@_zerocool Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Καλησπέρα, σε Air 2013 mid με 8gb ram έχω δει σε Yosemite αλλά και Mavericks ότι όταν έχω την external οθόνη 1920*1200 (display port) και την οθόνη του laptop ανοιχτή δεν έχω smooth animations σε expose, swiping κτλ. Το έχει δει κανείς; Δεν φτάνει η HD5000 να σπρώξει τα pixel και τα στις δύο οθόνες;
haHa Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Ιδιο ακριβως setup εχω και εγω και εχω το ιδιο προβλημα. Σε windows μεσω bootcamp δεν υπαρχει αυτο το προβλημα. Ειναι προφανες οτι το mac os x ζοριζεται λιγο (ειδικα στο UI) λογω κακης εκμεταλλευσης του hardware.
@_zerocool Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Λες το pro που είναι retina με την Iris να μην έχει τέτοια προβλήματα; Να σηκώσει και τρεις οθόνες;
Dr.Fuzzy Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Το pro retina που εχω, δοκιμασμένα εδω και τρεις μήνες το δουλεύω με 3 οθόνες και δεν εχω παρατηρήσει τίποτα παρόμοιο με αυτο που αναφέρεις. Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2014 από Dr.Fuzzy
@_zerocool Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Μάλλον είμαι για ανταλλαγή δηλαδή για να έχω και δυο external οθόνες.
haHa Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Λες το pro που είναι retina με την Iris να μην έχει τέτοια προβλήματα; Να σηκώσει και τρεις οθόνες; Εχει δυνατοτερη καρτα, αλλα εχει και διπλασια αναλυση. Δυστυχως ειναι προβλημα που προκυπτει κυριως απο το γεγονος οτι το mac os x δεν κανει offload μεγαλο φορτο του UI στην gpu(που ειναι καταλληλη για αυτο), αλλα μεγαλο κομματι το αναλαμβανει η cpu. Δες και εδω τι γραφουν χρηστες του εδω φορουμ με πολυ δυνανοτερα μηχανηματα: http://www.insomnia.gr/topic/545501-os-x-yosemite/page-16 πάντως ρε παιδιά να έχουμε φτάσει 10.10 και ακόμα να κωλλάει το UI (ακόμα και με high end iMac) όταν κάνεις resize το παράθυρο είναι απαράδεκτη η κατάσταση. τα win μακραν ποιο smooth για εμένα ακόμα και σε μηχανήματα 3ετίας. α ρε apple απαράδεκτη, μετά το SL όλα πάτος. γενικά ρε skiabox ένα λειτουργικο smooth δεν έχει δώσει χρόνια ακόμα και με updates. να θεωρούμε τα 8GB απαραίτητα να κανουμε βασικές εργασίες παραπάει το αστείο. ποιο βαρύ UI δεν έχω δει. δλδ αυτο που σας λέω με τα resize στα windows δεν τα χετε δει εσεις η κάνετε στα στραβά μάτια; Άστο τα έχω δει εγώ...και τα είχα αναφέρει σε κάποιο topic, ειδικά το θέμα του UI redraw. Μακάρι να ήταν μόνο ο Safari το πρόβλημα! Αν θελεις smooth λειτουργικο με ελαφρυ UI, καλυτερα να πας σε windows.
Dr.Fuzzy Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 To θέμα του UI redraw υπάρχει στο Yosemite μόνο και έχει να κάνει με το καινούριο framework για το transparency, που θα διορθωθεί στα επόμενα updates. Mavericks, ΜL κλπ δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Καλά το να αφήσει κάποιος το unix και να πάει σε windows, για να μην αρχίσω να γράφω τεχνικά κατεβατά και βαρεθούμε, απλά θα πω ότι είναι ανέκδοτο και επιεικώς άσχετος με αρχιτεκτονική λειτουργικών όποιος υποστηρίζει κάτι τέτοιο!
haHa Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) To θέμα του UI redraw υπάρχει στο Yosemite μόνο και έχει να κάνει με το καινούριο framework για το transparency, που θα διορθωθεί στα επόμενα updates. Mavericks, ΜL κλπ δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Ισως σε εσενα να μην υπαρχει. Οπως βλεπεις σε αλλους χρηστες(και μιλαμε για δυνατα,προσφατα μηχανηματα) υπαρχει προβλημα και σε mavericks κλπ: Καλησπέρα, σε Air 2013 mid με 8gb ram έχω δει σε Yosemite αλλά και Mavericks ότι όταν έχω την external οθόνη 1920*1200 (display port) και την οθόνη του laptop ανοιχτή δεν έχω smooth animations σε expose, swiping κτλ. Το έχει δει κανείς; Δεν φτάνει η HD5000 να σπρώξει τα pixel και τα στις δύο οθόνες; πάντως ρε παιδιά να έχουμε φτάσει 10.10 και ακόμα να κωλλάει το UI (ακόμα και με high end iMac) όταν κάνεις resize το παράθυρο είναι απαράδεκτη η κατάσταση. τα win μακραν ποιο smooth για εμένα ακόμα και σε μηχανήματα 3ετίας. α ρε apple απαράδεκτη, μετά το SL όλα πάτος. γενικά ρε skiabox ένα λειτουργικο smooth δεν έχει δώσει χρόνια ακόμα και με updates. να θεωρούμε τα 8GB απαραίτητα να κανουμε βασικές εργασίες παραπάει το αστείο. ποιο βαρύ UI δεν έχω δει. δλδ αυτο που σας λέω με τα resize στα windows δεν τα χετε δει εσεις η κάνετε στα στραβά μάτια; Το αν ειναι unix ή οχι το mac os x δεν εχει τοσο να κανει με το βαρυ UI του mac os x που δεν εκμεταλλευται το hardware τοσο αποτελεσματικα οπως τα windows. Kατι το οποιο φαινεται και σε αλλες εφαρμογες εκτος απο το λειτουργικο, πχ games, browser, επαγγελματικες 3d εφαρμογες κλπ. Πχ: http://www.anandtech.com/show/6409/13inch-retina-macbook-pro-review/5 Future revisions of OS X will likely shift even more UI workload to the GPU, plus we'll see new microprocessor architectures that will perform better with these types of workloads as well. The only issue is I don't know when either of these things will happen. Και σε αυτον τον τομεα το mac os x εχει δει ηδη βελτιωση σε σχεση με πριν 2 χρονια. Αλλα θελει ακομα για να φθασει τα windows στο ποσο καλα εκμεταλλευονται το hardware και δη την gpu. Aλλες φορες το προβλημα μπορει να ειναι οι υποδεεστεροι drivers της gpu του mac os x σε σχεση με τα windows. Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2014 από haHa
Dr.Fuzzy Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Όπως είπα και πριν δε θέλω να μπω σε τεχνικές λεπτομέρειες γιατί θα βαρεθεί ο κόσμος, αλλά αναγκάζομαι με αυτά που γράφονται. Το UI (Aqua συγκεκριμένα) που αναφέρεις είναι ένα user inetrface (όπως είναι το Gnome, Unity, Metro, κλπ) που πατάει πάνω στον unix kernel (mach) και ουδεμία σχέση έχει με εκμετάλλευση του hardware, κάνει highlevel κλήσεις πάνω στον driver της κάρτας γραφικών που αναλαμβάνει το lowlevel κομμάτι! Προσπαθώ να εξηγήσω ότι αυτό που λες τεχνικά είναι ανακριβές http://en.wikipedia.org/wiki/Graphical_user_interface . Προφανώς είναι αυτονόητο για όποιον γνωρίζει βασικές αρχές αρχιτεκτονικής λειτουργικών συστημάτων! Το όλο θέμα με το UI redraw είναι κάποιο πιθανότατα memory leak bug που θα φτιαχτεί στα επόμενα updates.
haHa Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Φυσικα κ οι επιδοσεις του UI εχουν να κανουν με την εκμεταλλευση του hardware. Για αυτο και η apple προσπαθει και κανει offload ολο και περισσοτερο workload στην gpu. Tωρα αν θελουμε ως UI να χαρακτηριζουμε μονο τα εικονιδια κλπ και οχι τα api/τεχνολογιες(πχ το quartz για mac os x) που χρησιμοποιουνται για να σχεδιαστει το UI ειναι αλλο θεμα. Ο περισσοτερος κοσμος αναφερεται στο UI σαν συνολο και για αυτο πχ τα παιδια παραπανω λενε οτι το UI του mac os x ειναι αργο και οχι smooth. Οπως και να εχει, ειναι θεμα ορισμου/συνεννοησης. Τα παιδια αναρωτιουνται ποιος ειναι ο λογος που βλεπουν lag/καθυστερησεις και γιατι δεν ειναι τοσο smooth οσο τα windows. Ειναι βεβαια εμφανες οτι μερικοι δεν γνωριζουν ουτε αυτα που ποσταρουν και θεωρουν οτι η gpu και η εκμεταλλευση της δεν εχει σχεση με το ποσο smooth ειναι το UI: http://en.wikipedia.org/wiki/Aqua_(user_interface) Aqua (user interface) Underlying technology Aqua is powered by the display server Quartz Compositor. http://en.wikipedia.org/wiki/Quartz_Compositor Quartz CompositorOverviewQuartz Compositor is the sole facilitator for the placement of rendered bitmaps into the memory of the graphics card. The bitmap output from Quartz 2D, OpenGL, Core Image, QuickTime, or other process is written to a specific memory location, or backing store. The Compositor then reads the data from the backing stores and assembles each into one image for the display, writing that image to the frame buffer memory of the graphics card. Quartz Compositor only accepts raster data, and is the only process that can directly access the graphics frame buffer.[2] In managing individual windows, Quartz Compositor accepts a bitmap image of the window's contents from its renderer, along with its position. The choice of the renderer is up to the individual application, although most use Quartz 2D. Quartz Compositor then acts as a "visual mixing board," by adding the given window to the whole scene for the display. In its role as window manager, Quartz Compositor also has an event queue which receives events, such as key strokes and mouse clicks. The Quartz Compositor takes the events from the queue, determines which process owns the window where the event occurred, and passes the event on to the process.[3] Quartz ExtremeMac OS X v10.2 introduced Quartz Extreme: graphics processor (GPU) acceleration for the Quartz Compositor. With Quartz Extreme, no central processor (CPU) cycles are utilized for scene composition. Quartz Compositor runs using the graphics processor (GPU) by encapsulating each rendered backing store in an OpenGL texture map or surface. The GPU then composes the surfaces and maps to provide the final image, which is delivered to its frame buffer. Quartz Extreme only uses OpenGL commands, and requires a graphics card connected to an AGP 2X or faster bus (including AGP 4X, 8X, and PCI Express), supporting textures and maps of arbitrary size, since many of the renderers have no size limitation (Quartz 2D for example).[2] It is automatically enabled on Mac systems with one of the following types of graphics cards:[4] AMD (ATI) Radeon, AGP-based, 16MB VRAM minimum, or better NVIDIA GeForce2 MX, 16MB VRAM minimum, or better QuartzGLQuartzGL (called Quartz 2D Extreme when it was introduced in Mac OS X Tiger) is GPU acceleration for the Quartz 2D API. With QuartzGL enabled, all Quartz drawing commands are translated to OpenGL commands and executed on the GPU. This differs from Quartz Extreme, which still executes Quartz drawing commands on the CPU but performs final composition using the GPU. Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2014 από haHa
Dr.Fuzzy Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Α καλά...ότι να ναι. Φιλικά και χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, εφόσον θέλεις να σχολιάζεις σοβαρά σε ένα τέτοιο θέμα, καλό θα είναι να διαβάσεις πρώτα κάποιο βιβλίο (όχι forum posts!) για να καταλάβεις τι είναι το κάθε τι σε ένα λειτουργικό σύστημα και τι κάνει. Διαφορετικά θα συνεχίσεις να εκτίθεσαι γράφοντας ανακρίβειες και ψαρεύοντας ποστς από εδώ και εκεί.
Dr.Fuzzy Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 ααα ωραία τώρα μάλιστα....έκανες edit το ποστ σου "ψαρεύοντας" πάλι από το διαδίκτυο εργαλεία που ανάθεμα και αν ξέρεις τι είναι και πως δουλεύουν και επιβεβαιώνεις αυτά που έλεγα παραπάνω, αλλά που προφανώς δεν κατάλαβες αλλά παρόλα αυτά επιμένεις να έχεις άποψη! ΟΚ ΟΚ...δε θα ασχοληθώ άλλο, δε σε προλαβαίνω κιόλας έχεις αναγάγει το copy-paste σε επιστήμη, δεν έχει νόημα... ΥΓ Ειλικρινά θα είχε ενδιαφέρον να συζητήσεις face to face με κάποιον σχετικό με το θέμα αλλά χωρίς υπολογιστή και internet και να δούμε την εξέλιξη της κουβέντας...
haHa Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Dr. Fuzzy , ειναι εμφανες οτι το πας επι προσωπικου, επειδη καταλαβες οτι εχεις αδικο και δεν εχεις επιχειρηματα. Δεν θα σε ακολουθησω σε αυτην την τακτικη. Οταν καταλαβεις οτι φυσικα και παιζει σχεση η εκμεταλλευση του hardware και της gpu(οπως και το ποσο δυνατη ειναι η gpu) στο ποσο smooth ειναι το UI(ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!), τοτε ισως να μπορεσεις να κανεις διαλογο χωρις να το πηγαινεις επι του προσωπικου. Οσο το αρνεισαι , ειναι εξαιρετικα δυσκολο να αφησεις τα προσωπικα και να πεις κατι επι του θεματος.
Skierpetros Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Dr. Fuzzy , ειναι εμφανες οτι το πας επι προσωπικου, επειδη καταλαβες οτι εχεις αδικο και δεν εχεις επιχειρηματα. Δεν θα σε ακολουθησω σε αυτην την τακτικη. Οταν καταλαβεις οτι φυσικα και παιζει σχεση η εκμεταλλευση του hardware και της gpu(οπως και το ποσο δυνατη ειναι η gpu) στο ποσο smooth ειναι το UI(ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!), τοτε ισως να μπορεσεις να κανεις διαλογο χωρις να το πηγαινεις επι του προσωπικου. Οσο το αρνεισαι , ειναι εξαιρετικα δυσκολο να αφησεις τα προσωπικα και να πεις κατι επι του θεματος. με αυτό που κανεις bold καταλαβαίνω ότι θεωρείς ότι o kernel έχει το πρόβλημα. το πρόβλημα είναι στο UI που είναι "χτισμένο" πάνω στον kernel εφοσων παλαιότερες εκδόσεις τρέχουν μια χαρα. όσο για το να πάει κάποιος σε windows το αφήνω ασχολίαστο
haHa Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) με αυτό που κανεις bold καταλαβαίνω ότι θεωρείς ότι o kernel έχει το πρόβλημα. το πρόβλημα είναι στο UI που είναι "χτισμένο" πάνω στον kernel εφοσων παλαιότερες εκδόσεις τρέχουν μια χαρα. όσο για το να πάει κάποιος σε windows το αφήνω ασχολίαστο Ποιος ειπε οτι οι προηγουμενες εκδοσεις τρεχουν μια χαρα; Και σε προηγουμενες εκδοσεις υπαρχουν lag. Επισης, δεν μιλησα για kernel: Το προβλημα ειναι οτι το window compositing στο mac os x(Quartz Compositor) δεν ειναι τοσο καλο. Για αυτο πχ χρηστες με δυνατα, προσφατα μηχανηματα βλεπουν αυτα τα lags, που δεν θα επρεπε να υπαρχουν. ------------------------------- Οσο για τα ms windows, ειναι γεγονος οτι εχουν καλυτερη εκμεταλλευση του hardware οσον αφορα την gpu κατι το οποιο φαινεται και σε αλλες εφαρμογες εκτος απο το λειτουργικο, πχ games, browser, επαγγελματικες 3d εφαρμογες κλπ. Η πλειονοτητα των 3d games, των επαγγελματικων 3d εφαρμογων θα τρεξει καλυτερα σε windows απο οτι σε mac os x. Μην ξεχνας αλλωστε οτι μεχρι το προσφατο παρελθον το mac os x ηταν αισθητα πισω και στην υποστηριξη των opengl extensions και δεν υποστηριζε τα τελευταια, σε αντιθεση πχ με windows/linux. To ιδιο και οι drivers. The sad state of OpenGL on MacOS X Outdated OpenGL support: Did MacOS X ever have up-to-date OpenGL support? With MacOS X 10.7 Lion OpenGL 3.2 support was added to Apples operating system. Till then only OpenGL 2.1 was available. Currently, 4.2 is the latest version and already supported by Linux and Windows – Πχ, τo yosemite παραμενει πισω(θα το ελεγξω στο mac μου μολις παω σπιτι) στην υποστηριξη opengl σε σχεση με τα windows που υποστηριζουν πιο προσφατη εκδοση. Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2014 από haHa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα