slipknot Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Το 3D του Avatar, πέρα από το ότι βοήθησε αρκετά στο να αποκτήσει hype η ταινία και τη γιγάντωσε πλασματικά, δεν μπορώ να καταλάβω πως αποτελεί "παράδειγμα σωστής λειτουργίας του 3D σε μια ταινία". Όταν ο μέσος θεατής ακούει 3D, σκέφτεται μια εμπειρία στην οποία βρίσκεται απευθείας μέσα στην ταινία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αυτό προς το παρόν δεν είναι εφικτό. Ίσως με το Oculus Rift να γίνουν κάποιοι πρώτοι πειραματισμοί, αλλά για μια ταινία μεγάλου μήκους οι περιορισμοί είναι τεράστιοι και καταλαβαίνουμε νομίζω το γιατί. Προς το παρόν το μόνο που μπορεί να προσφέρει κανείς στο κοινό είναι προσπάθειες τύπου Avatar, όπου οι τσούχτρες-φυτά της Pandora έχουν πολλαπλές στρώσεις, κάτι που είναι μεν δουλεμένο, αλλά το έχουμε ξαναδεί χρόνια πριν βγει το Avatar στις κάρτες chipicao. Αφήστε δε που για να βιώσει κανείς το οπτικό μέρος του Avatar, πρέπει να περάσει από 2 ώρες και 40 λεπτά ανύπαρκτου σεναρίου, με κλισέ και αδιάφορους χαρακτήρες κλπ. Επίσης κάπου διάβασα ότι ο Cameron είπε πως θα γράψει τα σενάρια και των 3 συνεχειών σε 6 βδομάδες. Μπορείτε πάνω κάτω να φανταστείτε τι θα προσφέρουν από σεναριακής άποψης δηλαδή: τίποτα. Έτσι όπως το φαντάζομαι, ο Cameron πάει να κάνει 3 ντοκιμαντερίστικες ταινίες βασισμένες στο σύμπαν του Avatar, με τη λογική να δείξει ό,τι δεν έδειξε στην πρώτη. Μάλλον του τέλειωσαν τα δολάρια από την πρώτη και πήρε την απόφαση. Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2014 από slipknot 1
erevos_csd Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Το 3D του Avatar, πέρα από το ότι βοήθησε αρκετά στο να αποκτήσει hype η ταινία και τη γιγάντωσε πλασματικά, δεν μπορώ να καταλάβω πως αποτελεί "παράδειγμα σωστής λειτουργίας του 3D σε μια ταινία". Όταν ο μέσος θεατής ακούει 3D, σκέφτεται μια εμπειρία στην οποία βρίσκεται απευθείας μέσα στην ταινία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αυτό προς το παρόν δεν είναι εφικτό. Ίσως με το Oculus Rift να γίνουν κάποιοι πρώτοι πειραματισμοί, αλλά για μια ταινία μεγάλου μήκους οι περιορισμοί είναι τεράστιοι και καταλαβαίνουμε νομίζω το γιατί. Προς το παρόν το μόνο που μπορεί να προσφέρει κανείς στο κοινό είναι προσπάθειες τύπου Avatar, όπου οι τσούχτρες-φυτά της Pandora έχουν πολλαπλές στρώσεις, κάτι που είναι μεν δουλεμένο, αλλά το έχουμε ξαναδεί χρόνια πριν βγει το Avatar στις κάρτες chipicao. Αφήστε δε που για να βιώσει κανείς το οπτικό μέρος του Avatar, πρέπει να περάσει από 2 ώρες και 40 λεπτά ανύπαρκτου σεναρίου, με κλισέ και αδιάφορους χαρακτήρες κλπ. Επίσης κάπου διάβασα ότι ο Cameron είπε πως θα γράψει τα σενάρια και των 3 συνεχειών σε 6 βδομάδες. Μπορείτε πάνω κάτω να φανταστείτε τι θα προσφέρουν από σεναριακής άποψης δηλαδή: τίποτα. Έτσι όπως το φαντάζομαι, ο Cameron πάει να κάνει 3 ντοκιμαντερίστικες ταινίες βασισμένες στο σύμπαν του Avatar, με τη λογική να δείξει ό,τι δεν έδειξε στην πρώτη. Μάλλον του τέλειωσαν τα δολάρια από την πρώτη και πήρε την απόφαση. Όχι, όταν ο μέσος θεατής ακούει 3D, σκέφτεται Avatar, Gravity και πλανητάρια, όχι εμπειρίες του στυλ Oculus Rift. Το Avatar αποτελεί παράδειγμα σωστής λειτουργίας του 3D σε μια ταινία, γιατί το 3D δεν χρησιμοποιήθηκε για φτηνούς εντυπωσιασμούς, αλλά για την όσο το δυνατό πειστικότερη αναπαράσταση του κόσμου. Το πως κατάφερες και έκανες σύγκριση μεταξύ Avatar και κάρτες chipicao μου διαφεύγει τελείως. 2
slipknot Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Όχι, όταν ο μέσος θεατής ακούει 3D, σκέφτεται Avatar, Gravity και πλανητάρια, όχι εμπειρίες του στυλ Oculus Rift. Τότε πρέπει να αποκτήσει περισσότερη φαντασία. Το Avatar αποτελεί παράδειγμα σωστής λειτουργίας του 3D σε μια ταινία, γιατί το 3D δεν χρησιμοποιήθηκε για φτηνούς εντυπωσιασμούς, αλλά για την όσο το δυνατό πειστικότερη αναπαράσταση του κόσμου. Το 3d του Avatar ήταν όλο το marketing του. Πάνω σε αυτό βασίστηκε το promoτάρισμα της ταινίας, ειδικά από τη στιγμή που μέχρι τότε δεν υπήρχαν ταινίες που γυρίζονταν απευθείας με αυτή την τεχνολογία, αλλά λίγες που είχαν "μετατραπεί" σε 3d για έξτρα προβολές. Αυτό δε σημαίνει πως στην παρούσα μορφή του, δεν παραμένει ένα gimmick. Όταν κάθε 3d ταινία συνηθίζει να έχει 1-2 σκηνές όπου σκάει κάτι στην οθόνη και λόγω του 3d δημιουργείται το effect ότι έρχεται πάνω σου, αυτό είναι φτηνός εντυπωσιασμός. Ναι, τεχνολογικά είναι εντυπωσιακό, αλλά στα πλαίσια μιας ταινίας είναι κάτι αντίστοιχο με τα φτηνά jump scares σε ταινίες τρόμου. Όταν φτάσουμε πχ στο σημείο να έχει ο θεατής τη δυνατότητα να κεντράρει την "κάμερα" όπου θέλει κατά τη διάρκεια μιας ταινίας, σε περιορισμένα σημεία για ευνόητους λόγους, τότε να ξαναμιλήσουμε για πειστική αναπαράσταση του κόσμου. Αν και δε νομίζω να προλάβουμε τέτοια εξέλιξη. Το πως κατάφερες και έκανες σύγκριση μεταξύ Avatar και κάρτες chipicao μου διαφεύγει τελείως. Ξαναλέω, οι 3d τσούχτρες δεν μου έκαναν εντύπωση.
erevos_csd Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Τότε πρέπει να αποκτήσει περισσότερη φαντασία. Το 3d του Avatar ήταν όλο το marketing του. Πάνω σε αυτό βασίστηκε το promoτάρισμα της ταινίας, ειδικά από τη στιγμή που μέχρι τότε δεν υπήρχαν ταινίες που γυρίζονταν απευθείας με αυτή την τεχνολογία, αλλά λίγες που είχαν "μετατραπεί" σε 3d για έξτρα προβολές. Αυτό δε σημαίνει πως στην παρούσα μορφή του, δεν παραμένει ένα gimmick. Όταν κάθε 3d ταινία συνηθίζει να έχει 1-2 σκηνές όπου σκάει κάτι στην οθόνη και λόγω του 3d δημιουργείται το effect ότι έρχεται πάνω σου, αυτό είναι φτηνός εντυπωσιασμός. Ναι, τεχνολογικά είναι εντυπωσιακό, αλλά στα πλαίσια μιας ταινίας είναι κάτι αντίστοιχο με τα φτηνά jump scares σε ταινίες τρόμου. Όταν φτάσουμε πχ στο σημείο να έχει ο θεατής τη δυνατότητα να κεντράρει την "κάμερα" όπου θέλει κατά τη διάρκεια μιας ταινίας, σε περιορισμένα σημεία για ευνόητους λόγους, τότε να ξαναμιλήσουμε για πειστική αναπαράσταση του κόσμου. Αν και δε νομίζω να προλάβουμε τέτοια εξέλιξη. Ξαναλέω, οι 3d τσούχτρες δεν μου έκαναν εντύπωση. Έχει γράψει ένας παραπάνω για κάτι RE4 που είχαν το 3D μόνο για να σου πετάνε πράγματα. Ναι, αυτά είναι φτηνά κόλπα τύπου jump scares. Αλλά εγώ μιλάω για την χρήση του 3D για την αναπαράσταση του κόσμου, όπως το έχουν κάνει μόνο το Avatar και το Gravity. Και στις 2 αυτές ταινίες, αν τις δεις σε 2D, χάνεις σε εμπειρία. Όλες οι υπόλοιπες, αν τις δεις σε 2D δεν χάνεις τίποτα. Αυτό που λες για χειρισμό της κάμερας, δεν θα είναι 3D ταινία, αλλά virtual reality κόσμος. Δεν πιστεύω κάποια στιγμή να μπορεί να γίνει σε ταινία.
h34a Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Σε ένα ιδανικό κόσμο σύμφωνα με τα δικά μου πρότυπα, θα είχα καταδικάσει 3 φορές σε θάνατο και θα είχα εκτελέσει αμέσως τη ποινή στον Κάμερον με τη κατηγορία της κατασπατάλησης της δημόσιας τεχνολογίας και χρήματος σε εντελώς βλαβερά και ακατάλληλα έργα για το κοινωνικό σύνολο, ενάντια στη προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος, όπως του είχε ανατεθεί. Αλλά κάθε άλλο παρά ιδανικός κόσμος είναι και πολλοί άλλοι παίρνουν αποφάσεις παρά εγώ.
h34a Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Και για κάποιον άλλον που σχολίασε πριν, επειδή έτυχε κάποτε να είμαι σε παρέα που έβλεπε το Piranhas 3D, ήταν σαφώς καλύτερο σε όλα τα επίπεδα από το Avatar, τουλάχιστον δεν υποκρίνονταν πως ήταν κάτι άλλο, όπως το μεγαλεπήβολο δημιούργημα του Κάμερον.
thomasG4 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Έτσι πως είναι οι 3D αίθουσες στην Ελλάδα δεν το σώζει ούτε το HFR 3D. Άμα δεν αλλάξει αρχιτεκτονική των αιθουσών να γίνει σαν IMAX, μια ζωή τα ίδια σκατά θα είναι το 3D. Έτσι πρέπει να είναι μια αίθουσα 3D
karhariasgr Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 ωραια τα 48fps, τα 60 ακομη καλυτερα... το σημαντικότερο που δεν μας είπαν. Σενάριο θα έχει ή θα είναι ο απόπατος όπως στο πρώτο μέρος? πρώτη μου φορά αφήνω ταινία sci-fi να παίζει, ενω την βλέπω πρώτη φορά, και πλένω τα πιάτα.. γιατι απλα ηθελα να κανω κατι να περασει ο χρονος...
panoskatos Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Τα έχεις μπερδέψει λίγο! 1ον : Οι δυο φωτογραφιες που έχεις βάλει είναι απο διαφορετικες αιθουσες. 2ον : Δεν μιλάμε για την αρχιτεκτονική της αιθουσας αλλά της ταινίας! 3ον : IMAX σημαίνει προβολή από 70mm φιλμ, στην Ελλάδα έχω την εντύπωση ότι καμία αίθουσα δεν είχε μηχανή / τεχνολογία IMAX.
thomasG4 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Τα έχεις μπερδέψει λίγο! 1ον : Οι δυο φωτογραφιες που έχεις βάλει είναι απο διαφορετικες αιθουσες. 2ον : Δεν μιλάμε για την αρχιτεκτονική της αιθουσας αλλά της ταινίας! 3ον : IMAX σημαίνει προβολή από 70mm φιλμ, στην Ελλάδα έχω την εντύπωση ότι καμία αίθουσα δεν είχε μηχανή / τεχνολογία IMAX. Δεν εχω μπερδέψει τίποτα. Ξέρω ότι είναι διαφορετική τεχνολογία το 3D IMAX. Το θέμα είναι ότι έτσι όπως είναι οι αίθουσες στην Ελλάδα το 3D χάνει πολύ στην θέαση γιατί οι αίθουσες δεν έχουν σωστή αρχιτεκτονική. Είναι μακριά η οθόνη απο τον θεατή και μόνο όσοι είναι στο κέντρο βλέπουν καλά. Το IMAX το ανέφερα λόγω σωστής αρχιτεκτονικής της αίθουσας. Το ξέρω ότι δεν υπάρχει η τεχνολογία στην Ελλάδα.
erevos_csd Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 thomasG4 Τα Village στο αυθαίρετο έχουν σίγουρα μια τέτοια αίθουσα, με ίσιο πανί όμως. Θα υπάρχουν σίγουρα και άλλες τέτοιες αίθουσες στην Αθήνα. Στην επαρχία ούτε για ανέκδοτο.
panoskatos Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Οπως είναι οι αίθουσες στην Ελλάδα είναι και στον υπόλοιπο κόσμο, σε γενικές γραμμές έχουμε κινηματογραφικες αιθουσες ανω τού μετρίου. Δεν φταίει η αιθουσα που δεν μπορείς να δεις σωστό 3D αλλά η ταινία. 3 ταινίες έχουν βγει ως τώρα με σωστό 3D.
thomasG4 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 thomasG4 Τα Village στο αυθαίρετο έχουν σίγουρα μια τέτοια αίθουσα, με ίσιο πανί όμως. Θα υπάρχουν σίγουρα και άλλες τέτοιες αίθουσες στην Αθήνα. Στην επαρχία ούτε για ανέκδοτο. Στην επαρχία είμαι και ενώ είναι μικρή η αίθουσα, η κλίση που έχει δεν βοηθάει καθόλου στην προβολή 3D. Στο 3D θέλει μεγαλύτερη κλίση για να μπορούν όλοι οι θεατές να βλέπουν με την ίδια ευκολία όπου και να κάθονται. Δεν το ήξερα ότι υπήρχαν αίθουσες με τέτοια αρχιτεκτονική στην Ελλάδα. Άμα ισχύει είναι πολυ θετικό γιατί μόνο έτσι αξίζει να δει κανείς 3D.
erevos_csd Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Στην επαρχία είμαι και ενώ είναι μικρή η αίθουσα, η κλίση που έχει δεν βοηθάει καθόλου στην προβολή 3D. Στο 3D θέλει μεγαλύτερη κλίση για να μπορούν όλοι οι θεατές να βλέπουν με την ίδια ευκολία όπου και να κάθονται. Δεν το ήξερα ότι υπήρχαν αίθουσες με τέτοια αρχιτεκτονική στην Ελλάδα. Άμα ισχύει είναι πολυ θετικό γιατί μόνο έτσι αξίζει να δει κανείς 3D. Ασ'τα, είχε τύχει να έχω ανέβει Αθήνα και έπαιζε στην συγκεκριμένη αίθουσα το πρώτο Hobbit εκείνο τον καιρό σε 48fps & 3D και λέω "ευκαιρία είναι να το δω όπως πρέπει". Όταν αντίκρυσα το πανί των 350 τ.μ. ένα μικρό σοκ το έπαθα.
basilis_k6 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2014 οι πιπες πεφτουν βροχη.... φταινε οι οθονες, οι αιθουσες, η κλιση, τα καρε... οτι ναναι πραγματικα. btw το καλο 3d ειναι αυτο που ειδατε στο avatar και ετσι θα συνεχισει να ειναι καθε σοβαρη 3d ταινια. σκηνες του τυπου "κοβει το σπαθι ενα ποδι και μετα περναει και μεσα απο το κεφαλι μου και με παιρνουν και τα αιματα" δεν θα ξαναδουμε απο σοβαρες παραγωγες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα