Προς το περιεχόμενο

LG 47lb650v προβλημα


seloner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια ,εδω και δυο μερες εχω αγορασει την συγκεκριμενη τηλεοραση και εχω παρατηρησει το εξης πιο πολυ σε αγωνες ποδοσφαιρου.Η εικονα σχηματιζεται απο καθετες λεπτες ορθογωνιες γραμμες στις οποιες οταν αλλαζει η εικονα δεν υπαρχει ομαλοτητα .Δηλαδη οταν γινεται μια μεταφορα της μπαλας απο την αμυνα στην επιθεση και η εικονα προχωραει μπορεις να παρατηρησεις αυτες τις ορθογωνιες καθετες γραμμες στο background(οχι σε πολυ εντονο βαθμο αλλα στο ματι χτυπανε).Ειναι φυσιολογικα αυτο;Ειναι καπως δυσκολο να το εξηγησω,αμα δεν το καταλαβατε να προσπαθησω παλι.Ευχαριστω για την βοηθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη με ενδιαφερει να την αγορασω γενικως περα απο αυτο πως σου φαινεται σαν τηλεοραση? το μενου δουλευει γρηγορα? τα usb,hdmi?

 

συγνωμη για το σπαμ απλα επειδη οπως ειπα με ενδιαφερει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια ,εδω και δυο μερες εχω αγορασει την συγκεκριμενη τηλεοραση και εχω παρατηρησει το εξης πιο πολυ σε αγωνες ποδοσφαιρου.Η εικονα σχηματιζεται απο καθετες λεπτες ορθογωνιες γραμμες στις οποιες οταν αλλαζει η εικονα δεν υπαρχει ομαλοτητα .Δηλαδη οταν γινεται μια μεταφορα της μπαλας απο την αμυνα στην επιθεση και η εικονα προχωραει μπορεις να παρατηρησεις αυτες τις ορθογωνιες καθετες γραμμες στο background(οχι σε πολυ εντονο βαθμο αλλα στο ματι χτυπανε).Ειναι φυσιολογικα αυτο;Ειναι καπως δυσκολο να το εξηγησω,αμα δεν το καταλαβατε να προσπαθησω παλι.Ευχαριστω για την βοηθεια.

Θα σε προτεινα να παρεις τηλ την LG να ερθουν να την παρουν μιας και ειναι δυο ημερων ,οπως γραφεις...Μην το αφηνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αυτο θα κανω.Για τον φιλο που ρωτησε η εικονα ειναι πολυ καλη αν εξαιρεσεις αυτο που ισως να ειναι και προβλημα της δικιας μου τηλεορασης.Πιστευω σε αυτα τα λεφτα ειναι πολυ καλη επιλογη .Τα μενου δεν ειναι τοσο γρηγορα θα τα χαρακτηριζα προς αργα κυριως οσο αφορα τα menu για τις εφαρμογες κλπ.Usb δεν εχω δοκιμασει ακομα ,Το hdmi εινια μια χαρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αυτο το προβλημα εχω,η τηλεοραση εχει επιστραφει στο eshop και περιμενω απαντηση,Να παω παλι για την ιδια ή να παω για αυτη http://www.e-shop.gr/samsung-ue48h6400-48-3d-led-smart-tv-full-hd-p-PER.157456;

Η χρηση θα ειναι πιο πολυ για ταινιες και αθλητικα.Υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτα τα λεφτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου μετα απο πολυ ψαξιμο πριν απο εναμιση μηνα αγορασα αυτην την τηλεοραση


https://www.skroutz.gr/s/4837308/LG-47LB731V.html?keyphrase=LG+47LB731V


 


στα 699 ευρω (απο 899 αρχικη τιμη ) απο μεγαλη αλυσιδα , την ειχε βγαλει και το eshop στα 650 πριν δυο εβδομαδες αλλα δεν δεσμευονται για την εγγυηση...


 


200 πανελ πραγματικο (800 με προγραμμα) και πολυ  ωραια χρωματα...


πραγματικα απο τις καλυτερες αγορες που εχω κανει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι η αληθεια οτι με βαζεις σε σκεψεις παλι ενω ειχα καταληξει.Πιστευεις οτι εχει μεγαλες διαφορες με την 6400?Δεν ξερω απλα μετα απο αυτο που μου ετυχε ειμαι λιγο "κρατημενος" με τις lg.Τι εννοεις δεν δευσμευονται για την εγγυηση ;Αφου στο site αναφερουν οτι εχει εγγυηση για δυο χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν παρεις την επισιμη αντιπροσωπια σου λενε οτι σε γενικες γραμμες καλυπτεται , η αγορα απο εσοπ.

ΑΛΛΑ δεν εχεις την εγγυηση 0 καμμενα πιξελ και σε καμμια περιπτωση δεν γινεται ανταλλαγη με νεα τηλεοραση σε περιτωση βλαβης

 

οταν ρωτησα στο εσοπ περι αυτων μου ειπαν μην σας νοιαζει εχετε 2 χρονια  απο εμας.... κλπ κλπ

οταν ζητησα 3 φορες να μου στειλουν τους ορους της εγγυησης με μειλ εκαναν τους κινεζους!

 

τα συμπερασματα δικα σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερωση για το θεμα.Απο το eshop δεν βρηκαν κατι και μου ειπαν να την στειλουν στην αντιπροσωπια που θα κανει 15-20 μερες.Πηρα την lg να τους ρωτησω τι κανει η Lg  σε παρομοιες περιστασεις και μου ειπαν οτι το συγκεκριμενο θεμα ειναι λογο του οπισθιου φωτισμου και οτι φυσιολογικα αυτοι δεν θα βρουν καποιο προβλημα.Ρωταω το eshop αν μπορω να επιστρεψω το προιον επειδη δεν εμεινα ευχαριστημενος και μου ειπαν οτι μπορουν να το δεχθουν μονο σαν μεταχειρισμενο με 10-20%  μειων.Συμπερασμα οτι αποφασισα να μου την επιστρεψουν πισω.Τσαμπα διαδικασια τοσο καιρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την παρειγγηλες ηλεκτρονικα?

 

εχεις δικαιωμα να ζητησεις το 100% των χρηματων πισω, γιατι δεν ειχες δει την τηλεοραση live

 

δεν ειναι αυτο που περιμενες και πιστευεις οτι δεν αξιζει τα λεφτα που ειχες δει στην ιστοσελιδα

 

παρε μια δηλωση υπαναχωρησης και πηγαινε την..

 

 

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/59-polisi-apo-apostasi.html

 

 

η κοινοτική οδηγία 2011/83/EC

H οδηγία εστιάζει τα θέματα αγορών μέσω Διαδικτύου:

 

 

.......

 

 

4 ) 14 ημέρες  για ν’ αλλάξετε γνώμη για μια αγορά

Η προθεσμία σύμφωνα με την οποία οι καταναλωτές μπορούν να υπαναχωρήσουν από σύμβαση πώλησης παρατείνεται σε 14 ημερολογιακές ημέρες ( σε σύγκριση με τις επτά ημέρες που ισχύουν μέχρι σήμερα ) . Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές μπορούν να επιστρέφουν τα προϊόντα , για οποιοδήποτε λόγο.

 

 

.....

 

Η προθεσμία υπαναχώρησης θα ξεκινήσει από τη στιγμή που ο καταναλωτής παραλαμβάνει τα εμπορεύματα , και όχι κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης, κάτι το οποίο ισχύει σήμερα. Οι κανόνες θα ισχύουν στο Διαδίκτυο , τηλέφωνο και στις πωλήσεις δι 'αλληλογραφίας, καθώς και για τις πωλήσεις εκτός καταστημάτων , για παράδειγμα, στην πόρτα του καταναλωτή , στο δρόμο , σε ένα πάρτι Tupperware ή κατά τη διάρκεια εκδρομής που οργανώνεται από τον έμπορο .

 

....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

 

 

Εγω την χρησιμοποιησα οποτε ισχυει αυτο που μου ειπε το e-shop οτι μπορουν να μου επιστρεψουν πιστωτικο σαν μεταχειρισμενο προιον;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...