Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ιδου η μεγαλυτερη απορια που εχω εως τωρα στην ζωη μου !! Παρακαλω ολοι οι αμαξοκ@αυλοι να μαζευτουν σε αυτο το Post και να που τις αποψεις τους για αυτα τα δυο συστηματα τετρακινησης !! 
Για μενα μια ειναι η τετρακινηση !! Quattro και τα μυαλα στα καγκελα !!  :-D  :-D

Δημοσ.

αφου τα χεις ψαξει πες μας αν ειναι ηλεκτρονικη ή κανονικη 4κινηση... οπως και σε αυτοκ τυπου labo,μιτσουμπισι,gtr κτλ.

Δημοσ.

Στην Audi η τετρακινηση ειναι καθαρα ηλεκτρονικη αν κατσεις να δεις καποια βιντεο κλπ κλπ θα δεις οτι αναλογα το πατημα των τροχων εκει που χρειαζεται δινει κινηση .. Η τετρακινηση Της subaru ειναι καθαρα 50-50 με 3 διαφορικα ... Παμε παρακατω !! ... (Και κανεις δεν ειπε οτι εχω κατσει και τα εχω ψαξει αυτα που ξερω ειναι ενα τιποτα μπροστα σε αυτα που μπορει να ξερεις εσυ η ο οποιοσδηποτε εδω μεσα !! μπορει να σου τα λεω ακομα και αυτα που εγραψα στην αρχη λαθος!! εγω ετσι εχω ακουσει ετσι εχω διαβασει) 

Δημοσ.

Ιδου η μεγαλυτερη απορια που εχω εως τωρα στην ζωη μου !! Παρακαλω ολοι οι αμαξοκ@αυλοι να μαζευτουν σε αυτο το Post και να που τις αποψεις τους για αυτα τα δυο συστηματα τετρακινησης !! 

Για μενα μια ειναι η τετρακινηση !! Quattro και τα μυαλα στα καγκελα !!  :-D  :-D

για ποιο μοντέλο μιλάς;

 

δεν υπάρχει ένα quattro , quattro υποτίθεται ότι είναι οποιοδήποτε τετρακίνητο audi, από κει και πέρα ανάλογα το μοντέλο που εξετάζουμε ισχύουν άλλα πράγματα 

αφου τα χεις ψαξει πες μας αν ειναι ηλεκτρονικη ή κανονικη 4κινηση... οπως και σε αυτοκ τυπου labo,μιτσουμπισι,gtr κτλ.

του gtr είναι όσο πιο ηλεκτρονικά ελεγχόμενη γίνεται βέβαια και οι lamborghini (δε ξέρω τι παίζει με aventador, αν έχει παραμείνει μηχανικά ελεγχόμενη η τετρακίνηση όπως στις προηγούμενες)  δεν έχουν κεντρικό διαφορικό για να συγκριθούν με το evo.. είναι πισωκίνητες κατά βάση με κεντρικό συμπλέκτη αντί για διαφορικό που ανάλογα την ολίσθηση μεταδίδουν εμπρός (όπως και οι 4κινητες porsche, δε ξέρω πάλι αν οι πιο καινούριες έγιναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενες) 

 

ακόμα και το evo στον πίσω άξονα μοιράζει ροπή με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη όπως και μερικά μοντέλα με haldex 4.

 

 

μάλλον δε σου αρέσει το haldex από ότι καταλαβαίνω , από την άλλη δε νομίζω ότι η μηχανικά ελεγχόμενη τετρακίνηση έχει και πολύ μέλλον με την εξέλιξη που έχουν τα ηλεκτρονικά

 

το gtr είναι το πιο τραντακτό παράδειγμα κόντρα σε όλα τα άλλα 4κινητα supercar της εποχής του με μηχανικές λύσεις 

Δημοσ.

Στην Audi η τετρακινηση ειναι καθαρα ηλεκτρονικη αν κατσεις να δεις καποια βιντεο κλπ κλπ θα δεις οτι αναλογα το πατημα των τροχων εκει που χρειαζεται δινει κινηση .. Η τετρακινηση Της subaru ειναι καθαρα 50-50 με 3 διαφορικα ... Παμε παρακατω !! ... (Και κανεις δεν ειπε οτι εχω κατσει και τα εχω ψαξει αυτα που ξερω ειναι ενα τιποτα μπροστα σε αυτα που μπορει να ξερεις εσυ η ο οποιοσδηποτε εδω μεσα !! μπορει να σου τα λεω ακομα και αυτα που εγραψα στην αρχη λαθος!! εγω ετσι εχω ακουσει ετσι εχω διαβασει) 

και η audi βγαζει μονιμη τετρακινηση εκτος απο haldex

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...