wescboy Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Οπως εγραψα σε προηγουμενο ποστ, εχω ενα mbp early 2011 με προβλημα στην AMD καρτα γραφικων. Περσι αλλαξα τη μητρικη καρτα με το apple care στην τοτε GOLDEN-I Θεσσαλονικης και μετα απο ενα χρονο εχω ξανα το ιδιο προβλημα. Το εχω δωσει στην ISTORM εδω και 1,5 βδομαδα και περιμενω να μου τηλεφωνησουν και να μου πουν τι χρειαζεται. Ειμαι ομως αρκετα σιγουρος οτι θα μου πουν να αλλαξω τη μητρικη ξανα και να πληρωσω γυρω στα 700ευρω, πραγμα που δε το δεχομαι γιατι ξερω οτι αργα η γρηγορα θα παρουσιαστει ξανα το ιδιο προβλημα. Τους ανεφερα οτι ειχα αλλαξει τη μητρικη πριν ενα χρονο και οτι μου ειναι αδυνατο να πληρωσω. Η Apple παραμενει σιωπηλη μ'αυτο το θεμα που ειναι παγκοσμιο και δεν εχει βγαλει καποιο προγραμμα ανακλησης. Υπαρχει ολκληρη συζητηση με πανω απο 600 σελιδες στο site της: https://discussions.apple.com/thread/4766577?tstart=0 Επισης υπαρχουν πολλα sites και groups στο facebook: http://breakfree.cc/ http://bgr.com/2014/10/24/2011-macbook-pro-discrete-graphics-card-failure/ https://www.change.org/p/timothy-d-cook-replace-or-fix-all-2011-macbook-pro-with-graphics-failure http://www.theregister.co.uk/2014/10/29/apple_facing_class_action_over_broken_macbook_claims/ https://www.facebook.com/2011mbp Μου εκανε ομως εντυπωση για καποιες περιπτωσεις που διαβασα οτι τους το αντικατεστησαν με καινουργιο mbp με retina χωρις να εχουν υπολοιπο εγγυησης. Ενας Ισπανος αλλαξε τη μητρικη 3 φορες αλλα πληρωσε μονο τη μια και στο τελος του το αντικατεστησαν με καινουργιο. Ενας Γαλλος που το πηγε στο Apple store του Παρισιου και τους ειπε για το προβλημα και οτι δεν θα ξαναγορασει προιον της αν δεν το αλλαξουν, του εδωσαν καινουργιο. Ενας Αγγλος το εχει δωσει στο service για διαγνωση και περιμενει να του το αντικαταστησουν συμφωνα με τα Ευρωπαικα δικαιωματα του καταναλωτη, οπως επισης ετσι πηρε καινουργιο και ενας Αυστραλος. Θελω να ξερω τι ακριβως παιζει με τα δικαιωματα και πως μπορω να κινηθω ωστε, αν οχι να μου το αντικαταστησουν, τουλαχιστον να μου αλλαξουν την μητρικη χωρις καποιο κοστος. Εδω ειναι και το site: http://ec.europa.eu/consumers/ecc/ Γνωριζει κανεις? Ευχαριστω.
Skierpetros Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 απο ότι κατάλαβα οι τύποι που περιέγραψες το πήγαν σε apple store απευθείας. Αν μπορείς και έχεις κάποιον σε ευρωπαικη χωρα στειλτου το και πες του να το πάει σε apple store δεν νομίζω μέσω της ISTORM να σου γινει αντικατάσταση
MoviemakerGr Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2014 Βάση αυτού,δηλαδή αν αποδείξεις ότι έχει κατασκευαστικό πρόβλημα μπορείς να διεκδικήσεις τα πάντα. Οι κινήσεις τώρα που πρέπει να κάνεις είναι να πάρεις την απάντηση τους γραπτά αν είναι αρνητική,και επισυνάπτοντας όλα τα παραπάνω links κ εξηγώντας τα με μια υποσημείωση το καθένα,να κάνεις καταγγελία και στην Γ.Γ καταναλωτή αλλά και στον συνήγορο καταναλωτή,διεκδικώντας το αυτονόητο.Απαραίτητη προϋπόθεση να είσαι μέσα στα 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς. 1
wescboy Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Τελικα αλλαξανε την logic board χωρις κανενα κοστος. Η προηγουμενη δουλεψε χωρις κανενα προβλημα για ενα χρονο, ελπιζω και αυτη να κρατησει τοσο και αν δεν γινεται να την αλλαξουν ξανα δωρεαν, θα το σκεφτω για αγορα καινουργιου. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα