voltmod Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Αν και στους δρόμους σήμερα κυκλοφορούν περισσότερα ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα από ποτέ άλλοτε, το πιθανότερο είναι ότι θα αργήσει να βρεθεί η λύση για να αντικαταστήσουμε τις παραδοσιακές μηχανές καύσης και τα ακριβά ορυκτά καύσιμα. Μία γερμανική εταιρεία πάντως πιστεύει οτι το... νερό είναι η λύση ή τουλάχιστον μία ενδιάμεση λύση.Η Γερμανική εταιρεία Sunfire GmbH πιστεύει ότι έχει την λύση και δημιούργησε μία μηχανή που μετατρέπει το νερό -σε συνδυασμό με το διοξείδιο του άνθρακα της ατμόσφαιρας- σε υδρογονάνθρακα (σε υγρή μορφή). Η Γερμανική εταιρεία ονομάζει την τεχνολογία Power-to-Liquid και λέει ότι μπορεί να δημιουργήσει συνθετικά καύσιμα όπως βενζίνη, πετρέλαιο ή κηροζίνη. Η διαδικασία λειτουργεί κατά μέρος χρησιμοποιώντας την διαδικασία Fischer-Tropsch (η οποία αναπτύχθηκε το 1925) και Ηλεκτρολυτικές Κυψέλες Στερεών Οξειδίων (Solid Oxide Electrolyser Cells, SOECs) για την δημιουργία ατμού χρησιμοποιώντας ηλεκτρισμό που μπορεί να προέρχεται από ανεμογεννήτριες, από ηλιακές κυψέλες ή άλλες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Από τον ατμό στην συνέχεια αφαιρείται το οξυγόνο (που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλες εφαρμογές, και επομένως υπάρχει και άλλο όφελος) για την παραγωγή υδρογόνου. Στο επόμενο στάδιο της διαδικασίας, το υδρογόνο χρησιμοποιείται για την μετατροπή του διοξείδιου του άνθρακα (CO2), το οποίο προέρχεται από την ατμόσφαιρα, σε μονοξείδιο του άνθρακα και στην συνέχεια με την διαδικασία Fischer-Tropsch (η οποία αναπτύχθηκε το 1925) από το υδρογόνο (H2) και το μονοξείδιο του άνθρακα (CO) δημιουργείται υδρογονάνθρακας σε υγρή μορφή που μπορεί να χρησιμιμοποιηθεί σε μηχανές εσωττερικής καύσης. Όπως μπορείτε να καταλάβετε, το όφελος είναι διπλό από την στιγμή που απομακρύνεται το διοξείδιο του άνθρακα από την ατμόσφαιρα. Σύμφωνα με την εταιρεία μπορούν να ανακυκλωθούν 3,2 τόνοι διοξειδίου του άνθρακα μέσα σε μία μέρα (τουλάχιστον από την πειραματική εγκατάσταση που έχει δημιουργηθεί για την επίδειξη της τεχνολογίας η οποία κόστισε επταψήφιο νούμερο), ενώ στο ίδιο χρονικό διάστημα μπορεί να παραχθεί ένα βαρέλι καυσίμου την ημέρα. Σύμφωνα με την Sunfire GmbH οι σημερινές μηχανές λειτουργούν περίπου με 50% αποδοτικότητα, αλλά υπάρχει η δυνατότητα να αυξήσουν την αποδοτικότητα τους στο 70% περίπου στο μέλλον. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης, η παραπάνω αποδοτικότητα είναι εφάμιλλη ενός μοντέρνου κινητήρα diesel, την ώρα που ένας κινητήρας βενζίνης έχει αποδοτικότητα μεταξύ 14% με 30%. Τι είναι αυτό που κρατάει την τεχνολογία πίσω; Η Sunfire, μέσω του CTO της εταιρείας Christian von Olshausen υποστηρίζει ότι είναι δυνατόν να λειτουργήσει η διαδικασία σε βιομηχανικό επίπεδο, αλλά πριν γίνει αυτό θα πρέπει να αντιμετωπιστούν θέματα γραφειοκρατείας ενώ απαιτείται να παρθούν αποφάσεις για να δημιουργηθεί και ένα ρυθμιστικό πλαίσιο που θα προσφέρει την ασφάλεια που ζητούν οι επενδυτές. Site: C|Net
Chocobo Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Αύριο να υποθέσω η εταιρία θα έχει εξαγοραστεί απο τη BP,Shell κλπ για άγνωστο λόγω.... 24
kurillakoc Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 υπαρχουν εδω και χρονια αυτα δυστυχως κανενα νεο οποτε , μετα ομως το νερακι θα ειναι ακριβω εκτος κι αν περνουν την πρωτη υλη απο την βροχη τοτε ειναι 100% αποδοτικο
BadIronTree Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 άμα κάνεις υδρογόνο δεν το κάνεις βενζίνη για χαθεί με την καύση το 70% με θερμότητα ... το βάζεις σε hydrogen fuel cell με απόδοση 90-98%... τόσα αμάξια υδρογόνου φτιάχνουν ... http://www.horizonfuelcell.com/ 5
kostakis25 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 οποτε συμφωνα με το κειμενο ειναι μετατροπη ενεργειας και οχι παραγωγη 1
frap73 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Σύμφωνα με την εταιρεία με την πειραματική εγκατάσταση που έχει αναπτυχθεί για την επίδειξη της μεθόδου, μπορούν να ανακυκλωθούν 3,2 τόνοι[...]
frap73 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 άμα κάνεις υδρογόνο δεν το κάνεις βενζίνη για χαθεί με την καύση το 70% με θερμότητα ... Δίκιο έχεις, αλλά το 99% των αυτοκινήτων κινείται ακόμη με συμβατικά καύσιμα. Παραγωγή Η2 από ανανεώσιμες πηγές δεν είναι κάτι νέο, το πρωτοποριακό εδώ είναι η παραγωγή συμβατικών καυσίμων για κινητήρες εσωτερικής καύσης από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (μέσω Η2), με μέθοδο που μπορεί να επεκταθεί σε μεγάλη κλίμακα και με ικανοποιητικό βαθμό απόδοσης. 1
Black Demis Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Αύριο να υποθέσω η εταιρία θα έχει εξαγοραστεί απο τη BP,Shell κλπ για άγνωστο λόγω.... που μετα την εξαγορα θα κλείσει...... και θα εξαφανιστεί..... Οσο υπάρχει έστω μια σταγόνα πετρελαίου οποιαδήποτε αποδοτική πηγή ενέργειας η οποία εύκολα μπορεί να μπει παντού αποτελεί σοβαρότατη απειλή για τους πανγοσμιους κομοκρατορες 6
Kostas_12ldb Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 που μετα την εξαγορα θα κλείσει...... και θα εξαφανιστεί..... Οσο υπάρχει έστω μια σταγόνα πετρελαίου οποιαδήποτε αποδοτική πηγή ενέργειας η οποία εύκολα μπορεί να μπει παντού αποτελεί σοβαρότατη απειλή για τους πανγοσμιους κομοκρατορες Αυτό ακριβώς...
lefi Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 που μετα την εξαγορα θα κλείσει...... και θα εξαφανιστεί..... Οσο υπάρχει έστω μια σταγόνα πετρελαίου οποιαδήποτε αποδοτική πηγή ενέργειας η οποία εύκολα μπορεί να μπει παντού αποτελεί σοβαρότατη απειλή για τους πανγοσμιους κομοκρατορες Όπως επίσης κάθε οικολογική λύση για να ευδοκιμήση πρέπει να περνάει από το άμεσο κέρδος και την υπερκατανάλωση, το έμμεσο κέρδος είναι μόνο για το ευρύ κοινό.
Steve Apo Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2014 Τ να μας πουνε ρε εδω εχουμε δικο μας ανθρωπο που παραγει καυσιμα απο ζαχαροκαλαμο και σαπια φρουτα και κανεις δεν ασχολειτε μαζι του,γιατι πολυ απλα δεν τους συμφερει ΥΓ:Ο τυπος εχει λυσει το προβλημα της ζωης του απλα.. 7
IsolatedParania Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2014 Τ να μας πουνε ρε εδω εχουμε δικο μας ανθρωπο που παραγει καυσιμα απο ζαχαροκαλαμο και σαπια φρουτα και κανεις δεν ασχολειτε μαζι του,γιατι πολυ απλα δεν τους συμφερει ΥΓ:Ο τυπος εχει λυσει το προβλημα της ζωης του απλα.. Δεν νομίζω το EVO IX μου να κινείται με ζάχαρη. 4
ShevaGR Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2014 οποτε συμφωνα με το κειμενο ειναι μετατροπη ενεργειας και οχι παραγωγη Κάποιος δεν παρακολουθούσε φυσική στο σχολείο.... Δεν νομίζω το EVO IX μου να κινείται με ζάχαρη. Έλα πες την αλήθεια. Το είπες για να ποζάρεις με το αμάξι που έχεις.... 15
Omnigeek Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2014 Άλλος ένας μη αποδοτικός τρόπος αποθήκευσης ενέργειας που μάλλον δεν προσφέρει τίποτα όσο δεν υπάρχουν φτηνές, αξιόπιστες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (πέραν της πυρηνικής που όμως δεν είναι αρκετά "πολιτικά ορθή" για τον κόσμο).
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2014 Τρολ μοντ ον αν σταματησουμε να μολυνουμε την ατμοσφαιρα που θα βρουν CO2? τρολ μοντ 2 καλα τωρα που θα βγαλει η Ελλαδα πετρελαιο και φυσικο αεριο, αυτοι θα το "καταργησουν?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα