Προς το περιεχόμενο

Street Fighter V [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και εγώ στο ξεκίνημα είμαι οπότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Σίγουρα περισσότερο αρχάριος από εσένα είμαι. Οπότε ναι, μπορούμε να κανονίσουμε κάνα sparring session. 

Δημοσ.

Εκανα μια προσπάθεια σε απλό online match μόνο και μόνο για να δω πως συμπεριφέρεται η σύνδεση. Συμπεριφέρεται άψογα γενικά. Επαιξα με Γερμανούς, Ισπανούς, Ιταλούς, Πορτογάλους και δεν βρήκα πουθενά κάποιο lag. Αυτό δίνει χαρμόσυνα μαντάτα για αργότερα που θα έχω εξοικειωθεί με τον χειρισμό. Σε αυτά τα απλά ματσάκια όλοι όσους βρήκα εκτός από έναν ήταν εντελώς άμπαλοι. Ο ένας ήταν στο επίπεδο μου και με νίκησε για πολύ λίγο. 

Δημοσ.

Παίξαμε χτες βράδυ με τον Ghost rider λίγο sparring. Με έσκισε τα πέταλα εκτός από μια φορά που παίξαμε Ken vs Ken και είδε και ο ίδιος το range issue που έχει ο ίδιος και θα πρέπει να ρισκάρεις πολύ για να κατασκευάσεις ανοίγματα. Τις υπόλοιπες 100 φορές που παίξαμε έβλεπα τα ραδίκια ανάποδα. Το παιχνίδι έχει πολύ περισσότερο βάθος από ότι φαίνεται να πιάνει κανείς στην αρχή μόνο με το μάτι πάντως. Εχεις πολύ ζουμί η μάχη του και το σύστημα μάχης. 

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν συνηθίσεις το setup σου και μπορείς να βγάζεις punish / combos, εγώ θα βλέπω τα ραδίκια ανάποδα. Κέρδιζα μόνο γιατί είχα advantage.

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
Δημοσ.

Είναι τρελός ο τύπος. Εκτός από το γεγονός ότι έχει τρομερό skin κάνει άσχημο τρολάρισμα επίσης τους αντιπάλους. Διαβάστε σχόλια από κάτω, ο συγκεκριμένος βαράει 10+ ώρες καθημερινά στο Twitch συνεχόμενα. Τι διάολο; Πως το κάνουν; 

 

Δημοσ.

Χμμμμ ενδιαφέρον leak το οποίο όμως φυσικά και δεν είναι πιστοποιήσιμο αλλά είναι σίγουρα πιστευτό. Θα έχουμε μάλλον trainsition ιστορίας προς το SFIII που χρονολογικά είναι το τελευταίο SF. Τώρα το αν θα το πάνε παραπέρα ή όχι θα φανεί. 

 

Δημοσ.

Επαιξα καμιά 20αριά ματσάκια με τον Sironoui και όπως ήταν φυσικό με έσκισε τα πέταλα. Λογικό το βρίσκω όταν στο τέλος είδα ότι η διαφορά που παίζουμε το παιχνίδι είναι περίπου 20 ώρες εγώ και περίπου 500 αυτός :P Σε κάθε περίπτωση τα αντανακλαστικά του και οι γνώσεις του για τα βασικά κομμάτια του παιχνιδιού είναι σίγουρα πάνω από τα δικά μου για να μην πω πολύ πάνω από τα δικά μου. Εχω πολλά ακόμα να μάθω. Το ευτύχημα είναι ότι όσο πάει ξεκαθαρίζει λίγο το θέμα με τα πλήκτρα. Δεν ήταν τόσο χάλια αυτή τη φορά όσο ήταν τις πρώτες ώρες που δεν ήξερα τι πατούσα και τι θα γινόταν. Τώρα κάπως κάτι γίνεται αλλά ακόμα όχι 100% ξεκάθαρα καθώς το muscle memory δεν το διαγράφεις έτσι απλά. 

Από εκεί και έπειτα έχω αντιληφθεί ορισμένα μεγάλα κενά στην άμυνα μου με πρώτο πρώτο το side switch με τα cross up και δεύτερον την αντίδραση μετά από hard knock down όπου εκεί ο επιτηθέμενος έχει πλήρης πλεονέκτημα σε frames πλην wake-up attack. Καθιστά την αντεπίθεση πάρα πολύ δύσκολη. Πρέπει να κάνω κάποιου είδους πρόγραμμα για το πως να παίξω. Πρώτα πρέπει να βρω έναν χαρακτήρα και να ασχοληθώ μόνο μαζί του καθαρά για λόγους εκπαίδευσης και μάλλον καταλήγω στον Urien και 2 βασικούς λόγους. Πρώτον γιατί είναι γαμάτος σαν χαρακτήρας και δεύτερον γιατί έχει κινήσεις και για circle και για charge όπως και νορμάλ κινήσεις που έχουν delay οπότε μαθαίνεις να ασχολείσαι και με τα δυο παρά το γεγονός ότι πρόκειται για πιο advanced χαρακτήρα. Θέλει τρελά skills και timing για να τον παίξεις σωστά. 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Η μάχη των νίτζα. Πραγματικά τρομερός αγώνας. Νταξ, δεν θα φτάσω ποτέ σε τέτοιο επίπεδο χρήσης του Zeku (ή οποιουδήποτε άλλου εδώ που τα λέμε) αλλά θα ήθελα σίγουρα να μπορώ να παίζω με τέτοιο τρόπο τις 2 μορφές του. 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Πάντως λίγο λίγο αρχίζουν σπάνε τα δάχτυλα και βγαίνουν ευκολότερα κινήσεις καθώς και τα αντανακλαστικά αρχίζουν να βελτιώνονται. Σιγά σιγά όμως. Καταρχήν έχω να πω ότι το dojo είναι εξαιρετικό. Τόσο με τα trials όσο και το free training έχει μια μουσική, έναν ρυθμό και τα ηχητικά εφέ που σε βοηθάνε απίστευτα στο timing. Βολεύει βέβαια ότι το χρονικό περιθώριο είναι πιο ανοιχτό αυτή τη φορά αλλά δεν το λες ότι είναι εύκολο. Το παιχνίδι είναι έτσι σχεδιασμένο που σου δίνει την ευκαιρία να μπορέσεις να αναγνωρίσεις κάποιες καταστάσεις και να αλλάξεις το input σε κάτι άλλο και όχι απλά να έχεις την ίδια και την ίδια λύση σε κάθε κατάσταση. Εκεί έγκειται και το στρατηγικό του πράγματος δεδομένου ότι θα πρέπει να σκεφτείς διάφορες τακτικές για χώσιμο του αντιπάλου στη γωνία ή να προκαλέσεις απλά περισσότερο damage ή/και να βρεθείς σε frame advantage. 

Οχι παιδιά θα το πω, όσο πιο skill based και να ήταν το SFIV το σύνολο και το πακέτο skill-strategy-controls που δίνει το SFV είναι σε διαφορετικό και κατά την ταπεινή μου άποψη πολύ περισσότερο διασκεδαστικό και σωστά δομημένο. 

 

Δημοσ.

Χα κουφάλες, τα κατάφερα. Μπόρεσα και έκανα το crush counter combo του Urien (ξέρετε, αυτό που μετά τη σφαλιάρα σε πετάει καθρέφτη από πίσω και γίνεσαι φλιπεράκι) σε περιβάλλον μάχης. Με έβγαλε την Παναγία και κόντεψα να στραμπουλίξω μερικά δάχτυλα αλλά τα κατάφερα. Επίσης ο Urien είναι ο τρίτος χαρακτήρας που καταφέρνω και ολοκληρώνω όλα τα trials του για τα combo (Ryu και Ken οι άλλοι δυο). Τώρα από εδώ και πέρα θα πρέπει να πέσει προπόνηση με άλλους παίκτες για να μπει σε λειτουργία punish το συγκεκριμένο combo. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...