Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παραθέτω προς γνώση κάθε ενδιαφερόμενου ηλεκτρονικό μήνυμα που έστειλα την προηγούμενη εβδομάδα στη Forthnet έπειτα από ταλαιπωρία 3 μηνών, χωρίς δική μου υπαιτιότητα, όπου πληρώνω και δεν έχω σωστή υπηρεσία:

 

<< Ονομάζομαι **************** και είμαι κάτοχος της υπηρεσίας triple play τα τελευταία 3-4 χρόνια με αριθμό γραμμής 22940***91. Σημειώνω ότι βάσει της απόστασης από το κέντρο σας η ταχύτητά μου κυμαίνεται στα 6-7 megabit, ταχύτητα μετρημένη και καταγεγραμμένη και από τους τεχνικούς σας στον χώρο της κατοικίας μου. Η γραμμή (internet-τηλεφωνία) λειτουργούσε κανονικά και χωρίς προβλήματα όλο αυτό το διάστημα μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2014 όπου άρχισαν τα προβλήματα.

 

Συγκεκριμένα, παρατηρούσα αδυναμία σύνδεσης κατά τις βραδινές ώρες, χωρίς να μπορεί να δοθεί λύση από εσάς τηλεφωνικά με επανεκκινήσεις ρουτερ, επανέλεγχο της καλωδίωσης, αλλαγή splitter κτλ. Μπήκα στην διαδικασία να αγοράσω με δικά μου έξοδα ακριβότερο ρουτερ, καθώς η εταιρεία σας αρνήθηκε να μου δώσει άλλο ρουτερ (παρότι ενημερώθηκε για το πρόβλημα) αν δεν υπέγραφα εκ νέου ανανέωση του συμβολαίου για έναν ακόμη χρόνο, παρότι είχα ανανεώσει μόλις 3-4 μήνες νωρίτερα και παρότι βρίσκομαι τόσα χρόνια στην υπηρεσία με συνεχείς ανανεώσεις ακόμα με το αρχικό ρούτερ! Παρόλ’ αυτά το πρόβλημα δεν λύθηκε ούτε με το νέο ρούτερ και έτσι συνεχίστηκαν οι συχνές επικοινωνίες με το τεχνικό σας τμήμα.

 

Τελικά, το πρόβλημα εντοπίστηκε από εμένα και οφειλόταν στην κολώνα της ΔΕΗ, η οποία είναι πολύ κοντά με αυτή του ΟΤΕ, με αποτέλεσμα όταν ανάβει ο φωτισμός του δρόμου το βράδυ το ρουτερ να μην μπορεί να συγχρονίσει και να μην έχω καθόλου σύνδεση. Το πρωί που τα φώτα σβήνουν, το ρουτερ επανασυγχρονίζεται μόνο του και δουλεύει κανονικά στα 6-7 megabit. Επισημαίνω ότι οι κολώνες είναι οι ίδιες όλα αυτά τα χρόνια που είμαι στην υπηρεσία και γενικά τίποτα δεν έχει αλλάξει σε θέματα συνδεσμολογίας κτλ. Απλά το πρόβλημα ξεκίνησε έτσι ξαφνικά τους τελευταίους μήνες.

 

Μέσα στον Οκτώβριο πραγματοποιήθηκαν 3 επισκέψεις της τεχνικής σας υπηρεσίας, οι δυο πρώτες έγιναν πρωινή ώρα, παρότι είχα επισημάνει ότι το πρόβλημα προκύπτει μόνο τις βραδινές ώρες, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει σωστή διάγνωση του προβλήματος και το πρόβλημα να παρατείνεται από εβδομάδα σε εβδομάδα. Τελικά, το μόνο που συστάθηκε ήταν να υπάρξει διαχωρισμός των καλωδίων του ΟΤΕ και της ΔΕΗ σε μεγαλύτερη απόσταση. Κάτι το οποίο έγινε άμεσα τις επόμενες ημέρες πάλι από εμένα, χωρίς ωστόσο να διορθωθεί το πρόβλημα. Τελικά, στην τρίτη επίσκεψη τεχνικού σας, βραδινή ώρα αυτή τη φορά, το πρόβλημα επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά. Έπειτα από προσπάθειες του τεχνικού σας σε συνεργασία με το τηλεφωνικό κέντρο σας, βρέθηκε ( ; ) λύση. Η επίσημη απάντησή σας ήταν ότι ο μόνος τρόπος να λειτουργεί το ίντερνετ τις ώρες που τα φώτα της ΔΕΗ είναι ανοικτά είναι να λειτουργεί στο χαμηλότερο δυνατό προφίλ, δηλ. με ταχύτητα γύρω στα 2 megabit! Και όλα αυτά ενώ η γραμμή καταγεγραμένα από εσάς λειτουργεί στα 6-7 megabit τις υπόλοιπες ώρες χωρίς κανένα πρόβλημα.

 

Με λίγα λόγια με υποχρεώνεται χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα από την δική μου μεριά να υπολειτουργεί η υπηρεσία που μου παρέχετε επειδή δεν μπορείτε να λύσετε το πρόβλημα που προέκυψε με την ΔΕΗ και τον ΟΤΕ, κάτι που το θεωρώ απαράδεκτο και ημίμετρο, και όχι λύση του προβλήματος. Σαν να μην έφτανε αυτό, εδώ και δυο ημέρες δεν έχω καθόλου ίντερνετ, αλλά ούτε πλέον και τηλέφωνο 24 ώρες το 24ωρο. Δηλ. η γραμμή πλέον δεν λειτουργεί καθόλου. Και όλο αυτό το διάστημα των 3 μηνών που υφίσταμαι αυτήν την ταλαιπωρία, πληρώνω κανονικά με χρώση της πιστωτικής μου κάρτας την υπηρεσία σας που στην ουσία δεν λειτουργεί εδώ και 3 μήνες. Χώρια που αναγκάζομαι να χρεώνομαι καθημερινά έξοδα ίντερνετ από το κινητό μου για να μπορέσω να κάνω έστω και τις πιο απλές εργασίες.

 

Σήμερα 19/11/2014 τηλεφώνησα στο εμπορικό τμήμα σας και πρότεινα μια λύση προκειμένου να μην προβώ σε διακοπή της σύνδεσης, αφού κατά τα άλλα το προϊόν σας (nova κτλ.) με ενδιαφέρει. Πρότεινα λοιπόν, εφόσον δεν μπορεί να διορθωθεί το πρόβλημα από εσάς στην υπάρχουσα κολώνα, αλλά ούτε προτίθεστε να μου αλλάξετε κολώνα (έκανα σχετική ερώτηση στο τεχνικό τμήμα και απάντησαν αρνητικά), και επειδή εγώ παράλληλα πληρώνω αδιάκοπα χωρίς να έχω ίντερνετ (και πλέον ούτε και τηλέφωνο) να γίνει μετακόμιση της γραμμής χωρίς δικά μου έξοδα στο παραδιπλανό σπίτι που κατοικούν οι γονείς μου (αριθμός 8 της ίδιας οδού αντί του 12 που κατοικώ εγώ), το οποίο παίρνει ρεύμα από άλλη κολώνα και δεν εμφανίζει παρόμοια προβλήματα, τουλάχιστον σε άλλο πάροχο που ανήκει αυτή τη στιγμή. Έτσι, τουλάχιστον θα πληρώνω για μια υπηρεσία που θα δουλεύει (λογικά) σωστά και δεν θα χρειαστεί να διακόψω το συμβόλαιο. Ωστόσο, το εμπορικό τμήμα δεν δέχεται το αίτημά μου, ζητώντας μου να πληρώσω κανονικά τα έξοδα μετακόμισης (€ 55), ούτε με αποδεσμεύει από το συμβόλαιό μου, ζητώντας μου να πληρώσω τα έξοδα διακοπής μέχρι το τέλος του (περίπου € 110). Με λίγα λόγια ούτε μου μεταφέρετε την γραμμή κάπου που θα λειτουργούσε κανονικά (στην ουσία σας διευκολύνω με αυτή τη λύση), ούτε με αποδεσμεύετε από το συμβόλαιο μου, αλλά ούτε και μου δίνετε κάποια λύση στο πρόβλημά μου, και ενώ ήδη έχω πληρώσει 3 x 55 =  € 165 χωρίς να έχω ιντερνετ και πλέον ούτε και τηλέφωνο! Για επιστροφή των χρημάτων δεν ήλπιζα ούτως ή άλλως, αλλά να με υποχρεώνετε να παραμένω στην υπηρεσία και να πληρώνω χωρίς να δουλεύει όπως θα έπρεπε βάσει συμβολαίου είναι ανήκουστο!

 

Η υπομονή έφτασε στο τέλος της. Δεν επιθυμώ να συνεχίσω την επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα και να διαιωνίζονται τα ραντεβού από εβδομάδα σε εβδομάδα χωρίς αποτέλεσμα μόνο και μόνο για να πληρώνω το μηνιαίο λογαριασμό. Δεν προτίθεμαι να ξαναπληρώσω ούτε μια μέρα επιπλέον χωρίς να δουλεύει σωστά η υπηρεσία σας. Σε περίπτωση που δεν δοθεί άμεσα απάντηση και λύση στο πρόβλημά μου, θα προβώ αρχικά σε άμεση φραγή των χρεώσεων στην πιστωτική μου κάρτα και εν συνεχεία σε καταγγελία της σύμβασης και αναφορά όλων των ανωτέρω σε κάθε αρμόδια αρχή. Επίσης, να θεωρείτε δεδομένη την κοινοποίηση όλων των ανωτέρω σε διάφορα τεχνολογικά site με σκοπό να προστατεύσω άλλους πολίτες από παρόμοια περιστατικά. Λυπάμαι που θα προβώ σε αυτές τις κινήσεις, ήμουν πάντοτε ένας ευχαριστημένος πελάτης σας, αλλά η συμπεριφορά σας δεν μου δίνει άλλη επιλογή.

 

Στη διάθεσή σας,

********************************>>

 

 

Έπειτα από το μήνυμα αυτό, και παρόλο που επεσήμανα ότι δεν επιθυμώ άλλο κρυφτό/κυνηγητό με την τεχνική υπηρεσία, πέρασε μια ολόκληρη εβδομάδα για να με πάρει μια τεχνικός, προφανώς χωρίς ενημέρωση του όλου θέματος, και να μου πει από το τηλέφωνο ότι η γραμμή φαίνεται να λειτουργεί κανονικά και άρα κανένα πρόβλημα!

 

Σήμερα, έπειτα από 25 λεπτά σε αναμονή, μίλησα με το εμπορικό τμήμα και η τελική τους απάντηση,  είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι, ούτε όμως δέχονται να μετακομίσουν δωρεάν την γραμμή, έστω ως ένδειξη καλής πίστης, όπως έγω πλήρωνα τόσους μήνες χωρίς να έχω υπηρεσία, και το κορυφαίο με υποχρέωνουν να μείνω στο συμβόλαιο ως έχει μέχρι τον Μάιο!

 

Δεν θα τους κάνω την χάρη όμως, προτιμώ να πληρώσω 110 ευρώ ποινή και να φύγω ΣΗΜΕΡΑ, παρά να τους πληρώσω 50 ευρώ την μετακόμιση και να νιώθω κορόιδο δίνοντάς τους άλλα 6Χ55€ = 330€ μέχρι τον Μαιο. Όπως και αυτοί προτιμούν να μην χρεωθούν 50 ευρώ από το να χάσουν ένα πελάτη των 55€/μήνα και να φάνε και καταγγελία, γιατί είναι δεδομένο ότι δεν θα το αφήσω έτσι. Μετά απορούν γιατί πάμε στον ΟΤΕ.

  • Like 4
Δημοσ.

Σημασία εχει οτι, ειτε εχεις δίκιο ειτε εχεις άδικο αυτοι τηρούν τα υπογεγραμμένα με το "ν" και με το "σ" που λένε και δεν υποχωρούν σε τίποτα απολύτως, εν ολίγοις μας εχουν γραμμένος.

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραία επιστολή χωρίς βερμπαλισμούς. Καλά έκανες φίλε μου. Εκτός από δικαιώματα οι εταιρίες έχουν και υποχρεώσεις τις οποίες δεν τήρησαν στην περίπτωση σου. Για μένα ; Δίνεις 10 ευρώ το μήνα παραπάνω(δεν είναι λίγα ειδικα αυτήν την εποχή), πας στον ΟΤΕ και τελειώνει το παραμύθι με τους εναλλακτικούς. Μας αρέσει δε μας αρέσει ο ΟΤΕ είναι η μόνη εταιρία που τουλάχιστον σέβεται αυτό που πληρώνεις. 

  • Like 1
Δημοσ.

Καταλαβαίνω ότι κατά βάθος δεν φταίει ούτε η Forthnet, δηλ. το πρόβλημα προέκυψε από τριτογενείς παράγοντες (ΟΤΕ, ΔΕΗ) που δεν μπορούν να υπερκεράσουν (αν και δεν προσπάθησαν αρκετά). Όμως σίγουρα δεν φταίω και εγώ να πληρώνω χωρίς να παίρνω αυτό που δικαιούμαι και που είχα επί χρόνια μέχρι πριν λίγο διάστημα. Υποτίθεται ότι εξελισσόμαστε όσο περνανε τα χρόνια, όχι ότι υποβαθμιζόμαστε.

 

Εμένα με ενοχλεί η στάση τους να με κρατούν εγκλωβισμένο στο συμβόλαιο, ενώ είμαι πελάτης τόσα χρόνια και δεν είχα σκοπό να φύγω ούτως ή άλλως. Δηλαδή άμα καταφέρναν να δουλέψει η γραμμή μόνο σε dial-up ταχύτητες, θα με υποχρέωναν να πληρώνω πάλι; Και δεν είναι ότι δουλέυει μονο το βράδυ έτσι, αλλά όλο το 24ωρο πλέον, αφού δεν μπορώ να μπαινω στην διαδικασία να αλλάζω προφίλ 2 φορές την μέρα κάθε μέρα! Δεν μου λείπουν τα 50 ευρώ (έξοδα μετακόμισης), αλλά το θεωρώ γυφτιά να μου τα ζητάνε όταν με ταλαιπωρούν 3 μήνες και έχω πληρώσει πολύ περισσότερα τόσο καιρό χωρίς να δουλεύει η υπηρεσία. Άλλωστε η μετακόμιση που προτεινα μια διευκόλυνση θα ήταν για αυτούς από την στιγμή που δεν μπορούν να βγάλουν άκρη στην συγκεκριμένη κεραία. Άσε που στην τελική άμα θέλω πουλάω και εγώ τρέλα και τους δίνω τηλεφωνικά βλάβη καθημερινά ώστε να έρχονται τεχνικοί τους κάθε βδομάδα. Περισσότερα θα χρεωθούν μέχρι το Μάιο με τις επισκέψεις (έρχεται και ο ΟΤΕ μαζί) και εγώ δεν θα χρεώνομαι τίποτα, αφού δεν έχω υπαιτιότητα. Δηλ. το προτιμάνε αυτό; Τι να πω.

 

Το κορυφαίο θα είναι όταν το διακόψω που θα με παίρνουν τηλέφωνο και θα μου λένε γιατί το κόβετε, θα σας μειώσουμε 5 ευρω το λογαριασμό ή θα σας κάνουμε δώρο το novacinema, τα HD κτλ. κτλ! Και τότε θα τους πω απλά να βάλουν να ακούσουν τις δεκάδες ώρες συνομιλιών που έχουμε καταγράψει εδώ και 3 μήνες που με ταλαιπωρούν! Τέλος πάντων, ευχαριστώ όσους έκαναν το κόπο να διαβάσουν το προηγούμενο μεγάλο ποστ μου!

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα και  άντε να βγάλεις άκρη με τον οτε ή την ΔΕΗ . Καλό κουράγιο και υπομονή 

  • Like 1
Δημοσ.

Σε μια εποχή που η Forthnet (μαζί με τη Nova κτλ) ολοένα και αποδυναμωνεται (ειδικά και μετά την απώλεια του CL) και που συνεχώς καταφευγει σε προσφορές κτλ για να προσελκύσει πελάτες είναι τουλάχιστον αστείο να συμπεριφερονται με αυτό τον τρόπο σε έναν επί χρόνια πελάτη τους.

 

ΟΚ θα γλύτωσουν πχ τα 50 της μεταφοράς ή θα σε αναγκασουν να παραμείνεις σε αυτούς μέχρι το τέλος του συμβολαίου σου αλλά μετά μάλλον θα σε χάσουν οριστικά και αμετακλητα.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε μια εποχή που η Forthnet (μαζί με τη Nova κτλ) ολοένα και αποδυναμωνεται (ειδικά και μετά την απώλεια του CL) και που συνεχώς καταφευγει σε προσφορές κτλ για να προσελκύσει πελάτες είναι τουλάχιστον αστείο να συμπεριφερονται με αυτό τον τρόπο σε έναν επί χρόνια πελάτη τους.

 

ΟΚ θα γλύτωσουν πχ τα 50 της μεταφοράς ή θα σε αναγκασουν να παραμείνεις σε αυτούς μέχρι το τέλος του συμβολαίου σου αλλά μετά μάλλον θα σε χάσουν οριστικά και αμετακλητα.

Αυτό είναι καλό για εμάς τους καταναλωτές  που κάνει προσφορές και είναι φθηνότερη η nova από τον οτε . Τώρα αν κάποιος έχει 3play με 25 ευρώ επιπλέον να έχει το full pack http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/nova-3play-/hristougenniatiki-prosfora/

Δημοσ.

Νομίζω πρέπει να το κοινοποιήσεις στην ΕΕΤ και στον συνήγορο του καταναλωτή καθώς και στο ΙΝΚΑ

 

Απο τη στιγμή που δεν μπορούν να σου παρέχουν την υπηρεσία που πληρώνεις ολο το 24ωρο δεν καταλαβαίνω γιατι να ζητάνε και πρόστιμο για να φύγεις ή για να μετακομίσεις τη γραμμή.  Ναι δεν φταίνε αυτοί, φταίει η δεη και τα καλώδια του οτε ωστόσο θα μπορούσαν να συνενοηθούν για να φτιαξει αυτό. 

 

 

Φυσικά με αυτές τις τακτικές απλά χάνουν και άλλους υποψήφιους πελάτες όσες προσφορές και αν κάνουν ! 

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε μου, στείλε με fax την επιστολή όπου θα αναφέρεις με κοινοποίηση στην ΕΕΤ, και οτι ζητάς λήξη της συνεργασίας μαζί τους και την επιστροφή των χρημάτων για τις υπηρεσίες που αποδεδειγμένα δεν σου παρασχέθηκαν και εφόσον αναγνωρίζουν οτι δεν είναι ευθύνη σου, αν δεν μπορούν άμεσα να λύσουν το πρόβλημα.

Επίσης ενημέρωσε τους οτι δεν θα πρέπει να προβούν σε χρέωση υπηρεσιών στην κάρτα σου καθώς δεν σου παρέχουν τις υπηρεσίες για τις οποίες συνυπογραψατε.

Και δώσε τους ένα περιθώριο εντός 2-3 ημερών να σου απαντήσουν εγγράφως, η με καταγραφή επικοινωνίας για το τι προτίθενται να κάνουν.

Συμβουλή: κρατά πάντα την ώρα και τα στοιχεία αυτού που μιλάς.

Επίσης να τους ενημερώσεις οτι η επιστολή θα κοινοποιηθεί αυτούσια στην ΕΕΤ αν δεν βρεθεί άμεσα λύση.

Και κρατά και τα αποδεικτικά των fax.

 

Απλά να είσαι έτοιμος για άμεση μεταφορά σε νεο πάροχο.

  • Like 2
Δημοσ.

έχω μια απορία αφού είσαι συνδρομητής 4 χρόνια πως σου ζητάνε penalty για να φύγεις δεν έχει τελειώσει το συμβόλαιο σου στον πρώτο χρόνο 

 

εννοειτε ότι έχεις δίκιο 

Δημοσ.

Μπορεί να έχει κάποια προσφορά με καινούργια δέσμευση. Κοιτάξτε ο φίλος από πάνω έχει δίκιο στην αρχή. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να μηδενίζουμε τους εναλλακτικούς γιατί σε αυτούς οφείλουμε τις χαμηλές τιμές που πληρώνουμε. Προσωπικά είμαι στην Wind και είμαι μια χαρά, οπότε ας μην τα μηδενίζουμε όλα. 

  • Like 1
Δημοσ.

έχω μια απορία αφού είσαι συνδρομητής 4 χρόνια πως σου ζητάνε penalty για να φύγεις δεν έχει τελειώσει το συμβόλαιο σου στον πρώτο χρόνο 

 

εννοειτε ότι έχεις δίκιο 

αν είχε δεχθεί κάποια προσφορά λογικό να του ζητάνε πέναλτυ αν θέλει να αποχωρήσει από τη forthnet

Δημοσ.

έχω μια απορία αφού είσαι συνδρομητής 4 χρόνια πως σου ζητάνε penalty για να φύγεις δεν έχει τελειώσει το συμβόλαιο σου στον πρώτο χρόνο 

 

εννοειτε ότι έχεις δίκιο 

 

 

αν είχε δεχθεί κάποια προσφορά λογικό να του ζητάνε πέναλτυ αν θέλει να αποχωρήσει από τη forthnet

 

 

Έχω ξανα-ανανεώσει με προσφορές εννοείται. Το θέμα είναι sokolatitsa ότι με έχουν εγκλωβίσει σε μια υπηρεσία που πλέον υπολειτουργεί. Θεωρείς δίκαιο να με κρατάνε μέχρι το τέλος του συμβολαίου όταν από την δική τους μεριά δεν τηρούν τα συμφωνηθέντα; Δηλ. αν εσύ αύριο υπογράψεις με τον Χ πάροχο για 24 μήνες και στους 4 δεν δουλεύει σωστά, χωρίς δική σου υπαιτιότητα, θα πρέπει να μείνεις με το ζόρι τους άλλους 20; Δεν νομίζω.

 

Εννοείται ότι άρχισε να γίνεται αυτό που έλεγα. Σήμερα με πήρε μια χαρα χαρούμενη να μου προσφέρει με 5 ευρώ/μηνα επιπλέον και τα υπόλοιπα κανάλια (full pack) με νέα δέσμευση! Δεν μου έφταιγε σε κάτι για να την κράξω, οπότε απλά αρνήθηκα, αλλά είναι εντελώς γελοίοι! Δεν έχουν πάρει χαμπάρι ότι από τον Μάιο με ξεχνάνε μετά την άθλια αντιμετώπισή τους.

Δημοσ.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΝΑΛΝΤΥ για υπηρεσια που αποδεδειγμενα δεν μπορουν να σου παρεχουν.Απλα ακολουθα τη σωστη διαδικασια με την ΕΕΤ και κανε αιτηση για μεταφορα.Υπαρχει και το φορτνετ σαπορτ στο ADSL GR  που απαντανε αμεασα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...