωνία, οι υπηρεσίες που προσέφερε η μεταφορική ανταποκρίνονται στην αμοιβή που έλαβε για τη μεταφορά; Ξέρεις ποια ακριβώς ήταν η συμφωνία καταστήματος και μεταφορικής; Μήπως θα έπρεπε να κράζεις μόνο το κατάστημα; Υποθέτοντας βέβαια πως δεν πλήρωσες εσύ τα μεταφορικά μια και είπες για 42άρα tv από media markt που έχει δωρεάν αποστολή για αγορές 85€ και πάνω. Καταρχάς πρώτα έκραξα το κατάστημα που δεν επιλέγει σωστούς συνεργάτες... Νομίζω σε προηγούμενο ποστ.... αλλά από εκεί και πέρα εμένα σαν πελάτη δε με απασχολεί το τι συμφωνίες έχει κάνει το Media Markt με την κάθε μεταφορική... Αν της μεταφορικής δεν της αρέσει η συμφωνία να πάψει να συνεργάζεται με το Media Markt, αλλά από τη στιγμή που επιλέγει να συνεργαστεί και λαμβάνει αμοιβή για τις υπηρεσίες της (όποια και αν είναι αυτή η αμοιβή), οφείλει να τις επιτελεί σωστά και επαγγελματικά. Το ότι ο μεταφορέας δεν διέθετε GPS πχ είναι γενικότερη ένδειξη ότι πρόκειται για κακούς επαγγελματίες γιατί η ύπαρξη GPS για μένα είναι αυτονόητη σε τέτοιου είδους δουλειά και δεν νομίζω ότι επηρεάζεται από την αμοιβή για μια συγκεκριμένη αποστολή. Εκτός αν είχε GPS αλλά επειδή δεν τον πληρώνουν καλά αρνείται να το χρησιμοποιήσει και το χρησιμοποιεί μόνο για τους πελάτες που πληρώνουν καλά.... Είναι οφτοπικ και γι αυτό το σπόιλερ απλά μου θύμισε το εξής σε θέμα νοοτροπίας : Είχε κυκλοφορήσει ένας νέος καφές φρεντίτο πριν κάτι χρόνια και η εταιρεία για να το προωθήσει αν εγγραφόσουν μέσω της σελίδας στο FB σου έδιναν έναν κωδικό για να πάρεις 1+1 ρόφημα δώρο σε συγκεκριμένες καφετέριες. Προσωπικά πήρα 2 κωδικούς και πήγα σε δύο διαφορετικές καφετέριες και στην μία μας είπαν ότι η προσφορά είχε λήξει (ενώ ήταν ψέμα) και στην άλλη έκαναν ότι δεν ήξεραν τίποτα κλπ... και τελικά μετά από κανά 5άλεπτο μας έδωσαν το δώρο.... ή έχω παρατηρήσει ότι όταν χρησιμοποιείς κάποιο κουπόνι από cheapis σε εστιατόριο πχ υπάρχει μια απροθυμία ή ένας σνομπισμός στο να σε εξυπηρετήσουν και αυτό με εκνευρίζει αφάνταστα... Από τη στιγμή που συμφωνείς σε κάτι οφείλεις να το φέρνεις σε πέρας σαν σωστός επαγγελματίας... αν δε σου αρέσει κάτι, πολύ απλά μην συμφωνείς να το κάνεις.... Αλλά αυτή η λογική του ότι συμφωνώ να το κάνω αλλά επειδή η αμοιβή δεν είναι καλή θα προσπαθήσω να το αποφύγω ή θα το κάνω όσο πιο άσχημα γίνεται εγώ θεωρώ ότι είναι απλά γελοία και απαράδεκτη.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Moderators Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Είναι οφτοπικ και γι αυτό το σπόιλερ απλά μου θύμισε το εξής σε θέμα νοοτροπίας : Είχε κυκλοφορήσει ένας νέος καφές φρεντίτο πριν κάτι χρόνια και η εταιρεία για να το προωθήσει αν εγγραφόσουν μέσω της σελίδας στο FB σου έδιναν έναν κωδικό για να πάρεις 1+1 ρόφημα δώρο σε συγκεκριμένες καφετέριες. Προσωπικά πήρα 2 κωδικούς και πήγα σε δύο διαφορετικές καφετέριες και στην μία μας είπαν ότι η προσφορά είχε λήξει (ενώ ήταν ψέμα) και στην άλλη έκαναν ότι δεν ήξεραν τίποτα κλπ... και τελικά μετά από κανά 5άλεπτο μας έδωσαν το δώρο.... ή έχω παρατηρήσει ότι όταν χρησιμοποιείς κάποιο κουπόνι από cheapis σε εστιατόριο πχ υπάρχει μια απροθυμία ή ένας σνομπισμός στο να σε εξυπηρετήσουν και αυτό με εκνευρίζει αφάνταστα... Ω ρε φίλε, πόσο δίκιο έχεις. Σχεδόν όλες τις φορές που έχω χρησιμοποιήσει κουπόνι για υπηρεσίες από sites με προσφορές (groupon, golden deals κοκ) ισχύει αυτό ακριβώς: οι υπηρεσίες που θα πλήρωνες εκτός προσφοράς ΔΕΝ είναι οι ίδιες με τις υπηρεσίες που έχεις πληρώσει στην προσφόρα, ενώ δεν αναγράφεται κάτι τέτοιο πουθενά. Και ναι υπάρχει μια γενικότερη δυσαρέσκεια στο να εξυπηρετούν πελάτες προσφορών. Δηλαδή, αυτοί που προσφέρουν υπηρεσίες θέλουν μεν τη διαφήμιση από αυτά τα sites, αλλά δεν θέλουν να εξυπηρετήσουν στην τιμή της προσφοράς. Απλά γελοίο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Super Moderators Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Δοκίμασε να το δεις από άλλη οπτική γωνία, οι υπηρεσίες που προσέφερε η μεταφορική ανταποκρίνονται στην αμοιβή που έλαβε για τη μεταφορά; Ξέρεις ποια ακριβώς ήταν η συμφωνία καταστήματος και μεταφορικής; Μήπως θα έπρεπε να κράζεις μόνο το κατάστημα; Υποθέτοντας βέβαια πως δεν πλήρωσες εσύ τα μεταφορικά μια και είπες για 42άρα tv από media markt που έχει δωρεάν αποστολή για αγορές 85€ και πάνω. επίκληση στο συναίσθημα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2014 Από τη στιγμή που συμφωνείς σε κάτι οφείλεις να το φέρνεις σε πέρας σαν σωστός επαγγελματίας... αν δε σου αρέσει κάτι, πολύ απλά μην συμφωνείς να το κάνεις.... Αλλά αυτή η λογική του ότι συμφωνώ να το κάνω αλλά επειδή η αμοιβή δεν είναι καλή θα προσπαθήσω να το αποφύγω ή θα το κάνω όσο πιο άσχημα γίνεται εγώ θεωρώ ότι είναι απλά γελοία και απαράδεκτη.... Η διαφορά είναι πως εσύ υποθέτεις ότι η συμφωνία ήταν να παραδοθεί στην πόρτα σου το πακέτο, και βασιζόμενος σε αυτή την υπόθεση κράζεις την μεταφορική. Αυτό εννοούσα όταν έγραψα "Ξέρεις ποια ακριβώς ήταν η συμφωνία καταστήματος και μεταφορικής;". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα