Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Αμερικάνικη εταιρεία Lockheed Martin καθώς και η Ευρωπαϊκή Airbus σε συνεργασία με την Aerion, που έχει την έδρα της στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν στα σκαριά δύο αεροσκάφη, που θα μπορούσαν να θεωρηθούν αντικαταστάτες του γνωστού υπερηχητικού Concorde.To Ν+2 όπως είναι η ονομασία του τζετ της Lockheed Martin προορίζεται για χρήση από ιδιωτικούς επιχειρηματίες αλλά είναι ιδανικό και για εμπορικές/ επιβατικές πτήσεις.

Το αεροσκάφος της Lockheed Martin μπορεί να πετάξει από την Νέα Υόρκη έως στο Λος Άντζελες μέσα σε μόλις δυόμιση ώρες. Μπορεί να δεχτεί 80 επιβάτες και διαθέτει τρεις κινητήρες -δύο κάτω από τα φτερά και μία στο πάνω μέρος του αεροσκάφους και στην "ουρά"- σε μία προσπάθεια μετριασμού των αποτελεσμάτων της ηχητικής έκρηξης.

 

Η Lockheed Martin δεν είναι πάντως η μοναδική εταιρεία που εργάζεται πάνω σε ένα υπερηχητικό τζετ. Η Airbus σε συνεργασία με την Aerion ετοιμάζει την δική της πρόταση, το AS2, το οποίο μπορεί να πιάσει ταχύτητα σχεδόν 1960km/h, που είναι ελαφρώς κατώτερη από αυτή που μπορούσε να πιάσει το Concorde (2173km/h). Αυτό σημαίνει ότι θα μπορεί να ταξιδέψει από το Λος Άντζελες στο Τόκυο μέσα σε μόλις έξι ώρες.

Η Aerion ισχυρίζεται ότι η κατασκευή του αεροσκάφους θα στοιχίσει περισσότερα από $100 εκατομμύρια και πως ο στόχος είναι να ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις το 2019. Το συγκεκριμένο αεροσκάφος απευθύνεται κυρίως σε ιδιώτες επιχειρηματίες και έχει θέσεις για 12 επιβάτες.

 

Οι Airbus και Aerion σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τις πρώτες παραδόσεις το 2022, ωστόσο πάνω από τον εναέριο χώρο των Ηνωμένων Πολιτειών δεν θα μπορεί να πετάξει σε υπερηχητικές ταχύτητες επειδή απαγορεύεται από την νομοθεσία, εξαιτίας του θορύβου των ηχητικών εκρήξεων.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

Παρακάτω μπορείτε να δείτε δύο video για το Concorde. Στο 2ο δείχνει των "παροπλισμό" των τριών τελευταίων της British Airways.

 

 

 

Link.png Site: SlashGear

Δημοσ.

> Η Aerion ισχυρίζεται ότι η κατασκευή του αεροσκάφους θα στοιχίσει περισσότερα από $100 εκατομμύρια

 

No way.

Κάποιο μηδενικο θα ξέφυγε εδώ ...

Δημοσ.

Αφού το Concorde είχε μεγαλύτερη ταχύτητα από τα πειραματικά που πάνε να κατασκευάσουν τώρα, για ποιό λόγο τα απέσυραν? Προφανώς όχι μόνο των ατυχημάτων που συνέβησαν.

  • Like 2
Δημοσ.

Πωπω νέα.#yawn

Θα πάρουν δηλαδή τον δρόμο των Lockheed L-2000,Boing 2707,Tu-144,Super-Caravelle,των Avro Canada something(δεν θυμάμαι ακριβώς ποιο όνομα έδωσαν στο πρόγραμμα) και των πολλών τρελών βρετανικών σχεδίων;

Εκτός και εάν έχουν μια καλή εικόνα της αγοράς θα πατώσει,ο κόσμος θέλει συμπίεση των τιμών και ελάχιστοι προτιμούν να δώσουν τα 2-4000€ για ένα υπερατλαντικό ταξίδι που θα κάνει με τέτοια αεροσκάφη.


Αφού το Concorde είχε μεγαλύτερη ταχύτητα από τα πειραματικά που πάνε να κατασκευάσουν τώρα, για ποιό λόγο τα απέσυραν? Προφανώς όχι μόνο των ατυχημάτων που συνέβησαν.

Ήταν οικονομικά ασύμφορο για τις εταιρείες.

  • Like 1
Δημοσ.
Είχα κάνει εργασία στο Γυμνάσιο, στα πλαίσια του μαθήματος "Τεχνολογία", γι' αυτό το καταπληκτικό δημιούργημα της αεροναυπηγικής! Πόσο κρίμα που μετά από εκείνο το ατύχημα, έπαυσαν οι πτήσεις του. Και τόσα χρόνια μετά, δοκιμάζουν πρωτότυπα με χαμηλότερες ταχύτητες...


Δημοσ.

 σε μία προσπάθεια μετριασμού των αποτελεσμάτων της ηχητικής έκρηξης.

 

Το sonic boom όταν προέρχεται από Αμερικάνικες εταιρίες σαν την LM ξαφνικά μετριάζεται, όταν ερχόταν από το concorde ήταν η μάστιγα που θα κούφαινε ανθρώπους, διέλυε σπίτια και κατέστρεφε το περιβάλλον!  :rolleyes: 

  • Like 1
Δημοσ.

Τα υπερηχητικά ταξίδια όσο χρήσιμα και αν φαίνονται είναι απαγορευτικά ακριβά. Τα  καύσιμα που απαιτούνται ανά μίλι και επιβάτη είναι δεκαπλάσια των αντίστοιχων συμβατικών αεροπλάνων. Και όσο οι τιμές των καυσίμων ανεβαίνουν ακόμα και οι πιο πλούσιοι δεν σπαταλήσουν χιλιάδες δολάρια για να γλιτώσουν τρεις ώρες ταξίδι.

  • Like 1
Δημοσ.

Όπως είπαν και άλλοι η υπερηχητική πτήση είναι πάρα πολύ ακριβή και δύσκολα θα αγοράσουν τέτοια αεροπλάνα οι εταιρίες.

Πάντως αν και στο άρθρο αναφέρεται οτι θα απευθύνονται σε ιδιώτες, το πράσινο στη φωτογραφία φαίνεται μεγάλο επιβατικό.

Δημοσ.

Αφού το Concorde είχε μεγαλύτερη ταχύτητα από τα πειραματικά που πάνε να κατασκευάσουν τώρα, για ποιό λόγο τα απέσυραν? Προφανώς όχι μόνο των ατυχημάτων που συνέβησαν.

 

Οικονομικά ασύμφορο ίσως, μπορεί και για λόγους συντήρησης, ιδιαίτερα ύστερα από κάποια χρόνια λειτουργίας και με φθηνότερο ανταγωνισμό....

 

Όπως και να έχει πάντως είναι ένα εξαιρετικό επίτευγμα... 

Δημοσ.

Το sonic boom όταν προέρχεται από Αμερικάνικες εταιρίες σαν την LM ξαφνικά μετριάζεται, όταν ερχόταν από το concorde ήταν η μάστιγα που θα κούφαινε ανθρώπους, διέλυε σπίτια και κατέστρεφε το περιβάλλον!  :rolleyes:

 

Μάλλον το άρθρο εννοεί τα αποτελέσματα του sonic boom πάνω στο ίδιο το αεροπλάνο. Δεν είναι μαχητικό να πιάνει υπερηχητικές ταχύτητες σε χαμηλό υψόμετρο.

Δημοσ.

Να δω την, συμπαθεστατη, ryanair με ενα concord like αεροσκαφος και μετα μπορω να πεθανω. :-D

Ανέβα στο συγκεκριμένο και η πρόβλεψή σου θα πραγματοποιηθεί.

  • Like 1
Δημοσ.

Μάλλον το άρθρο εννοεί τα αποτελέσματα του sonic boom πάνω στο ίδιο το αεροπλάνο. Δεν είναι μαχητικό να πιάνει υπερηχητικές ταχύτητες σε χαμηλό υψόμετρο.

Η LM μιλάει για τα αποτελέσματα του sonic boom στο έδαφος. 

 

http://www.lockheedmartin.gr/us/news/features/2014/getting-up-to-speed.html

How would it work?

“It’s all about the design details,” said Buonanno.  “You need to able to manage the progress of volume and lift to create series of closely timed small shocks rather than one big one. Our testing has given us the confidence we need to have a good understanding of how sonic boom levels work and how to design airplanes to meet the required boom levels.”

The aircraft would have to be very long, so that the volume and the lift of the plane are allowed to gradually build up and then decrease.

 

Το concept αεροπλάνο πάντως που φαίνεται στην φωτογραφία δεν φαίνεται πολύ διαφορετικό του concorde (πόσο μακρύτερο θα μπορούσαν να το κάνουν άλλωστε και να μπορεί να προς/απογειώνεται και να πετάει σαν κανονικό αεροπλάνο).

 

Οι δοκιμές και με το concorde άλλωστε είχαν δείξει ότι δεν υπήρχε πραγματικό ζήτημα με το boom, παρά τις στημένες έρευνες και τις διαδηλώσεις από τους "περιβαλλοντολόγους" που το κατέστρεψαν οικονομικά (αν και παρ' όλα αυτά έκλεισε την καριέρα του κερδοφόρο).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...