Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

400 (!) επιπλέον κιλά.

Περισσότερο ratio βάρους στον μπροστινό άξονα.

Χειρότερο τιμόνι.

ESP που δεν μπορείς να κλείσεις.

Κίνηση στις λάθος ρόδες.

 

μην πω οτι στην κακη ελληνικη ασφαλτο ειναι και αρκετα καλυτερα στημενο για φιδισιες διαδρομες

 

W

T

F

:confused:

  • Like 3
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μάλλον εννοεί οτι αν τρακάρεις,έχεις περισσότερες πιθανότητες να γλυτώσεις αρτιμελής με το Golf :P

Αυτό που δέν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί έχουμε παγιώσει το Mx5 ντεφάκτο ώς χάρχαλο.Μια χαρά ανέσεις έχει και αυτό,τα έμβολα δέν ρημάζουν το μπλόκ να πείς οτι κάνει ανίερο θόρυβο η μηχανή,κλείνεις την κουκούλα ή μεταλλική οροφή (περι ορέξεως) και δέν σε κόβει και το αγιάζι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εεεε είναι με τι το συγκρίνεις στο μυαλό σου. Για το MX5 μπορείς να πεις χίλιες δύο κακίες αν έρχεσαι από πιο πολυτελή/όμορφα/χρηστικά/γρήγορα αυτοκίνητα. Το δέχομαι απόλυτα.

 

Αλλά σαν "παιχνίδι", σαν μηχάνημα για απολαυστική οδήγηση, σαν σχολείο, ΟΧΙ. Ξέρω άτομα με M3 που του βγάζουν το καπέλο. Ξέρω άτομα με Turbάτες που του βγάζουν το καπέλο. Αν κάνεις 500 καλά χιλιόμετρα μαζί του καταλαβαίνεις το γιατί. You got to love it. Το Mazdάκι είναι οδηγικά υπέροχο και μακάρι να μην το καταλάβουν όλοι - να μένει χαμηλά η τιμή του για όσους το καταλαβαίνουν και το θέλουν :)

Επεξ/σία από caution
  • Like 3
Δημοσ.

400 (!) επιπλέον κιλά.

Περισσότερο ratio βάρους στον μπροστινό άξονα.

Χειρότερο τιμόνι.

ESP που δεν μπορείς να κλείσεις.

Κίνηση στις λάθος ρόδες.

 

 

W

T

F

:confused:

400 κιλα αλλα πολλα περισσοτερα αλογα και ροπη στα υψη(ζυγιζει το ΜΧ5 950 κιλα;;;)

Ελαφρως υπερστροφικο που ομως δεν προβληματιζει τον γνωστη

Χειροτερο απο ποια αποψη;

ESP που μπορει και να σε σωσει ομως

Περι ορεξεως ....

 

 

W

T

F

 

Πισωκουνα + γλυστερη ασφαλτο= συνταγη για τραγωδιες. ΤΟ να πας ενα πισωκινητο αμαξι στα ορια στην Ελληνικη ασφαλτο επιφυλασει πολλες περισσοτερες εκπληξεις απο οτι ενα μπροστιοκινητο, που συγχωρει ποιο ευκολα.

Δημοσ.

400 κιλα αλλα πολλα περισσοτερα αλογα και ροπη στα υψη(ζυγιζει το ΜΧ5 950 κιλα;; ;)

Ελαφρως υπερστροφικο που ομως δεν προβληματιζει τον γνωστη

Χειροτερο απο ποια αποψη;

ESP που μπορει και να σε σωσει ομως

Περι ορεξεως ....

Ένα-ένα:

 

- Η ροπή και τα άλογα "ξεπλένουν" τα αυξημένα κιλά στις ευθείες, ναι. Στις στροφές όμως είναι για να τα λες σαν υπερατού μιας και το βαρύτερο απλά ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να αλλάξει κατεύθυνση, λόγω φυσικής. Δεν παίζει ρόλο όση ροπή και όσα άλογα να έχεις, στην αλλαγή κατευθύνσεων μετράει το βάρος. (300 με 400 κιλά είναι η διαφορά σαν πλατφόρμα, ανάλογα τις εκδόσεις).

 

- Γιατί δεν προβληματίζει τον γνώστη η υποστροφή;! Πότε ψηφίστηκε αυτό; Κάνει lift off στην μέση της στροφής για να το περιστρέψει; Ή απλά περιμένει μέχρι να ξαναπατήσει γκάζι στην έξοδο και βρίζει που πήρε αυτοκίνητο με μούτρα; Ο γνώστης είναι που σπάζεται με την υποστροφή περισσότερο από όλους!

 

- Σαφώς χειρότερο και σε feedback αλλά και σε φόρτιση, με torque steering κτλ. ΣΑΦΩΣ όμως!

 

- To ESP μπορεί να σε σώσει ναι. Να σε διασκεδάσει όμως όχι. Συζητούσαμε αν είναι απολαυστικό, όχι αν είναι ασφαλές, σωστά;

 

- Περί ορέξεως; Δηλαδή το ότι αν άλλες ρόδες στρίβουν και αν άλλες σπρώχνουν προκύπτουν διαφορές στην δυναμική του οχήματος, το αμφισβητείς; Είναι στα πλαίσια του "γούστου μου" - όχι αντικειμενική αλήθεια;

 

 

Πισωκουνα + γλυστερη ασφαλτο= συνταγη για τραγωδιες. ΤΟ να πας ενα πισωκινητο αμαξι στα ορια στην Ελληνικη ασφαλτο επιφυλασει πολλες περισσοτερες εκπληξεις απο οτι ενα μπροστιοκινητο, που συγχωρει ποιο ευκολα.

Τι ακριβώς συγχωρεί το μπροστοκίνητο;

 

Ότι αν φύγεις με μούτρα, αφήνεις γκάζι και μαζεύεται. Ενώ στο πισωκίνητο θα διορθώσεις χωρίς να παρατήσεις εντελώς το γκάζι. ΟΚ μέχρι εδώ το δέχομαι για έναν άμαθο οδηγό που θα του βγει ενστικτωδώς. Δεν πιστεύω να υποστηρίζεις ότι θα σου γυρίσει σε επιτάχυνση το MX5 ή σε έξοδο στροφής, γιατί αν τα καταφέρεις με αυτή την ροπή που έχει, ε σου αξίζει το ατύχημα.

 

Και όπως και να 'χει και με το μπροστοκίνητο, όταν γλυστράει, ΑΝΕΤΑ το κερνάς σε μπαριέρες αν απλά δεν σου φτάνει ο δρόμος για τα μούτρα του και απλά κάθεσαι και το απολαμβάνεις. Και το επιχείρημα σου (που μπάζει, γιατί ενεργητικά* σε έναν έμπειρο οδηγό είναι πιο ασφαλές το ΜΧ5) γυρίζει πάλι πίσω στην ασφάλεια. Καταλαβαίνω τι περιγράφεις, αλλά δεν μιλούσα για ασφάλεια. Μιλούσα "σαν παιχνίδι, σαν μηχάνημα για απολαυστική οδήγηση, σαν σχολείο". Ε τι να κάνουμε τώρα, το Golf δεν είναι κάτι τέτοιο. Ούτε οι ίδιοι οι VWάδες δεν το marketάρουν ως τέτοιο :D

 

 

 

edit: σορρυ για το σεντόνι ^ απλά έχει τύχει το εξής παράδοξο: Και έχω κάνει αρκετά (παραπάνω από αρκετά) χιλιόμετρα και με τα δύο αυτοκίνητα - και είμαι στην σπάνια θέση, να μην είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ fanboy ούτε της μίας ούτε της άλλης εταιρίας, σε αυτό το VS. Να 'ταν καμία intergrale να με πεις κολλημένο, αλλά για το άσχημο-αυτοκίνητο-της-κομμώτριας (MX5) και το πιο-βαρετό-πεθαίνεις-αυτοκίνητο-του-θείου-σου- (GT) - εεε μπορώ να αποστασιοποιηθώ πλήρως  :)

 

*εξαιρούνται τα χιόνια! Εκεί είναι για κλάματα, ναι.

  • Like 2
Δημοσ.

....

 

 

edit: σορρυ για το σεντόνι ^ απλά έχει τύχει το εξής παράδοξο: Και έχω κάνει αρκετά (παραπάνω από αρκετά) χιλιόμετρα και με τα δύο αυτοκίνητα - και είμαι στην σπάνια θέση, να μην είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ fanboy ούτε της μίας ούτε της άλλης εταιρίας, σε αυτό το VS. Να 'ταν καμία intergrale να με πεις κολλημένο, αλλά για το άσχημο-αυτοκίνητο-της-κομμώτριας (MX5) και το πιο-βαρετό-πεθαίνεις-αυτοκίνητο-του-θείου-σου- (GT) - εεε μπορώ να αποστασιοποιηθώ πλήρως  :)

 

*εξαιρούνται τα χιόνια! Εκεί είναι για κλάματα, ναι.

 

Integrale απιστευτος ερωτας. Σε λιγα χρονια γινονται και 25ετιας οι evo οποτε θα μπορω να φερω εδω. Να βρω μονο εναν μηχανικο που να σκαμπαζει και απο ηλεκτρικα.

 

Για το mazda, θα κοιτουσα περισσοτερο 2ης γενιας αμα μπορουσα να βρω κανεναν που να μην εχει σκορπισει. Αυτοκινητο σχολειο.

  • Like 2
Δημοσ.

Γενικα η ιαπωνες δεν φημιζονται για την ποιοτητα και την ασφαλεια στα αυτοκινητα τους.Μου εδειξες ενα αυτοκινητο του 14..ε αυτο ελειπε να μην ειχε και καλυτερη ασφαλεια απο τα παλια.Αλλα το mx-5 σιγουρα εχει μηδαμηνη,και αυτο το ξερει οποιος το εχει εαν ρωτησει καποιος.

Προφανως το golf με το mx-5 σε θεμα ασφαλειας ειναι αλλου.

Αλλα δεν υπαρχει γερμανικο τα τελευταια χρονια χωρις καποια εστω ποιοτητα εσωτερικου και λαμαρινας,να θυμηθω evo 9 και πριν?..Και μιλαμε για αμαξι 50 χιλιαρικα.

 

 

Πάρε και ένα Yaris του 2005 σε σχέση με μια BMW του 2004 τριπλάσιας τιμής περίπου.

 

http://www.euroncap.com/tests/toyota_yaris_2005/246.aspx

http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_2004/208.aspx

 

Εδώ ένα MX5 με μια 3 series:

 

http://www.euroncap.com/tests/mazda_mx_5_2002/120.aspx

http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_2001/98.aspx

Η παθητική ασφάλεια είναι τόσο μεγάλη κουβέντα (5 αστέρια Clio VS 5 αστέρα Range και πες μου ποιος θα ζήσει) και τόσο επίτηδες "θολή" ώστε να νομίζει ο καταναλωτής ότι το smartάκι του είμαι μια χαρά που καλύτερα να είχε δικό της thread χωρίς κλισέ τύπου "τα γερμανικά μπλα μπλα" αλλά με στοιχεία και ποσοστά θανατηφόρων.

 

 

Όπως λέει και στη σελίδα τους τα αστέρια αυτά είναι "για τα κιλά τους".

Άρα στο παράδειγμά σου το πλεονέκτημα το έχει αυτός με το Range που ζυγίζει 2 Clio.

Δημοσ.

Αν σε ενδιαφέρει η οδήγηση το θέμα τελειώνει πριν ξεκινήσει..

Οποιοδήποτε πισωκίνητο είναι πιο διασκεδαστικό απο ένα μπροστοκίνητο.

 

Απο κει και πέρα όμως το golf είναι κανονικό αυτοκίνητο, πιο ασφαλές, μπορείς να πας ένα ταξίδι..

Διαλέγεις και παίρνεις.

Δημοσ.

Οποιοδήποτε πισωκίνητο είναι πιο διασκεδαστικό απο ένα μπροστοκίνητο.

 

 

Δηλαδή ένα τέτοιο δίλιτρο:

 

MERCEDESBENZE-Klasse-W124--938_3.jpg

 

 

Είναι πιο διασκεδαστικό από αυτό:

 

img-0921-3-4541.jpg

Δημοσ.

Aν φοραει τον 1.9 η Αλφα, ειναι!  :whistle:  :whistle:  :P  :P  :D

 

Νταξει φανταζομαι οτι εννοει οτι κατα κανονα, ενα πισωκινητο ειναι πιο διασκεδαστικο απο ενα προσθιοκινητο παρομοιων χαρακτηριστικων και φιλοσοφιας.

  • Like 1
Δημοσ.

Aν φοραει τον 1.9 η Αλφα, ειναι!  :whistle:  :whistle:  :P  :P  :D

 

Νταξει φανταζομαι οτι εννοει οτι κατα κανονα, ενα πισωκινητο ειναι πιο διασκεδαστικο απο ενα προσθιοκινητο παρομοιων χαρακτηριστικων και φιλοσοφιας.

 

 

Και με πετάλια θα ήταν πιο διασκεδαστική από το δεινόσαυρο η Alfa! :P 

Άλλο αυτό που λες όμως και άλλο το "οποιοδήποτε" που έγραψε. 

Που να βάζαμε και κανένα TypeR μέσα! :D 

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...