guido Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Είχα επικοινωνήσει με το support της Logitech μέσω του site της για ένα πρόβλημα με το mouse, και εν τέλει μου είπαν πως δεν διορθώνεται και πως θα μου αποστείλουν νέο σύντομα μαζί με tracking. Απλά από περιέργεια γιατί προς το παρόν είμαι με προβληματικό ποντίκι και θέλω να δω πόσο περίπου θα πάρει να μου έρθει, γνωρίζετε από ποια χώρα αποστέλλεται και με τι τρόπο συνήθως; Αν είναι πχ να πάρει κάνα μήνα, να προσπαθήσω να βρω κάνα προσωρινό να την παλέψω έως τότε. Πάντως πολλά μπράβο για το Support τους. Γνωστό ήταν αλλά προσωπικά δεν μου είχε χρειαστεί έως τώρα.
sistah Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Ποιο μηνα, σε λιγοτερο απο 5 μερες ηταν εδω.Ή απο Αμστερνταμ ηταν ή απο Γερμανια, δεν θυμαμαι.Πρεπει να ηταν DHL. UPS ηταν.
guido Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Ποιο μηνα, σε λιγοτερο απο 5 μερες ηταν εδω. Ή απο Αμστερνταμ ηταν ή απο Γερμανια, δεν θυμαμαι. Πρεπει να ηταν DHL. UPS ηταν. Τέλεια, ευχαριστώ.
sistah Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Για την ακριβεια, 6 μερες εκανε τωρα που ειδα το mail, αλλα μεσολαβησε σ/κ.Οποτε ανετα και λιγοτερο. 1
coolerman Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 απο ολλανδία έρχονται και λογικά θα παραλάβεις απο γενική ταχυδρομική(συνεργάτης ups) ζήτησε να σου δώσουν το track number(αν δεν φαίνεται κάπου στην συνομιλία σου) 1
guido Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2014 αναφέρουν (σε αυτοματοποιημένο μήνυμα) οτι θα με ενημερώσουν με το tracking όταν αποσταλεί το replacement. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα