Zeitgeist Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Καλημέρα, πρώτο μου ποστάρισμα εδώ με ένα συμβάν που μου συνέβη και θέλω να το μοιραστώ για να μην την πατήσει κι άλλος κόσμος. Έστειλα προχθές 50άρα τηλεόραση στο αυθεντικό της κουτί από Θεσσαλονίκη στην Αθήνα. Με αντικαταβολή 400 ευρώ συν μία τηλεόραση 32άρα, όπως ακριβώς είχα συμφωνήσει με τον αγοραστή. Ήρθαν λοιπόν προχθές και την παρέλαβαν από την μεταφορική εταιρία (αρκετά μεγάλη και γνωστή σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη).Χθες λοιπόν, το μεσημέρι χτυπάει το τηλέφωνό μου και με ρωτάει ο οδηγός της μεταφορικής στην Αθήνα αν ξέρω τον αγοραστή, επειδή λέει... πήγε, συνάντησε τον παραλήπτη, του έδωσε την τηλεόραση κι αυτός εξαφανίστηκε...!!!! " Περίμενε δυο λεπτά να σου φέρω την άλλη τηλεόραση" του είπε κι έγινε καπνός... Χωρίς φυσικά να πάρει ο οδηγός τα χρήματα της αντικαταβολής και την άλλη τηλεόραση.Από την μεταφορική προσπαθούν να βγάλουν την ούρα τους απ΄έξω... Μου είπαν διάφορα ωραία, όπως αυτό που μου είπε ο υπεύθυνος της μεταφορικής στην Αθήνα: "30 χρόνια έτσι παραδίδουμε τα πακέτα... Παραδίδει ο οδηγός και μετά ο παραλήπτης πάει να φέρει τα χρήματα. Που να ξέρουμε ότι θα πέσουμε σε απατεώνα που θα σηκωθεί να φύγει...".Ο υπεύθυνος της εταιρίας στην Θεσσαλονίκη, με απέφευγε χθες όλη την ημέρα κι ενώ στις κλήσεις που έκανα μου έλεγαν συνέχεια ότι έχει πολλή δουλειά και θα με πάρει ο ίδιος τηλέφωνο, δεν με κάλεσε ποτέ. Σε τηλεφώνημα που έκανε η γυναίκα μου της είπε ότι μόλις βγήκε από το νοσοκομείο και δεν ξέρει τίποτε (ψέμα δηλαδή).Από άλλο αριθμό τελικά που δεν το γνώριζαν κάλεσα και τους είπα ότι θέλω ή την τηλεόρασή μου πίσω ή τα λεφτά μου. Αν συνεχίσουν να έχουν την ίδια συμπεριφορά απέναντι μου και σήμερα τότε θα πάω να αναφέρω τα γεγονότα στον εισαγγελέα υπηρεσίας. Μήπως υπήρξε παρόμοιο συμβάν και σε κάποιον άλλο? Γιατί όσο το σκέφτομαι τόσο πιο παράξενο μου φαίνεται το πως μπορεί να σου φύγει ο άλλος με 50 κιλά πακέτο και να μην το πάρεις χαμπάρι... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Καλά που παραδώσανε κι αυτοί στο δρόμο? Τα λεφτά της αντικαταβολής τουλάχιστον νομίζω πρέπει να στα πληρώσει η εταιρεία αφού υπάρχει συμφωνία και χαρτί που λέει το ποσό. Τι γκαντεμιά ρε συ, γεμίσαμε λαμόγια! 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ultimategr Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Η μεταφορικη είναι υπευθυνη και πρεπει να σου δοσει τα χρηματα της αντικαταβολης,αν ο άλλος τους ξεγελασε όπως ισχυρίζοντε πρόβλημα τους,εσενα δεν σε ενδιαφερει,ας εκαναν σωστα τη δουλεια τους. Μην το καθυστερείς άλλο κανε τους μηνυση θα χασουν ακομα και την αδεια τους και κανε τους καταγγελια σε ολους τους αρμοδιους φορεις. Μπορεις να βαλεις ένα δικηγορο να τους παρει τηλεφωνο και να τους απειλησει με μυνησεις και αγωγες για ηθικη βλαβη και ψυχικη οδυνη και ότι θα χασουν την αδεια τους,αυτοι θα φοβηθουν και λογικα θα σου δοσουν τα χρηματα σου. Και η λυση με τον εισαγγελεα υπηρεσια που σκεφτηκες δεν είναι ασχημη,θα τους φοβησει. 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mylo Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 πας από τα γραφεία της (ο θεός να τη κάνει) μεταφορική και ΑΠΑΙΤΕΙΣ τα λεφτα σου, αν καταλαβαίνεις τη εννοω.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zeitgeist Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Έχουν περάσει 5 ημέρες και η μεταφορική εταιρία *** δεν δείχνει να πολυενδιαφέρεται για να με αποζημιώσει. Επειδή οι υπεύθυνοι της εταιρίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη συστηματικά με απόφευγαν όταν καλούσα, πήγα προσωπικά την Παρασκευή στις εγκαταστάσεις τους στο Καλοχώρι. Εκεί μου είπε - άλλος υπεύθυνος τον οποίο ποτέ δεν μου έδωσαν να μιλήσω στο τηλέφωνο - ότι παραδέχονται το λάθος τους όπως και ότι το συμβάν το γνωρίζει και ο ίδιος ο κύριος ***, το αφεντικό δλδ της εταιρίας που θέλει να τακτοποιηθεί το θέμα, αλλά έλειπε στην Αθήνα και θα με καλούσε αμέσως μετά την επιστροφή του στην Θεσσαλονίκη, την Δευτέρα (σήμερα δλδ.) κατά τις 10 το πρωί για να δούμε τι κάνουμε. Ακόμα περιμένω τηλέφωνο... Πήρα εγώ τρεις-τέσσερις φορές, αλλά τίποτε, ή δεν είναι εκεί ο κύριος ***, ή μου λένε να περιμένω μισό λεπτό και πέφτει η γραμμή (ήμαρτον!! φτάνει πια με αυτό το "πέσιμο" της γραμμής..) και γενικά με αποφεύγουν πάλι. Επόμενο βήμα μου η μήνυση και η καταγγελία της μεταφορικής εταιρίας *** ΑΕ σε όλους τους φορείς, όπως και η κοινοποίηση του συμβάντος σε εφημερίδες, κανάλια και παντού στο ίντερνετ. Αν η καλή τους φήμη δεν τους ενδιαφέρει και είναι μικρότερη από 400€ συν μία 32άρα τηλεόραση, τότε τι να πω... Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2014 από paredwse Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 κανε μια κρουση στην επιτροπη τηλεπικοινωνιων και ταχυδρομείων, νομιζω εκει υπαγονται και αυτοι... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Εκτός από τη μεταφορική θα κινηθείς και εναντίον του "αγοραστή"? Ακόμα και η ίδια η μεταφορική θα μπορούσε να κινηθεί εναντίον του νομίζω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cthulhucarbide Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Με τον αγοραστή μίλησες καθόλου; Μπορεί να χάσανε το πακέτο πχ και να σκαρφίστηκαν την ιστορία μπας και Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zeitgeist Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Ο αγοραστής έχει εδώ 5 μέρες κλειστό κινητό. Ούτως ή άλλος σκέφτομαι να κάνω μήνυση εναντίον του. Αν και δεν θα έχει καμία τύχη η μήνυση (αφού μάλλον και τα στοιχεία που έδωσε είναι ψευδά), θεωρώ ότι δεν πρέπει να τους αφήνουμε έτσι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 γιατι δε λες το ονομα της εταιριας; ο αγοραστης απο ινσομνια; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InvadersMustDie Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 τελος η τηλεοραση για σενα. εξαπατηθηκατε ολοι μαζι. η θα το χωνεψεις ή αμα εχεις λεφτα κυνηγα τον δικαστικα. οτι κια να κανεις παντως θα χασεις και χρημα και χρονο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 γιατι δε λες το ονομα της εταιριας; ο αγοραστης απο ινσομνια; Αν διάβαζες πιο προσεκτικά τα σχόλια θα έβλεπες και το όνομα της εταιρίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arc Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Το πως δουλευουν 30 χρόνια σαν μεταφορική, δεν αφορά τον ts. Συμφώνησε με την εταιρεία για εντολή μεταφοράς και αντικαταβολή. Εφόσον η μεταφορική δεν του επιστρέψει την τηλεόραση, είναι υποχρεωμένη είτε να του δώσει το ποσό τη αντικαταβολής ή να δηλώσει απώλεια και μετά να κανονίσει η ασφαλιστική για την κάλυψη της ζημιάς. Ο ts δεν εχει πλεον καμία σχέση με τον αγοραστή γιατί ο αγοράστης «έκλεψε» είδη της μεταφορικής, οχι του αγοραστη. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zeitgeist Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 @nvadersMustDie Τι λες ρε φίλε που θα ξεχάσω... (ακούς εκεί...) θα πάρω τα χρήματα μου, ή θα τους κάνω βούκινο!!! Και όλοι μαζί δεν εξαπατηθήκαμε!! Αυτό ακριβώς είναι το νόημα της αντικαταβολής, Εμπιστεύομαι την μεταφορική εταιρία ένα προϊών ώστε να το παραδώσει και να μου φέρει πίσω τα χρήματα. Από την στιγμή που το παραδίδει και δεν παίρνει τα χρήματα ή το χάνει ή της το κλέβουν ή δεν ξέρω ΄γω τι άλλο.... δεν φταίω εγώ, αλλά κατά 100% η μεταφορική εταιρία που δεν έκανε σωστά την δουλειά της. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ultimategr Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2014 Πες τους ότι εχεις ηδη συνταξει την καταγγελια και αν δεν επικοινωνησει μαζι σου ο υπεύθυνος που σου ειπαν θα στειλεις την καταγγελια στην Εθνικη Επιτροπή Τηλεπικοινωνιων και Ταχυδρομιων(εκει λογικα υπάγοντε οι κουριερ και οι μεταφορικες),στην Γενικη Γραμματεια Καταναλωτή του Υπουργείου Αναπτυξης,στην Εκποιζω,στο ΙΝ.ΚΑ και θα δημοσιεύσεις το θεμα σε όλα τα φορουμ στο ιντερνετ. Μην το καθυστερείς άλλο,το καλυτερο για μενα είναι να κινηθεις δικαστικα(αφου προκειται για μεγαλο ποσο) με μηνυση αλλα και με αγωγη.Όχι μονο δεν θα πληρωσεις δικαστικα εξοδα αφου θα κερδισεις 100% τη δικη αλλα με την αγωγη θα εκδικαστεί υπερ σου καποιο ποσο ως αποζημιωση για ηθικη βλαβη.Οποτε θα ταλαιπωρηθείς λιγο αλλα στο τελος θα βγεις κερδισμένος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα