Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας

Εχω ενα mazda 323 του 1991 το οποιο εχει 100.000 χλμ και εδω και 2 χρονια ειναι ακουνιτο. Χρειάζεται σιγουρα μπαταρια, λαστιχα, service, τελη, ασφαλεια κλπ για να κουνηθει αλλα περα απο αυτα πολλοι μου λενε οτι θα βγαλει προβληματα λογω της ακινισιας του αυτα τα 2 χρονια. Ισχυει αυτο? και αν ναι τι προβληματα μπορει να βγαλει?

Ευχαριστω.

Δημοσ.

Γεια σας

Εχω ενα mazda 323 του 1991 το οποιο εχει 100.000 χλμ και εδω και 2 χρονια ειναι ακουνιτο. Χρειάζεται σιγουρα μπαταρια, λαστιχα, service, τελη, ασφαλεια κλπ για να κουνηθει αλλα περα απο αυτα πολλοι μου λενε οτι θα βγαλει προβληματα λογω της ακινισιας του αυτα τα 2 χρονια. Ισχυει αυτο? και αν ναι τι προβληματα μπορει να βγαλει?

Ευχαριστω.

 

 

Έχουμε κ λέμε: Δε θα βγάλει τόσα προβλήματα όσα ένα ευρωπαϊκό επειδή είναι Made in Japan, έαν κ εφόσον πριν να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο δούλευε σωστά. Αν προυπάρχουν προβλήματα, σίγουρα η ακινησία δε θα τα βοηθήσει. Μη το ρισκάρεις πάντως να το μετακινήσεις κατευθείαν βάζοντας του καινούρια μπαταρία, κ κομπλέ να είναι θα του κάνεις ζημιά. Συνιστώ αν θες να το κυκλοφορήσεις, πάρτο με ρυμουλκό συνεργείου, πήγαινέ το να σου αλλάξουν λάδια, φίλτρο λαδιού, μπουζί, παραφλού, βαλβολίνες κιβωτίου. Μετά πρέπει να γίνει γενικός έλεγχος οχήματος κ αλλάζεις λάστιχα κ λοιπά. Αν θες να το κινήσεις μόνος σου, οπωσδήποτε άλλαξε του λάδια (μην συμπληρώσεις!), κοίταξε υγρά φρένων,συμπλέκτη, ψυγείου κτλ, κ άλλαξε του κ μπουζί, κ βάλε φρέσκο καύσιμο. Λογικά θα δουλέψει μια χαρά. Προβλήματα που μπορεί να σου βγάλει :

 

1) Να τρίζουν τα σινεμπλόκ από την ακινησία

2) Να ρετάρει ο κινητήρας λόγω βενζίνης που έχει γίνει πλέον βερνίκι μετά από 2 χρόνια που βουλώνει τα πάντα

3) Να τσιρίζουν τα φρένα

4) Να έχεις πρόβλημα με τα ηλεκτρικά λόγω τρωκτικών εκεί που ήταν ακίνητο (το πιο σημαντικό πρόβλημα κατ'εμέ)

5) Να μην πιάνουν καλά τα φρένα, μαγκωμένα ταμπούρα πίσω από σκουριά, κολλημένα πιστονάκια δαγκάνας

6) Να ξεκινάει δύσκολα λόγω υγρασίας ή διάβρωσης στο σύστημα ανάφλεξης.

Δημοσ.

Εκτός από οτιδήποτε μπορεί να είναι χαλασμένο ήδη, λόγω ακινησίας ένα κάρο πράγματα μπορεί να δουλέψουν σωστά και να χαλάσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αντλία νερού πχ. Και γενικότερα οτιδήποτε από λάστιχο, από τσιμουχάκια βαλβίδων μέχρι σινεμπλόκ.

Δημοσ.

Έχουμε κ λέμε: Δε θα βγάλει τόσα προβλήματα όσα ένα ευρωπαϊκό επειδή είναι Made in Japan, έαν κ εφόσον πριν να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο δούλευε σωστά. Αν προυπάρχουν προβλήματα, σίγουρα η ακινησία δε θα τα βοηθήσει. Μη το ρισκάρεις πάντως να το μετακινήσεις κατευθείαν βάζοντας του καινούρια μπαταρία, κ κομπλέ να είναι θα του κάνεις ζημιά. Συνιστώ αν θες να το κυκλοφορήσεις, πάρτο με ρυμουλκό συνεργείου, πήγαινέ το να σου αλλάξουν λάδια, φίλτρο λαδιού, μπουζί, παραφλού, βαλβολίνες κιβωτίου. Μετά πρέπει να γίνει γενικός έλεγχος οχήματος κ αλλάζεις λάστιχα κ λοιπά. Αν θες να το κινήσεις μόνος σου, οπωσδήποτε άλλαξε του λάδια (μην συμπληρώσεις!), κοίταξε υγρά φρένων,συμπλέκτη, ψυγείου κτλ, κ άλλαξε του κ μπουζί, κ βάλε φρέσκο καύσιμο. Λογικά θα δουλέψει μια χαρά. Προβλήματα που μπορεί να σου βγάλει :

 

1) Να τρίζουν τα σινεμπλόκ από την ακινησία

2) Να ρετάρει ο κινητήρας λόγω βενζίνης που έχει γίνει πλέον βερνίκι μετά από 2 χρόνια που βουλώνει τα πάντα

3) Να τσιρίζουν τα φρένα

4) Να έχεις πρόβλημα με τα ηλεκτρικά λόγω τρωκτικών εκεί που ήταν ακίνητο (το πιο σημαντικό πρόβλημα κατ'εμέ)

5) Να μην πιάνουν καλά τα φρένα, μαγκωμένα ταμπούρα πίσω από σκουριά, κολλημένα πιστονάκια δαγκάνας

6) Να ξεκινάει δύσκολα λόγω υγρασίας ή διάβρωσης στο σύστημα ανάφλεξης.

πριν ακινιτοποιηθει δούλευε σωστα. Δεν νομιζω να προυπαρχει καποιο προβλημα. Ποσα χρηματα περιπου θα κοστιζαν ολα αυτα? (χωρις ασφαλιες κλπ, μονο τα μηχανικα)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...