Προς το περιεχόμενο

Αποστολή με αντικαταβολή και ανεύθυνη συμπεριφορά Μεταφορικής


Zeitgeist

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πες μου το ονομα της εταιριας και το τηλεφωνο τους για να δω εαν ισχυει φιλε μου, μη το κουραζουμε. Εδω δωσε το, οχι μεσω πμ. Να το εξακριβωσω και μεσω google.

 

Στα έστειλα με πμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 231
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αφού ο παράληπτης το σηκώνει και σου λέει ότι δεν είναι απατεώνας γιατί δεν τον ξαναπερνεις τηλέφωνο τώρα που πήρε την tv να του πεις να σου καταθέσει τα λεφτά να τελειώσει το πράγμα και αν κατάλαβα καλά να σου στείλει και την άλλη την 32αρα? Αφού είπε πρώτο πράγμα αυτό. Βέβαια ακούγεται σαν τον δολοφόνο που το πρώτο πράγμα που λέει ειμαι αθώος αλλά anyway. Το θέμα αν είναι αληθινό προσπαθεις ts να ρίξεις την ευθύνη αποκλειστικά στην μεταφορικη που όντως μπορεί να μην έκανε σωστά την δουλεια της και όχι στον αγοραστή... Εκτός και αν τρολλαρεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα... Δεν θυμάμαι αν το αναφέρει γιαυτο ρώτησα... Οποτε όχι προς θεού δεν είναι απατεώνας. Οποτε ts ψαξε να βρεις τον αγοραστή και μετά την μεταφορικη γιατί αν πιστεύεις ότι είσαι ο μοναδικός που εγινε το λάθος είσαι γελασμένος... Κάθε εβδομάδα σίγουρα θα κάνουν λάθη στις μεταφορικές. Ασε που ο οδηγός μπορεί να δουλεύει μαύρα με την εταιρία οποτε είναι σαν να μην υπάρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού κάνουν τέτοια λάθη στις μεταφορικές και διαχειρίζονται έτσι ανεύθυνα την περιουσία που τους εμπιστεύονται οι πελάτες τους, τότε ας πληρώσουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι βρε μαζί σου. Αλλά σκέψου ότι ο οδηγός θα είχε 100 πακέτα να παραδώσει εκείνη την μέρα οποτε βιαζόταν για να τελειώνει να μην φάει όλη την μέρα, αφού βιαζόταν μάλλον έκανε το λάθος η δεν συνεννοήθηκε σωστά με το αφεντικό του η τον αγοραστή. Από την άλλη δεν μου είπες τον αγοραστή τον βρίσκεις για να συνεννοηθείς? Γιατί εντάξει τόσο γκαντέμης να είσαι και άχρηστη μεταφορικη και απατεώνας αγοραστής? Εκτός και αν συμβαίνει κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού κάνουν τέτοια λάθη στις μεταφορικές και διαχειρίζονται έτσι ανεύθυνα την περιουσία που τους εμπιστεύονται οι πελάτες τους, τότε ας πληρώσουν. 

Το οτι εξαφανιστηκε ο αγοραστης και πλεον δεν σηκωνει τα τηλ,ουτε κατι αλλο δεν σου λεει τιποτα? Γιατι μονο και μονο ριχνεις το φταιξιμο στην μεταφορικη? Ετσι και αλλιως,στην μεταφορικη δεν παρελαβαν ουτε την αλλη 32αρα τηλεοραση ουτε τα χρηματα της αντικαταβολης.Τα οποια και τα δυο ειναι στην κατοχη του αγοραστη που εχει εξαφανιστει..

Ακομα και αν παρουμε ως δεδομενο οτι η μεταφορικη ή ο μεταφορεας εκανε λαθος,τα χρηματα δεν τα πηρε ο οδηγος και ουτε και την 32αρα,οποτε τα εχει ο αγοραστης ο οποιος πλεον εχει εξαφανιστει..Αν ηταν σωστος γιατι δεν προσπαθει να ερθει σε επαφη μαζι σου ωστε να σου στειλει την 32αρα και τα χρηματα? Γιατι εχει εξαφανιστει και δεν σηκωνει τα τηλεφωνα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσεξε η μεταφορικη από την στιγμή που υπογράφεις να στο μεταφέρει αυτόματα το ασφαλίζει και δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί παραπανω μέχρι να το πάρει ο άλλος στα χέρια του είναι αφαλισμενο. Δηλαδή σκέψου να τους κλέβανε την αποθήκη η το φορτηγό κάπου θα είχαν ζημια πολλές χιλιάδες ευρώ, επίσης μπορεί εσύ να έστελνες κάτι ένα ιατρικό εργαλείο που έχει μεγάλο κόστος και το έχανε λες να μην αναλάμβανε την αποζημίωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι βρε μαζί σου. Αλλά σκέψου ότι ο οδηγός θα είχε 100 πακέτα να παραδώσει εκείνη την μέρα οποτε βιαζόταν για να τελειώνει να μην φάει όλη την μέρα, αφού βιαζόταν μάλλον έκανε το λάθος η δεν συνεννοήθηκε σωστά με το αφεντικό του η τον αγοραστή. Από την άλλη δεν μου είπες τον αγοραστή τον βρίσκεις για να συνεννοηθείς? Γιατί εντάξει τόσο γκαντέμης να είσαι και άχρηστη μεταφορικη και απατεώνας αγοραστής? Εκτός και αν συμβαίνει κάτι άλλο.

Ο Οδηγος εκανε λαθος,ας παρουμε αυτο ως δεδομενο..Δεν ειναι περιεργο οτι ο αγοραστης εχει εξαφανιστει και εχει κλεισει τα τηλ του?

Αν ΔΕΝ ηταν απατεωνας,δεν θα ερχοταν σε επαφη με τον πωλητη ωστε να μιλησουν εκ νεου,ωστε να δωσει τα συμφωνηθεντα χρηματα στον πωλητη οπως και τον τροπο αποστολης της 32αρας που ηταν στα ανταλλαγματα? (Οκ,εγινε λαθος συννεοηση με τον οδηγο,ηταν γκασμας ο οδηγος,εκανε μα@@κια αλλα στο κατω κατω δεν κερδισε τιποτα αυτος,αφου ουτε χρηματα πηρε ουτε την 32αρα για να πεις οτι ειχε καποιο κερδος και τωρα κανει τον Κινεζο) Δεν κινει το ενδιαφερον του TS οτι ο αγοραστης εχει εξαφανιστει?

Γιατι βλεπω οτι ο TS,καθε 2 ποστ του,αναφερει "την κακια μεταφορικη" και δεν ριχνει πουθενα το βαρος ή το φταιξιμο στον αγοραστη που εχει παρει ΗΔΗ την TV και ΔΕΝ εχει πληρωσει ουτε τα συμφωνηθεντα,ουτε εχει δωσει την 32αρα οπως ηταν στην συμφωνια.Οποτε ο ΜΟΝΟΣ κερδισμενος μεχρι στιγμης ειναι ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ο οποιος εχει ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ κιολας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζοντας τον κίνδυνο να είναι απατεώνας ο αγοραστής, έστειλα την τηλεόραση με την μέθοδο της αντικαταβολής, που ως γνωστόν δεν παραδίδεις αν δεν παραλάβεις αυτά που σου ανατέθηκαν. Το μόνο που φοβόμουν ήταν να μου την φέρουν πίσω και να πληρώσω την μεταφορά πάνε-έλα... Αλλά αυτοί οι χάφτες πήγαν και έδωσαν το πακέτο χωρίς να τηρήσουν τα συμφωνηθέντα. ΧΩΡΙΣ να εισπράξουν την αντικαταβολή. Γι΄αυτό τα έχω με την μεταφορική, Γιατί αν έκανε σωστά την δουλειά της, θα είχα την τηλεόραση τώρα. 

 

 

Ναι και είναι κακιά μεταφορική. Πολύ κακιά μεταφορική!! Μία Ανεύθυνη εταιρία που κρύβεται και δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες της απέναντι στον πελάτη της. 

 


Εγώ αυτά διάβασα στην ιστοσελίδα τους και τους εμπιστεύτηκα:

 

Παραλαβή - Παράδοση εμπορευμάτων Door-to-Door Εντός 24 ωρών .
Αντικαταβολές σε εθνικό επίπεδο Αξιόπιστη παράδοση με εγγυημένους χρόνους πληρωμής:
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Οδηγος εκανε λαθος,ας παρουμε αυτο ως δεδομενο..Δεν ειναι περιεργο οτι ο αγοραστης εχει εξαφανιστει και εχει κλεισει τα τηλ του?

Αν ΔΕΝ ηταν απατεωνας,δεν θα ερχοταν σε επαφη με τον πωλητη ωστε να μιλησουν εκ νεου,ωστε να δωσει τα συμφωνηθεντα χρηματα στον πωλητη οπως και τον τροπο αποστολης της 32αρας που ηταν στα ανταλλαγματα? (Οκ,εγινε λαθος συννεοηση με τον οδηγο,ηταν γκασμας ο οδηγος,εκανε μα@@κια αλλα στο κατω κατω δεν κερδισε τιποτα αυτος,αφου ουτε χρηματα πηρε ουτε την 32αρα για να πεις οτι ειχε καποιο κερδος και τωρα κανει τον Κινεζο) Δεν κινει το ενδιαφερον του TS οτι ο αγοραστης εχει εξαφανιστει?

Γιατι βλεπω οτι ο TS,καθε 2 ποστ του,αναφερει "την κακια μεταφορικη" και δεν ριχνει πουθενα το βαρος ή το φταιξιμο στον αγοραστη που εχει παρει ΗΔΗ την TV και ΔΕΝ εχει πληρωσει ουτε τα συμφωνηθεντα,ουτε εχει δωσει την 32αρα οπως ηταν στην συμφωνια.Οποτε ο ΜΟΝΟΣ κερδισμενος μεχρι στιγμης ειναι ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ο οποιος εχει ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ κιολας..

Σαφως φταει και ο αγοραστης αλλα από την στιγμη που ο ts εμπιστευτηκε μια συγκεκριμμενη μεταφορικη,η μεταφορικη φερει αποκλειστικα και μονο ολη την ευθυνη.Στην σελιδα της ΕΕΤΤ αναφερει για τις εταιρειες ταχυδρομικων υπηρεσιων και τις ταχυμεταφορες ότι η παραδοση γινεται στη διευθυνση του παραληπτη,οποτε φταιει η εταιρεια,υποτιθεται ότι είναι επαγγελματιες.Αν ο αγοραστης ηταν απατεωνας ή αν κλεψαν το δεμα εξωγήινοι δεν ενδιαφερει τον ts.Αν δεν κανουν καλα τη δουλεια τους τοτε να το κλεισουν το μαγαζι.

Στο δικαστηριο θα δικαιωθεί σιγουρα,αυτό το περιστατικο και μονο είναι ικανο για να γινει ανακληση της αδειας της εταιρειας.

Η εταιρεια εκανε ένα τραγικο λαθος που αντι να το παραδεχτει και να ζητησει συγνωμη εμπαιζει τον ts.

Όπως ειπα και σε προηγουμενα μυνηματα εκτος από μηνυση κανε και αγωγη για ηθικη βλαβη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι αυτά διάβασα και την εμπιστεύτηκα...

 

Μεταφορικά Μέσα
Η μεταφορά γίνεται με ιδιόκτητα φορτηγά αυτοκίνητα 
Τα φορτηγά μας και φορτωταξί μας ανεξαρτήτως βάρους και όγκου διαθέτουν:
υδραυλικές πόρτες για εύκολη φορτοεκφόρτωση
ανοιγόμενο σύστημα οροφής για φόρτωση με γερανό
εξοπλισμό ADR
το μεγαλύτερο ωφέλιμο ύψος που υπάρχει στην αγορά
Ολοι οι οδηγοί μας διαθέτουν πιστοποίηση ADR.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τιγρη το ίδιο πράγμα λέμε. Εγω επιμένω ότι η μεταφορικη δεν φταίει και σε περίπτωση που γινόταν μαμακια μετά από κάποιο διάστημα θα αποζημίωνε τον ts σίγουρα το έχουν προβλέψει γιατί είναι η δουλεια τους τέτοια και σιγουρα πακέτα χάνονται, κλέβονται whatever. Ειδικά αμα έχεις και ένα όνομα δεν το ρισκάρεις για 400 ευρώ. Απλά πράγματα λαμογια δεν κανεις στο λαμογιο και από τι φαίνεται πάει να γίνει λαμογια στην μεταφορικη και σαν εταιρία το ψιλιαστηκε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφως φταει και ο αγοραστης αλλα από την στιγμη που ο ts εμπιστευτηκε μια συγκεκριμμενη μεταφορικη,η μεταφορικη φερει αποκλειστικα και μονο ολη την ευθυνη.Στην σελιδα της ΕΕΤΤ αναφερει για τις εταιρειες ταχυδρομικων υπηρεσιων και τις ταχυμεταφορες ότι η παραδοση γινεται στη διευθυνση του παραληπτη,οποτε φταιει η εταιρεια,υποτιθεται ότι είναι επαγγελματιες.Αν ο αγοραστης ηταν απατεωνας ή αν κλεψαν το δεμα εξωγήινοι δεν ενδιαφερει τον ts.Αν δεν κανουν καλα τη δουλεια τους τοτε να το κλεισουν το μαγαζι.

Στο δικαστηριο θα δικαιωθεί σιγουρα,αυτό το περιστατικο και μονο είναι ικανο για να γινει ανακληση της αδειας της εταιρειας.

Η εταιρεια εκανε ένα τραγικο λαθος που αντι να το παραδεχτει και να ζητησει συγνωμη εμπαιζει τον ts.

Όπως ειπα και σε προηγουμενα μυνηματα εκτος από μηνυση κανε και αγωγη για ηθικη βλαβη.

 

Το έχει αναλάβει ο δικηγόρος μου

Τιγρη το ίδιο πράγμα λέμε. Εγω επιμένω ότι η μεταφορικη δεν φταίει και σε περίπτωση που γινόταν μαμακια μετά από κάποιο διάστημα θα αποζημίωνε τον ts σίγουρα το έχουν προβλέψει γιατί είναι η δουλεια τους τέτοια και σιγουρα πακέτα χάνονται, κλέβονται whatever. Ειδικά αμα έχεις και ένα όνομα δεν το ρισκάρεις για 400 ευρώ. Απλά πράγματα λαμογια δεν κανεις στο λαμογιο και από τι φαίνεται πάει να γίνει λαμογια στην μεταφορικη και σαν εταιρία το ψιλιαστηκε

 

τι εννοείς, από ποιον πάει να γίνει λαμογιά στην μεταφορική? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...