goldtrix Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Καλησπερα!εχει εναν μηνα περιπου που εστειλα την καρτα μου στο καταστημα που την αγορασα με αιτημα την αντικατασταση της ή να μου επιστρεψουν τα χρηματα μου. Τους εξηγησα επακριβως τα προβληματα που εμφανιζε. Υστερα απο αρκετη αναμονη,σημερα μου εστειλαν το παρακατω email. Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι το αιτημα μου δεν μπορει να 'καλυφθει' απο την εγγυηση κ μου φαινεται περιεργο... Αν καποιος καταλαβαινει κατι παραπανω ας μου πει για να ξερω απο δω κ περα τι πρεπει να κανω. Ευχαριστω εξ αρχης Η καρτα ειναι η asus r9 280x και το καταστημα το mindfactory We hereby acknowledge receipt of your complaint. Your complaint was no evidence of the existence of a warranty claim. We therefore deny the existence of a warranty claim. Without admitting liability and in a gesture of goodwill we have therefore forwarded your complaint to the processing of our suppliers. Since the further processing of your complaint is made by the suppliers, we can help you to the processing time not specified. Once the item is on its way back to you, you will be informed by us via email. We therefore ask you kindly for your patience and thank you for your Patience.
Ailuros Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Για να σου δώσει κάποιος μια λογική απάντηση θα πρέπει να ξέρει ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα που είχες με την κάρτα γραφικών για να ζητήσεις αντικατάσταση.
goldtrix Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Ναι πανω στην βιασυνη μου ξεχασα να αναφερω τι προβλημα εχει. Μετα απο 1 μηνα χρησης περιπου αρχισε να παραμορφωνεται η εικονα κ να τα δειχνει ολα σαν αγκαθια σκατζοχοιρου, μετα απο λιγο καιρο αρχισε να βγαζει μπλε οθονη στα καλα καθουμενα κ αλλες φορες να παγωνει. Εκει δεν αντεξα και επικοινωνησα με το καταστημα για να μου επιστρεψουν τα χρηματα μου ή να μου δωσουν καποια αλλη..οχι το ιδιο μοντελο ομως γιατι απ οσο εψαξα η συγκεκριμενη σειρα λενε οτι ειναι ελλατωματικη. Ετσι και την εστειλα με ολα τα απαραιτητα εγγραφα που μου ζητησανε κ σημερα ελαβα αυτο το email.
forgotten Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 ουσιαστικα το καταστημα λεει οτι την εγγυηση την παρεχει ο κατασκευαστης και οχι αυτοι
3DJIN Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2014 και οτι προωθησανε το αιτημα του στον κατασκευαστη για αντικατασταση,αρα ολα οκ.Βεβαια μαλλον παρομοια θα σου στειλουν.
Aggeluska Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Καλησπερα!εχει εναν μηνα περιπου που εστειλα την καρτα μου στο καταστημα που την αγορασα με αιτημα την αντικατασταση της ή να μου επιστρεψουν τα χρηματα μου. Τους εξηγησα επακριβως τα προβληματα που εμφανιζε. Υστερα απο αρκετη αναμονη,σημερα μου εστειλαν το παρακατω email. Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι το αιτημα μου δεν μπορει να 'καλυφθει' απο την εγγυηση κ μου φαινεται περιεργο... Αν καποιος καταλαβαινει κατι παραπανω ας μου πει για να ξερω απο δω κ περα τι πρεπει να κανω. Ευχαριστω εξ αρχης Η καρτα ειναι η asus r9 280x και το καταστημα το mindfactory We hereby acknowledge receipt of your complaint. Your complaint was no evidence of the existence of a warranty claim. We therefore deny the existence of a warranty claim. Without admitting liability and in a gesture of goodwill we have therefore forwarded your complaint to the processing of our suppliers. Since the further processing of your complaint is made by the suppliers, we can help you to the processing time not specified. Once the item is on its way back to you, you will be informed by us via email. We therefore ask you kindly for your patience and thank you for your Patience. Καλησπερα φιλε μου , εγω μενω γερμανια τα τελευταια 3 χρονια και παραγγειλα πριν 2 Βδομαδες ολα τα κομματια απο το πισι μου απο το MindFactory.Επειδη ηταν η πρωτη μου παραγγελια απο online καταστημα που εκανα στην Γερμανια (εκτος Αμαζον που ειναι αξιοπιστο) και επειδη μου ειχε κανει πολυ εντυπωση που ειχε τις φτηνοτερες τιμες τις αγορας , ημουν στην αρχη επιφυλακτικος . Τελικα τα παραγγειλα ολα απο κει και ολα μου ηρθαν σε μια μερα . Εκανα εγω ενα λαθος με το τροφοδοτικο , πηρα ενα με λιγοτερα Βάτ απο οτι χρειαζομουν και το επεστρεψα πισω και μου δωσανε τα λεφτα μου πισω κατευθιαν μεσα σε 2 μερες , και αγορασα αλλο μετα και μου ηρθε επεισης σε μια μερα . Τωρα σχετικα με το θεμα σου , αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι οτι σου λενε οτι ειναι θεμα τις αντιπρωσοπιας να στο αλλαξει και οτι θα σε βοηθησει το Mindfactory γινοντας ο μεσολαβιτης μεταξυ εσου και της εταιριας. Απλα θα παρει χρονο .. Κατι λιγο ασχετο , λογο Χριστουγεννων στην σελιδα του Mindfactory υπαρχει το AdventKalendar στο οποιο καθε μερα δημοοσιευουν καποια προιοντα στα οποια μπορεις να παρεις μερος να τα κερδισεις σε κληρωση. Οποιος θελει μπορει να δοκιμασει την τυχη του .
chris cs Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2014 Η καρτα ειχε θεμα με artifacts,chrash με μπλε οθονη κτλπ,με λιγα λογια μαπα το καρπουζι οπως κ πολλες αλλες ρ9 280χ.....η καρτα στο μαγαζι εχει 1 μηνα περιπου κ δεν ξερω ποσο θα παει ακομα...εχω ζητησει επιστροφη χρηματων.ευχαριστω!
3DJIN Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 κατσε φιλε γιατι μας μπερδεψες,το θεμα ειναι αλλου εκτος αν εχεις δυο λογαριασμους... Το mindfactory αργει γενικα,ακομη και σε απλες αγορες και αποστολη ,τωρα πρπει να περιμενει και τον αντιπροσωπο-προμηθετυτη.
EddieObscurant Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 επειδή δεν έχω αγοράσει απο mindfactory αλλα το είχα σε εκτιμηση και υπ'οψην για μελλοντικές αγορές ήθελα να ρωτήσω οσουν εχουν εμπειρία, σε περίπτωση που χρειαστουμε rma δεν αναλαμβάνει αυτό τον έλεγχο για το αν το δικαιούμαστε ή οχι οσον αφορα πραγματα υπολογιστή (ssd, vga, κλπ). Τα στέλνει πάντα στην αντιπροσωπία? Το να περιμένω μια βδομάδα ειναι οκ, να περιμένω 1 μήνα όμως όχι. Μιλάω πάντα για τον κανόνα, όχι για την εξαιρεση.
Aggeluska Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2014 <p>επειδή δεν έχω αγοράσει απο mindfactory αλλα το είχα σε εκτιμηση και υπ'οψην για μελλοντικές αγορές ήθελα να ρωτήσω οσουν εχουν εμπειρία, σε περίπτωση που χρειαστουμε rma δεν αναλαμβάνει αυτό τον έλεγχο για το αν το δικαιούμαστε ή οχι οσον αφορα πραγματα υπολογιστή (ssd, vga, κλπ). Τα στέλνει πάντα στην αντιπροσωπία? Το να περιμένω μια βδομάδα ειναι οκ, να περιμένω 1 μήνα όμως όχι. Μιλάω πάντα για τον κανόνα, όχι για την εξαιρεση.</p> Φανταζομαι καπου στην σελιδα τους θα εξηγουν τι γινετε σε τετοιες περιπτωσεις
chris cs Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2014 κατσε φιλε γιατι μας μπερδεψες,το θεμα ειναι αλλου εκτος αν εχεις δυο λογαριασμους... Το mindfactory αργει γενικα,ακομη και σε απλες αγορες και αποστολη ,τωρα πρπει να περιμενει και τον αντιπροσωπο-προμηθετυτη. ειχα φαει μπαν κ ετσι εβαλα απο αλλου το θεμα!σορρυ κ ολας που παρελειψα να το αναφερω.
chris cs Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 εχθες εστειλα κ αλλο e-mail κ τους ρωτησα τι γινεται με την καρτα μου,η απαντηση τους ηταν αυτη: your device is beeing proceede by the manufacturer. This will take some time. We will contact you, as soon as we have further Information. ποσο αλλο υπομονη να κανω,γιατι αργει τοσο πολυ?φταιει οντως η asus η με κοροιδευει το καταστημα?η καρτα εφυγε απο δω 3-11-14 κ την ειχαν στα χερια τους 10-11-14.... τι αλλο να κανω?
Ailuros Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 ειχα φαει μπαν κ ετσι εβαλα απο αλλου το θεμα!σορρυ κ ολας που παρελειψα να το αναφερω. Θέλεις να μου πεις ότι έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς ταυτόχρονα; 1
chris cs Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2014 Θέλεις να μου πεις ότι έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς ταυτόχρονα; δεν υπαρχει λογος φιλε μου να εχω 2 λογαριασμους απλα αυτος που εβαλε το θεμα ειναι φιλος κ μου εκανε εξυπηρετηση...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα