tomasss Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2014 Σε αριστερά κλειστή στροφή μετά από φανάρι έπεσα πάνω σε διπλά σταθμευμένο αυτοκίνητο επί της γωνίας. Το αυτοκίνητο μου έχει μηχανολογικό πρόβλημα ενώ το δικό του μια απλή αμυχή στον προφυλακτήρα. Ήρθε τροχαία καθώς δεν ήταν αυτός εκεί και μου είπε ότι έπρεπε να τον αποφύγω ως εμπόδιο και φταίω εγώ. Έγραψαν βέβαια μόνο πως έγινε το ατύχημα και ότι αυτός ήταν παρκαρισμένος σε γωνία και στροφή. Δεν έκοψαν κλήση. Δεν έγραψαν ότι έφταιγα εγώ απλά τα δεδομένα. Ήρθε η ασφάλεια μου και έβγαλε και φωτογραφίες. Υπάρχει περίπτωση να ζητήσω αποζημίωση έστω και μερική εξαιτίας παράνομης θέσης; Δεν φταις που έπεσες σε διπλά σταθμευμένο όχημα , αλλά η ελληνική δικαιοσύνη θα σε βγάλει και φταίχτη. Και ο ιδιοκτήτης του παράνομα σταθμευμένου θα επιβραβευτεί. Και δεν θα είναι η μοναδική περίπτωση. Ως εκ τούτου, αποζημίωση δεν θα δεις Άτυχος απλά.
fylatos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2014 Παιδιά πήγαινα με ελάχιστα χιλιόμετρα με ένα εξαιρετικά αργό αυτοκίνητο. Ήμουν μόνος στο φανάρι και ξεκίνησα από στάση για να επιταχύνω για αντε πέντε μέτρα. Εδώ μιλάμε για νορμάλ δίπλα παρκαρισμένο ή πεζό που περιμένει στην άκρη να περάσει ή ποδηλάτη. Έκανα με τα 5χλμ που είχα τέρμα δεξιά το τιμόνι 3 στροφές και φρέναρα. Για να καταλάβετε τον βρήκε το φρύδι και το λάστιχο μου από τα πλάγια και έσπασα το ψαλίδι μου. Αυτός δεν έπαθε τίποτα παρά μια αμυχή στο χρώμα που δεν αρνήθηκε κανείς να την φτιάξει. Αλλά ήταν κάθετα παρκαρισμένος διπλά σε γωνία και στροφή και δεν δέχομαι ότι α. Έπρεπε σε 1 μέτρο να λειτουργούν τα αντανακλαστικα μου πάνω από τόσο που λειτουργούν και 2 ότι δεν έφαγε ούτε κλήση. Ήρθαν δύο αστυνομικοί ένας ήθελε να κόψει αλλά η άλλη του είπε αντε πάμε βραδιάτικα. Το έγραψαν όμως γιατί φώναζα στα σχόλια στο χαρτί που του άφησαν και μου έδωσαν κι εμένα.
paylidis Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2014 κληση επρεπε να εχει φαει... δε μπορεις ομως φιλε μου ενω χτύπησες καποιον και φταίς ξεκαθαρα εσυ να του βγαλεις υπαιτιότητα... δυστυχώς δεν ειναι όλα οπως θελουμε να φαίνονται... με την ίδια λογική σταματάει παρανομα (ως συνήθως) ενα σχολικό και πάω πεφτω πάνω του, το σχολικό φταίει ή εγω που δε βλεπω που παω; Καταλαβαίνω τη λογική και απελπισία σου αλλα σκεψου το σαν τριτος και θα δεις οτι δεν εχει βαση αυτο που λες και μονο θα ταλαιπωρηθείς με δικες κλπ...
fylatos Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2014 Δε μίλησε κανείς για δικές ρε παιδιά και προφανώς και αντιλαμβάνομαι ότι έχω και εγώ υπαιτιότητα και κάλεσα την ασφάλεια να τον καλύψω αλλά δεν πήρε ούτε κλήση. Το δικό του αμάξι μια αμυχή στο χρώμα που παίζει αν γυαλιστει να φύγει το δικό μου σπασμένο ψαλίδι και ανάρτηση
liopyr Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Με 5 χλμ./ωρα πάντως, όπου και να βρεις, δύσκολο να σπάσεις ψαλίδι. Επίσης, με αυτή την ταχύτητα έχεις την δυνατότητα να φρενάρεις ακαριαία, ούτε καν ελιγμός δεν θα χρειαζόταν. Δεν σου λέω πως λες ψέμματα, απλά μάλλον δεν έχεις εκτιμήσει σωστά την ταχύτητα που είχες βάση της ορατότητας. Το ότι έπεσες εσύ πάνω του, και όχι οι άλλοι 100 που μπορεί να πέρασαν από το ίδιο σημείο πριν από εσένα, δείχνει πως μάλλον εσύ έκανες κάτι λάθος. Το διπλοπαρκάρισμα μπορεί να είναι εκνευριστικό για χίλιους λόγους, αλλά παράγοντας που προκαλεί ατύχημα δεν είναι, όπως και να το δούμε.
fylatos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Βασικά αμέσως μετά από εμένα πέρασε ένας και του χτύπησε τον καθρέπτη. Η διαφορά είναι ότι εγώ σταμάτησα και ο άλλος έφυγε. Σπάνιο είναι να δεις χτυπημένα αμάξια στις γωνίες; Συνέχεια γίνεται. Αν δεν παρκάρει ο άλλος όπου να ναι βέβαια είναι αδύνατο να γίνει Το ψαλίδι έσπασε σύμφωνα με τον μηχανικό γιατί πρακτικά τον βρήκα μόνο με την ρόδα. Δηλαδή με πόσο παίζει να πήγαινα σε 5 μέτρα επιτάχυνση και αφού πάτησα φρένα; Με 10; Αν το διπλοπαρκαρισμα πάνω σε στροφή και γωνία δεν είναι επικίνδυνο τι είναι; Καταλαβαίνω τα επιχειρήματα σας και δέχομαι ότι αν έπαιρνα ανοιχτά τη στροφή δεν θα έπεφτα πάνω του αλλά με δεδομένο το πως ξεκίνησα να στριψω ήταν αδύνατο να τον αποφύγω. Αν δεν έκανα ελιγμό θα έπεφτα πάνω του. Με όλο το αμάξι. Νομίζετε ότι είχα χρόνο και χώρο αλλά πραγματικά ήταν αμέσως μετά τη στροφή κάθετα δίπλα παρκαρισμένος. Όλα τα αμάξια έκαναν τον ίδιο ελιγμό με εμένα μόνο... Πιο επιτυχημένα. Σόρρυ δεν μπορώ να δεχτώ ότι μπορεί ο καθένας να παρκάρει όπου γουστάρει και να είναι η υπαιτιότητα στο σύνολο στον άλλο. Αν είναι έτσι να αφήνουμε τα σαράβαλα στις γωνίες να μας τα κάνουν καινούργια οι ασφαλιστικές. Ξαναγράφω εδώ ότι δεν είχα πρόθεση να μην σταματήσω κάθε άλλο. Τον κάλυψα πλήρως αν και δεν πήρε τηλέφωνο πιθανώς το αγνόησε. Απλώς μου φάνηκε παράξενο που δεν προβλέπεται ευθύνη σε αυτόν που παρκάρε και αυτόματα αναιρεί κάθε κανόνα του κοκ τύπου αν έχεις βλάβη πρέπει να βάλεις τρίγωνο σε εμφανές σημείο κλπ. Αν έχεις βλάβη και δε βάλεις τίποτα και πέσει ο άλλος πάνω σου και σκοτωθεί φταίει ο άλλος που οδηγούσε. Όχι εσύ που μπορεί σε στροφή πάνω να έχεις ξέμεινε όχι εσύ που διπλοπαρκαρες στην παραλιακή στη μέση του δρόμου, όχι εσύ που παραβιάσες καμιά δεκαριά διατάξεις του κοκ και ούτε κλήση δε πήρες. Ο άλλος που σε βάρεσε μόνο. Το θρεντ δε το άνοιξα για να βρω τρόπο να πάρω λεφτά από τον άλλο ή την ασφαλιστική του (που δεν υπήρχε, ανασφάλιστο ήταν από όσα μου είπαν σήμερα από την δική μου ασφάλεια) αλλά να συζητήσουμε το αν είναι παράλογο ή όχι αυτό που γίνεται. Δική μου ίσως λανθασμένη γνώμη είναι ότι έπρεπε να υπάρχει επιμερισμος ευθύνης και πως ακόμα και πεζός να είναι ο άλλος δε σημαίνει ότι μπορεί να τρέχει στην μέση από την εθνική οδό και όποιος δεν τον αποφύγει ως εμπόδιο να καταστρέψει την ζωή του γιατί τον πάτησε. Ούτε ότι είναι λογικό να κατηγορούμε οδηγούς που παίζουν κάθε μέρα ηλεκτρονικό παιχνίδι στην Όλγας και την Τσιμισκή για να μην πατήσουν πεζό που περνάει από όπου να ναι τον δρόμο 10 μέτρα πριν από φανάρι για έλλειψη προσοχής. Νιώθω ότι χάνουμε τα αυτονόητα. Για να είμαστε ακριβείς καλά εγώ να πληρώσω αλλά το κράτος μου που με προστάτεψε από έναν ασυνείδητο που παρκάρε παράνομα; Δεν είναι και ευθύνη της τροχαίας που αφήνει τέτοια περιστατικά; Η κατάσταση στην Θεσσαλονίκη είναι απίστευτη. Ξέρω πολλούς που δεν οδηγούν στην κίνηση γιατί φοβούνται. Επίσης σχεδόν οποίος ξέρω που οδηγεί χρόνια έχει κάνει κάποιο μικροατυχημα. κληση επρεπε να εχει φαει... δε μπορεις ομως φιλε μου ενω χτύπησες καποιον και φταίς ξεκαθαρα εσυ να του βγαλεις υπαιτιότητα... δυστυχώς δεν ειναι όλα οπως θελουμε να φαίνονται... με την ίδια λογική σταματάει παρανομα (ως συνήθως) ενα σχολικό και πάω πεφτω πάνω του, το σχολικό φταίει ή εγω που δε βλεπω που παω; Καταλαβαίνω τη λογική και απελπισία σου αλλα σκεψου το σαν τριτος και θα δεις οτι δεν εχει βαση αυτο που λες και μονο θα ταλαιπωρηθείς με δικες κλπ... Αρνούμαι αυτό το φταίω ξεκάθαρα εγώ. Έκανα ότι μπορούσα (αργή ταχύτητα, ελιγμό) για να τον αποφύγω. Το ότι δεν έπεσε κανένας άλλος πάνω του δεν είναι επιχείρημα. Στα 200 αμάξια σε έναν ελάχιστα χρησιμοποιούμενο δρόμο έπεσε άλλο ένα στον καθρέπτη του.Για την κλήση μίλησα με τον διοικητή και μου είπε ότι με βάση αυτά που βλέπει στις φωτογραφίες κακώς δεν έκοψαν και θα τους κάνει παρατήρηση. Κλάιν. Απλώς ίσως θα μπορούσε να γίνει το εξής : Α. Υπαιτιότητα του κινουμένου οχήματος Β. Βαρύ διοικητικό πρόστιμο σε παρανομα σταθμευμένο όχημα εφόσον προκύπτει έστω και μερική υπαιτιότητα σε αυτόν που το σταθμεύει έτσι Γ. Κανονικό πρόστιμο σε περίπτωση όπως αυτή του σχολικού που λες παραπάνω. Σε περίπτωση δηλαδή που δεν υπάρχει υπαιτιότητα πάρα μόνο παράβαση. .
liopyr Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Δεν το έγραψα για να σου πω πως είσαι κακός οδηγός ή κάτι τέτοιο πάντως, οποιοσδήποτε θα μπορούσε να το πάθει, απλά ο κανόνας λέει πως ευθύνη είναι αποκλειστικά δική σου, γιατί όπως έγραψε και κάποιος παραπάνω, στην θέση του διλοπαρκαρισμένου θα μπορούσε να ήταν κάποιο παιδί, ή ένας παππούς που θα προσπαθούσε να περάσει τον δρόμο. Εκ των πραγμάτων, δεν μπορούμε να απαιτήσουμε να μην κυκλοφορούν άνθρωποι με περιορισμένη αντίληψη των κινδύνων στους δρόμους. Υπάρχουν κανόνες και για τους πεζούς φυσικά, στην εθνική που ανέφερες π.χ δεν νομίζω πως επιτρέπονται οι περίπατοι, αλλά στην ζούγκλα της πόλης είναι αδύνατο να βάλεις τέτοια όρια. Ειδικά στο τερατούργημα της Αθήνας, που και με λιθοβολισμό να τιμωρούνταν το διπλοπαρκάρισμα πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχαμε, γιατί πολύ απλά τα αυτοκίνητα δεν χωράνε σε καμία περίπτωση να παρκάρουν όλα νόμιμα.
fylatos Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Δεν θεώρησα και πότε τον εαυτό μου καλό οδηγό. Είμαι απλά σχετικά έμπειρος πλέον σε συνθήκες κίνησης και ξέρω να αποφεύγω δυσάρεστα όπως πχ μηχανάκια λεωφορεία που βγαίνουν από τη λωρίδα τους και σε κόβουν, αμάξια που περνάνε με κόκκινο και άρα πρέπει να τα αναμένει κανείς. Κατάλαβα αυτό που θες να πεις. Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική πίσω από μια νομοθεσία που λέει ότι άπαξ και δε κινείσαι δεν έχεις ευθύνη. Προφανώς και έχεις ευθύνη. Δηλαδή αν κλείσεις ένα δρόμο και πεθάνει ένας σε ασθενοφόρο φταίει ο οδηγός του ασθενοφόρου που δεν διάλεξε εναλλακτική; Ή αν πεταχτεί ένα παιδί (μακριά από εμάς) στον δρόμο φταίει ο οδηγός και όχι ο γονέας; Προφανώς και όταν βγαίνεις στον δρόμο δε ξέρεις τι θα σου συμβεί αλλά περιμένεις μια στοιχειώδη τήρηση κανόνων. Αλλιώς ατυχήματα σαν τα παραπάνω θα ήταν πιο συχνά (είναι ήδη). Καλός ο κανόνας που επιρρίπτει ευθύνες αλλά όχι όταν δεν εφαρμόζονται οι άλλοι κανόνες που σε προστατεύουν από δυσάρεστες καταστάσεις.
cger Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 ΥΓ με τη λογική που το εξετάζεις, αν στεκόταν εκεί πέρα κάνας πεζός ή κάνα ποδήλατο με κάνα πιτσιρίκι θα έπρεπε να το πάρεις παραμάζωμα και να μη σου πει κανείς τίποτα Το παραπάνω θέμα ας το αφήσουμε εκτός γιατί τότε τα πράγματα γίνονται περίπλοκα ειδικά αν υπάρχει και τραυματισμός του ποδηλάτη/πεζού ακόμα και με υπαιτιότητα του ίδιου ποδηλάτη/πεζού οπότε και ακολουθεί αστικό (αποζημίωση πεζού/ποδηλάτη από ασφαλιστική) και ποινικό δικαστήριο (για τον οδηγό) αν ακολουθηθεί δικογραφία.
frenzy Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Αν πεταχτεί παιδί ναι, θα φταίει ο οδηγός και προφανώς δεν έχεις παιδιά για να τα λες αυτά. Αν είχε σταματήσει ταξι εκεί θα είχες πέσει επάνω του και πάλι. Ο δρόμος έχει πάντα εκπλήξεις και δουλειά του οδηγού είναι να τις περιμένει. Όταν άρχισα να οδηγώ ο πατέρας μου είπε "το τιμόνι είναι όπλο, σεβάσου το". Κάποια στιγμή αντί για αυτοκίνητο θα είναι ένα πιτσιρίκι που θα πιάσει την μπάλα του, ένας παππούς που λαχάνιασε στη μέση του δρόμου ή ένας αφηρημένος στο κινητό του. Όλοι αυτοί θα κάνουν λάθος να σταθούν εκεί αλλά την ευθύνη την έχεις εσύ γιατί εσύ οδηγείς το όπλο. Εγώ την έχω πατήσει το '99 με έναν παππού που στάθηκε νύχτα πίσω από ένα suv και πήγε να περάσει τον δρόμο. Πρώτη φορά τον είδα όταν η μούρη του ήταν κολλημένη στο παρμπριζ μου. Δεν σκέφτηκα ούτε μια στιγμή πως έφταιγε εκείνος, γιατί εγώ οδηγούσα και ήμουν στον παράδρομο της Μεσογείων με 40χλμ που δεν σηκώνει ούτε 20 αυτό το χάος πεζών εκεί. Από τότε αν δεν βλέπω καλά το πεζοδρόμιο φρενάρω. Αυτό που θέλω να πω με όλα αυτά είναι πως έχεις λάθος νοοτροπία κατά την γνώμη μου κι αν δεν αρκεί το ψαλίδι για να την αλλάξεις θα έχεις άλλα προβλήματα. 1
tomasss Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Αν πεταχτεί παιδί , θα ευθύνονται οι γονείς του. Αν είναι ενήλικας ο πεζός θα ευθύνεται ο ίδιος. Κυκλοφοριακή αγωγή το λένε αυτό. Για αυτό υπάρχουν διαβάσεις και πεζοδρόμια. Με το διπλοσταθμευμένο όχημα σε γωνία : είναι παράνομο; είναι. Γιατί είναι παράνομο; επειδή από τον ΚΟΚ θέτει σε κίδυνο τους χρήστες του δρόμου και παρεμποδίζει την κυκλοφορία. Παρόλα αυτά, επειδή ο νομοθέτης στην Ελλάδα, φροντίζει να έχει νόμους γεμάτο ασάφειες ( ο από πίσω πάντα φταίει ) , διότι επωφελούνται από αυτό αρκετοί ( γαιδούρια που παρκάρουν και κινούνται όπως κ όπου γουστάρουν) ο αγαπητός fylatos θα πληρώσει τα σπασμένα. Και ο κοπρίτης του διπλοπαρκαρισμένου σε γωνία θα πει στην υγειά του κορόιδου. ΥΓ Τελικά μια dashcam είναι χρήσιμη
frenzy Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Η ευθύνη ναι είναι στον γονέα και τον ενήλικο. Και στην κοινωνία ολάκερη που τους εκπαίδευσε να είναι γονείς και πεζοί. Η ευθύνη όμως δεν έχει σχέση με την υπαιτιότητα, κι όσο νωρίτερα το καταλάβεις αυτό τόσο καλύτερα θα οδηγείς.
Joshua21 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Είμαι απλά σχετικά έμπειρος πλέον σε συνθήκες κίνησης και ξέρω να αποφεύγω δυσάρεστα όπως πχ μηχανάκια λεωφορεία που βγαίνουν από τη λωρίδα τους και σε κόβουν, αμάξια που περνάνε με κόκκινο και άρα πρέπει να τα αναμένει κανείς. Φίλε μου δεν αμφισβητώ την εμπειρία και τις οδηγικές σου ικανότητες, αλλά κάτι δεν μου κάθεται καλά σε αυτά που λες. Από τη μία δηλώνεις ότι μπορείς να αποφεύγεις οποιοδήποτε όχημα αλλάζει πορεία, περνάει με κόκκινο κτλ, αλλά από την άλλη δηλώνεις αδυναμία να αποφύγεις σταθερό εμπόδιο μετά από τυφλή στροφή...
adsl2+ Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Αν ολοι οι οδηγοί έδειχναν τη δέουσα προσοχη θα υπήρχαν τα ατυχήματα μόνο από μηχανική βλάβη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα