defacer Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2014 Τα ζώα του αντιεξουσιαστικού χώρου όμως - που λες ότι γνωρίζεις - δεν έχουν θεσμικό ρόλο απέναντι στην κοινωνία. Οι μπάτσοι έχουν. Ξεχνιέσαι στην σύγκρισή σου... - "Και ο Τάκης και ο Μάκης τα λένε τα ψεματάκια τους..." - "Ναι, αλλά μη ξεχνάς ότι ο Μάκης φοράει πουκάμισο." Και το ότι οι μπάτσοι έχουν θεσμικό ρόλο τι ακριβώς σχέση έχει με το αν είναι άνθρωποι ή όχι όπως είπες; Ή γενικά ποιά σχέση έχει με το οτιδήποτε είπαμε οι δυο μας μέχρι τώρα; Φυσικά και δε θα τους κρίνω με τα ίδια στάνταρ (και αν μου επιτρέπεις κακό δικό τους, το να λες ότι είσαι δικαιολογημένος να κάνεις μπάχαλα επειδή δεν έχεις θεσμικό ρόλο είναι σα να λες ότι θέλεις να απαλλαχθείς λόγω βλακείας). Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την κουβέντα. Δεν περιμένω απάντηση φυσικά. Ξέρω, πού και πού λέμε καμιά μαλακία να περάσει η ώρα.
caution Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2014 - "Και ο Τάκης και ο Μάκης τα λένε τα ψεματάκια τους..." - "Ναι, αλλά μη ξεχνάς ότι ο Μάκης φοράει πουκάμισο." Και το ότι οι μπάτσοι έχουν θεσμικό ρόλο τι ακριβώς σχέση έχει με το αν είναι άνθρωποι ή όχι όπως είπες; Ή γενικά ποιά σχέση έχει με το οτιδήποτε είπαμε οι δυο μας μέχρι τώρα; Φυσικά και δε θα τους κρίνω με τα ίδια στάνταρ (και αν μου επιτρέπεις κακό δικό τους, το να λες ότι είσαι δικαιολογημένος να κάνεις μπάχαλα επειδή δεν έχεις θεσμικό ρόλο είναι σα να λες ότι θέλεις να απαλλαχθείς λόγω βλακείας). Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την κουβέντα. Δεν περιμένω απάντηση φυσικά. Ξέρω, πού και πού λέμε καμιά μαλακία να περάσει η ώρα. Όπως είπα και παραπάνω τα κόμπλεξ του στυλ acab φτου φτου μακριά απο μας. Υπάρχουν ζώα αστυνομικοί όπως υπάρχουν και ζώα του αντιεξουσιαστικού χώρου. Προσωπικά από ίδια εμπειρία πιστεύω πως το ποσοστό ζώων ανάμεσα στους δεύτερους είναι μεγαλύτερο. Μου φάνηκε ότι ακριβώς με τα ίδια στανταρς τους κρίνεις - από την προηγούμενη διατύπωσή σου. Το "όπως" σου, αυτό ακριβώς σημαίνει. Επίσης δεν είσαι διορατικός σε σχέση με την ύπαρξη απάντησης. Στις μαλακίες πάντως, μέσα έπεσες! Και μιλώντας για μαλακίες, ΥΓ: Όλοι οι μπάτσοι είναι γουρούνια αλλά μην ακούσω κανέναν να λέει τίποτα για Αλβανούς ή μαύρους γιατί έχει πρόβλημα στον εγκέφαλο ε; Αυτό είναι φλου παραλληλισμός για ρατσισμό; Μαύρος γεννιέσαι και αν κάποιος σε κρίνει με βάση το χρώμα σου, αυτό είναι ρατσισμός. Αλβανός γεννιέσαι και αν κάποιος σε κρίνει με βάση το που έτυχε να γεννηθείς, αυτό είναι ρατσισμός. Μπάτσος επιλέγεις να γίνεις και αν κάποιος σε κρίνει για τις επιλογές σου, αυτό είναι είναι ορθολογισμός. 3
krom271 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Υπαρχει μια διαφορα αναμεσα σε αστυνομικους και αντιεξουσιαστες. Αναμεσα στους αστυνομικους υπαρχουν και καποια ζωα. Αναμεσα στους αντιεξουσιαστες δυσκολα να βρεις ανθρωπο...
Silverage Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Τελικά καταλάβαμε γιατί σε ψάχνανε. Φτάει η παρέα σου, το οτι ντύνεσαι σα λέτσος και το οτι έχεις ιστορικό τσαμπουκαλή. Αν ντύνεσαι κάπως έτσι και εγω σε θεωρώ ύποπτο για όλα.
caution Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Πάντως ότι είναι νομικά ά ν ε τ ο ι στο να σε ψάξουν, δεν συζητιέται. Εδώ και μερικά χρόνια είναι ανετότατοι και να σε προσάγουν χωρίς κατηγορία. Τρομονόμος. Από εκεί και πέρα τα "είναι δίκαιο αυτό;" ανάγονται στην σφαίρα των ορισμών του δίκαιος/νόμιμος και τα συναφή...
akis_fc Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Χωρίς να έχω διαβάσει όλο το θέμα ζητώ συγγνώμη για κάποιες υπερκαλύψεις, θέλω για αρχή να παραθέσω κάποια στοιχεία καθώς διάβασα πράγματα ας πούμε σε λάθος βάση. Καθώς μιλάμε για Αστυνομικούς ελέγχους (μέρος του οποίου είναι ή ενδέχεται να είναι ο σωματικός έλεγχος), αυτοί προβλέπονται κυρίως στο ΠΔ 141/1991 και πιο συγκεκριμένα στο αρ. 74 παράγραφο 15. Εκεί αυτό που περιγράφεται με πιο νομικούς κυρίως όρους αλλά δεν έχει περιγραφεί αντικειμενικά είτε από νομοθέτη(κράτος) είτε από νομολογία(δικαστήρια) είναι η έννοια του υπόπτου. Η έννοια του υπόπτου λοιπόν είναι αυτή πάνω στην οποία πατάνε (νομικά) τα αστυνομικά όργανα προκειμένου να ασκήσουν αυτό που περιγράφεται παρακάτω για αυτούς που ίσως διαβάσουν το ΠΔ ως προληπτική αστυνόμευση. Το ποιος θεωρείται ύποπτος λοιπόν είναι στη διακριτική ευχέρεια του αστυνομικού οργάνου που εκτελεί εκείνη τη στιγμή υπηρεσία. Το αν θα σταματήσει δηλαδή κάποιον "μαλλιά" όπως αναφέρθηκε κάποιον μετανάστη* ή κάποιον κουστουμάτο έχει να κάνει με το ποιον από αυτούς θεωρεί πιο πιθανό να διαπράξει στη συνέχεια κάποιο έγκλημα. Σε κάθε περίπτωση όμως έχει κάθε δικαίωμα (υποχρέωση έχει στα αλήθεια) να σταματήσει οποιονδήποτε θεωρεί ύποπτο. Όσον αφορά τον σωματικό έλεγχο παρπέμπω στο άρθρο 96 του παραπάνω ΠΔτος το οποίο αναφέρεται συγκεκριμένα στη σωματική έρευνα στα πλαίσια της προληπτικής αστυνόμευσης. Αυτό που θεωρώ ότι αξίζει να αναφερθεί είναι ότι έλεγχος σε γυναίκα γίνεται αποκλειστικά από γυναίκα ακόμη και μη αστυνομικό. Κατά τα άλλα όπως θα διαπιστώσετε η σωματική έρευνα προβλέπεται κι αυτή στα πλαίσια της πρόληψης. Σε κάποιον ο οποίος αναφέρθηκε αρκετές σελίδες πριν σε ευρωπαϊκή απόφαση/οδηγία/νομολογία (δεν ξέρω τι ήταν) να τον ενημερώσω ότι αυτή πρέπει να κυρωθεί με νόμο από το ελληνικό κράτος για να έχει ισχύ στην ελληνική επικράτεια. Και από ότι ξέρω μέχρι τώρα δεν υπάρχει νομοθεσία που να αναιρεί τα επίμαχα εδάφια του παραπάνω ΠΔτος. Τα παραπάνω είναι τα αντικειμενικά στοιχειά, η προσωπική μου άποψη κατέστει περιττή από τον defacer. * Ενδιαφέρον έχει για τους μετανάστες το οποίο έχει εφαρμογή φυσικά σε όλες τις κοινωνικές ομάδες (τις διακριτές τουλάχιστον) να αναφερθεί το πως δημιουργείται ο φαύλος κύκλος: μία κοινωνική ομάδα να φαίνεται με μεγαλύτερη ροπή προς το έγκλημα εξαιτίας αυτού να αστυνομεύεται περισσότερο και εξαιτίας της έξτρα αστυνόμευσης να προκύπτουν περισσότερα εγκλήματα. Αυτή είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα και πολύ οφφ τόπικ. Ένα hint για κάποιους που θέλουν να διαβάσουν κάτι σχετικό Σχολή του Σικάγο (στα πλαίσια της εγκληματολογίας) edit: @caution έχεις μπλέξει λίγο τα πράγματα πάντα προβλεπόταν η προσαγωγή και πάντα ήταν χωρίς κατηγορία. Αν κατηγορήσαι για κάτι συλλαμβάνεσαι και δεν προσάγεσαι. Η πρακτική διαφορά (γιατί η νομική είναι τεράστια) έγκειται ότι στη μία περίπτωση αφήνεσαι ελεύθερος μετά το απολύτως απαραίτητο χρονικό διάστημα για να γίνει ο έλεγχος(προσαγωγή ΠΔ 141/1991 παρ. 15 εδ. θ) ενώ στην άλλη όχι. Μαύρος γεννιέσαι και αν κάποιος σε κρίνει με βάση το χρώμα σου, αυτό είναι ρατσισμός. Αλβανός γεννιέσαι και αν κάποιος σε κρίνει με βάση το που έτυχε να γεννηθείς, αυτό είναι ρατσισμός. Μπάτσος επιλέγεις να γίνεις και αν κάποιος σε κρίνει για τις επιλογές σου, αυτό είναι είναι ορθολογισμός. Το πρόβλημα εδώ στη λογική σου είναι ότι για κάποιο λόγο δικαιολογείς τη συλλογική ευθύνη σε όποιον επέλεξε να γίνει μπάτσος. Για οποιονδήποτε λόγο και να ανήκεις σε μία ομάδα (επιλογή, φύση) δεν φέρεις ευθύνη για όλες τις συμπεριφορές όλων των ατόμων που ανήκουν στην ομάδα αλλά μόνο για αυτά που προσβεύει η ομάδα, είτε αυτή λέγεται black people, είτε αυτή αστυνομία είτε ακόμη ακόμη 17Ν. Παράδειγμα αν ο Ξηρός βίαζε μία τύπισσα θα ήταν παράλογο να το φορτώσουν σε όλους όπως θα έκαναν πχ με μία πολιτική δολοφονία η οποία όμως είναι στο scope της ομάδας που λέγεται 17Ν. 9
caution Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) edit: @caution έχεις μπλέξει λίγο τα πράγματα πάντα προβλεπόταν η προσαγωγή και πάντα ήταν χωρίς κατηγορία. Αν κατηγορήσαι για κάτι συλλαμβάνεσαι και δεν προσάγεσαι. Η πρακτική διαφορά (γιατί η νομική είναι τεράστια) έγκειται ότι στη μία περίπτωση αφήνεσαι ελεύθερος μετά το απολύτως απαραίτητο χρονικό διάστημα για να γίνει ο έλεγχος(προσαγωγή ΠΔ 141/1991 παρ. 15 εδ. θ) ενώ στην άλλη όχι. Είναι πράγματι έτσι; Λες πάντα προβλεπόταν οι προσαγωγή. Στα πλαίσια ποιας διαδικασίας αναφέρεσαι; Έτσι απλά προσάγουμε; Η προσαγωγή δεν είναι το πάρεργο κάποιας διαδικασίας; Και πάντα προβλέπονταν και ομαδικές προσαγωγές; / genuine ερωτήσεις, μιας και φαίνεται να μπορείς να με διαφωτίσεις. Το πρόβλημα εδώ στη λογική σου είναι ότι για κάποιο λόγο δικαιολογείς τη συλλογική ευθύνη σε όποιον επέλεξε να γίνει μπάτσος. Για οποιονδήποτε λόγο και να ανήκεις σε μία ομάδα (επιλογή, φύση) δεν φέρεις ευθύνη για όλες τις συμπεριφορές όλων των ατόμων που ανήκουν στην ομάδα αλλά μόνο για αυτά που προσβεύει η ομάδα, είτε αυτή λέγεται black people, είτε αυτή αστυνομία είτε ακόμη ακόμη 17Ν. Παράδειγμα αν ο Ξηρός βίαζε μία τύπισσα θα ήταν παράλογο να το φορτώσουν σε όλους όπως θα έκαναν πχ με μία πολιτική δολοφονία η οποία όμως είναι στο scope της ομάδας που λέγεται 17Ν. Αυτό που quotάρισες ήταν η απέλπιδα προσπάθεια να τονίσω το ότι όταν κάνεις κρίσεις για μια ομάδα με βάση τις επιλογές της (δήμιοι, εγκληματίες, μπάτσοι κτλ) και με όταν κάνεις κρίσεις με βάση φυλετικά κριτήρια, ξεκινάς από δύο πολύ διαφορετικές αφετηρίες. Ο μπάτσος έχει πράγματι την συλλογική ευθύνη για όσα πρεσβεύει η υπηρεσία του (100% αθωωτικές Ε.Δ.Ε., μονοπώλιο βίας, καταστολή κτλ) αλλά και ατομική για την επιλογή του να μετέχει σε αυτή την ομάδα, και να λειτουργεί σε σύμπνοια με τις πρακτικές της. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2014 από caution
merxxdc Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Χαίρομαι που σας "αναστάτωσα" λίγο. Βλέπω ότι μερικοί αρχίζουν να σκέφτονται. Είμαι επιστήμονας-ερευνητής με δύο διδακτορικά και έχω συνεισφέρει στην επιστημονική κοινότητα όσα λίγοι Έλληνες μπόρεσαν να προσφέρουν. Το ότι είμαι επιστήμονας δεν με υποχρεώνει να φοράω κοστούμια η να έχω συγκεκριμένες παρέες. Κράτη και πατριωτισμοί ή το τι λέτε για μένα με αφήνουν αδιάφορο, δεν περιμένω καμία επιβεβαίωση σε ένα φόρουμ και ούτε ζήτησα ποτέ κάτι τέτοιο.Δεν με έχουν συλλάβει ποτέ και για τίποτα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι σταματάω να σέβομαι τον ευατό μου, ούτε αντίθετος είμαι στην αστυνομία ούτε αντίθετος στους σωματικούς ελέγχους, εφόσον γίνονται σε νομικά πλαίσια, γι'αυτό ανάρτησα και αυτό το θέμα, να ρωτήσω εάν αυτό που μου συνέβη ήταν όντως σε νομικά πλαίσια. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να είμαστε τον άκρων. Οι φανατισμοί και πάλι με αφήνουν αδιάφορο.Σχόλια του τύπου άλλαξε την εμφάνιση σου ή άλλαξε τις παρέες σου ούτε πάλι δεν μου κάνουν εντύπωση. Οι περισσότεροι είστε έτοιμοι να παραδώσετε όλες τις ελευθερίες προκειμένου να μην έχετε προβλήματα. Εγώ υποστηρίζω τα δικαιώματα μου μέχρι θανάτου, γιατί τι να την κάνεις την ζωή εάν δεν μπορείς να την ζήσεις όπως εσύ θέλεις ; Αυτοί που δεν πράττουν ότι αγαπάν στη ζωή τους για να μην έχουν προβλήματα με το νόμο δεν ήταν ποτέ ελεύθεροι. Άνθρωποι που ζουν όπως τους επιβάλει η μηχανή παραγωγής ανθρώπων ( κοινωνία ) είναι για κλάματα.Η σωματική έρευνα που είχα την θεωρώ παράνομη, όπως αναφέρει και ο Συνήγορος του Πολίτη, εφόσον δεν υπήρχε σοβαρή υπόνοια για συγκεκριμένη ενέργεια τέλεσης αδικήματος, γνωρίζοντας ότι δεν έχω κάνει κάτι παράνομο και ότι ήταν στα καλά καθούμενα και θα προβώ σε μήνυση και θα περιμένω να χάσω στο ελληνικά δικαστήρια με πολύ χαρά ( δεν περιμένω δικαίωση από τα ελληνικά δικαστηρια ) για να πάει η υπόθεση στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο του Στρασβούργου, όπου σίγουρα θα κριθεί παράνομη και θα αποζημιωθώ. Δόξα τη Φύση που είμαι ακόμα νέος με πολύ ελεύθερο χρόνο και πολύ όρεξη.Για όσους δεν κατάλαβαν η ελληνική νομοθεσία μέσα από το Προεδρικό Διάταγμα 141/1991 άρθρα 94-96 αναφέρει ότι για να γίνει σωματικός έλεγχος απαιτείται βάσιμη υποψία. Βέβαια αυτό είναι τόσο αόριστο που η Αστυνομία το καταπατά συνεχώς. Εδώ έρχεται η Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου ( συγκεκριμένα άρθρο 8 ) όπου το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων τον Ανθρώπων ( N° 4158/05, 12-01-2010 ) , όπου "έθεσε τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες –και μόνο- είναι νόμιμα σε μια δημοκρατική κοινωνία ο έλεγχος ταυτότητας, η σωματική έρευνα και η προσαγωγή ενός προσώπου, που δεν διώκεται ήδη ή δεν συλλαμβάνεται να διαπράττει αυτόφωρο αδίκημα. Σύμφωνα με το Δικαστήριο, η επίκληση των λόγων για την έρευνα και προσωρινή σύλληψη πολιτών, πρέπει να αφορά συγκεκριμένους, εξατομικευμένους λόγους που να τους καθιστούν ύποπτους για τέλεση συγκεκριμένων αδικημάτων και δεν αρκεί η γενική αναιτιολόγητη αστυνομική έκφραση περί υποψιών, γιατί μία τέτοια κρίση είναι τόσο αόριστη και υποκειμενική που είναι πιθανό να καθορίζεται από το χρώμα, την εμφάνιση ή την περιοχή στην οποία κινείται ο δήθεν «ύποπτος». Οι μαζικές προσαγωγές, δηλαδή στην ουσία οι ολιγόωρες συλλήψεις, για καταγραφή στοιχείων και λήψη δακτυλικών αποτυπωμάτων δεν συνιστούν νόμιμες ενέργειες"Τώρα εάν εσείς πιστεύετε εάν αυτό είναι σωστό ή όχι, άλλου παπά ευαγγέλιο αλλά μέχρι τότε αστυνομικοί και πολίτες ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να σέβονται την ευρωπαϊκή νομοθεσία, αφού υπερισχύει της ελληνικής. Με λίγα λόγια η αστυνομία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να με σταματάει για σωματική έρευνα εφόσον δεν έχουν συγκεκριμένες βάσιμες υποψίες για συγκεκριμένο αδίκημα. Και πάλι συγνώμη για τα ορθογραφικά λάθη. Υ. Μου φένεται απίστευτο πόσοι από εσάς είπατε οτι η Αστυνομία μπορεί να σταματάει όποιον θέλει όποτε θέλει χωρίς βάσιμες υποψίες ! Ούτε η ελληνική νομοθεσία λέει κάτι τέτοιο! Με έχετε αφήσει με το στόμα ανοιχτό!
defacer Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Μαύρος γεννιέσαι και αν κάποιος σε κρίνει με βάση το χρώμα σου, αυτό είναι ρατσισμός. Αλβανός γεννιέσαι και αν κάποιος σε κρίνει με βάση το που έτυχε να γεννηθείς, αυτό είναι ρατσισμός. Μπάτσος επιλέγεις να γίνεις και αν κάποιος σε κρίνει για τις επιλογές σου, αυτό είναι είναι ορθολογισμός. Προφανώς πέρασε και δεν ακούμπησε οπότε θα το κάνω και πάλι λιανά. Το σχόλιο περι acab και μαύρων σημαίνει σε απλά ελληνικά: όποιος κρίνει κάποιον για τον οποίο δε γνωρίζει τίποτα προσωπικά από το γεγονός ότι φοράει στολή είναι το ίδιο ηλίθιος με εκείνον που κρίνει κάποιον βάσει χρώματος ή εθνικότητας. Επιλογή για την οποία αξίζει να κριθείς είναι πολλά πράγματα, από το να φερθείς αντιεπαγγελματικά μέχρι το να προδώσεις τις προσδοκίες και την εμπιστοσύνη των ανθρώπων που υποτίθεται πως υπηρετείς. Επιλογή για την οποία αν κριθείς το μόνο συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως αυτός που σε κρίνει είναι ηλίθιος είναι το αν επαγγέλεσαι μανάβης, προγραμματιστής, πουτάνα, μπάτσος, και περίπου 10000 ακόμη επαγγέλματα που βαριέμαι να αναφέρω ένα ένα. Βλέπω ότι μερικοί αρχίζουν να σκέφτονται. Είμαι επιστήμονας-ερευνητής με δύο διδακτορικά και έχω συνεισφέρει στην επιστημονική κοινότητα όσα λίγοι Έλληνες μπόρεσαν να προσφέρουν. Δεν έχω λόγια. Ίσως επειδή δεν είμαι από αυτούς που άρχισαν να σκέφτονται.
caution Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Προφανώς πέρασε και δεν ακούμπησε οπότε θα το κάνω και πάλι λιανά. Το σχόλιο περι acab και μαύρων σημαίνει σε απλά ελληνικά: όποιος κρίνει κάποιον για τον οποίο δε γνωρίζει τίποτα προσωπικά από το γεγονός ότι φοράει στολή είναι το ίδιο ηλίθιος με εκείνον που κρίνει κάποιον βάσει χρώματος ή εθνικότητας. Πέρασε και δεν ακούμπησε indeed, γιατί κάνεις μια υπόθεση που δεν στέκει. Γνωρίζεις κάτι απόλυτα προσωπικό για τον μπάτσο. Έχει επιλέξει τη δουλειά που κάνει. Καταστολή. Έχει διαλέξει πλευρά και αν τυχαίνει να είσαι στην πλευρά που επιθυμεί αλλαγές, ο μπάτσος είναι απέναντί σου, εξ ορισμού. Και αυτή και αν είναι επιλογή για την οποία αξίζει να κριθεί!
Basilhs23___ Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Δεδομένου πως σου πήρε άνετα ένα μισάωρο να γράψεις αυτό που έγραψες, δεν είναι νομίζω παράλογο να περιμένω να έχεις σκεφτεί έστω μισό λεπτό τι είπε ο defacer που του βάζεις λόγια στο στόμα. Αλλά επειδή προφανώς δεν το έχεις κάνει, ας το κάνω εγώ για σένα φωναχτά. Αν ο μπάτσος που είναι περιπολία ζητήσει "στα καλά καθούμενα" να σου κάνει έλεγχο επειδή στραβοκοιτάει τη μοϊκάνα σου, εσύ του μιλήσεις ήρεμα και χωρίς τρέλες και αυτός σου κάνει τον έλεγχο ενώ στα μάτια του θεού που είναι δίκαιος δε θα έπρεπε, χωρίς αγριάδες κλπ: αυτό είναι παράτυπο. Καλή τύχη να αποδείξεις πως είναι παράνομο, δεν πρόκειται να γίνει σε κανένα σύμπαν που ζούνε άνθρωποι. Και δεν το λέω αυτό μηδενιστικά, το λέω γιατί αν οποιοσδήποτε δικαστής αποφαινόταν πως είναι παράνομο απλά θα ήταν σα να έχει κόψει τη δυνατότητα της αστυνομίας να κάνει ελέγχους γιατί με την ίδια λογική τέσσερις νταβραντισμένοι μουσάτοι που κάθονται στο παρκαρισμένο αμάξι τρεις ώρες τώρα απλά παίζουν μπιρίμπα και δεν υπάρχει λόγος να γίνει έλεγχος, move along. Αν σου τα έχει κρατημένα και κάθε φορά που σε πετυχαίνει σου κάνει μανούρα για σπάσιμο αυτό εκτός από παράτυπο είναι σίγουρα και παράνομο και μάλιστα αξίζει να το κυνηγήσεις γιατί παίζει να δικαιωθείς. Αν σου βάλει και χέρι στον πρωκτό, τότε ή είσαι παιδεραστής και έπεσες σε θερμόαιμους μπάτσους ή αλλιώς είσαι σε ένα φόρουμ και λες μαλακίες γιατί είναι τζάμπα. Τέλος αν δεν φάνηκε από όσα είπα ως τώρα, είμαι σε γενικές υπέρ του περιορισμού της δυνατότητας των υπηρεσιών ασφαλείας να εμπλέκονται στα προσωπικά του καθενός, είμαι και λίγο ρομαντικός (εξέτισε την ποινή του ο δολοφόνος με βούλα και σφραγίδα; να βγει και να τον αφήσετε ήσυχο) αλλά δεν είμαι ούτε κομπλεξικός (acab) ούτε ζω σε παραμυθάκι. Εξ ορισμού η αστυνομία υπάρχει για να επιβάλλει το νόμο δια ροπάλου. Εφόσον η αστυνομία στελεχώνεται από ανθρώπους και οι άνθρωποι, ακόμα και οι καλύτεροι ανάμεσά μας, σφάλλουν, είναι αναπόφευκτο ότι το ρόπαλο θα πέσει και σε περιπτώσεις που δεν πρέπει. Προσωπικά αν αυτό το σενάριο εξαντλείται σε περιπτώσεις καταχρηστικού ελέγχου είμαι παραπάνω από ευχαριστημένος. Έλα τώρα που θίχτηκες σου βάζω λόγια και δεν διάβασα τι έγραψες, το ίδιο πράγμα λέμε. Εσύ ανέφερες ως παρατυπία το να σε κοιτάξει επειδή έχεις μοϊκάνα εγώ ανέφερα χειρότερη περίπτωση ως παράδειγμα που το είπε ένας αλλος ποιο πριν. Είτε σε στραβοκοιτάξει ο μπάτσος είτε τον ενοχλήσει η εμφάνισή σου είτε σου δώσει μπουνιά κατά τον σωματικό έλεγχο, όποιος θίγεται από αυτό ας κάνει μήνυση και οτι γίνει έγινε.
defacer Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Γνωρίζεις κάτι απόλυτα προσωπικό για τον μπάτσο. Έχει επιλέξει τη δουλειά που κάνει. Καταστολή. Έχει διαλέξει πλευρά και αν τυχαίνει να είσαι στην πλευρά που επιθυμεί αλλαγές, ο μπάτσος είναι απέναντί σου, εξ ορισμού. Και αυτή και αν είναι επιλογή για την οποία αξίζει να κριθείς! Νίκο εσύ; Σου έδωσαν άδεια τελικά; Θα μπορούσα να σου μιλήσω για συγκεκριμένες περιπτώσεις που γνωρίζω (η πιο κοντινή: ένα παλιότερα πολύ φιλαράκι μου είναι τώρα ασφαλίτης) αλλά είναι φανερό πως δεν έχει κανένα νόημα. Έχουμε αποτυπώσει αμφότεροι τις θέσεις μας και για μένα αυτό είναι αρκετό. Έλα τώρα που θίχτηκες σου βάζω λόγια και δεν διάβασα τι έγραψες, το ίδιο πράγμα λέμε. Εσύ ανέφερες ως παρατυπία το να σε κοιτάξει επειδή έχεις μοϊκάνα εγώ ανέφερα χειρότερη περίπτωση ως παράδειγμα που το είπε ένας αλλος ποιο πριν. Είτε σε στραβοκοιτάξει ο μπάτσος είτε τον ενοχλήσει η εμφάνισή σου είτε σου δώσει μπουνιά κατά τον σωματικό έλεγχο, όποιος θίγεται από αυτό ας κάνει μήνυση και οτι γίνει έγινε. Λυπάμαι αλλά όχι. Το να σου βάλουν δάχτυλο είναι αδίκημα που έχει και δικό του όνομα στον ποινικό κώδικα: προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας ή ακόμα χειρότερα ασέλγεια. Ήταν τουλάχιστον ατυχές να το εξισώσεις με το αδικαιολόγητο ψάξιμο.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 merxxdc δηλαδή μας αναστάτωσες για να πάρεις επιβεβαίωση ότι υπάρχεις;
caution Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Νίκο εσύ; Σου έδωσαν άδεια τελικά; Θα μπορούσα να σου μιλήσω για συγκεκριμένες περιπτώσεις που γνωρίζω (η πιο κοντινή: ένα παλιότερα πολύ φιλαράκι μου είναι τώρα ασφαλίτης) αλλά είναι φανερό πως δεν έχει κανένα νόημα. Έχουμε αποτυπώσει αμφότεροι τις θέσεις μας και για μένα αυτό είναι αρκετό. Δεν με λένε Νίκο, αλλά θα συμφωνήσω στο ότι η προσωπική σου εμπειρία με τον καλό σου φίλο που τώρα είναι ασφαλίτης δεν κρίνεται απαραίτητο να παρατεθεί. Πάντως φιλαράκια ασφαλίτες ΚΑΙ φιλαράκια αντιεξουσιαστές (που μας έλεγες πόσο % ζώα είναι πριν) - πρέπει να είσαι αρκετά διαλλακτικό άτομο... άσε που βολεύει και στην κουβέντα! 1
merxxdc Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2014 triapoulakiakathontan : Εξυπνάδες 5χρονου όπως είπα δεν μου κάνουν εντύπωση, δεν θα πέσω στο επίπεδο σου. Θα σε παρακαλούσα να μην ξαναποστάρεις στο θέμα μου, εάν δεν έχεις να πεις κάτι επί της ουσίας. Εάν θέλεις να παίζεις κάνε το δικό σου θέμα. Silverage : Ούτε οι ρατσιστές μου κάνουν εντύπωση. Ντροπή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις