zio10 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Πρόσφατα ήθελα να πάρω ταξί από τον σταθμό του ηλεκτρικού στον Πειραιά προς τα ΚΤΕΛ Κηφισσού. Μπαίνω σε έναν, μου λέει δεν έχω πάει ποτέ εκεί, ξέρεις πόσο περίπου κάνει η διαδρομή? (προφανώς για να με ψαρώσει και να με χρεώσει όσο θέλει ) κάπου 6-7€ του λέω. Πάρε καλύτερα έναν άλλο μου λέει
Valerie_ Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Πρόσφατα ήθελα να πάρω ταξί από τον σταθμό του ηλεκτρικού στον Πειραιά προς τα ΚΤΕΛ Κηφισσού. Μπαίνω σε έναν, μου λέει δεν έχω πάει ποτέ εκεί, ξέρεις πόσο περίπου κάνει η διαδρομή? (προφανώς για να με ψαρώσει και να με χρεώσει όσο θέλει ) κάπου 6-7€ του λέω. Πάρε καλύτερα έναν άλλο μου λέει Αλλο παράνομο κι αυτο να αρνουνται κουρσα. 2
zio10 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Αλλο παράνομο κι αυτο να αρνουνται κουρσα. Παλιά γινόταν συχνά, τώρα σπάνια νομίζω. Έπεσα στην περίπτωση
Valerie_ Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Παλιά γινόταν συχνά, τώρα σπάνια νομίζω. Έπεσα στην περίπτωση Θυμαμαι πριν καιρο εφτασα ξημερωμα στο λιμανι και ηθελα ταξι για κηφισο καλη ωρα. Μου λλει ο τύπος περιμενε μήπως παρουμε καποιον αλλο, Του λεω με ρωτήσες? Οχι. Εχω δικαιωμα να αρνηθω? Ναι. Βαλε ταξιμετρο και φυγαμε αλλιώς κανω νοημα στους λιμενικούς παραπερα. Η πιο φτηνή κουρσα που εχω πληρωσει στη συγκεκριμενη διαδρομη εβερ. 3
leonidas_fs Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Πρόσφατα ήθελα να πάρω ταξί από τον σταθμό του ηλεκτρικού στον Πειραιά προς τα ΚΤΕΛ Κηφισσού. Μπαίνω σε έναν, μου λέει δεν έχω πάει ποτέ εκεί, ξέρεις πόσο περίπου κάνει η διαδρομή? (προφανώς για να με ψαρώσει και να με χρεώσει όσο θέλει ) κάπου 6-7€ του λέω. Πάρε καλύτερα έναν άλλο μου λέει ΕΛΕΟΣ!! Καλα υπάρχουν μερικοί ταξιτζήδες τρομερές περιπτώσεις! 1
NikosKallithea Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Οχι δεν ειμαι νεος. Πριν το 2010 οπως ειπαμε δεν υπηρχαν ταμειακες και οι ταξιτζηδες φορολογουνταν με βαση τεκμαρτο εισοδημα. Ή μονη κουρσα επαιρνε ή ...πενταπλη δεν επαιζε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ σημασια οσον αφορα την φορολογηση. Οτι υπαρχουν στραβα υπαρχουν οπως σε ολα τα επαγγελματα. Τα οποια στραβα βεβαια συγκεντρωνονται ως επι το πλειστον σε ταξι της Αθηνας. Υπαρχει τεραστια διαφορα σε σχεση με την υπολοιπη Ελλαδα... Δηλαδή αν σήμερα που υπάρχουν οι αποδείξεις παρει ...πενταπλή κούρσα τι θα κάνει θα κόψει 5 αποδείξεις και θα φορολογηθεί περισσότερο. Τα ίδια ήταν τα ίδια είναι
Joshua21 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Οι διπλες και οι τριπλες κουρσες ειναι αλλο θεμα. Και ευθυνη εκει εχει και ο πελατης που θελει να εξυπηρετηθει. Αλλιως ας περιμενε το ταξι το ελευθερο... Δεν τον βαζει με το ζορι μεσα κανενας. Έτσι όπως το γράφεις κάποιος που δεν ξέρει θα καταλάβει ότι ο ταξιτζής κάνει εξυπηρέτηση, κάτι που δεν ισχύει. Εξυπηρέτηση θα έκανε εφόσον πληρωνόταν μία φορά για μία κούρσα, στην πράξη όμως πληρώνεται διπλά και τριπλά(και παρανόμως φυσικά). Αυτό μάλλον πιο πολύ σε αισχροκέρδεια μου φέρνει, παρά σε εξυπηρέτηση. Επίσης μπορεί να μην έβαλε κανείς μέσα με το ζόρι τον δεύτερο και τον τρίτο πελάτη, έλα όμως που όταν το κάνει αυτό ΔΕΝ παίρνει την άδεια από τον πρώτο πελάτη! Άντε το πολύ πολύ απλώς να το αναφέρει(φιλαράκο να πάρουμε και την κυρία ?), αγνοώντας φυσικά την απάντηση που θα του δώσει.
GreyHorse Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Έτσι όπως το γράφεις κάποιος που δεν ξέρει θα καταλάβει ότι ο ταξιτζής κάνει εξυπηρέτηση, κάτι που δεν ισχύει. Εξυπηρέτηση θα έκανε εφόσον πληρωνόταν μία φορά για μία κούρσα, στην πράξη όμως πληρώνεται διπλά και τριπλά(και παρανόμως φυσικά). Αυτό μάλλον πιο πολύ σε αισχροκέρδεια μου φέρνει, παρά σε εξυπηρέτηση.Επίσης μπορεί να μην έβαλε κανείς μέσα με το ζόρι τον δεύτερο και τον τρίτο πελάτη, έλα όμως που όταν το κάνει αυτό ΔΕΝ παίρνει την άδεια από τον πρώτο πελάτη! Άντε το πολύ πολύ απλώς να το αναφέρει(φιλαράκο να πάρουμε και την κυρία ?), αγνοώντας φυσικά την απάντηση που θα του δώσει. Τι μου θύμισες τώρα....πριν καμιά 15ρια χρόνια, παίρνω ταξί στη Θεσσαλονίκη για να πάω καζίνο. Μετά τον λευκό πύργο σταματά ο τύπος χωρίς να με ρωτήσει και παίρνει άτομο για Καραμανλή με Μπότσαρη, του λέω γιατί, μου απαντά στον δρόμο μας είναι.. Θα σε βολέψω καλά σκέφτομαι. Επειδή την διαδρομή την έκανα αρκετές φορές τότε όταν δεν με έπαιρνε η ώρα για λεωφορείο, ήξερα ότι πλήρωνα 1000-1100 δραχμές. Ο τύπος λοιπόν επειδή αντί να συνεχίσει παραλιακή και να βάλει διπλή ταρίφα μετά το τέλος του Φοίνικα, μου κάνει τον γύρο (μετρημένα 4 χιλιόμετρα παραπάνω είναι) και με ανεβάζει Νέα Εγνατία, βάζει διπλή ταρίφα μόλις περνά την Βούλγαρη (αναλογικά στον χάρτη είναι είναι παραπάνω τα χιλιόμετρα διπλής ταρίφας έτσι παρά αν πας μέσω Φοίνικα) και φτάνει το ταξίμετρο στις 1800 δραχμές. Χώρια τι είχε πάρει από την έξτρα κούρσα. Του βγάζω κι εγώ και του δίνω 1.000, μου λέει ότι είναι στα 1.800 και του απαντώ ότι κάνω καθημερινά την κούρσα και πληρώνω 1.000 δεν του είπα εγώ να μου κάνει τον γύρο ούτε να πάρει έξτρα κούρσα, και του λέω αν έχεις πρόβλημα φώναξε αστυνομία, θα με βρεις μέσα στο καζίνο να δουλεύω. Από τις χειρότερες φάρες οι ταρίφες...ever.. 7
crupo Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δηλαδή αν σήμερα που υπάρχουν οι αποδείξεις παρει ...πενταπλή κούρσα τι θα κάνει θα κόψει 5 αποδείξεις και θα φορολογηθεί περισσότερο. Τα ίδια ήταν τα ίδια είναι Έτσι όπως το γράφεις κάποιος που δεν ξέρει θα καταλάβει ότι ο ταξιτζής κάνει εξυπηρέτηση, κάτι που δεν ισχύει. Εξυπηρέτηση θα έκανε εφόσον πληρωνόταν μία φορά για μία κούρσα, στην πράξη όμως πληρώνεται διπλά και τριπλά(και παρανόμως φυσικά). Αυτό μάλλον πιο πολύ σε αισχροκέρδεια μου φέρνει, παρά σε εξυπηρέτηση. Επίσης μπορεί να μην έβαλε κανείς μέσα με το ζόρι τον δεύτερο και τον τρίτο πελάτη, έλα όμως που όταν το κάνει αυτό ΔΕΝ παίρνει την άδεια από τον πρώτο πελάτη! Άντε το πολύ πολύ απλώς να το αναφέρει(φιλαράκο να πάρουμε και την κυρία ?), αγνοώντας φυσικά την απάντηση που θα του δώσει. Το αναφερω για τις διπλες κουρσες απο το 1ο ποστ. Η ταμειακη στα ταξι ειναι συνδεδεμενη με το ταξιμετρο. Εφοσον μπει ταξιμετρο η αποδειξη βγαινει αυτοματα με το που κλεισει το ταξιμετρο. Μπορει να ετυχες σε περιπτωση που ο ταξιτζης 1. Δεν εβαλε ταξιμετρο και αρα δεν βγηκε αποδειξη 2. Εβαλε ταξιμετρο, βγηκε η αποδειξη κανονικα και απλα δεν στην εδωσε. Σε μικρο ποσοστο σιγουρα θα υπαρχουν και καποιοι που αποσυνδεουν την ταμειακη απο το ταξιμετρο επιτηδες κατι που φυσικα ειναι παρανομο. Επισης σε διπλη κουρσα βγαινει μονο μια αποδειξη. Διπλες κουρσες κανονικα απαγορευονται και δεν υπαρχει μηχανισμος να βγει διπλη αποδειξη. Οσο για το πως φορολογουνται. Παλιοτερα ειχαν τεκμαρτο, τωρα φορολογουνται με εσοδα-εξοδα. Αρα με τις αποδειξεις. Συνηθως βεβαια τα εσοδα καλυπτονται απο τα εξοδα. Το ταξι εχει ΦΠΑ 13% ενω σχεδον ολα τα εξοδα (πετρελαια, μηχανικοι, λαστιχα κλπ) 23%. Πριν 5 χρονια (ή καπου εκει) δεν υπηρχε ταμειακη στα ταξι και ΝΟΜΙΜΑ δεν εκοβαν αποδειξη. Φορολογουνταν με βαση τεκμαρτο εισοδημα. Κατα τα αλλα, εξυπηρετηση σιγουρα δεν κανει ο ταξιτζης, δεν ειπα αυτο. Αν ηταν να μην πληρωθει επιπλεον σιγα να μην σταματουσε να γεμισει το αμαξι και να παρανομησει επισης για φιλανθρωπια... Ειναι και θεμα πελατη ομως, ακομα και αυτου που ειναι ηδη μεσα και τον οποιον δεν τον βολευει σε τιποτα η διπλη κουρσα. Εγω αν εχω προβλημα, βιαζομαι ή οτιδηποτε αλλο, λεω στον ταξιτζη δεν παιρνεις αλλη κουρσα και τελειωνει το θεμα. Και αν θελει ας πει τιποτα... Αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα οπως ειπα πριν και δεν υποκειται στο θεμα της φοροδιαφυγης που συζηταμε εδω. Γιατι ουσιαστικα ζητας να φορολογηθουν χρηματα τα οποια προερχονται απο παρανομη δραστηριοτητα (βλεπε διπλη κουρσα), πραγμα αδυνατο...
paylidis Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 παίρνω σπανια ταξι συνήθως για να παω σε θεατρα/μπουζουκια κλπ (δε μπορω να τραβολογάω το αυτοκίνητο στο κεντρο ή να το οδηγήσω χωρις να ειμαι 100% νηφαλιος). Τον τελευταίο 1 χρόνο παιρνω μονο ταξί απο taxibeat ακομα και αν ειμαι σε πιατσα και εχω δει τρομερά καλύτερη αντιμετώπιση, τόσο απο πλευράς απόδειξης όσο και συμπεριφοράς/σοβαρότητας/καθαριοτητας. Μονο 2 στους ~20 ήταν κοπανοι (ο ενας μαλιστα ο αρχικλεφταρος ειχε το ταξιμετρο σε δοκιμαστική λειτουργία και φυσικά δεν θα εγραφε για αποδειξη), εφαγαν αρνητική αξιολόγηση και με 4-5 ακομα παρόμοια θα τους εφαγε η μαρμαγκα απο την πλατφόρμα
crupo Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 Γενικως οι νεοι ταξιτζηδες θεωρω ειναι αρκετα καλοι. Ιδιως σε ταξι εκτος Αθηνων σχεδον ποτε δεν ειχα θεμα. Τωρα οτι στην Αθηνα υπαρχουν περισσοτερα λαμογια ειναι γεγονος.
koulkos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 Ο συγκεκριμένος κλάδος είναι τρομερά ευμετάβλητος και αυτό οφείλεται στο γεγονός πως το μεγαλύτερο κόστος της υπηρεσίας που προσφέρουν εξαρτάται άμεσα από τη μεταβολή της τιμής του καυσίμου. Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως όταν πήρα το δίπλωμα το 2004 το λίτρο είχε 80 λεπτά και τώρα έχει διπλασιαστεί. Ο μισθός μου δεν έχει σε καμία περίπτωση διπλασιαστεί από τότε επομένως η αγοραστική μου δύναμη μειώθηκε. Αν τότε έπαιρνα 10 φορές π.χ. ταξί, σήμερα θα πάρω 3. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η ζήτηση για ταξί είναι ελαστική. Δεν είναι γάλα ή ψωμί ώστε να το αγοράσεις ακόμη και αν διπλασιαστεί η τιμή τους. Επίσης πλέον δεν σε συμφέρει από άποψη εξοικονόμησης χρόνου να μπεις στη διαδικασία να πάρεις ταξί. Το 2005 που πήγαινα στη σχολή μου στη Σίνδο, ξεκινούσα από Τούμπα 8:30 το πρωί και περνούσα μέσα από Τσιμισκή για να πάρω έναν φίλο. Κάναμε στη χειρότερη των περιπτώσεων 35 λεπτά. Ένα πρωί το προηγούμενο μήνα που έπρεπε να κατέβω κέντρο με το αμάξι έκανα 30 λεπτά για να φτάσω Αριστοτέλους και μέχρι να φτάσω είχαν προηγηθεί 2 λεωφορεία της ίδιας γραμμής που με βόλευαν. Πλέον τα ταξί δουλεύουν με ηλικιωμένους που δεν αντέχουν την πολυκοσμία στο λεωφορείο αλλά αντέχει ακόμη η τσέπη τους, με επισκέπτες από αεροδρόμιο,τρένο,κτελ και με ξενύχτηδες που δεν βρίσκουν/θέλουν να βρουν λεωφορείο μετά τις 12. Μιλάμε για τρομερή συρρίκνωση του κύκλου εργασιών τους.Είναι εγκλωβισμένοι στο επάγγελμα λόγω του υψηλού τιμήματος που έδωσαν για την άδεια ενώ παράλληλα μπαίνουν νέοι οδηγοί στο επάγγελμα γιατί απλούστατα δεν απαιτεί σπουδές και επαγγελματική εμπειρία. Με βάση τα παραπάνω θα μπορούσα ίσως να δικαιολογήσω την τάση για φοροδιαφυγή αλλά μου είναι ο πλέον αντιπαθητικός επαγγελματικός κλάδος. Με εκνευρίζει αφάνταστα το γεγονός πως δεν επιθυμούν καμία αλλαγή (ακόμη και προς όφελός τους) ενώ παράλληλα εναντιώνονται σε κάθε προσπάθεια ελάφρυνσης του καταναλωτή μέσω εναλλακτικών λύσεων αφού διαθέτουν ένα από τα πιο ισχυρά επαγγελματικά λόμπι.
crupo Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 Με βάση τα παραπάνω θα μπορούσα ίσως να δικαιολογήσω την τάση για φοροδιαφυγή αλλά μου είναι ο πλέον αντιπαθητικός επαγγελματικός κλάδος. Με εκνευρίζει αφάνταστα το γεγονός πως δεν επιθυμούν καμία αλλαγή (ακόμη και προς όφελός τους) ενώ παράλληλα εναντιώνονται σε κάθε προσπάθεια ελάφρυνσης του καταναλωτή μέσω εναλλακτικών λύσεων αφού διαθέτουν ένα από τα πιο ισχυρά επαγγελματικά λόμπι. Ξεφυγαμε αλλα τι ακριβως εννοεις εδω? Τι αλλαγες προς οφελος τους δεν επιθυμουν? Επισης οταν λες εναντιωνονται σε καθε προσπαθεια ελαφρυνσης του καταναλωτη?
pavlinara Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 Δεν θα ξεχάσω ποτε τον ταξιτζή που αφου κατέβηκα έκανε αναστροφή να φυγει και με χτύπησε. Και τον ταξιτζή που χωρις ιδιαίτερο λόγο με πηρε απο πισω και με έβριζε οπως δεν με εχουν βρίσει ποτε. 1
koulkos Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 Όντως ξέφυγα και ζητώ συγνώμη για αυτό. Σου απαντώ σε αυτά που με ρώτησες. Τι αλλαγές προς όφελός του δεν επιθυμούν: αδυνατούν να συνεννοηθούν συλλογικά (όχι συνδικαλιστικά) για να ορίσουν κριτήρια και όρια της εργασίας τους, γεγονός που θα προσέθετε αξία και ποιότητα στην εργασία τους, αδυνατούν να προωθήσουν τις ανάγκες τους όντας χωρισμένοι σε εταιρείες και συνδικαλιστικές οργανώσεις, δεν επιθυμούν/μπορούν να αποβάλλουν τους κακούς συναδέλφους τους, δεν επιθυμούν να είναι επαγγελματίες γενικά (στην πλειοψηφία τους). Εναντιώνεται ένα μεγάλο ποσοστό σε εναλλακτικές που παρουσιάζονται (σαν το uber αν δεν κάνω λάθος) τη στιγμή που οι ίδιοι έχουν τα μέσα,τη δύναμη και τη γνώση ώστε να κάνουν κάτι παρόμοιο. Εναντιώνονται σε κάθε προσπάθεια ελάφρυνσης του καταναλωτή: είναι αντίθετοι στο μετρό, στη λειτουργία των λεωφορείων των ξενοδοχείων (που τους κόβει δουλειά από αεροδρόμια και τρένα), στη λειτουργία των αστικών λεωφορείων μετά τις 12(που τους κόβει δουλειά με διπλή αν δεν κάνω λάθος ταρίφα) και σε κάθε επιχειρηματική προσπάθεια που θα μπορούσε να προσφέρει τις ίδιες ή περίπου τις ίδιες υπηρεσίες με μικρότερο κόστος για τον καταναλωτή. Δεν νομίζω πως είναι τυχαία η ελάχιστη εκτίμηση που τρέφει το κοινωνικό σύνολο για τον εν λόγω επαγγελματικό κλάδο. Και δεν νομίζω πως αυτό έχει να κάνει με την μη έκδοση αποδείξεων ή άλλων μικρών παρατυπιών αλλά με τη γενικότερη συμπεριφορά και αντίληψη τους. Φυσικά υπάρχουν τίμιοι άνθρωπο στον κλάδο όπως υπάρχουν σε οποιοδήποτε άλλον. Εγώ όμως γράφω την εντύπωσή μου για το σύνολό τους. Μπορεί να είμαι εγώ λάθος και σε κάποια σημεία να υπερβάλω. Δεκτή κάθε άποψη. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις