Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρετε.
Πριν κανα 2μηνο αγορασα 2x8gb Corsair Vengeance Pro @ 1600mhz.
Το pc χθες αρχισε να βγαζει αλλοκοτα errors και bsods, ωσπου ετρεξα memtest και το 1 απτα 2 dimms βγαζει 1000δες errors. Το εβγαλα, δουλευω με το αλλο και ειμαι οκ.

Επειδη δεν ξερω τι διαδικασια πρεπει να ακολουθησω.
Να κανω απευθειας RMA στην corsair;
Να παω τις μνημες στο καταστημα που τις ψωνισα;

Ειναι critical ζητημα το να μην μεινω χωρις pc. Kι αν μεινω, να ειναι οι ελαχιστες δυνατες μερες, αλλα οταν λεμε ελαχιστες, εννοουμε οτι και η μια μερα παραπανω κανει διαφορα. Φοβαμαι οτι με το να τις παω στο καταστημα θα χαθει αρκετος χρονος μεχρι να ελεγξουν-στειλουν για αντικατασταση-ερθουν οι νεες κλπ. Αρα να το ψαξω απευθειας με την corsair; Τι προτεινετε;

Επισης, errors στο memtest "περνανε" ως RMA ή θα μου αρχισουν τα μα/μου;

Δημοσ.

Η κορσερ δεν εχει μα και μου. Αν εχουν προβλημα στις αλλαζουν.

 

Εαν ειναι ΚΙΤ τοτε πρεπει αν στειλεις και τα 2 modules, δεν γινεται αλλιως.

 

Οποτε εαν το στειλεις για RMA τοτε ετσι και αλλιως θα μεινεις χωρις υπολογιστη.

 

Η αγοραζεις/δανειζεσαι ενα στικακι μεχρι να ερθουν οι μνημες. Αναλογα με το πως θα το χειριστεις.

 

Εαν τα 16γιγα δεν ειναι ΚΙΤ, τοτε μπορεις να στειλεις μονο τη μια μνημη.

  • Like 1
Δημοσ.

Πριν 1-2 μήνες είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, μία από τις τέσσερις μνήμες πετούσε λάθη στο Memtest.

 

Τις είχα πάρει από το Amazon, και η πρώτη κίνηση που έκανα ήταν να απευθυνθώ εκεί. Επειδή όμως είχε περάσει ο ένας χρόνος κατά τον οποίο σε καλύπτει το Amazon, μου είπαν να απευθυνθώ στην Corsair.

 

Έκανα απευθείας RMA request, συμπληρώνοντας τα πεδία. Σε αυτά, αναφέρεις ποιες μνήμες ακριβώς έχεις, και αν έχεις τσεκάρει τις μνήμες με memtest, καθώς και αν πετάνε λάθη σε αυτό.

 

Αφού ολοκληρώσεις το RMA request, θα λάβεις ticket.

 

Θα σου στείλουν σε mail ότι θέλουν να επισυνάψεις receipt/invoice της αγοράς για να ελέγξουν ότι είναι εντός εγγύησης.

 

Αφού το επισυνάψεις και το στείλεις, λογικά θα σου πουν ότι το RMA request έγινε δεκτό. Όπως θα σου πουν κι εκείνοι, πρέπει να στείλεις όλο το kit, διαφορετικά και καλά θα καθυστερήσει η διαδικασία. Δεν ξέρω αν δέχονται «μισά» kits.

 

Όπως και να 'χει, σε κάθε περίπτωση μπορείς να επιλέξεις το Express Replacement ώστε να μη μείνεις χωρίς μνήμες και κατ' επέκταση χωρίς PC:

 

 

 

Express Replacement: To minimize down time, Corsair offers an Express Replacement RMA (Return Merchandise Authorization) process where we will ship your replacement product prior to receiving your defective product. A credit card hold equivalent to the retail cost of your unit is required. To avoid being charged, we need to receive your unit back within 10 business days from the date your Express RMA is shipped. You may also be charged if the item received is not covered under the warranty, or is a different item from what was approved.

 

Τα λάθη στο memtest φυσικά και «περνούν», αφού το memtest είναι αναγνωρισμένο εργαλείο.

 

Απ' την άλλη, μπορείς να δοκιμάσεις να επικοινωνήσεις με το κατάστημα απ' όπου τις αγόρασες, μήπως είσαι τυχερός και γίνει επί τόπου αντικατάσταση, γλυτώνοντας κόπο και χρόνο.

 

Για RMA request πας στο corsair.force.com και κάνεις register αν δεν έχεις ήδη κάνει.

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι, τις έβαλα σε φάκελο με φούσκα και μου κόστισε 6.05€+0.20€ για το φάκελο αν θυμάμαι καλά, με ΕΛΤΑ. Πάνε Ολλανδία.

Θα σου πουν κι εκείνοι ότι δε δέχονται απλό φάκελο. Ή φάκελο με φούσκα ή κουτάκι, και πάντα σωστή συσκευασία, αλλιώς δε θα το δεχτούν.

 

Κατά τη διαδικασία του RMA θα εκτυπώσεις ένα δελτίο στο οποίο θα φαίνονται τα στοιχεία σου, καθώς και τα στοιχεία της Corsair στην οποία θα στείλεις το δέμα. Το κολλάς απ' έξω, γράφεις κι εσύ πάλι τα στοιχεία αποστολέα/παραλήπτη σε περίπτωση που δεν τους φτάνει στα ΕΛΤΑ και είσαι κομπλέ.

Δημοσ.

Αν και άλλο νήμα.Εγώ θα πω και θα λέω τα καλύτερα για την Corsair.Tα πιτσιρίκια μου μου έσπασαν το πλαινό πλέξι του 900d καθώς το είχα βγάλει να αλλάξω κάτι και αφού έκανα ticket και τους είπα το πρόβλημα τάχυστα μου έστειλαν ολόκληρο το πλαινό και όχι μόνο το πλέξι χωρίς να πληρώσω μεταφορικά και χωρίς να στείλω το παλιό πίσω.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν και άλλο νήμα.Εγώ θα πω και θα λέω τα καλύτερα για την Corsair.Tα πιτσιρίκια μου μου έσπασαν το πλαινό πλέξι του 900d καθώς το είχα βγάλει να αλλάξω κάτι και αφού έκανα ticket και τους είπα το πρόβλημα τάχυστα μου έστειλαν ολόκληρο το πλαινό και όχι μόνο το πλέξι χωρίς να πληρώσω μεταφορικά και χωρίς να στείλω το παλιό πίσω.

 

Το ιδιο και εγω, ειχα θεμα με το πλεξι του 540, μου εστειλαν αλλο πλαινο ολοκληρο δωρεαν.

 

Απο εδω και περα, θα παιρνω μονο corsair μαλλον. Για μελλοντικο τροφοδοτικο κατα 80% θα παω σε corsair, και ισως για ssd.

  • Like 3
Δημοσ.

Follow up, μιλησα με το μαγαζι που τις αγορασα, αν τηρησουν οσα μου ειπαν θα κανω τη διαδικασια RMA μεσω αυτων. Δηλαδη, πηγα τις ram εκει, τις τρεξανε σε memtest επιτοπου, ειδαν τα errors , παραγγειλαν νεο σετ απο τις ιδιες μνημες για να μου τις αντικαταστησουν και μου δωσαν πισω το καλο dimmακι για να εχω υπολογιστη στο μεσοδιαστημα, μεχρι να παραλαβω. Μεσα σε 10 λεπτα ολα αυτα. Αμα θελουν εξυπηρετουν...

 

Λογικα το παιζουν ανετοι κι αυτοι, χαρη στο εξαιρετικο after sales της ιδιας της corsair.

 

Αν και βαση του iostefo θα επρεπε να δοκιμαζα την τυχη μου μπας και στελνανε κανα 32ρι σετακι :D

Δημοσ.

 

 

Αν και βαση του iostefo θα επρεπε να δοκιμαζα την τυχη μου μπας και στελνανε κανα 32ρι σετακι :D

 

Έχω κάνει λάθος από 6GB σε 12GB. :-D

http://www.insomnia.gr/topic/539770-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%B7-%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%81%CE%B1%CE%BC-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B5/

  • Like 1
Δημοσ.

πες μας και το μαγαζι για να εχουμε μια ιδεα γιατι φερθηκε καλα και ανθρωπινα.

Δεν ειναι ελληνικο/δεν μενω στην Ελλαδα.
  • Like 1

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...