Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά χαρά αγόρασα το Lenovo G505s

 

http://www.e-shop.gr/lenovo-g505s-01213-156-amd-quad-core-a10-5750m-6gb-500gb-amd-radeon-r5-m230-windows-8-p-PER.910364

και παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:

Γύρω από τα πλήκτρα υπάρχει ένα πλαστικό κάλυμμα το οποίο στην αριστερή περιοχή πλήκτρων δεν κάθετε καλά, σαν να παρουσιάζει φούσκωμα. Με το μάτι δεν φαίνεται αλλά όταν πληκτρολογείς βλέπεις την επιφάνεια γύρω από τα πλήκτρα να ανασηκώνεται.

 

http://laptoping.com/wp-content/uploads/2013/10/Lenovo-G505S-59373010-59373006-59378837-Keyboard.jpg

 

Κάτω από την πλαστκή επιφάνεια δεν φένται μηχανισμός αλλά ακολοθθεί 2ο πλαστικό καθώς έχει προστασία από νερά.

Αξίζει να το επιστρέψω ή να το αφήσω; Η απόκριση τον πλήκτρων είναι άψογη.

Δημοσ.

Κατά πάσα πιθανότητα,είναι θέμα συναρμογής.

Τίποτε δε σου εγγυάται,πως και να στο αντικαταστήσουν,δεν θα έχεις το ίδιο θέμα.

Δημοσ.

Η αλήθεια ειναι οτι δεν μπορώ να το προσέξω στην φωτογραφία δεν φαίνεται καν και δεν νομίζω να στο αλλάξουν επειδή ειναι λίγο πιο φουσκωμένο οπως λες , αφου λειτουργεί μια χαρά το laptop μην ασχολείσαι καν

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Κι εγώ είχα πρόβλημα στο πληκτρολόγιο σε laptop από eshop.Πιο συγκεκριμένα σε αυτό εδώ http://www.e-shop.gr/acer-aspire-es1-311-133-intel-dual-core-n2840-4gb-500gb-windows-81-p-PER.902931

Το πλήκτρο "Η" πατιόταν με πολύ μεγαλύτερη πίεση σε σχέση με τα υπόλοιπα από την πρώτη κιόλας μέρα.Το πακετάρω το στέλνω πίσω ελπίζοντας ότι θα γίνει αντικατασταση (τρομάρα μου...) μετά από συνομιλία με το service του eshop και λόγω αποχώρησης προς εξωτερικόν τους είπα αν γίνεται να μου το αντικαταστισουν ώστε να τελειώνει σύντομα η ιστορία η να μου δώσουν τα χρήματα μου να πάρω κάτι άλλο,η πιστωτικό τέλος πάντων.Τελικά τίποτα από όλα αυτά δεν ήταν εφικτό για το εν λόγω κατάστημα,η μονή λύση ήταν να δοθεί στο service της acer όπως και έγινε.Μέτα από μια περίπου εβδομάδα παρακολουθωντας στενά την εξελιξη του φλέγον ζητήματος ενημερώνομαι ότι το laptop σήμερα 9/12/14 βρίσκεται στο service του eshop να περάσει τεχνικό έλεγχο και να σταλεί πίσω σ'εμενα.Τελικά δεν περνάει τον έλεγχο λόγω άλλου προβλήματος στο πλήκτρο space και επιστρέφει και πάλι στο service της acer.

Θα σας παρακαλούσα πολύ να με συμβουλέψετε για το τι θα πρέπει να κάνω για να βάλω τέλος σε αυτή την γελοία υπόθεση,κουράστηκα να κάνουν βόλτα τα χρήματα μου στα διάφορα τεχνικά τμήματα service για ένα laptop που περισσότερο βρίσκεται εκεί παρά στα δικά μου χεριά.

Τους ζήτησα και πάλι να μου στείλουν ένα ακριβώς ίδιο καινούριο και αυτό να βρουν μαζί με την εταιρία που λέγεται acer το τι θα το κάνουν.Πράγμα που το θεωρώ πολύ πολύ λογικό μιας και πλησιάζουν μέρες εορτών και το βλέπω το laptopaki μου να κάνει Χριστούγεννα και πρωτοχρονιά στα service.

Δημοσ.

Μου εστειλαν ολοκαινουριο τελικα.Το καμενο pixelακι το ξανα τσιμπησα!!!Αιντε με γεια το νεο μου laptop!bravo acer διδασκεις

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...