nigger123 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Γεια σας. Εχω ενα daewoo lanos του 2002 την εκδοση xtreme(1349cc, 90 hp) το οποίο έχει ενα τεράστιο προβλημα, καιει ΠΟΛΥ. Δεν ξέρω αν ειναι ετσι φτιαγμένο το μοντελο η το συγκεκριμενο το δικο μου εχει προβληματα. Θεωριτικα καιει 11,5λτ/100χλμ(εντος) και 6,5λτ/100χλμ(εκτος) το οποίο ειναι πολυ αλλα το δικο μου (με normal οδηγηση) με ενα 20αρικο βενζίνη(13,5 λιτρα) δεν βγαζει ουτε 100 χλμ μεσα στην πολη, ειδικά αν κολίσω σε κίνηση δεν βγαζει ούτε 70. Εκανα πριν ενα μήνα το μεγάλο service (στις 100.000 χλμ) και το αυτοκινιτο δεν εχει παρουσιασει ποτε κανενα ιδιετερο προβλημα. Καμια ιδεα για το τι μπορει να φτεει ? Ευχαριστω.
Joshua21 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Η εργοστασιακή έκδοση του συγκεκριμένου lanos έχει μόλις 75 άλογα, το xtreme που έχει 90 είναι βελτιωμένο από την αντιπροσωπεία με άλλη εξάτμιση και πείραγμα στον εγκέφαλο. Και φυσικά όπως πάντα με τέτοια "πειράγματα" έχεις μικρό όφελος στην απόδοση και αρκετά μεγάλη αύξηση στην κατανάλωση. Τα 13,5 και βάλε λίτρα/100χλμ φυσιολογικά μου φαίνονται, οι 4 τροχοί το είχαν μετρήσει στα 11,4 λίτρα/100 χλμ σε μικτή χρήση. 2
nigger123 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Μήπως ξερεις αμα γινετε να φυγουν ολα αυτα τα πειράγματα? Επισης εχω ενα mazda 323 sedan του 1991, 1300cc, ακουνιτο εδω και 2 χρονια, ειναι σε πολυ καλη κατασταση μονο 100.000 χλμ και πριν απο μενα το ειχε ενας γερος( απ αυτους που προσεχουν πολυ τα αμαξια τους ). Υπαρχει περιπτωση καποιος να ξερει ποση καταναλωση εχει αυτο? Αξιζει να αντικαταστησω το daewoo για αυτο? Εγω ειμαι νεος οδηγος 18 χρονων, και το αυτοκινιτο το βλεπω απλα σαν μια ευκολια στην μετακινηση, δεν με ενδιαφερουν οι επιδωσεις, απλα να πηγαινω γρηγορα και ξεκουραστα εκει που θελω αν σκεφτειται οτι μεχρι τωρα πηγαινα παντου με τα ποδια.
Joshua21 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Από όσο ξέρω του έβαζαν παράλληλο εγκεφαλάκι, οπότε πρέπει να το ξηλώσεις και να αντικαταστήσεις όλη την εξάτμιση από το χταπόδι ως το τελικό. Γενικότερα όμως το συγκεκριμένο δεν είναι και από τα πιο οικονομικά σε καύσιμο, οι 4τροχοί πάλι στο απλό(75ps) είχαν μετρήσει 10,5 λίτρα ανά 100 χλμ σε μικτή χρήση επίσης. Όσο για το 323, σίγουρα είναι πιο οικονομικό. Αν περιμένεις όμως από τα 13,5 λίτρα να πέσεις με το mazda πχ στα 10, απλά ξέχνα το. Αν θέλεις να έχεις σοβαρή διαφορά στην κατανάλωση, τότε πρέπει να το αλλάξεις με κάτι μικρότερο/ελαφρύτερο, με λιγότερα κυβικά και νεώτερης τεχνολογίας. Και φυσικά να προσπαθήσεις να οδηγείς πιο οικονομικά
elvisjedi Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 το mazda 323 1,3 που εχεις καιει 6,5-7 λιτρα μικτη καταναλωση (μπορει και λιγοτερο με συγκρατημενη οδηγηση) οπως και να εχει ειναι πολυ πιο οικοκονομικο απο το daewoo. επισης δεν ισχυει σε καμια περιπτωση το οτι το πιο καινουριο αυτοκινητο ειναι πιο οικονομικο και σε καυσιμο και σε συντηρηση. για παραδειγμα εγω εχω swift 1,3 του 1993, μου καιει 5,5-6λιτρα στα 100χλμ ενα καινουριο swift 1.3 δεν την καταφερνει αυτη την καταναλωση με τιποτα 1
Joshua21 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 το mazda 323 1,3 που εχεις καιει 6,5-7 λιτρα μικτη καταναλωση (μπορει και λιγοτερο με συγκρατημενη οδηγηση) οπως και να εχει ειναι πολυ πιο οικοκονομικο απο το daewoo. επισης δεν ισχυει σε καμια περιπτωση το οτι το πιο καινουριο αυτοκινητο ειναι πιο οικονομικο και σε καυσιμο και σε συντηρηση. για παραδειγμα εγω εχω swift 1,3 του 1993, μου καιει 5,5-6λιτρα στα 100χλμ ενα καινουριο swift 1.3 δεν την καταφερνει αυτη την καταναλωση με τιποτα Κάθε οδηγός οδηγεί με τον δικό του τρόπο, και συνήθως σε διαφορετικές συνθήκες. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης θα παραπέμψω πάλι στις δοκιμές που έκαναν οι 4τροχοί, το 323 1,3 τους έκαψε 9,2L/100km πάλι σε μικτή χρήση. Το swift σαν το δικό σου τους έκαψε 7,91 λίτρα. Όσο για το ότι το πιο καινούργιο αυτοκίνητο δεν είναι απαραίτητα πιο οικονομικό σε κατανάλωση συμφωνώ, ειδικά αν μιλάμε για περίπτώσεις όπως το καινούργιο swift που είναι τουλάχιστον 250 κιλά βαρύτερο από το δικό σου. Η δική μου πρόταση όμως δεν αφορούσε μόνο πιο καινούργιο αυτοκίνητο...
Thanos1972 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 σιγουρα το lanos θα ειναι πιο οικονομικο απο το mazda σε διαδρομες εκτος πολεως με σταθερη ταχυτητα γιατι εχει αρκετα μακριες σχεσεις στο κιβωτιο.
Joshua21 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 σιγουρα το lanos θα ειναι πιο οικονομικο απο το mazda σε διαδρομες εκτος πολεως με σταθερη ταχυτητα γιατι εχει αρκετα μακριες σχεσεις στο κιβωτιο. Θάνο τα γιαπωνέζικα είναι συνήθως αυτά που έχουν μακριές σχέσεις, το lanos μια και δανείζεται τα μηχανικά μέρη από την opel εικάζω πως θα έχει σχετικά κοντές όπως τα περισσότερα opel. Στην κίνηση μέσα στην πόλη όμως οι μακριές σχέσεις φέρνουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα, μεγαλύτερη κατανάλωση.
Thanos1972 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 το ειχε ο ξαδερφος μου το lanos το 1300 και το θυμαμαι οτι εχει μακριες σχεσεις και θελει γκαζι. οσον αφορα την καταναλωση για μεσα στην πολη,το ιδιο πραγμα λεμε εαν διαβασεις πιο πανω.γιατι πολυ απλα ειπα οτι θα εχει καλυτερη καταναλωση εκτος πολεως λογω σχεσεων.
Joshua21 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 το ειχε ο ξαδερφος μου το lanos το 1300 και το θυμαμαι οτι εχει μακριες σχεσεις και θελει γκαζι. οσον αφορα την καταναλωση για μεσα στην πολη,το ιδιο πραγμα λεμε εαν διαβασεις πιο πανω.γιατι πολυ απλα ειπα οτι θα εχει καλυτερη καταναλωση εκτος πολεως λογω σχεσεων. Τότε ξέρεις περισσότερα από εμένα για το lanos, δεν έχω οδηγήσει ποτέ τέτοιο. Έχω οδηγήσει όμως το mazda, και ξέρω από πρώτο χέρι πως έχει σχετικά μακριές σχέσεις. Ακόμα και στο ταξίδι πιστεύω πως το mazda θα καίει λιγότερο, εκεί είναι η διαφορά μας. Όσο για τις επιπτώσεις γενικότερα των μακριών σχέσεων, συμφωνούμε απόλυτα
NickTG Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Θάνο τα γιαπωνέζικα είναι συνήθως αυτά που έχουν μακριές σχέσεις, Όσα γιαπωνέζικα πάντως έχουν περάσει από τα χέρια μου έχουν κοντό κιβώτιο. Η corolla του αδερφού μου για παράδειγμα πιάνει τελική στο κόφτη της 5ης σχεδόν.
Joshua21 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Όσα γιαπωνέζικα πάντως έχουν περάσει από τα χέρια μου έχουν κοντό κιβώτιο. Η corolla του αδερφού μου για παράδειγμα πιάνει τελική στο κόφτη της 5ης σχεδόν. Περίεργο μου φαίνεται, για ποιο corolla μιλάς? TS ή G6 μήπως? Επίσης στα πόσα χαω πιάνει κόφτη, και ο κόφτης αυτός είναι στροφών ή τελικής ταχύτητας? Για να έχουμε μέτρο σύγκρισης, εγώ προσωπικά θεωρώ θεόμακρο το σασμάν πχ του nissan almera 1.5(90ps). Η τελική που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι 177, αλλά ο κόφτης στροφών με 5η έρχεται θεωρητικά κάπου στα 240 κοντέρ! Αντίθετα θεωρώ θεόκοντο το σασμάν του opel astra 1.4 ecotec(90ps επίσης). Η τελική που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι 180, αλλά έπιασα κόφτη στροφών με 5η στα 202 κοντέρ!
NickTG Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2014 Corolla 1.6 2006 μοντέλο. Με 5η στις 1000 στροφές έχει περίπου 31χλμ/ώρα. Το RAV4 του 2004 που έχουμε στην ίδια περίπτωση έχει περίπου 35χλμ/ώρα που και πάλι είναι σχετικά κοντό. Βέβαια έχει σημασία και με τι το συγκρίνεις όπως λες και εσύ. Το Almera όντως από ότι βλέπω έχει περίπου 40χλμ/ώρα στις 1000 στροφές με 5η. Το περίμενα πιο κοντό. 1
Joshua21 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2014 Corolla 1.6 2006 μοντέλο. Με 5η στις 1000 στροφές έχει περίπου 31χλμ/ώρα. Το RAV4 του 2004 που έχουμε στην ίδια περίπτωση έχει περίπου 35χλμ/ώρα που και πάλι είναι σχετικά κοντό. Βέβαια έχει σημασία και με τι το συγκρίνεις όπως λες και εσύ. Το Almera όντως από ότι βλέπω έχει περίπου 40χλμ/ώρα στις 1000 στροφές με 5η. Το περίμενα πιο κοντό. Το Corolla 1,4 λογικά πρέπει να έχει πιό μακριά 5η από το 1,6. Κατά κανόνα ένα μικρομεσαίo με μοτέρ 1600cc έχει πιο κοντή 5η από ότι το ίδιο με 1400cc, τουλάχιστον στα Nissan αυτό ισχύει. Δες πχ διαφορές 1,4 με 1,6 στο παλιότερο Almera: Σχέσεις/Ταχύτητα (στις 1000 σ.α.λ.) 1η 3,333:1 / 7,5 χλμ./ώρα 3,063:1 / 8,3 χλμ./ώρα 2η 1,955:1 / 12,9 χλμ./ώρα 1,829:1 / 14,0 χλμ./ώρα 3η 1,286:1 / 19,5 χλμ./ώρα 1,286:1 / 19,8 χλμ./ώρα 4η 0,902:1 / 27,9 χλμ./ώρα 0,975:1 / 26,1 χλμ./ώρα 5η 0,733:1 / 34,3 χλμ./ώρα 0,810:1 / 31,5 χλμ./ώρα Όσο για το RAV4, λογικό είναι να έχει κοντύτερες σχέσεις από ένα αντίστοιχο δίλιτρο επιβατικό μιας και είναι SUV.
gia_nnis Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2014 Γεια σας. Εχω ενα daewoo lanos του 2002 την εκδοση xtreme(1349cc, 90 hp) το οποίο έχει ενα τεράστιο προβλημα, καιει ΠΟΛΥ. Δεν ξέρω αν ειναι ετσι φτιαγμένο το μοντελο η το συγκεκριμενο το δικο μου εχει προβληματα. Θεωριτικα καιει 11,5λτ/100χλμ(εντος) και 6,5λτ/100χλμ(εκτος) το οποίο ειναι πολυ αλλα το δικο μου (με normal οδηγηση) με ενα 20αρικο βενζίνη(13,5 λιτρα) δεν βγαζει ουτε 100 χλμ μεσα στην πολη, ειδικά αν κολίσω σε κίνηση δεν βγαζει ούτε 70. Εκανα πριν ενα μήνα το μεγάλο service (στις 100.000 χλμ) και το αυτοκινιτο δεν εχει παρουσιασει ποτε κανενα ιδιετερο προβλημα. Καμια ιδεα για το τι μπορει να φτεει ? Ευχαριστω. Το αυτοκινητο το ξερω.. Καιει πολυ βενζινη.. Δεν τραβαει απο τα χαμηλα.. στα υψηλα εχεις πιο καθαρο γκαζι(καιει ακομα περισσοτερο) αλλα και εκει υστερει για 1349cc.. στις 3200 με 3500στρ μπερδευει γιατι παρεμβαινει το εγκεφαλακι. Το καλοκαιρι με a/c οχι δεν παει απλα δεν μπορει να ξεκινησει..!!! Εγω στην πιο οικονομικη μου οδηγηση με νεκρες,ομαλο ξεκινημα και παντα στο φασμα της ροπης του(μονο που δεν κατεβηκα να σπρωξω) κατεβηκε στα 9.6λ!!!! Το αμαξι φοραει πανω παλιας τεχνολογιας κινητηρα(του kadett) και η daewoo για να εχει περισσοτερο κερδος, του εχει βαλει πανω ηλεκτρονικα no name(κινεζικα) πχ ο map δεν γραφει πανω τιποτα(Κινα). Μολις εβαλα opel αμεσως-αμεσως ειδα μια χ διαφορα στην αποκριση του γκαζιου!!! Eπισης το extreme φοραει πανω μεγαλυτερα μπεκ(ψεκαζουν περισσοτερη βενζινη) τη στιγμη που ο κινητηρας δεν εχει την εξελιξη για την αξιοποιηση της.. Επισης θελουν πιο νωρις αλλαγη τα μπουζοκαλωδια.. Προτεινω οσοι εχουν την εκδοση extreme 90hp(ανυπαρκτα-βενζινοβορα) να βαλουν τα κανονικα μπεκ που φοραει αυτος ο κινητηρας,να αφαιρεθει το εγκεφαλακι και να αλλαξουν τον map(που ειναι μαπα) και να βαλουν opel. Το χταποδι να το αφησουν(βοηθαει σε ολο το φασμα των στροφων) Αυτα για να πεσει η καταναλωση απο τα 11 με 12 λιτρα του extreme στα 8.5 με 9.5λ και να πηγαινει καλυτερα.. Για μετατροπη δεν ξερω αν μπαινει ο 1.2 του corsa γιατι αυτη που μπηκαν σε αυτη τη διαδικασια του εχουν βαλει τον 1.6 vectra και 2.0 calibra. Το daewoo lanos extreme 90hp ηταν εμπορικο τρικ για να πουλησει περισσοτερο η daewoo κοινος απατη!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα