Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπον, καλησπερα και καλη βραδια.

 

Κατοχος mondeo mk3, 1.8 βενζινη, εχω θέμα με τα λάδια. Τα τσιμπάει αλλά συμβαίνει και το εξής κουλό. Τωρα με τα κρύα, παρατήρησα πως το αμάξι κατεβάζει θερμοκρασία. Φτάνει δηλαδή στο μέσο και μπορεί να πέσει πάλι στο 1/4. Αυτή τη στιγμή το αμαξι έχει μέσα.... Λάδια Τουρλου. 90% 5-30 και 10% 10-30 (συμβουλη του μαστορα για να μη τα τσιμπαει τοσο.) Τι φταιει; Υπαρχει περιπτωση τα λαδια να εχουν καποια σχεση μ αυτο; 

 

Η θερμοκρασία που πέφτει ειναι γιατι κολλάει ο θερμοστάτης ανοιχτός. Το να αναμιξεις λάδια στην μηχανή ειδικά 5-30 με 10-30 ειναι απο τις μεγαλύτερες μαλακιες που μπορεις να κανεις. Για ποιο λόγο να θες ενα μειγμα λαδιού που δεν εχει την ιδια θερμοκρασία λειτουργίας. Ο μαστορας ειναι για κλωτσιές!

 

Λάδια θα αλλάξω επειδή είναι ανάμεικτα. 

 

Το αυτοκίνητο θα μπει ούτως ή άλλως από βδομάδα σε συνεργείο γιατί πρέπει να υπάρχει κάποιο γενικότερο θέμα με τις θερμοκρασίες του. Τις προάλλες αναγκάστηκα να κάνω μια επιτόπου μέσα σε ένα στενό και ο δείκτης πήγε τέρμα κόκκινο. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι έκανα μανούβρες επιτόπου για 5 λεπτά και τερμάτιζα συνέχεια το τιμόνι αλλά μου φάνηκε περιέργο. Επί της ευκαιρίας λοιπόν θα αλλάξω και τα λάδια. Για το ότι καίει τι μπορεί να φταίει; Σήμερα κλείσαμε τα 235κ. Το ιστορικό του συντήρησης δεν είναι και πολύ κακό αλλά σίγουρα κάποιες αλλαγές λαδιών καθυστερήθηκαν. Να πω ότι αλλάξαμε πριν 20 μέρες δίσκο-πλατό και κάτι ρουλεμάν που μας είπαν να αλλάξουμε μιας και ήταν η πρώτη φορά που κατέβαινε το σασμαν.

 

Τα λάδια λοιπόν τα καίει γιατί έχεις 235Κ χιλιόμετρα και το μοτέρ δεν εχει καλοπεράσει. Αυτές οι αναμίξεις λαδιών και ποιος ξέρει τι αλλο εχει κανει ο μπαγλαμάς στο συνεργείο που πας σιγουρα συντελλουν στην μειωση της ζωης του κινητήρα.

 

Οταν λες ο δείκτης πηγε τερμα κόκκινο? Της θερμοκρασίας? Γιατι τότε στην καλυτερη να καηκε μονο η φλάντζα και στην χειρότερη να τα εχεις κανει ολα μεσα ρημαδιο.

 

Βασικα ενα αμαξι μπορει να τσιμπάει λαδια μεσα σε καποια πλαίσια που δινει ο κατασκευαστής και κάποια (πχ Mazda rx-8) καινε λάδια επίτηδες. Η συνηθέστερη αιτία για καψιμο λαδιού ειναι τα φθαρμενα ελατήρια πιστονιού (μπορει ολος ο κυλινδρος να ειναι χαλια) και τα φθαρμένα τσιμουχάκια - οδηγοί βαλβίδων.

 

Τεσπα πεσμας τι σου ειπαν στο συνεργείο γιατι τους κοβω για απατεωνες.

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Με τα κρύα αν οδηγείς χαλαρά μπορεί φυσιολογικά να πέσει η θερμοκρασία του ψυκτικού αν έχεις τη θέρμανση ανοικτή. Ο κινητήρας δεν έχει την άπειρη θερμότητα για να σε ζεστάνει. Είναι φυσιολογικό αυτό και δυστυχώς πολλοί θερμοστάτες έχουν αλλαχτεί τσάμπα. Αλλά είναι off-topic!

  • 6 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.
Στις 28/12/2014 στις 5:26 ΠΜ, gia_nnis είπε

οχι. Απεναντιας ειναι καλυτερο.. Το χειμωνα στο ξεκινημα.. και οικονομια καυσιμου.. Το μονο μειον το καλοκαιρι με τις πολλες ζεστες.. αν σηκωνεις πολλες στροφες παρατεταμενα μπορει να σου τσιμπησει..

να βαζεις επωνυμο με api sn

 

Η seat βαζει 5w40 για να σου ερχονται πιο οικονομικα.. για μενα το καλυτερο ειναι το 0w40 γιατι στο 0w το λαδι ανεβαινει πιο γρηγορα(χειμωνας) και το 40 προστασια για τις υψηλες θερμοκρασιες(καλοκαιρι)

Η VW εβαζε στα tsi 5w30 αλλα επειδη τα ειχε πολυ ακριβα 21ε/λ οταν εξω το δινουν μεχρι και 10ε/λ!!! το γυρισε στο 5w40 και λενε οτι μπορεις να βαζεις και αυτο..

εγω σε αυτοκινητο 15 χρονων εβαζα 5w30 και απο την στιγμη που την εκανα σε 5w40 ειδα μια μικρη αυξηση στην καταναλωση.. ο δικο σου κινητηρας ειναι συγχρονος και αφοβα μπορεις να βαζεις 5w30. To δικο μου μονο στα amsoil 5w30 μου τσιμπησε λιγο και αυτο γιατι το πιεζα.. η seat castrol δεν σου βαζει?

Καλησπέρα, 

Για τι διαφορά στην κατανάλωση μιλάμε από 5w-40 σε 5w-30?

Δημοσ.
17 ώρες πριν, kitharas είπε

Καλησπέρα, 

Για τι διαφορά στην κατανάλωση μιλάμε από 5w-40 σε 5w-30?

Μονο με δοκιμη θα δεις την διαφορα.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 6/7/2021 στις 8:55 ΜΜ, kitharas είπε

Καλησπέρα, 

Για τι διαφορά στην κατανάλωση μιλάμε από 5w-40 σε 5w-30?

Προφανως αμελητέα και δεν θα την καταλαβεις!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...