Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άχρηστο πια το CD για το αυτοκίνητο. Πέρα από τα πηδηματα και τις διακοπές πια τι να κουβαλάς 50 CD. Ενα στικάκι και ξεμπερδεύεις.

Χεχε τωρα είδα το αποπάνω μήνυμα. Δυστυχώς φιλε μου στις μέρες μας η άγνοια πληρώνεται. Οποιος δεν ξέρει από USB θα πληρώσει για να πάρει με CD.

  • Like 2
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

4x15W αν δεν είναι RMS δεν αξίζει με τίποτα. Το άλλο που πήραμε με 15€ από τα Carrefour ήταν 4x40W με bluetooth, usb, card reader, remote control και έψηνε και καφέ (αλλά cd δεν είχε).

  • Like 1
Δημοσ.

αν ειναι 4χ15 πραγματικα ειναι για τα μπαζα αντε για κανα συνεργειο που κοτσαρεις καλωδια και το πετας πανω στον παγκο εργασιας να ακους κατι να τριβελιζει τα αυτια...

επειδη αναφερθηκε και πιο πριν το f&u στο 15αρικο απο καρφουρ ηταν 4χ40 (σαφως μετρια αποδοση) αν και η φωτο του σκρουτζ ελεγε 4χ52 που το αποκλειω.

Δημοσ.

Άχρηστο πια το CD για το αυτοκίνητο. Πέρα από τα πηδηματα και τις διακοπές πια τι να κουβαλάς 50 CD. Ενα στικάκι και ξεμπερδεύεις.

Χεχε τωρα είδα το αποπάνω μήνυμα. Δυστυχώς φιλε μου στις μέρες μας η άγνοια πληρώνεται. Οποιος δεν ξέρει από USB θα πληρώσει για να πάρει με CD.

Αναλόγως τί πληρώνεις. Πηδήματα δεν κάνουν όλα...

Δημοσ.

Πριν λίγες μέρες κάποιος είχε πει για τα καρφουρ(ίσως βεβαια συγκεκριμένο κατάστημα) ότι είχαν ηχοσύστημα και με Bluetooth.

Όποιον τον ενδιαφέρει/βολεύει (αν έχει μείνει κάτι καπου)      Ηχοσύστημα αυτοκινήτου F&U CA-2778BT 15€ στο Carrefour στα Σπάτα    

Δημοσ.

το c.d κουβαλας πολλα πλεον δεν βολευει.κοτσαρεις ενα φλασακι η μια καρτα μνημης που ειναι παναλαφρα και πανφθηνα και κανεις την δουλεια σου ομορφα..

 

μην ειστε old school :P

 

(4χ15 watt ειναι παρα πολυ λιγα)

Δημοσ.

Όποιον τον ενδιαφέρει/βολεύει (αν έχει μείνει κάτι καπου)      Ηχοσύστημα αυτοκινήτου F&U CA-2778BT 15€ στο Carrefour στα Σπάτα    

Δεν έχει μείνει κανένα όπως είναι φυσικό. Απλά μάλλον επειδή έχουν περάσει μέρες δεν με αφήνει να διορθώσω τον τίτλο

Δημοσ.

4x15W αν δεν είναι RMS δεν αξίζει με τίποτα. Το άλλο που πήραμε με 15€ από τα Carrefour ήταν 4x40W με bluetooth, usb, card reader, remote control και έψηνε και καφέ (αλλά cd δεν είχε).

 

 

αν ειναι 4χ15 πραγματικα ειναι για τα μπαζα αντε για κανα συνεργειο που κοτσαρεις καλωδια και το πετας πανω στον παγκο εργασιας να ακους κατι να τριβελιζει τα αυτια...

επειδη αναφερθηκε και πιο πριν το f&u στο 15αρικο απο καρφουρ ηταν 4χ40 (σαφως μετρια αποδοση) αν και η φωτο του σκρουτζ ελεγε 4χ52 που το αποκλειω.

 

 

15 w πολυ λιγα

 

παιδια, τα 4x15W RMS (συνεχους Ισχυος) ειναι μια χαρα, για φθηνο RADIO-MP3..!  ΑΝ ειναι RMS,οπως σωστα επεσημανε ο Phillipe...!!

 

αλλα, απο οτι βλεπω εδω  http://www.soundstar.gr/products/radio-cd-mp3/osio-Radio-MP3-ACO4360Uμαλλον ΔΕΝ ειναι RMS, γιατι γραφει MAX Power 4χ15W, οποτε.....!!!

 

παντως.., ΚΑΝΕΝΑ, μα ΚΑΝΕΝΑ,  RADIO-CD/MP3..., δεν βγαζει 4χ40 -4χ45- 4χ50W RMS...!!  ολα (η σχεδον ολα, για να μην ειμαι απολυτος) παιζουν απο 4χ22 -4χ30W..!!  

ακομα και τα ακριβα των €500, οπως Π.Χ αυτο http://www.pioneer.eu/eur/products/25/111/281/AVH-X7500BT/page.html.  δειτε στο Manual, τα τεχνικα χαρακτηριστικα, να δειτε ποσα RMS βγαζει..! 

 

για κατι που να εχει δυναμη παντως θα προτεινα http://www.skroutz.gr/s/5521487/Blaupunkt-Tokyo-110.html

Δημοσ.

Cabdik ισως δεν βγαζουν ολα 4x50 η 4x52 που βλέπουμε στα πιο "καλα" αλλα η διαφορα τους χαώδης θεωρω (χωρις να το εχω ακουσει) σε σχεση με αυτο που λεει 4x15.

Δημοσ.

Παντως εγω που εχω δει σε αυτοκινητο φιλου μου ενα osio ,ακουγοταν πολυ χαμηλα σαν ραδιοφωνακι φορητο ,ισως ομως να το χε πολυ χαμηλα ,τι να πω..

Δημοσ.

Cabdik ισως δεν βγαζουν ολα 4x50 η 4x52 που βλέπουμε στα πιο "καλα" αλλα η διαφορα τους χαώδης θεωρω (χωρις να το εχω ακουσει) σε σχεση με αυτο που λεει 4x15.

να μην ξαναλεω τα ιδια...!!!     

 

ειπαμε, ΑΝ ειναι RMS και ΟΧΙ Max Output...!!!  

Δημοσ.

Θα πω 2-3 θεωρητικά πραγματάκια για να μαθαίνουμε. Τα ηχεία των αυτοκινήτων είναι 4 ωμ. Η τάση τροφοδοσίας του αυτοκινήτου είναι 12 βολτ. Η ισχύς  είναι τάση στο τετράγωνο δια αντίσταση 12Χ12/4 = 36 βατ ή 2Χ18. Με τις απώλειες θα γίνει πες 2Χ15. ή 4Χ7 ~ 4Χ8. Παραπάνω δε πάει έτσι απλά. Για να πάει παραπάνω θέλει κύκλωμα step up της τάσης (οι ενισχυτές αυτοκινήτου έχουν όλοι τέτοια) το οποίο είναι κάπως ζόρι στον περιορισμένο χώρο που καταλαμβάνει το πρότυπο μέγεθος των ηχοσυστημάτων αυτοκινήτου. Θέλει τρόπο να διώχνεις τη θερμότητα, να μη κάνει θόρυβο από παρεμβολές άλλων συστημάτων του αυτοκινήτου κλπ.

Οπότε φθηνά ηχοσυστήματα με πάνω από 4Χ7 βατ RMS ξεχάστε τα προς το παρόν.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

 

 

Θα πω 2-3 θεωρητικά πραγματάκια για να μαθαίνουμε. Τα ηχεία των αυτοκινήτων είναι 4 ωμ. Η τάση τροφοδοσίας του αυτοκινήτου είναι 12 βολτ. Η ισχύς  είναι τάση στο τετράγωνο δια αντίσταση 12Χ12/4 = 36 βατ ή 2Χ18. Με τις απώλειες θα γίνει πες 2Χ15. ή 4Χ7 ~ 4Χ8. Παραπάνω δε πάει έτσι απλά. Για να πάει παραπάνω θέλει κύκλωμα step up της τάσης (οι ενισχυτές αυτοκινήτου έχουν όλοι τέτοια) το οποίο είναι κάπως ζόρι στον περιορισμένο χώρο που καταλαμβάνει το πρότυπο μέγεθος των ηχοσυστημάτων αυτοκινήτου. Θέλει τρόπο να διώχνεις τη θερμότητα, να μη κάνει θόρυβο από παρεμβολές άλλων συστημάτων του αυτοκινήτου κλπ.

Οπότε φθηνά ηχοσυστήματα με πάνω από 4Χ7 βατ RMS ξεχάστε τα προς το παρόν.

 

 

 

 

36 βατ ή 2Χ18 ...Με τις απώλειες θα γίνει πες 2Χ15. ή 4Χ7 ~ 4Χ8....

Όσα ειπες σωστα εκτος από το ένα διπλο λαθος που εχω στο quote και αλλο ενα που θα εξηγησω αμεσως μετα:

 

Το 36 γιατι εγινε 2χ18 και μετα το 2x15 για ποιο λογο εγινε 4x7.5; Το "(V^2)/R" ισχυει για καθενα (από τα τέσσερα) καναλι χωριστα και αυτονομα. Με τα "12V" τροφοδοτείται ο κάθε ενισχυτης και σε ένα μεγαφωνο δινει το ρευμα του.

Όταν εχουμε 4 καναλια frontleft-frontright-rearleft-rearright σημαινει ότι εχουμε 4 ανεξαρτητους ενισχυτες και 4 ανεξάρτητα φορτια, επομένως το σωστο σε οτι αφορα την μεγιστη δυνατη ισχυ (χωρις ανυψωση τασης), θα ηταν το 4χ35W και όχι 4χ7.5. ;)

 

Εδω ας πω για το 3ο λαθος επισης σημαντικο γιατι χωρις αυτό ΟΛΑ τα παραπανω είναι φυσικα λαθος, οτι η ταση (V) που θα μπει στον τυπο για να παει στο τετραγωνο για να υπολογισουμε την ισχυ δεν ειναι η συνεχης ταση της μπαταριας μας, αλλα η RMS ταση του εναλλασσομενου σηματος (αφου μιλαμε για ηχο και όχι για 12βολτη τοστιερα ή καλοριφέρ) που παει στο φορτιο-μεγαφωνο. Η οποια αν υποθεσουμε οτι για ενα ημιτονικο σημα ειναι peak to peak 12V, τοτε ειναι Vmax 6 volt και VRMS = 6 / 1.41 (η ριζα του 2) = 4,25Volts. Αυτη λοιπον την ταση θα βαλουμε στον τυπο (V^2)/R, ετσι για 4Ω φορτιο εχουμε 4.5W RMS ανα καναλι.

 

Μαλιστα αν το δουμε σε πραγματικες συνθηκες, επειδή το radio/cd/mp3/κασετοφωνο λειτουργει κυριως με το αυτοκινητο (κινητηρα-δυναμο) "αναμμενο", δεν είναι 12 V η ταση μας, αλλα 13.8, το νουμερακι μπορει να φτασει αν δεν υπολογίσουμε απώλειες τα 6W RMS μεγιστη δυνατη ισχυ (χωρις ανυψωση τασης) ανα καναλι αντι για 4.5

 

(Όλα αυτά με την προυποθεση ότι το φορτιο μας είναι καθαρα ωμικο, κατι που δεν ισχυει απολυτα στην πραξη - ετσι τα νουμερα μπορει να μικρύνουν λιγο ακομα)

  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...