LarSon Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Γεια σας παΐδια, αγόρασα την Dell P2214H από το E-Shop και κάτω αριστερά μου βγάζει μια παράξενη βουλίτσα ξέρει κάνεις από τι μπορεί να προέκυψε.....? δεν φαίνεται και τόσο καλά στης φωτογραφίες αλλά είναι αρκετά ενοχλητικό..... δεν είναι από κάποιο φως 100%
LarSon Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 κολημένο bright pixel ? άμα είναι κολλημένο πρέπει να το γυρίσω πίσω ε?
dimitrisOP Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 ζητα να σου δωσουν αλλη σε καλυπτει η εγγυηση
LarSon Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 ζητα να σου δωσουν αλλη σε καλυπτει η εγγυηση δηλαδή άμα τους πω ότι μου κόλλησε το Pixel θα μου την αλλάξουν έτσι απλά...?
MultiDoc Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Αν δεν κάνω λάθος έχεις εγγύηση για: 3 Έτη Οn-Site από κατασκευαστή, 1 Bright or 6 Dark Sub-Pixels Warranty Replacement, Τηλ. 210.81.29.810 Email: [email protected] Όποτε εάν είσαι μέσα στην εγγύηση μιλά απευθείας με Dell 1
LarSon Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Ευχαριστώ MultiDoc θα μιλήσω αύριο με την DELL πέρασα σήμερα από το E-Shop και τους είπα το πρόβλημα και μου είπαν ακριβώς το ίδιο πράγμα να μιλήσω με την DELL γιατί αυτή δεν μπορούν να το στείλουν και μου έλεγε ότι άμα είναι ένα καμμένο Pixel μπορεί να μην την πάρουν πίσω......
MultiDoc Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Ας λενε.... η εγγυηση της Dell έχει σημασία τι λέει, όχι το κάθε eshop. Προχώρα πάρε τηλ την Dell Απευθείας και πες τους το και το. Ενημνέρωσε για την όποια εξέλιξη,
LarSon Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Γεια σας παιδιά...ακούστε τώρα μπέρδεμα.......παίρνω τηλέφωνο την DELL,η Dell μου λέει να τους πω τον αριθμό του προϊόντος και τον αριθμό παραγγελίας τους λέω τον αριθμό προϊόντος αλλά όταν τους είπα τον αριθμό παραγγελίας μου λέει ότι δεν θέλει τον αριθμό παραγγελίας του E-Shop,αλλά ότι θέλει άλλο αριθμό παραγγελίας....παίρνω τηλέφωνο το E-shop τους λέω να μου δώσουν τον αριθμό παραγγελίας και μου λένε να περάσω από ένα κατάστημα E-shop για τεχνική υποστήριξη,τους λέω εχθές στο E-Shop και μου είπαν να επικοινωνήσω με την Dell,και η Dell χρειάζεται αυτόν τον αριθμό για αυτό τον ζητάω.....μου λένε μισό λεπτό....και μου λένε τον αριθμό παραγγελίας του E-shop κι τους λέω αυτό θα μπορούσα να το βρω και μόνος μου και μετά λένε ότι ο κωδικός που χρειάζεται είναι πάνω στο κουτί του προϊόντος (αλλά δεν υπάρχει αυτόν ο αριθμός στο κουτί).......θα πάρω αύριο την DELL και άμα δεν μπορέσουμε να κάνουμε κάτι....θα πάω στο πλησιέστερο κατάστημα και θα απαιτήσω !!! τον κωδικό....
The_Judas Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Το e-shop κάνει παραεισαγωγές και έχει παρατηρηθεί το πρόβλημα αυτό και με άλλες αντιπροσωπείες... π.χ αν είναι αγορασμένο από Dell ΗΠΑ ίσως να μην το δέχεται η Dell europe.
LarSon Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 παιδιά που μπορώ να βρω το E-Mail της DELL ? .......
coolerman Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 παιδιά που μπορώ να βρω το E-Mail της DELL ? ....... http://www.dell.com/learn/gr/el/grdhs1/campaigns/dell-office-gr?c=gr&l=el&s=gen;~ck=mn&redirect=1
LarSon Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 http://www.dell.com/learn/gr/el/grdhs1/campaigns/dell-office-gr?c=gr&l=el&s=gen;~ck=mn&redirect=1 Ευχαριστώ.. Λοιπόν παιδιά έβγαλα άκρη,πήγα στο κατάστημα του E-Shop και τους λέω,ότι η Dell άμα δεν έχω τον αριθμό παραγγελίας δεν μπορεί να δεχτεί το προϊών...και μου λένε εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, τους λέω να μου δώσουν αυτοί τον κωδικό αλλιώς είναι σαν να μου πούλησαν ένα προϊών που δεν ισχύει η εγγύηση,περνούν τηλέφωνο στα κεντρικά και λένε ότι ο αριθμός παραγγελίας είναι πάνω στο κουτί ,αυτά που έλεγαν σε έμενα στο τηλέφωνο τα λένε και σε αυτούς....ψάχνοντας 15 λεπτά τον κωδικό ξανά περνούν στα κεντρικά και λένε πως όντως δεν υπάρχει ο κωδικός παραγγελίας και λένε να στείλουμε φωτογραφίες από ότι αυτοκόλλητο υπάρχει πάνω στο κουτί για να το ψάξουν και τα κεντρικά,περιμένω 30 λεπτά στο κατάστημα και τελικά δεν μου είπαν τον κωδικό αλλά πήραν και έστειλαν την οθόνη μόνοι τους στην Dell....πάλη καλά που βρέθηκε ένας πολύ εξυπηρετικός υπάλληλος και βοήθησε πολύ αλλιώς με τους άλλους εκεί μέσα δεν θα έβγαζα άκρη...τώρα θα δούμε άμα θα μου καλύψει το καμένο Pixel η εγγύηση.....Σας Ευχαριστώ όλους παιδιά για της άμεσες απαντήσεις σας....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα