Προς το περιεχόμενο

Logitech RMA


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα επικοινωνήσει με το support της Logitech μέσω του site της για ένα πρόβλημα με το mouse, και εν τέλει μου είπαν πως δεν διορθώνεται και πως θα μου αποστείλουν νέο σύντομα μαζί με tracking.

 

Απλά από περιέργεια γιατί προς το παρόν είμαι με προβληματικό ποντίκι και θέλω να δω πόσο περίπου θα πάρει να μου έρθει, γνωρίζετε από ποια χώρα αποστέλλεται και με τι τρόπο συνήθως; Αν είναι πχ να πάρει κάνα μήνα, να προσπαθήσω να βρω κάνα προσωρινό να την παλέψω έως τότε.

 

Πάντως πολλά μπράβο για το Support τους. Γνωστό ήταν αλλά προσωπικά δεν μου είχε χρειαστεί έως τώρα.

Δημοσ.

Ποιο μηνα, σε λιγοτερο απο 5 μερες ηταν εδω.
Ή απο Αμστερνταμ ηταν ή απο Γερμανια, δεν θυμαμαι.
Πρεπει να ηταν DHL. UPS ηταν.

Δημοσ.

Ποιο μηνα, σε λιγοτερο απο 5 μερες ηταν εδω.

Ή απο Αμστερνταμ ηταν ή απο Γερμανια, δεν θυμαμαι.

Πρεπει να ηταν DHL. UPS ηταν.

 

Τέλεια, ευχαριστώ.

Δημοσ.

απο ολλανδία έρχονται και λογικά θα παραλάβεις απο γενική ταχυδρομική(συνεργάτης ups)

ζήτησε να σου δώσουν το track number(αν δεν φαίνεται κάπου στην συνομιλία σου)

  • Like 1
Δημοσ.

 αναφέρουν (σε αυτοματοποιημένο μήνυμα) οτι θα με ενημερώσουν με το tracking όταν αποσταλεί το replacement.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...